• İhale No
    1338565
  • İhale Adı
    5 kalem bakım ve onarım hizmet alımı- yaklaşık maliyet
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    22 Mayıs 2017 12:00
  • İdare
    Antalya Atatürk Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    18 Mayıs 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Antalya İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Antalya Atatürk Devlet Hastanesi

SAYI : 717X3619 /SATINALMA                                                                              17/05/2017

KONU: YAKLAŞIK BEDEL TESPİTİ

Hastanemiz ihtiyacı aşağıda cins, miktarı belirtilen 5 KALEM BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI için alım yapılacak olması nedeniyle Kamu İhale Kanununa göre Yaklaşık bedel tespiti yapılabilmesi için aşağıda belirtilen listenin 22/05/2017 tarihi saat 12:00’e kadar KDV HARİÇ birim fiyatlarının 0242 345 77 82 veya 345 77 79 no’ lu Faksımıza bildirmenizi;

Bilgilerinize rica ederiz.


 

S.N.

MALZEMENİN ADI

MİKTARI

birimi

BİRİM

fiyat

TOPLAM

FİYATI

1

7 ADET DİYALİZ CİHAZI AYLIK PERİYODİK BAKIM ONARIM

3

AY

 

 

2

4 ADET SU ARITMA CİHAZI AYLIK PERİYODİK BAKIM ONARIM

3

AY

 

 

3

11 ADET ANESTEZİ CİHAZI AYLIK PERİYODİK BAKIM ONARIM

3

AY

 

 

4

16 ADET VENTİLATÖR CİHAZI AYLIK PERİYODİK BAKIM ONARIM

3

AY

 

 

5

2 ADETOTOKLOV CİHAZI AYLIK PERİYODİK BAKIM ONARIM

3

AY

 

 

EK: Teknik şartname (26 Sayfa)


 

KAŞE-İMZA

Anafartalar Cad. Üçgen Mevkii Muratpaşa 07040 ANTALYA

Telefon: 0 (242) 345 45 50 (1304) Faks: 0 (242) 345 77 82

e-posta: antalvadhs 12.salma@saglik.gov.tr Elektronik Ağ: www.aadh.gov.tr

KONU                        :DİYALİZ CİHAZLARI PERİYODİK BAKIM ONARIM İŞİ

İŞİN ADI                    : 7 Adet Diyaliz Cihazlarına Aylık Periyodik Bakım Onarım

Uygulanması İşi

Marka

Model

Künye No

Bellco

FORMULA2000

1007879782

Bellco

FORMULA2000

1007879563

Bellco

FORMULA2000

1007879768

Bellco

FORMULA2000

1007879567

Bellco

FORMULA2000

1007879565

Frasenius

4008B

1007879039

B.Braun

Diolog

1007879771

 

İŞİN TANIMI :Antalya Atatürk Devlet Hastanesi hizmetinde kullanılmakta olan 1 Adet Braun Diolog Diyaliz Cihazlarına aşağıda belirtilen evsafı ve teknik şartlar dahilinde; “TSE HİZMET YETERLİLİK BELGESİ” ne sahip yetkili ve yetkin firmalar tarafından sözleşme süresi boyunca her ay 1 (bir) defa periyodik bakım onarım işlemi uygulanacaktır.

İÇERİKLER             :Teknik şartname koruyucu bakım ve düzeltici bakım işlemlerini içerir.

Genel hükümler ise işin yapım öncesi ve yapım esnasında karşılaşılacaklarla ilgili hükümlerdir.

a-TEKNİK ŞARTNAME

1-                                    Yüklenici    firma belirtilen adresteki diyaliz cihazlarının periyodik bakımlarını şartnamede belirtilen şekilde kendi teknisyenlerine (cihazlarla veya cihazların ait olduğu ürün gurubu ile ilgili gerekli eğitimi almış) her ay l(bir) defa yaptıracaktır. Bahse konu eğitim belgeleri ihale öncesi idareye ibra edilecektir. Bakım işi, ayın ilk haftası yapılacak olup ilgili teknisyen yaptığı bakıma ilişkin bir form düzenleyecek ve bu forma kanaatini de yazacaktır. Bu form 2 nüsha olarak düzenlenip balcım teknisyeni ve hastane yetkili teknisyeni tarafından imzalanacak ve bir nüshası firmada, bir nüshası da hastane klinik mühendislik biriminde kalacaktır.

2-     Firma tarafından düzenlenen bakım ve arıza formlarına cihazlara ait künye numaraları kesinlikle yazılmalıdır.

3-                                    Yüklenici    firma bakımını yaptırmış olduğu diyaliz cihazlarının fenni mesuliyetini kanun, yönetmelik ve teknik şartnameler çerçevesinde üstlenir.

4-                            İhaleye   katılacak olan firmalar tekliflerini cihaz bazlı birim fiyat şeklinde vermelidirler. Hastane idaresi cihazların sayısında değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Yüklenici firmalar, bakım yaptıkları cihaz başına ücret alacaklardır ve herhangi bir nedenden dolayı bakım yapmadığı cihaz için kesinlikle ücret talep edemeyeceklerdir.

5-                                    Yüklenici    firma, bakım sözleşmesinin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren (5 gün içinde) diyaliz cihazlarının genel kontrolünü servisine yaptırarak oluşturacağı teknik raporu hastane Klinik Mühendislik Birimine verecektir. Bu hizmetten dolayı yüklenici firma herhangi bir bedel talep etmeyecektir.

6-                     Yasa   gereği her yıl işletme ruhsatı alma zorunluluğu vardır. Yüklenici firma işletme ruhsatını ibra etmek zorundadır.

7-                          Bakım  ekibi, diyaliz cihazlarının bakımının yapılması esnasında ileriye yönelik alınması gereken tedbirleri bakım onarım formuna yazarak imza altına alacak ve bu formu Klinik Mühendislik Birimine verecektir.

8-                                   Yüklenici firma bakımım yaptırmış olduğu diyaliz cihazlarını mali mesuliyet kapsamına alacaktır.

9-                           Diyaliz    cihazlarının bakımının yapılması ve arızalarının giderilmesi için gerekli olan her türlü sarf malzeme yüklenici firma tarafından temin edilecektir.

10-                               Hastaııe  idaresi; diyaliz cihazlarının arızalanması halinde, arızayı firmanın bildirdiği telefon ve fax numarasına günün 24 saatinde bildirebilir. Bildirim tarih ve saatleri hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır.Firma bu hususta ulaşılabilecek telefon ve fax numaralarını hastaneye yazılı olarak bildirecektir.

11-                                   Yüklenici     firma, mesai saatleri içerisinde Klinik Mühendislik Birimince görevlendirilmiş teknik elemanın, mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde nöbetçi teknik elemanın veya kullanıcın talebi üzerine Arıza bildiriminden sonra 12 saat içinde arızaya müdahale edilecek ve parça gerektirmeyen durumlarda cihaz en çok 24 saat içinde bütün fonksiyonları ile çalıştırılacaktır, eğer arıza bu süreç içerisinde giderilemezse yüklenici firma idareye ikame cihaz verecektir. Cihaza sözleşme süresi boyunca %95 uptime garantisi verilecektir. %95 uptime’m altına düşüldüğü her l(bir) iş günü için idari şartnamede belirtilen yaptırımlar uygulanacaktır. İdareye ikame cihaz verilen durumlar ile parça gerektiren ve idareye bağlı olarak parça beklenen durumlar uptime süresi hesaplanmasında downtime olarak kabul edilmeyecektir. Yüklenici firma teknisyeni hafta sonu ve tatil günlerinde idarenin belirlediği personel nezaretinde arızaya müdahale edecektir. Değişmesi gereken parça tespit edilmiş ise; kurum ivedi olarak parçayı temin etmekle mükelleftir. Yüklenici firma önce değişimin gerekliliği ile ilgili teknik servis raporunu; parça değişimi yapıldıktan sonra da değişim yapıldığına dair oluşturulan teknik servis raporunu ilgili teknisyene ve Klinik Mühendislik Birim Sorumlusuna imzalatacaktır.

12-                           Hastane   tarafından arıza bildirimi haricinde, firma uygulayacağı periyodik bakım onarımı yine Hastane Klinik Mühendislik Birimi bilgisi dahilinde ve görevlendirilmiş teknik eleman nezaretinde yapacak ve bu husus bakım onarım formunun imzalanmasıyla belgelenecektir.

13-                             Hastane   tarafından; diyaliz cihazlarının bakımı yüklenici firma uhdesinde olduğu ve sözleşmedeki sorumluluklarını yerine getirdiği sürece her ne şekilde olursa olsun yüklenici firmanın bilgi ve muvaffakati alınmadan, bakım yaptırmak veya oluşan arızalan gidermek için firma elemanlarından başka (ehliyetli olsa dahi) kimse görevlendirilemeyecektir.

14-                    Arıza  için gelen personel mutlak surette firma elemanı olduğunu belirten firma kimliğini sorumlu teknik personelimize gösterecektir. Firma; bakım elemanları personel listesini, bakımcı personellerinin nüfus cüzdanı fotokopilerini, yetkilendirme yazılarını ve firma kimliği fotokopilerini hastane Klinik Mühendislik Birimine verecektir. Personel durumundaki değişimler gününde hastanemize iletilecektir.

15-                                  Yüklenici     firma, diyaliz cihazlarının arıza ve bakımında; hastanenin haberi olmadan ve onayını almadan herhangi bir parça veya malzemeyi değiştiremez. Parça değişiminin gerçekleşebilmesi için değiştirilmesini gerekli gördüğü parça veya malzemeleri bildiren, bu parçaların değişme sebeplerini de ifade eden bir rapor düzenleyip Klinik Mühendislik Birimine sunmak ve parça değişimi için onay almak zorundadır.

16-                                 Periyodik bakımda veya arıza giderilmesinde değişen parçalar için firma (parça değişim işçiliği vb.) her ne sebeple olursa olsun işçilik hizmet bedeli talep edemez.

17-                             Hastane   isterse yüklenici firma tarafından kullanılacak yedek parçaları; ihale kanunu yönetmeliği hükümleri dahilinde diğer firmalardan teklif usulü ile temin etmekte serbesttir. Yüklenici firma bu hususta itirazda bulunamaz. Arızalı parçaların demontajı ve temin edilen parçaların montajı yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

/ ip'®^I4Ririrni

SıBR»1                                       îoinikto^nüislıK Birimi

Jo.MM 3342!

 

18-                                      Değişimi   gerçekleşmiş arızalı parçalar mutlak surette Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edilecek, takılacak parça ambalajı hastane sorumlu teknisyeni tarafından alınacaktır. Ambalajı açık ve kullanılmış parça değişimi tespit edildiğinde, firmaya ceza uygulanması için hastane Klinik Mühendislik Biriminin tuttuğu rapor esas alınacak ve parça usule uygun şekilde yeniden değiştirilecektir.Firma bu hususu peşinen kabul etmiş olur.

19-                                  Hastane tarafından talep edildiği taktirde belirli dönemlerde diyaliz cihazlarının gözlenmesi ve arızalara anında müdahale için yüklenici firma tarafından hastanede teknik eleman bırakılacaktır.

20-                            Gerek   periyodik balcım gerekse herhangi bir arızaya müdahale sonrasında cihazın mevcut işlevlerinde zayıflama , işlevlerin ortadan kalması veya fonksiyon kayıpları gibi bir durumla karşı karşıya kalınırsa bu durum yüklenici firmanın sorumluluğunda olup herhangi bir bedel talep edilmeden ivedi olarak düzeltilecektir.Periyodik bakım onarım veya arıza ıslahı, düzeltme işlemi gerçekleştikten sonra sonlanmış olacaktır.

21-                                         Yüklenici  firma sözleşme süresinin bitim tarihinden 5 gün önce bakım işlemini l(bir) defalığına tekrarlayacak ve diyaliz cihazlarıyla ilgili kapsamlı bir teknik rapor oluşturup Klinik Mühendislik Birimine sunacaktır.

22-                             Firma   gerek periyodik bakım hizmetlerinde olsun, gerekse arıza giderilmesi aşamasında olsun işleri eksiksiz yaparak bahse konu diyaliz cihazlarının azami ölçüde hizmet vermesini sağlayacaktır.

23-                                 Diyaliz cihazlarına uygulanacak olan koruyucu bakım ve düzeltici bakım esnasında aşağıdaki maddeler uygulanacaktır.

Cihazların;

a.                  Akış   değerleri

b.           Isı değerleri

c.                                 İletkenlik    değerleri

d.                Kan    sızıntı ve bulanıklık değerleri

kalibrasyonlu referans cihazı ile kontrol edilecek, Tıbbi Cihaz Direktifine göre;

a.                        Görsel     kontroller

b.                      Genel kontroller

c.                  Ultra  fıltrasyon sistemi kontrolü

d.                                               Ekstakorporal   bileşenlerin kontrolü

e.                  HDF    koııtrlü

f.            UF  pompası kontrolü

g.                                    Elektriksel  kontroller

gibi Teknik Güvenlik Kontrolleri yapılacaktır.Ayrıca; cihazların hidrolik akşamında bulunan;

a.                              Zamanla  yıpranan servis kiti muhteviyatındaki parçaların

b.                              Hidrolik modüler sistemin

c.                                     Elektronik   kart sistemlerinin kontrolleri ve temizlik işlemleri yapılacaktır.

b-GENEL HÜKÜMLER

1-                                            Yüklenici  olacak firma işe başlamadan önce Klinik Mühendislik Birimi ile koordine olacaktır.

2-                       İşin  yapımı esnasında karşılaşılacak olan teknik ve idari aksaklıklar taraflarca tutanak altına alınacaktır.

3-                                            Yüklenici  firma, değişimi gerçekleşen tüm parçaların 2 yıllık üretici firma garantisini verecektir.

4-                          İşin yapımı esnasındaki tüm demontaj ve nakliye işleri yüklenici firma tarafından gerçekleştirilecektir.

----------------------------------------------- Antalya-fttatiirk^evl^.Hastanesi------------------------

AntaJyjhAtaHirkÖavietHastanca!                                                                          Evrena® VdîTAN

öTe^te-?f D,LAN (br H                ;                Sic^cM^

Klinik                                      Birimi

Sicil IMo:MM 33423

5-                                  Yüklenici firma tüm emniyet tedbirlerini almakla mükellef olup meydana gelebilecek tüm aksaklıklardan sorumludur. Bakım onarım veya tamir esnasında meydana gelebilecek kazalardan yüklenici firma sorumlu olacaktır.Böyle bir durumla karşılaşılmaması için yüklenici firma öncelikle can ve mal güvenliği için tüm tedbirleri alacaktır.

6-              îşin     yapımı esnasında hastanede meydana gelebilecek tüm yıpranma ve kırılmalar yüklenici firma tarafından giderilecektir.Oluşacak herhangi bir hasarın tesbitinde işletme kaybı da dikkate alınacaktır.

7-                                      Yüklenici     firma, cihazların kullanımı, bakımına ilişkin kendi eğitilmiş personeli tarafından idarenin belirleyeceği sayıda ve nitelikte teknik personellere en az 2 (iki) saat ücretsiz eğitim verecektir. Ayrıca cihazılarm bulunduğu yerdeki personellere kullanım ve bakım üzerine en az 1 (bir) saat ücretsiz eğitim verecektir. Bu koşul teklif dosyasında firmaca taahhüt edilecektir. Eğitim sonrası Hastane tarafından hazırlanan Biyomedikal Dayanıklı Taşınır Kullanıcı Eğitimi Formu doldurularak Hastane Eğitim birimi ve Klinik Mühendislik Birimine teslim edilmelidir.

 

: HEMODİYALİZ SAF SU SİSTEMİ ve SU ARITMA SİSTEMİ BAKIM-ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

ŞİN ADI      : AQUALÎNE (D.N:500118) 5 cihaz kapasiteli portable su arıtma

sistemine, iki cihaz kapasiteli KUMSAL-DİA (D.N:800453) marka portable su arıtma sistemine, 25 cihaz kapasiteli KUMSAL-DİA(D.N:800454,Diyaliz Servisi Ek Bina) aylık periyodik bakım uygulanması işi

Marka

Model

Künye No

Kumsal-Dia(2 cihaz)

 

1008028949

Kumsal-Dia(25 cihaz)

 

1008028867

Aqualine(5 cihaz)

 

1010080080

 

İŞİN TANIMI :Atatürk Devlet Hastanesi hizmetinde kullanılmakta olan AQUALİNE(nöroloji yoğun bakım), KUMSAL-DİA(Genel Yoğun bakım) marka, KUMSAL- DİA(diyaliz servisi ek bina) portable su arıtma sistemlerine belirtilen evsafı ve teknik şartlar dahilinde;“TSE HİZMET YETERLİLİK BELGESİ” ne sahip yetkili ve yetkin firmalar tarafından sözleşme süresi boyunca her ay 1 (bir) defa periyodik bakım onarım uygulanacaktır.

İÇERİKLER     :Teknik şartname koruyucu bakım ve düzeltici bakım işlemlerini içerir.

Genel hükümler ise işin yapım öncesi ve yapım esnasında karşılaşılacaklarla ilgili hükümlerdir.

a-TEKNİK ŞARTNAME

1-     Bakım onarım aylık periyotlar halinde firma teknik elemanı ve hemodiyaliz teknik elemanı tarafından yapılacaktır.

2-      Bu şartname AQUALİNE (D.N:118) 5 cihaz kapasiteli portable su arıtma sistemini ve iki cihaz kapasiteli KUMSAL-DİA (S.N:01081408) marka portable su arıtma sistemini,25 cihaz kapasiteli KUMSAL-DİA(D.N:800454) kapsamaktadır.

3-      İhaleye katılacak olan firmalar tekliflerini cihaz bazlı birim fiyat şeklinde vermelidirler. Hastane idaresi cihazların sayısında değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Yüklenici firmalar, bakım yaptıkları cihaz başına ücret alacaklardır ve herhangi bir nedenden dolayı bakım yapmadığı cihaz için kesinlikle ücret talep edemeyeceklerdir.

4-      Firma tarafından düzenlenen bakım ve arıza formlarına cihazlara ait künye numaraları kesinlikle yazılmalıdır.

5-      Su arıtma sistemlerinin hiçbir yerinde metal aksesuar kullanılmamalıdır.

6-      Kum filtresi, aktif karbon filtre ve yumuşatıcı cihazın tüm kontrol valflerin ayarlan kontrol edilecektir.

7-      Aktif karbon filtresinin performansı her kontrolde test edilerek klor kaçması halinde gerekli önlemler alınacaktır.

8-      Su sertlik monitörünün probu kontrol edilecek ve alarm verdirilerek reversosmos cihazının durdurup durdurmadığı kontrol edilecektir.

9-      Reversosmos cihazın kalibrasyon ayarları kontrol edilecek, kalibrasyon bozuksa özel şifre ile girilip fabrikasyon ayarları yapılacaktır.

10-  Koruyucu bakım onarım tarifi : kontrol, yağlama, bakım, ayar, parça değiştirme, tadilat, tamir, arıza giderilmesi, temizleme vb işleri kapsar.

11-  U-V cihazının lambası ve efektifliği kontrol edilecektir.

—fıysuu üsuj

°feAcV“i‘iPİLJAN A                                                     O'iZı U             ' W#7!™İ\tot^n

BWon^dWLİİüfaeûdısı      , f/£&){&£/•<          ÖrfrensgV ;..744

Sicil No:MM 33423                                                                                                                       A \üh®ndte'"'*

iptal edebilir. Bu durumda yüklenici herhangi bir hak ve tazminat talebinde bulunamayacaktır.

24-  Su sistemlerindeki arıza yüklenici tarafından giderilemezse kurumun yazılı ihtarında verilen süre sonunda arızayı başka bir serviste yaptırma ve faturasını yükleniciye ödettirme hakkına sahiptir.

b-GENEL HÜKÜMLER

1-                                    Yüklenici olacak firma işe başlamadan önce Klinik Mühendislik Birimi ile koordine olacaktır.

2-                   îşin    yapımında çıkabilecek teknik ve idari aksaklıklar taraflarca tutanak altına alınacaktır.

3- Yüklenici firma, değişimi gereken tüm parçaların üretici firma garantisini verecektir.

4-                  İşin    yapımı esnasındaki tüm montaj, demontaj ve nakliye işleri yüklenici firma tarafından gerçekleştirilecektir.

5-                                        Yüklenici    firma tüm emniyet tedbirlerim almakla mükellef olup meydana gelebilecek tüm aksaklıklardan ve bakım onarım veya tamir esnasında meydana gelebilecek kazalardan sorumlu olacaktır. Böyle bir durumla karşılaşılmaması için yüklenici firma öncelikle can ve mal güvenliği için tüm tedbirleri alacaktır.

6-                 İşin    yapımı esnasında hastanede meydana gelebilecek tüm yıpranma ve kırılmalar yüklenici firma tarafından giderilecek, herhangi bir hasarın tesbitinde işletme kaybı da dikkate alınacaktır.

 

               
   

*-.3^

 
 
   
 

AntalyfrAtatürk Devlet Hastanesi Ömer yandaş, D i LAN

Sicil No:MM 33423

 
 

jjSW

 
 
 

 

 

 

 

               
   

KONU                                 : ANTALYA ATATÜRK DEVLET HASTANESİ REVERSE

OSMOSİS SU ARITMA SİSTEMİ PERİYODİK BAKIM/ONARIM HİZMETİ (PARÇASIZ) TEKNİK ŞARTNAMESİ

 
 
   

İŞİN ADI                            : Bu şartname, hastanemiz envanterinde bulunan ve sterilizasyon

ünitesinde kullanılmakta olan Reverse Osmosis(RO) Su Arıtma Sisteminin bakım ve onarım işinin(parça hariç) yapılmasını kapsamaktadır.

İŞİN TANIMI : Bu şartname kapsamında aşağıda özellikleri belirtilmiş olan Reverse Osmosis Su Arıtma Sisteminin bakım ve onarım işleri(parça hariç) sözleşme süresi boyunca aylık periyotlar halinde aşağıda belirtilmiş olan teknik ve genel hükümlere göre yapılacaktır.

 
 
   
 
   
 

AntarfyaAtalflrk Devlet Hastanesi Ömıer Caincfa|; DİLAN

B ^nrpftrtlj&LNMı'ihendisi l< I i ntöGylO 9İ i

 
 

 

 

8.                  Bu rapor formlarında sözleşme gereği yapılması gereken işlerin tamamlandığı, işe başlama ve bitirme saatleri ile birlikte belirtilir.

9.                  Servis hizmeti sonunda sistemde ortaya çıkan fonksiyon kaybı, onarım öncesinde var olan işlevlerin iptali veya oluşan yeni bir arızadan yüklenici firma sorumlu tutulur. Sistemde fonksiyon kayıplarının tespit edilmesi halinde onarım işlemleri bitmemiş sayılır. Bu durumlarda her türlü gider yüklenici firma tarafından karşılanır.

10.              Kullanılacak yedek parçalar, sistemin orijinal şekil ve görüntüsünü bozmayacak ya da yapısını değiştirmeyecek biçimde olmalıdır.

11.               Sistemin servis hizmeti sırasında sağlam bir sisteminin veya işlevinin bozulması halinde yüklenici neden olduğu yeni arızayı ücretsiz tamir etmekle yükümlüdür.

12.               Yüklenici firma gerekli tüm orijinal yedek parçaları ve cihazların orijinal yazılımlarını zamanında temin edebilmelidir. Yüklenici bir proforma fatura düzenleyecek; hastanemiz satın alma birimine sunacaktır. Ancak hastane, gerekli teknik özellikler yüklenici firma tarafından belirlenmek ve orijinal olmak kaydı ile bu istisnai yedek parçalan başka tedarikçilerden temin etme hakkını saklı tutar. Bu durumda yüklenici firma hastanenin temin ettiği parçaları kullanmakla ve montajını gerçekleştirmekle yükümlüdür; ek ücret talep edemez.

13.              Firma tarafından tedarik edilen parçalar 24 ay süresince firmanın garantisi altında olmalıdır.

14.              Arızaya müdahale süreci idare tarafından yükleniciye telefon, fax veya demirbaş yönetim sistemi tarafından otomatik e-posta gönderimiyle başlar, tarih ve saat bilgisi bu sistem tarafından kaydedilir ve cezai durumlarının takibi bu sistem tarafından sağlanır. Firma arıza bildirimlerini kabul etmek üzere telefon, fax veya geçerli bir e-posta adresi bildirecektir. Arızanın bildirimini takiben yüklenici en geç 6 (altı) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, parça gerektirmeyen durumlarda arızayı 12 (oniki) saat içerisinde, yedek parça ihtiyacı olması halinde hastane tarafından parçanın temininden sonra en geç 2 (iki) iş günü içerisinde arızayı giderecektir.

15.              Firma ilgili cihazın koruyucu bakımını yaparken kullandığı test cihazlarının kalibrasyonunu takip etmek zorundadır ve kalibrasyon belgelerini idareye göstermek zorundadır.

16.               Yüklenici firma idarenin belirleyeceği 2 (iki) teknik personeli cihazlarının genel çalışma prensibi, teknik Özellikleri, olası arızalarda izlenecek temel prosedürler, güvenlik önlemleri konusunda en az 1 (bir) gün uygulamalı olarak eğitecek ve katılımcılara eğitime katılım belgesi düzenleyecektir. Bu koşul teklif dosyasında yüklenici tarafından taahhüt edilecektir.

17.              Yüklenici, bakım onarım süresi içerisinde çıkan sistem versiyon güncelleştirmelerini en geç 5 (beş) iş günü içinde bildirmeli ve en geç 10 (on) iş günü içinde cihaz üzerinde çalışır durumda teslim etmelidir.

18.               Servis hizmeti sonunda, sistemin çalışma performansı test edilerek sistem çalışır vaziyette teslim edilmelidir.

19.               Yüklenici, beraberinde idarenin belirleyeceği bir teknik eleman olmadan cihazlara kesinlikle müdahale etmeyecektir.

20.               Cihazın bakım onarım hizmetleri hastane içerisinde (yerinde) sunulacaktır. Hastanede bakım onarım hizmeti yapılamayacak cihaz parçalarına firma laboratuvarında işlem yapılacaktır. Bu durumda cihazlar hastane idaresinden tutanak ile teslim alınacaktır. Cihazların tüm taşıma giderleri ve sorumlulukları yükleniciye aittir.

21.              Koruyucu bakım esnasında meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan ve bunların önlenmesi için alınacak tedbirlerden yüklenici sorumlu olacaktır. Oluşan hasar ve arızalar yüklenici tarafından ücretsiz olarak giderilecektir.

22.              Yüklenici cihazın arızalı parçasının onarımmı yapacak, eğer parçanın onarımı mümkün değil ise gerekçeli açıklamayı yaptığı raporu hastane Klinik Mühendislik Birimine sunacak; Klinik Mühendislik Biriminden onay aldıktan sonra yenisinin alınmasını talep edecektir.

23.              Bakım - Onarım işini üstlenecek olan firma sözleşme için malzemesiz ve yalnız işçiliği ve dezenfektan dahil dezenfeksiyoı/RizAetteû kapsayacak şekilde idareye teklif verecektir.

ılı

 

                   
   

24.              Tüm sistemde bulunan cihazların elektriksel güvenlik kontrolleri de yılda birden az olmamak kaydı ile uygun kaçak akım ve toprak direnci ölçen cihazlarla yapılmalı ve rapor edilebilmelidir. Periyodik bakımlardan farklı olmak üzere sistemin performansını etkileyen detaylı parametrelerin ölçümü de kalibrasyon sertifikalı cihazlar ile yılda bir defadan az olmamak kaydı ile yetkili personelce firma tarafından yapılıp rapor edilebilmelidir.

25.               Balcım Onarım işinde kullanılan ölçü aletleri listesi ve kalibrasyon sertifikaları teklif dosyasında bulunmalıdır.

26.               Yüklenici firma sözleşme kapsamında yapacağı çalışmalarda 6331 sayılı İş Sağlığı ve İş Güvenliği Kanununa ve bu Kanuna bağlı olarak çıkarılmış ve çıkarılacak olan tüm tüzük, yönetmelik ve genelgelere uygun olarak yapma konusunda tamamen sorumludur.

27.               Sistemin muntazam bir şekilde rutin periyodik bakımları yapılır, yüklenici emniyet için gerekli gördüğü her türlü ayarı yapar, tüm sistemlerin toz ve pisliklerden temizlenmesini sağlar.

28.               Ekipmanları besleyen şebeke, jeneratör vb. alternatif kaynakların uygunluğunu sağlamalıdır.

29.               Firmalar; sistemi ayrıntılı bir şekilde inceleyerek, varsa buralarda yapılması zorunlu değişiklikleri tekliflerinde dikkate alır ve buna göre teklif verirler. Firma, sistemin ve tesisatının uygun durum ve boyutlarda olmadığı iddiasıyla herhangi bir talepte bulunamaz ve teklif vermekle bu durumu kabul etmiş sayılır.

30.               Firma; herhangi bir mahalde çalışırken, diğer bir imalata zarar ve ziyan vermemek için gerekli her türlü önlemi almak zorundadır. Böylesi bir olayın vukuunda meydana gelen her türlü zarar ve ziyan firma tarafından karşılanır.

31.               İdare; üretim için mahalline getirilmiş bütün malzeme ve donatıyı kontrol etmeye yetkili olup, gerektiğinde değiştirme veya reddetme hakkını saklı tutar. Firma; kullandığı malzemenin veya yaptığı işin her zaman hesabını verebilecek şekilde gerekli kayıtlarını tutmakla yükümlüdür. Firma; malzeme ve donatının herhangi bir şekilde kaybına sebep olursa, bu malzeme ve donatıyı ivedilikle aynı özellik ve kalitede olmak üzere sağlamakla yükümlüdür. Bunun için idareden ayrıca bedel talep edemez.

32.               Yüklenici, Bakım-onarım sırasında veya her türlü arızaya karşı yapılan ve/veya yapılacak müdahale esnasında, Hastane teknik personelinin ilgili elemanlarının da iştiraki, nezaret etmesini sağlar. Aksi takdirde yüklenici firma herhangi bir bakım onarım ve arızaya müdahale yapama^.

33.               Yüklenici firma; sözleşmeyi imzalamasına müteakip ayrıntılı ve açıklamalı periyodik bakım onarım iş programını, periyodik bakım- onarım ve arıza kontrol föylerini ve gerekli olan tüm defterleri İdareye verir. Ayrıca, iş bu teknik şartnameye ve diğer yasal talimatlara uygun olarak bir bakım talimatnamesi hazırlar.

34.               Yüklenici; İdare tarafından arızaların, sorunların ve isteklerin bildirilebilmesi amacıyla adres, telefon, faks, e-posta, mobil telefon gibi bilgileri yazılı olarak İdareye bildirir. Bildirilen adres ve telefonlarda herhangi bir değişlik olması halinde bu durum hastane idaresine ayrıca yazılı olarak bildirilir.

35.               İdareye teknik destek vermek amacıyla servis personellerinin kimliği önceden bildirilir.

36.               Periyodik bakım, İdarenin talebi doğrultusunda- hafta içi veya hafta sonu uygun görülen gün ve saatte yapılır. Arızaya müdahaleleri ise hafta içi, hafta sonu ve resmi tatil günlerinde de devam eder. Yüklenici kullanım esnasında temel sağlık, güvenlik ve emniyet gereklerinin devamlılığını teminen balam yapar. Yüklenici teklifini verirken hafta sonu veya hafta içi çalışmaya göre teklif verir, bu sebeple idareden ek bir ücret talebinde bulunamaz.

37.               Bakım yapmakla görevli personelin uğrayabileceği iş kazaları ile bu kişilerin üçüncü kişilere ve sistemlere doğrudan ya da dolaylı olarak verecekleri zararlardan yüklenici sorumludur.

38.               Yüklenici bakım ve anzalara müdahale sırasında aşınmış, yıpranmış veya arızalanmış olan parçaları İdareye bildirmek zorundadır. Arızalı veya yıpranmış malzemeler ve bunlara ait ayrıntılı teknik servis

 
 
   

raporları hastane teknik personeline imza karşılığında mutlaka teslim edilir.

 
 
   

Devlet Hastanesi TAN 744

lik Birim»

 
 

Antalya Atatürk Rsvlet Hastanesi

0*ıeV Of?ndaş DİLAN

syon3e<n& /Mühendisi Sicil Na'MM"333^0

 
   
 
 

 

 

39.              Periyodik bakım ve onarım, parça değişimi, arızanm giderilmesi, vs. sırasında veya sonrasında, sistemde veya sistemi meydana getiren ana ya da yardımcı parçalardaki ve akşamlardaki her türlü iş ve işlemler (söküm, takım, kesim, kaynak, taşlama, delme, diş açma, malzemenin mahallinden başka bir yere götürülmesi, geri getirilmesi, hurda malzemenin İdarenin belirleyeceği ve/veya göstereceği yere nakliyesi, vs.) yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak yapılır.

40.              Cihazın verimli ve güvenilir bir şekilde çalışmasının sağlanabilmesi için cihazda bulunan ön arıtma filtrelerinin uygun periyotlar ile değişiminin sağlanması yüklenici firmanın sorumluluğunda olup yüklenici firma tarafından değiştirilecektir. Filtreler bakım kapsamında değişecek olup, firmalar tekliflerini bu duruma göre vermek zorundadır.

41.              Reverse Osmoz Su Arıtma Sisteminin bakımları aylık periyodlar halinde olmak kaydıyla yapılacaktır. Periyodik bakımların kesin tarihleri karşılıklı görüşmeler neticesinde belirlenecektir.

42.              Yüklenici, sözleşme kapsamındaki sisteme 1 (bir) ay aralıklarla periyodik bakım ve gerekli kalibrasyonları yapmakla, bakım kitlerini yenilemekle yükümlüdür.

Reverse Osmosis su arıtma sisteminin aylık rutin bakımında yapılacak işlemler aşağıda yer almaktadır.

1.

Kum filtresi basıncı kontrolü

2.

Yumuşatma filtresi basıncı kontrolü

3.

Aktif karbon filtresi basıncı kontrolü

4.

Mikron filtrelerin kirlilik durumu kontrolü

5.

Tuz tankının doluluk oranı kontrolü

6.

Ön arıtma otomatik valflerin zaman ayarı kontrolleri

7.

Ön filtre giriş basıncı kontrolü

8.

Ön filtre çıkış basıncı kontrolü

9.

Membran giriş basıncı kontrolü

10.

Membraıı çıkış basıncı kontrolü

11.

Ürün su debisi kontrolü

12.

Atık su debisi kontrolü

13.

Sirkülasyon suyu debisi kontrolü

14.

Giriş suyu sıcaklığı kontrolü

15.

Giriş suyu iletkenliği kontrolü

16.

Ürün su iletkenliği kontrolü

17.

Atık su iletkenliği kontrolü

18.

Giriş suyu sertliği kontrolü

19.

RO öncesi sertlik kontrolü

20.

Ürün su sertliği kontrolü

21.

Debi hesabı

22.

Verim hesabı

23.

Rej eksiyon hesabı

24.

UV Sterilizatörü kontrolü

25.

Bypass vanaları kontrolü

 


 

 

b.          GENEL HÜKÜMLER

1-                                  Yüklenici firma işe başlamadan önce Klinik Mühendislik Birimi ile koordine olacaktır.

2-              İşin     yapımı esnasında karşılaşılacak olan teknik ve idari aksaklıklar taraflarca tutanak altına alınacaktır.

3-                                  Yüklenici firma, değişimi gerçekleşen tüm parçaların üretici firma garantisini verecek olup bu durumu belgeleyecektir..

4-               İşin     yapımı esnasındaki tüm demontaj, montaj ve nakliye işleri yüklenici firma tarafından ücretsiz gerçekleştirilecektir.

5-                                  Yüklenici firma tüm emniyet tedbirlerini almakla mükellef olup meydana gelebilecek tüm aksaklıklardan sorumludur. Balam onarım veya tamir esnasında meydana gelebilecek kazalardan yüklenici firma sorumlu olacaktır. Böyle bir durumla karşılaşılmaması için yüklenici firma öncelikle can ve mal güvenliği için tüm tedbirleri alacaktır.

6-              İşin     yapımı esnasında hastanede meydana gelebilecek tüm yıpranma ve kırılmalar yüklenici firma tarafından giderilecektir. Oluşacak herhangi bir hasarın tesbitinde işletme kaybı da dikkate alınacaktır.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anta>« Atatürk Devlet Hastanesi

CâdScfaŞ D İLANB\

,               

Sidfl No:MM 33423

 

: ANESTEZİ CİHAZLARI PERİYODİK BAKIM ONARIM İŞİ

ŞİN ADI                   : 2 Adet Mindray Wato Ex-65 Anestezi Cihazı, 1 Adet Mindray Wato

Ex-65 Pro, 2 Adet ATESE/ANS 200 X-5 Anestezi Cihazı, 2 Adet AMS/SENIOR 425 ve 4 Adet AMS 200 Anestezi Cihazlarına Aylık Periyodik Balam Onarım Uygulanması İşi

Marka

Model

Künye No

AMS

AMS 200

1007979372

AMS

AMS 200

1007979373

AMS

AMS 200

1007979284

AMS

AMS 200

1007979496

AMS

SENIOR 425

1007979285

AMS

SENIOR 425

1007979368

Mindray

Wato Ex 65 Pro

1007979495

Mindray

Wato Ex 65

1007979282

Mindray

Wato Ex 65

1007979283

ATEŞE

ANS 200 X-5

1010409904

ATEŞE

ANS 200 X-5

1010409905

 

İŞİN TANIMI : Antalya Atatürk Devlet Hastanesi hizmetinde kullanılmakta 2 Adet Mindray Wato Ex-65 Anestezi Cihazı, 1 adet Mindray Wato Ex-65 Pro ve 2 Adet ATESE/ANS 200 X-5 anestezi cihazı,2 Adet AMS/SENIOR 425 ve 4 adet AMS 200 Anestezi cihazlarına aşağıda belirtilen evsafı ve teknik şartlar dahilinde; “TSE 12426 YETKİLİ SERVİS HİZMET YETERLİLİK BELGESİ” ne sahip yetkili ve yetkin firmalar tarafından sözleşme süresi boyunca her ay l(bir) defa periyodik bakım onarım uygulanacaktır. İlgili belgede firmanın anestezi cihazlarına hizmet verebildiği belirtilmelidir.

İÇERİKLER             -.Teknik şartname koruyucu bakım ve düzeltici bakım işlemlerini içerir.

Diğer Hususlar ise işin yapım öncesi ve yapım esnasında karşılaşılacaklarla ilgili hükümlerdir.

 

a-TEKNİK ŞARTNAME

1-   Yüklenici firma belirtilen adresteki anestezi cihazlarının periyodik bakımlarını şartnamede

belirtilen şekilde kendi teknik personellerine (cihazlarla veya cihazların ait olduğu ürün grubu ile ilgili gerekli eğitimi almış) her ay 1 (bir) defa yaptıracaktır. Bakım işi, ayın ilk haftası yapılacak olup ilgili teknisyen yaptığı işlere ilişkin bir form düzenleyecek ve bu forma kanaatini de yazacaktır. Bu form 2 nüsha olarak düzenlenip bakım teknisyeni ve hastane yetkili teknisyeni tarafından imzalanacak ve bir nüshası firmada, bir nüshası da hastane Klinik

Mühendislik Biriminde kalacaktır.

2-    Firma tarafından düzenlenen bakım ve arıza formlarına cihazlara ait künye numaraları kesinlikle yazılmalıdır.

3-                                   Yüklenici firma bakımını yapmış olduğu anestezi cihazlarının fenni mesuliyetini kanun, yönetmelik ve teknik şartnameler çerçevesinde üstlenir.

4-    İhaleye katılacak olan firmalar tekliflerini cihaz bazlı birim fiyat şeklinde vermelidirler. Hastane idaresi cihazların sayısında değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Yüklenici firmalar, bakım yaptıkları cihaz başına ücret alacaklardır ve herhangi bir nedenden dolayı bakım yapmadığı cihaz için kesinlikle ücret talep edemeyeceklerdir.

5-                           İhaleye    katılacak olan firmalar tekliflerini cihaz bazlı birim fiyat şeklinde vermelidirler. Hastane idaresi cihazların sayısında değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Yüklenici firmalar, bakım yaptıkları cihaz başına ücret alacaklardır ve herhangi bir nedenden dolayı bakım yapmadığı cihaz için kesinlikle ücret talep edemeyeceklerdir.

6-                                    Yüklenici firma, bakım sözleşmesinin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren (5 gün içinde) anestezi cihazlarının genel kontrolünü yaparak oluşturacağı teknik raporu hastane Klinik Mühendislik Birimine verecektir. Bu hizmetten dolayı yüklenici firma herhangi bir bedel talep etmeyecektir. Yüklenici firma sözleşme kapsamındaki cihazların arıza ve bakımlarında kullanacağı referans ölçüm cihazlarının listesini hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir. Yüklenici tarafından yapılan bakım-onarımlar sırasında yedek tüpler ( oksijen, azot vb.) kontrol edilmesi ve gaz akışı ile ilgili arızaların giderilmesi gerekmektedir.

7-                     Yasa   gereği her yıl işletme rlıhsatı alma zorunluluğu vardır. Yüklenici firma işletme ruhsatını ilgili bakanlık ve kurumlardan temin edip ibra etmek zorundadır.

8-                         Bakım ekibi, anestezi cihazlarına ait işlerin yapılması esnasında ileriye yönelik alınması gereken tedbirleri bakım onarım formuna yazarak imza altına alacak ve Klinik Mühendislik Birimine bildirecektir.

9-                                     Yüklenici     firma bakım sözleşmesi yapılmış olan anestezi cihazlarını mali mesuliyet kapsamına alacaktır.

10-   Anestezi cihazlarının bakımının yapılması ve arızalanılın giderilmesi için gerekli olan her türlü sarf malzeme ve alet edavat yüklenici firma tarafından herhangi bir ücret talep etmeden temin edilecektir.Bu şekilde bakımlar yapılmış arızalar giderilmiş olacaktır.Ayrıca yüklenici firma bakımını yaptığı ve arızasmı ıslah ettiği cihazların ilgili teknik esaslar çerçevesinde kalibrasyonlarını da yapmakla veya yaptırmakla mükellef olup; yapılan bu kalibrasyonlar akredite kuruluşlar tarafından kabul görmeli ve ilgili onay belgeleri cihaza yapıştırılmalıdır. Bununla birlikte; bakım yaparken veya arıza giderirken kullanılan test cihazlarının kalibrasyoııunu takip etmek ve kalibrasyon belgelerini idareye teslim etmek zorundadır. Yapılan bu bakım ve kalibrasyonlar akredite kuruluşlar tarafından kabul görmelidir. Periyodik Bakım ve Düzeltici bakım (Arıza giderilmesi) işlemini yapacak servis mühendisi veya teknikeri servis hizmeti verirken, ilgili cihazın fabrika tarafından yayınlanmış olan servis manueli (kitabı) ve kabul görmüş bakım prosedürlerini de güncel hali ile dikkate almalıdır.

11-                              Hastane  idaresi; anestezi cihazlarının arızalanması halinde, arızayı firmanın bildirdiği telefon ve/veya fax numarasına günün 24 saatinde bildirebilir. Bildirim tarih ve saatleri

 


           
 

Devlet Hastanesi

Sicil NotiVlM 33423

 
   

Antalya                                   statıesi Evreı

Sicil                    4

Klinik M                    Birimi

 
     

BSrol ŞAN

 
 
 

 

 

 

hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır. Firma bu hususta ulaşılabilecek telefon ve fax numaralarını hastaneye yazılı olarak bildirecektir.

12-                                       Yüklenici    firma, mesai saatleri içerisinde Hastane Klinik Mühendislik Birimince görevlendirilmiş teknik elemanın, mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde nöbetçi teknik elemanın talebi üzerine arıza bildirim saatinden en geç 12 saat (on iki saat) sonra arıza mahalline ulaşacaktır. İlgili teknisyen, hafta sonu ve tatil günlerinde nöbetçi teknik eleman nezaretinde arızaya müdahale edecektir. Eğer parça veya malzeme değişimi gerekmiyorsa bildirim saatinden en geç 24 saat (yirmi dört saat) sonra arıza ıslah edilmiş olmalıdır. Değişmesi gereken parça veya malzeme tespit edilmiş ise; kurum ivedi olarak bu parça veya malzemeyi temin etmekle mükelleftir. Parça veya malzeme teminini müteakip 12 saat (on iki saat) içerisinde firma bu değişimi yapmakla mükelleftir. Yüklenici firma önce değişimin gerekliliği ile ilgili teknik servis raporunu; parça veya malzeme değişimi yapıldıktan sonra da değişim yapıldığına dair oluşturulan teknik servis raporunu ilgili teknisyene, cihazın hastanede kullanıldığı servisin sorumlusuna imzalatacaktım Cihaza sözleşme süresi boyunca %95 uptime garantisi verilecektir. %95 uptime’ın altına düşüldüğü her l(bir) iş günü için idari şartnamede belirtilen yaptırımlar uygulanacaktır. İdareye ikame cihaz verilen durumlar ile parça gerektiren ve idareye bağlı olarak parça beklenen durumlar uptime süresi hesaplanmasında downtime olarak kabul edilmeyecektir.

13-                       Firma 9. maddede belirtilen yükümlülükleri yerine getirmemesi durumunda hastanece tutulacak rapor tutanağının içeriğini kabullenmiş olacaktır.

14-                             Hastane   tarafından arıza bildirimi haricinde, firma uygulayacağı periyodik işleri yine Hastane Teknik İşletme Amirliğinin bilgisi dahilinde ve görevlendirilmiş teknik eleman nezaretinde yapacak ve bu husus düzenlenecek formun imzalanmasıyla belgelenecektir.

15-                              Hastane   tarafından; anestezi cihazları ile ilgili sözleşme süresince ve sözleşmedeki sorumluluklarını yerine getirdiği sürece her ne şekilde olursa olsun yüklenici firmanın bilgi ve muvaffakati alınmadan, periyodik işleri yaptırmak veya oluşan arızalan gidermek için firma elemanlarından başka (ehliyetli olsa dahi) kimse görevlendirilemeyecektir.

16-                    Arıza  için gelen personel mutlak surette firma elemanı olduğunu belirten firma kimliğini sorumlu teknik personelimize gösterecektir. Ayrıca talep edilmesi halinde ilgili personel 1. maddedeki yetki sertifikasını ibra edecektir. Firma; bakım elemanları personel listesini, bakımcı personellerinin nüfus cüzdanı fotokopilerini, yetkilendirme yazılarını ve firma kimliği fotokopilerini hastane Klinik Mühendislik Birimine verecektir. Personel durumundaki değişimler gününde hastanemize iletilecektir.

17-                                   Yüklenici     firma, anestezi cihazlarının arıza ve periyodik işlerinde; hastanenin haberi olmadan ve onayını almadan herhangi bir parça veya malzemeyi değiştiremez. Parça değişiminin gerçekleşebilmesi için değiştirilmesini gerekli gördüğü parça veya malzemeleri bildiren, bu parçaların değişme sebeplerini de ifade eden bir rapor düzenleyip Klinik Mühendislik Birimine sunmak ve parça değişimi için onay almak zorundadır. Değişecek olan parça veya malzemeler orijinal yedek parça olmalı ve değişim somasında bu parça üzerinde gerekli test prosedürleri uygulanacaktır. Cihazların veya cihaz parçalarının hiçbiri izinsiz dışarıya çıkarılmayacaktır. Bakım-Onarım ya da arıza giderimi için cihaz firmaya gidecekse Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi onayı alındıktan sonra gönderilecektir. Bu esnada cihaz teslim tutanağı düzenlenecek bu işlemden sonra cihazda meydana gelebilecek her türlü tahribat, taşıma, sigorta, kaza durumlarından yüklenici sorumlu olacaktır.

18-  İlgili firma bakım süresince geçerli olacak yedek parça fiyat teklifini kodları ile birlikte her cihaz için ayrı ayrı verecektir. Sözleşme süresince ihtiyaç olduğunda bu parça fiyat listesi üzerinden yedek parça temini ilgili firma tarafından istenildiğinde yapılabilecektir. Ancak Hastane isterse yüklenici firma tarafından kullanılacak parça veya malzemeleri; ihale kanununu yönetmeliği hükümleri dahilinde diğer firmalardan teklif usulü ile temin etmekte serbesttir. Yüklenici firma bu hususta itirazda bulunamaz.

/   u a 1        ■;v jw- Üfeî r'İ'ÖV HöSıâilU'

^.AykPavifttJH^n^ı-------- İtalya5                -'■BîroS- SAM.

 



 

19-                                   Periyodik işlerde veya arıza giderilmesinde değişen parçalar için firma (parça değişim işçiliği vb.) her ne sebeple olursa olsun işçilik hizmet bedeli talep edemez. Arızalı parçaların demontajı ve temin edilen parçaların montajı yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

20-                                Değişimi  gerçekleşmiş arızalı parçalar mutlak surette Klinik Mühendislik Birimine teslim edilecek, takılacak parça ambalajı hastane sorumlu teknisyeni tarafından alınacaktır. Ambalajı açık ve kullanılmış parça değişimi tespit edildiğinde, firmaya ceza uygulanması için hastane Klinik Mühendislik Biriminin tuttuğu rapor esas alınacak ve parça usule uygun şekilde yeniden değiştirilecektir. Firma bu hususu peşinen kabul etmiş olur.

21-                                Hastane   tarafından talep edildiği taktirde belirli dönemlerde anestezi cihazlarının gözlenmesi ve arızalara anında müdahale için yüklenici firma tarafından hastanede teknik eleman bırakılacaktır.

22-                       Gerek  periyodik işler gerekse herhangi bir arızaya müdahale sonrasında cihazın mevcut işlevlerinde zayıflama, işlevlerin ortadan kalması veya fonksiyon kayıpları gibi bir durumla karşı karşıya kalınırsa bu durum yüklenici firmanın sorumluluğunda olup herhangi bir bedel talep edilmeden ivedi olarak düzeltilecektir. Periyodik bakım onarım veya arıza ıslahı, düzeltme işlemi gerçekleştikten soma sonlanmış olacaktır.

23-                                 Yüklenici firma sözleşme süresinin bitim tarihinden 5 gün önce periyodik muayene, kontrol ve gözlemleri l(bir) defalığına tekrarlayacak ve anestezi cihazlarıyla ilgili kapsamlı bir teknik rapor oluşturup, bu raporla birlikte cihazların tümünü çalışır vaziyette Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir.

24-                       Firma  gerek periyodik işlerde olsun, gerekse arıza giderilmesi aşamasında olsun işleri eksiksiz yaparak bahse konu anestezi cihazlarının azami ölçüde hizmet vermesini sağlayacaktır. Ayrıca firma; uluslararası kurumlar tarafından takip edilen, cihazlar üzerinde yapılması gereken zorunlu değişiklikleri takip ederek cihazların böyle bir ihtiyacı olması durumunda hastane idaresini yazılı olarak haberdar etmeli ve idare tarafından gerekli malzemeler sağlandığında bu değişiklikleri ücretsiz yapmalıdır.

25-                 İşin    teknolojisi gereği cihazların fonksiyonlarını artırıcı yazılımlar veya donanım ürünleri üretildiği taktirde, yüklenici firma tarafından bu gelişmeler fiyatları ile birlikte hastane idaresine bildirilecek; idarenin uygun gördüğü yazılım ve donanım ürünleri idare tarafından temin edildiği taktirde, değişimler yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak cihazlara uygulanabilecektir.

26-                                 Anestezi cihazlarına uygulanacak olan koruyucu bakım ve düzeltici bakım esnasında aşağıdaki maddeler uygulanacaktır. Bu uygulamalar cihazların kullanım standartları esas alınarak uygun şekil ve periyotlarda uygulanacaktır.

Kanister Kontrolü Hipoksi koruma sistemi kontrolü Mekanik Ventilasyonda Solunum Devresi kaçak testi Maneel Ventilasyonda Solunum Devresi Kaçak testi Anestezi monitörü ve Ventilatör batarya testi Atık Gaz sistemi kontrolü Yardımcı 02 çıkışı kontrolü Vaporizatöı* o-ring kontrolü Kanister valf disk kapakları ve o-ringleri kontrolü Vaparizatör testi

02 Sensör kalibrasyonu ve kontrolü (02 Sensörü mevcut ise)

Flow sensör kalibrasyonu ve kontrolü (Flow sensör mevcut ise)


       
  Metin Kutusu: Genel test ve kontroller Basınç Saati kalibrasyonu Sarf malzeme kontrolü   Metin Kutusu: •, -;tya AürtiırK Üevtei Hastana;
Antalya fltati k Hevlftt Hastanosi	^ -	s ..re
 


APL Valfi kontrolü

•                    Filtre temizlikleri

•                    Kablo ve Hortum kontrolleri

•                    Conta kontrolleri

•                    Hastabaşı Takip Monitörlerinin

yapılarak cihazların maksimum seviyede verimli çalışmaları sağlanacaktır.

27-                                         Yüklenici firma bu görevleri ile bahse konu cihazların işletme sorumluluğunu üstlenmiş olacaktır.

b-DİĞER HUSUSLAR

1-                                            Yüklenici    olacak firma işe başlamadan önce Klinik Mühendislik Birimi ile koordine olacaktır.

2-                      İşin    yapımı esnasında karşılaşılacak olan teknik ve idari aksaklıklar taraflarca tutanak altına alınacaktır.

3-                                           Yüklenici     firma, değişimi gerçekleşen tüm parçaların 2 yıl süreli üretici firma garantisini verecektir.

4-                          İşin   yapımı esnasındaki tüm demontaj ve nakliye işleri yüklenici firma tarafından gerçekleştirilecektir.

5-                                          Yüklenici     firma tüm emniyet tedbirlerini almakla mükellef olup meydana gelebilecek tüm aksaklıklardan sorumludur. Bakım onarım veya tamir esnasında meydana gelebilecek kazalardan yüklenici firma sorumlu olacaktır,Böyle bir durumla karşılaşılmaması için yüklenici firma öncelikle can ve mal güvenliği için tüm tedbirleri alacaktır.

6-                      Işin    yapımı esnasında hastanede meydana gelebilecek tüm yıpranma ve kırılmalar yüklenici firma tarafından giderilecektir. Oluşacak herhangi bir hasarın tesbitinde işletme kaybı da dikkate alınacaktır.

7-  Yüklenici firma, Periyodik Bakım-Onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.

8-             Sözleşmesi yapılan cihazlar için idare sözleşme döneminin herhangi bir tarihinde herhangi bir cihazın hizmet dışı kalmasına karar vermesi ve bu kararını firmaya yazılı olarak bildirmesi durumunda söz konusu cihazın hizmet dışı kaldığı tarihten sonraki aylar için ayrıca bakım ücreti Ödenmez.

9-            Yüklenici arıza ve bakım için görevlendireceği personel listesini önceden hastaneye bildirecek ve bakım ve onarım için nitelikli (Tekniker/Teknisyen, Biyomedikal/Elektrik/Elektronik mühendisi) personel görevlendirecektir.

10-            Firma sözleşme yapıldığı tarihten itibaren sözleşme altındaki cihazlar ile ilgili yıl ve/veya sözleşme süresi içinde çıkan arızalan kayıt altında tutacak ve genel bir liste olarak yılsonunda Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine verecektir.

 

: VENTİLATÖR CİHAZLARI PERİYODİK BAKIM ONARIM İŞİ

İŞİN ADI                   : 8 adet Carefusion marka Vela model, 1 Adet Drager markaBabylog 8000 Plus model, 1 Adet Sle marka Sle 2000 Infant model, 3 Adet Sle marka Sle 2000 model,2 Adet Ilamilton marka C2 Tribün Ventilatör ve 1 Adet Hamilton marka Galileo model Ventilatör Cihazlarına Aylık Periyodik Bakını Onarım Uygulanması İşi

: Antalya Atatürk Devlet Hastanesi hizmetinde kullanılmakta olan,

Marka

Model

Künye No

Carefusion

Vela

1008658629,1008658630,

1008658631,1008658632,

1008658633,1008658634,

1008658636,1008658637

Drager

Babylog 8000 Plus

1007981343

Sle

Sle 2000 Infant

1008013176

Sle

Sle 2000

1007981339,1007981340,

1007981341

Hamilton

C2

1008010308, 1008010187

Hamilton

Galileo

1008574285

 

tabloda marka model ve künye numaraları belirtilmiş olan ventilatör cihazlarına aşağıda belirtilen evsafı ve teknik şartlar dahilinde; ventilatör cihazlarına hizmet verebileceğinin belirtildiği "TSE 12426 HİZMET YETERLİLİK BELGESİ” ne sahip yetkili ve yetkin firmalar tarafından sözleşme süresi boyunca her ay l(bir) defa periyodik bakım onarım uygulanacaktır.

İÇERİKLER             :Teknik şartname koruyucu bakım ve düzeltici bakım işlemlerini içerir.

Genel hükümler ise işin yapım öncesi ve yapım esnasında karşılaşılacaklarla ilgili hükümlerdir.

a-TEKNİK ŞARTNAME

1-  Yüklenici firma belirtilen adresteki ventilatör cihazlarının periyodik bakımlarını şartnamede belirtilen şekilde kendi teknisyenlerine (cihazlarla veya cihazların ait olduğu ürün grubu ile

 

                   
   
   

ı Atatürk Ö&vİet Hastanesi randaş DlLAN

 
     

Antalya Atatiir

Evre

Sicil

Klinik M

 
         

Antalya Atatürk Devlet Hastanesi

 
 
 
 

Sicil

 
 
 

 

 

 

ilgili gerekli eğitimi almış) her ay 1 (bir) defa yaptıracaktır.Bakım işi, ayın ilk haftası yapılacak olup ilgili teknisyen yaptığı işlere ilişkin bir form düzenleyecek ve bu forma kanaatini de yazacaktır.Bu form. 2 nüsha olarak düzenlenip bakım teknisyeni ve hastane yetkili teknisyeni tarafından imzalanacak ve bir nüshası firmada, bir nüshası da hastanede kalacaktır.

2-                                   Yüklenici firma bakımını yapmış olduğu ventilatör cihazlarının fenni mesuliyetini kanun, yönetmelik ve teknik şartnameler çerçevesinde üstlenir.

3-                           îhaleye    katılacak olan firmalar tekliflerini cihaz bazlı birim fiyat şeklinde vermelidirler. Hastane idaresi cihazların sayısında değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Yüklenici firmalar, bakım yaptıkları cihaz başına ücret alacaklardır ve herhangi bir nedenden dolayı bakım yapmadığı cihaz için kesinlikle ücret talep edemeyeceklerdir.

4-                                    Yüklenici firma, bakım sözleşmesinin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren (5 gün içinde) ventilatör cihazlarının genel kontrolünü yaparak oluşturacağı teknik raporu hastane Klinik Mühendislik Birimine verecektir. Bu hizmetten dolayı yüklenici firma herhangi bir bedel talep etmeyecektir.

5-                     Yasa   gereği her yıl işletme ruhsatı alma zorunluluğu vardır. Yüklenici firma işletme ruhsatını ilgili bakanlık ve kurumlardan temin edip ibra etmek zorundadır.

6-                         Bakım  ekibi, ventilatör cihazlarına ait işlerin yapılması esnasında ileriye yönelik alınması gereken tedbirleri bakım onarım formuna yazarak imza altına alacak ve Klinik Mühendislik Birimine bildirecektir.

7-                                    Yüklenici firma bakım sözleşmesi yapılmış olan ventilatör cihazlarını mali mesuliyet kapsamına alacaktır.

8-   Ventilatör cihazlarının bakımının yapılması ve anzalarının giderilmesi için gerekli olan her türlü sarf malzeme ve alet edavat yüklenici firma tarafından herhangi bir ücret talep etmeden temin edilecektir. Bu şekilde bakımlar yapılmış arızalar giderilmiş olacaktır. Ayrıca yüklenici firma bakımım yaptığı ve arızasını ıslah ettiği cihazların ilgili teknik esaslar çerçevesinde kalibrasyonlarım da yapmakla veya yaptırmakla mükellef olup; yapılan bu kalibrasyonlar akredite kuruluşlar tarafından kabul görmeli ve ilgili onay belgeleri cihaza yapıştırılmalıdır. Bununla birlikte; bakım yaparken veya arıza giderirken kullanılan test cihazlarının kalibrasyoııunu takip etmek ve kalibrasyon belgelerini(izlenebilirlik) idareye teslim etmek zorundadır. Yapılan bu bakım ve kalibrasyonlar akredite kuruluşlar tarafından kabul görmelidir.

9-                               Hastane   idaresi; ventilatör cihazlarının arızalanması halinde, arızayı firmanın bildirdiği telefon ve/veya fax numarasına günün 24 saatinde bildirebilir. Bildirim tarih ve saatleri hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır. Firma bu hususta ulaşılabilecek telefon ve fax numaralarını hastaneye yazılı olarak bildirecektir.

10-                                      Yüklenici    firma, mesai saatleri içerisinde Hastane Klinik Mühendislik Birimince görevlendirilmiş teknik elemanın, mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde nöbetçi teknik elemanın talebi üzerine arıza bildirim saatinden en geç 12 saat (on iki saat) sonra arıza mahalline ulaşacaktır. İlgili teknisyen, hafta sonu ve tatil günlerinde nöbetçi teknik eleman nezaretinde arızaya müdahale edecektir. Eğer parça veya malzeme değişimi gerekmiyorsa bildirim saatinden en geç 24 saat (yirmi dört saat) sonra arıza ıslah edilmiş olmalıdır. Değişmesi gereken parça veya malzeme tespit edilmiş ise; kurum ivedi olarak bu parça veya malzemeyi temin etmekle mükelleftir. Parça veya malzeme teminini müteakip 12 saat (on iki saat) içerisinde firma bu değişimi yapmakla mükelleftir. Yüklenici firma önce değişimin gerekliliği ile ilgili teknik servis raporunu; parça veya malzeme değişimi yapıldıktan sonra da değişim yapıldığına dair oluşturulan teknik servis raporunu ilgili teknisyene, cihazın hastanede kullanıldığı servisin sorumlusuna imzalatacaktım Cihaza sözleşme süresi boyunca %95 uptime garantisi verilecektir. %95 uptime’m altına düşüldüğü her l(bir) iş günü için idari şartnamede belirtilen yaptırımlar uygulanacaktır. İdareye ikame cihaz verilen durumlar ile parça gerektiren ve idareye bağlı olarak parça beklenen durumlar uptime süresi hesaplanmasında downtime olarak kabul edilmeyecektir

a^rküevlet Hastanesi____________ Antalya Atatürk Di det Hastanesi___

Evrense/ TOİTAN

Sicil

Klinik Mübfönılislık'Birimi

11-                         Firma 9. maddede belirtilen yükümlülükleri yerine getirmemesi durumunda hastanece tutulacak rapor tutanağının içeriğini kabullenmiş olacaktır.

12-                               Hastane   tarafından arıza bildirimi haricinde, firma uygulayacağı periyodik işleri yine Hastane Klinik Mühendislik Birimi bilgisi dahilinde ve görevlendirilmiş teknik eleman nezaretinde yapacak ve bu husus düzenlenecek formun imzalanmasıyla belgelenecektir.

13-                               Hastane   tarafından; ventilatör cihazları ile ilgili sözleşme süresince ve sözleşmedeki sorumluluklarını yerine getirdiği sürece her ne şekilde olursa olsun yüklenici firmanın bilgi ve muvaffakati alınmadan, periyodik işleri yaptırmak veya oluşan arızalan gidermek için firma elemanlarından başka (ehliyetli olsa dahi) kimse görevlendirilemeyecektir.

14-                      Arıza  için gelen personel mutlak surette firma elemanı olduğunu belirten firma kimliğini sorumlu teknik personelimize gösterecektir. Ayrıca talep edilmesi halinde ilgili personel 1. maddedeki yetki sertifikasını ibra edecektir. Firma; bakım elemanları personel listesini, bakımcı personellerinin nüfus cüzdanı fotokopilerini, yetkilendirme yazılarını ve firma kimliği fotokopilerini hastane Klinik Mühendislik Birimine verecektir. Personel durumundaki değişimler gününde hastanemize iletilecektir.

15-                                    Yiiklenici    firma, ventilatör cihazlarının arıza ve periyodik işlerinde; hastanenin haberi olmadan ve onayını almadan herhangi bir parça veya malzemeyi değiştiremez. Parça değişiminin gerçekleşebilmesi için değiştirilmesini gerekli gördüğü parça veya malzemeleri bildiren, bu parçaların değişme sebeplerini de ifade eden bir rapor düzenleyip Hastane Klinik Mühendislik Birimine sunmak ve parça değişimi için onay almak zorundadır. Değişecek olan parça veya malzemeler orijinal yedek parça olmalı ve değişim sonrasında bu parça üzerinde gerekli test prosedürleri uygulanacaktır.

16-     Hastane isterse yüklenici firma tarafından kullanılacak parça veya malzemeleri; ihale kanununu yönetmeliği hükümleri dahilinde diğer firmalardan teklif usulü ile temin etmekte serbesttir. Yüklenici firma bu hususta itirazda bulunamaz.

17-    Periyodik işlerde veya arıza giderilmesinde değişen parçalar için firma (parça değişim işçiliği vb.) her ne sebeple olursa olsun işçilik hizmet bedeli talep edemez. Arızalı parçaların demontajı ve temin edilen parçaların montajı yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

18-      Değişimi gerçekleşmiş arızalı parçalar mutlak surette Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edilecek, takılacak parça ambalajı hastane sorumlu teknisyeni tarafından alınacaktır. Ambalajı açık ve kullanılmış parça değişimi tespit edildiğinde, firmaya ceza uygulanması için hastane Klinik Mühendislik Biriminin tuttuğu rapor esas alınacak ve parça usule uygun şekilde yeniden değiştirilecektir. Firma bu hususu peşinen kabul etmiş olur.

19-      Hastane tarafından talep edildiği taktirde belirli dönemlerde ventilatör cihazlarının gözlenmesi ve arızalara anında müdahale için yüklenici firma tarafından hastanede teknik eleman bırakılacaktır.

20-    Gerek periyodik işler gerekse herhangi bir arızaya müdahale sonrasında cihazın mevcut işlevlerinde zayıflama, işlevlerin ortadan kalması veya fonksiyon kayıpları gibi bir durumla karşı karşıya kalınırsa bu durum yüklenici firmanın sorumluluğunda olup herhangi bir bedel talep edilmeden ivedi olarak düzeltilecektir. Periyodik bakım onarım veya arıza ıslahı, düzeltme işlemi gerçekleştikten sonra sonlanmış olacaktır.

21-                                  Yüklenici firma sözleşme süresinin bitim tarihinden 5 gün önce periyodik muayene, kontrol ve gözlemleri l(bir) defalığına tekrarlayacak ve ventilatör cihazlarıyla ilgili yıl içinde çıkan arızalan kayıt altında tutacak ve genel bir liste hazırlayacak ve yıl sonunda Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine kapsamlı bir teknik rapor teslim edecektir.Bu raporla birlikte cihazların tümünü çalışır vaziyette Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir.

22-                        Firma gerek periyodik işlerde olsun, gerekse arıza giderilmesi aşamasında olsun işleri eksiksiz yaparak bahse konu ventilatör cihazlarının azami ölçüde hizmet vermesini sağlayacaktır. Ayrıca firma; uluslararası kurumlar tarafından takip edilen, cihazlar üzerinde yapılması gereken

 

 

 

Antelva Atatürk Dtvlat Haetattesİ ÖTrıW\Candaş DİLAN

fe i y o nı ed^telMü h e n d i s i

Antalya Atatür/foevlet Hastanesi Klinik ^uîıTndisiik Birimi

Antalya Atatürk Devlet Hastanesi

Biroi ŞAN Sağhk Teknikeri

afmdikel)

 

           
 

zorunlu değişiklikleri takip ederek cihazların böyle bir ihtiyacı olması durumunda hastane
idaresini yazılı olarak haberdar etmeli ve idare tarafından gerekli malzemeler sağlandığında bu
değişiklikleri ücretsiz yapmalıdır.

23-                        îşin               teknolojisi gereği cihazların fonksiyonlarını artırıcı yazılımlar veya donanım ürünleri
üretildiği taktirde, yüklenici firma tarafından bu gelişmeler fiyatları ile birlikte hastane idaresine
bildirilecek; idarenin uygun gördüğü yazılım ve donamm ürünleri idare tarafından temin edildiği
taktirde, değişimler yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak cihazlara uygulanabilecektir.

24-                                           Ventilatör      cihazlarına uygulanacak olan koruyucu bakım ve düzeltici bakım esnasında
aşağıdaki maddeler uygulanacaktır. Bu uygulamalar cihazların kullanım standartları esas
alınarak uygun şekil ve periyotlarda uygulanacaktır.

a- Ekipmanların ve bileşenlerin temizlenmesi ve dezenfekte edilmesi,
b- 02 sensörü kontrolü ve gerekliyse sensör kapsülünün değiştirilmesi,
c- Ortam hava filtresinin temizlenmesi ve gerekliyse değiştirilmesi,
d- Soğutucu hava filtresinin temizlenmesi ve gerekliyse değiştirilmesi,
e- Hasta tarafı ısıtmasının filtresinin temizlenmesi ve gerekliyse değiştirilmesi,
f- Sıkıştırılmış gaz girişindeki filtrelerin temizlenmesi ve gerekliyse değiştirilmesi,
g- Hasta tarafı ısıtmasının ızgaralı kapağının temizlenmesi,
h- Lityum batarya kontrolü ve gerekliyse değiştirilmesi,

ı~ DC enerji kaynağının entegre aküsünün kontrolleri, servisten geçirilmesi ve
gerekliyse değiştirilmesi,

i- Harici bataryanın kontrolleri servisten geçirilmesi ve gerekliyse değiştirilmesi,
j- Saat modülün kontrolü ve gerekliyse değiştirilmesi,

k- Basınç düşürücünün kontrolü ve gerekliyse değiştirilmesi, yapılarak cihazların
maksimum seviyede verimli çalışmaları sağlanacaktır.

25-                                          Yüklenici        firma bu görevleri ile bahse konu cihazların işletme sorumluluğunu üstlenmiş
olacaktır.

b-GENEL HÜKÜMLER

1-                                 Yüklenici                olacak firma işe başlamadan önce Teknik İşletme Amirliği ile koordine olacaktır.

2-                      İşin  yapımı esnasında karşılaşılacak olan teknik ve idari aksaklıklar taraflarca tutanak altına
alınacaktır.

3-                                  Yüklenici                firma, değişimi gerçekleşen tüm parçaların üretici firma garantisini verecektir.

4-                          îşin yapımı esnasındaki tüm demontaj ve nakliye işleri yüklenici firma tarafından
gerçekleştirilecektir.

5-                                          Yüklenici          firma tüm emniyet tedbirlerini almakla mükellef olup meydana gelebilecek tüm
aksaklıklardan sorumludur.Bakım onarım veya tamir esnasında meydana gelebilecek kazalardan
yüklenici firma sorumlu olacaktır.Böyle bir durumla karşılaşılmaması için yüklenici firma
öncelikle can ve mal güvenliği için tüm tedbirleri alacaktır.

6-                      İşin  yapımı esnasında hastanede meydana gelebilecek tüm yıpranma ve kırılmalar yüklenici
firma tarafından giderilecektir.Oluşacak herhangi bir hasarın tesbitinde işletme kaybı da dikkate
alınacaktır.

7-                                 Yüklenici                firma, Periyodik Bakım-Onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.

8-                                                 Sözleşmesi   yapılan cihazlar için idare sözleşme döneminin herhangi bir tarihinde
herhangi bir cihazın hizmet dışı kalmasına karar vermesi ve bu kararını firmaya yazılı olarak
bildirmesi durumunda söz konusu cihazın hizmet dışı kaldığı tarihten sonraki aylar için ayrıca
bakım ücreti ödenmez.

9-            Yüklenici arıza ve bakım için görevlendireceği personel listesini önceden hastaneye
bildirecek ve bakım ve onarım için nitelikli (Tekniker/Teknisyen,
Biyomedikal/Elektrik/Elektronik mühendisi) personel görevlendirecektir.

IBP Atatürk pevlet Hasta^Iİ                  '               Antalya Atatürk 3svlet Hastanesi

)mer\Canüaş DİLAN                                               Evrensel TOTAN

 
 
   

3iyoVrı^^^ah«qdisi                                                    Sic'i Vf '-M 744                                         Sâğlık TektVıkg£U

 
 
   

îtfiN3n|mi                                                     ki inik i vı yı^^isti^ Birimi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-    Firma sözleşme yapıldığı tarihten itibaren sözleşme altındaki cihazlar ile ilgili yıl ve/veya sözleşme süresi içinde çıkan arızalan kayıt altında tutacak ve genel bir liste olarak yılsonunda Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine verecektir

 

Metin Kutusu: Evren ş
Sic
Metin Kutusu: Klinik ıvMetin Kutusu: J

Antalya Atatürk Devlet Hastanesi Öme\ Candşş D İLAN Bworneclt\al I\|ühendisi Klim

SiciTİNJo^M 33423"

Antalya Atatüık Devlet Hastanesi

\ totan

M M 7 44 ik Birimi

iîUalya Atatürk Devlet Hastane-oi

BIrol ŞAH

Sağlık Teknikeri

v "vrıf-ıdiM)

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI ANTALYA ATATÜRK DEVLET HASTANESİ TRANS MARKA STERİLİZASYON CİHAZLARI AYLIK PERİYODİK BAKIM, ONARIM HİZMETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.             İŞİN.......................................................................................................................... TANIMI     1

2.                                    ŞARTNAME..................................... KAPSAMI VE VERİLECEK TEKNİK HİZMET DETAYLARI     1

2.1.                      TEKLİF........................................................ DOSYASINDA İSTENECEK BELGELER             1

2.2.                       TEKNİK............................................................................ SERVİS HİZMETLERİ             1

3.                    DİĞER............................................................................................................... HUSUSLAR     3

l.İŞİN TANIMI

1.1.Söz konusu hizmet T.C. Sağlık Bakanlığı Antalya Atatürk Devlet Hastanesinde kullanılmakta olan toplam 2 adet Trans Marka otoklav cihazının parça hariç aylık bakım-onarım işidir.

1.2.Sözleşme kapsamındaki cihaz

ar:

Marka

Model

Künye No

Trans

Smart

1008004276

Trans

Smart

1008004277


2.ŞARTNAME KAPSAMI VE VERİLECEK TEKNİK HİZMET DETAYLARI


 

2.1.                   Teklif               Dosyasında İstenecek Belgeler

2.1.1.    TSE 12426 Yetkili Servis hizmet yeterlilik belgesi olmalıdır. Belge bakım-onarım yapılacak cihazları kapsamalıdır. TSE yetki belgesinde Otoklav cihazlarına hizmet verebildiği belirtilmelidir.

2.2.Teknik Servis Hizmetleri

2.2.1.                              Verilecek             hizmet periyodik bakım ve düzeltici bakım (arıza giderilmesi) olarak ikiye ayrılır.

2.2.2.                               Periyodik            bakımlar, Hastane Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi ve ilgili firma teknik sorumlusu tarafından hazırlanacak takvim çerçevesinde belirlenen tarih ve saatlerde yapılır.

2.2.3.                              Yüklenicİ             periyodik bakım İçin belirlenen aralıklarda bakım ve onarıma gelmeden en az 2 gün önceden geleceğine dair Hastane Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi'ne bilgi verecektir.

2.2.4.                             Yüklenici              firma sözleşme kapsamındaki buhar sterîlizatörü cihazlarına her ay periyodik bakım işlemini yapacaktır.

2.2.5.                             Yüklenici              firma sözleşme kapsamındaki Buhar Sterilizasyon Cihazları için sözleşme süresi içinde 1 defaya mahsus olmak üzere ENJSO 11140-3 ve ENJSO 11140-4 standartlarına uygun elektronik bowie-dick testini yapmak, basınç ve sıcaklık değerlerini ölçmek, ilgili raporu hazırlamak ve bu değerleri standartlara uygun hale getirmekle yükümlüdür. Yüklenici ölçüm ve kalîbrasyon sırasında kullanacağı ısı-basınç validasyon setinin izlenebilirlik belgelerini rapora eklemelidir.

2.2.6.                              Yüklenici             firma periyodik ve düzeltici bakım (arıza giderilmesi) hizmetini Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi personeli gözetiminde yapmalıdır. Yapılan çalışmalar hastane İşleyişini etkilemeden gerçekleştirilecektir. Mühendislik Hizmetleri Birimi personeli gözetiminde yapılmayan işlemler için ücret ödenmez ve bakım yapılmamış sayılır.

2.2.7.                               Periyodik            bakım ve düzeltici bakım (arıza giderilmesi) İşlemi bitiminde yapılan işler ile ilgili 1 nüsha ilgili firma, 1 nüsha cihazın bulunduğu birim sorumlusu, 1 nüsha Hastane Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi ve 1 nüsha fatura ile birlikte hastane satın alma birimine verilecek şekilde 4 nüshalı

 

servis raporunu tutacaktır. Tutuian raporlarda ilgili firma personelinin, cihazın bulunduğu birimin yetkilisinin ve Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi personelinin imzaları olacaktır.

2.2.8.   Periyodik bakım işlemlerinde uygulanacak kontroller Ek-l'de liste halinde verilmiştir. Yüklenici sözleşme kapsamındaki cihazların arıza ve bakımında kullanacağı referans ölçüm cihazlarının listesini ve kalibrasyon sertifikalarının güncel tarihli fotokopisini teslim edecektir.

2.2.9.      İlgili firma yaptığı periyodik bakım ve düzeltici bakım(arıza giderilmesi) hizmeti ile ilgili işlemlerin detaylı açıklamasının oluğu bir kontrol listesi (Check List) hazırlamalı ve madde 2.2.7.'de bahsi geçen raporlar ile birlikte, 1 nüsha ilgili firma kalacak şekilde, 1 nüsha Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi'ne vermelidir.

2.2.10    Periyodik Bakım ve Düzeltici bakım (Arıza giderilmesi) işlemini yapacak servis mühendisi veya teknikeri servis hizmeti verirken, ilgili cihazın fabrika tarafından ydyınlanmış olan servis manueli (kitabı) ve kabul görmüş bakım prosedürlerini de güncel hali ile dikkate almalıdır.

2.2.11.                             Yüklenici              her türlü can ve mal güvenliği tedbirlerini almak zorundadır.

2.2.12.                             Yüklenici              bakım-onarım faaliyetlerinde cihazın elektriksel güvenlik testlerini yapmalıdır.

2.2.13.                               Herhangi            bir zamanda cihazın fonksiyonlarının nitelik ve nicelik olarak, üreticinin belirlediği normların altına düşmesi durumları arıza olarak kabul edilir. Yüklenici bu arızlara müdahale etmekle yükümlüdür.

2.2.14.                           Arızanın acil giderilmesi durumunda gerekliyse yüklenici mesai saatleri dışında çalışmayı kabul eder. Ayrıca, yüklenici kendi isteği ile mesai saatleri dışında çalışmak zorunda kalırsa veya çalışma uzar ve mesai saatleri dışına taşarsa, bu mesai saatleri dışındaki çalışmalar için, hiçbir şekilde ek ücret ödenmez.

2.2.15.                      Teknik       Servis hizmeti sonunda cihazın çalışma performansı test edilerek cihaz çalışır vaziyette teslim edilir.

2.2.16.                               Önceden             planlanan periyodik bakım haricinde, cihazda arıza meydana gelmesi durumunda Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi personeli ilgili firmaya telefon, faks veya e-posta ile bilgilendirme yapar. Bilgilendirme tarih ve saati olarak bildirenin kayıtları esas alınır.

2.2.17.                   Arıza            bildiriminin ardından, yüklenici en geç 8 (sekiz) saat içinde cihaza müdahale ederek arızanın nedenini tespit etmek zorundadır.

2.2.18.                     Yedek         parça ihtiyacı bulunmaması halinde arızalı cihazın müdahaleden İtibaren en geç 16 saat içinde arıza giderilmiş olmalıdır.

2.2.19.                     Yedek         parça ihtiyacı bulunması durumunda verilen servis formu dikkate alınarak ihtiyaç olan yedek parça Hastane İdaresi tarafından temin edilecektir. Yedek parça Hastane İdaresi tarafından temin edildikten sonra ilgili firma en geç 12 saat içinde parçayı ücretsiz olarak takacak ve cihazı çalışır durumda teslim edecektir.

2.2.20.                  Eğer              hastane yedek parçayı yüklenici firmadan temin edecek olursa, hastanenin siparişine müteakip en geç 2(iki) gün, parça firmaca yurt dışından temin edilecekse en geç 21 gün içerisinde cihaz faal hale getirilmek zorundadır. Yüklenici istenildiğinde ürünün yurtdışından temin edildiğine dair sürelerin belirtildiği evrakları idareye sunmak zorundadır. Tespit edilen arızanın çözümü için firma tarafından temin edilen yedek parçalar kullanılmamış ve orijinal parça olmalıdır.

2.2.21.                                      Kullanılacak   yedek parçalar ve yedek parçaların montajı cihazın orijinal şekli ve görüntüsünü bozmayacak ya da yapısını değiştirmeyecek biçimde olmalıdır.

2.2.22.                              Yüklenici              firma, Hastane İdaresinin temin ettiği yedek parçayı monte etmek ile mükelleftir. Değiştirilen hasarlı yedek parçaların mülkiyeti hastaneye ait olacaktır ve değiştirilen parçalar Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine tutanakla teslim edilecektir.

2.2.23.                        Yedek       parça kullanılması zorunlu olduğu hallerde, servis raporu doğrultusunda Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi onayı olmadıkça onarım ve yedek parça değişimi yapılmayacaktır.

2.2.24.                                Cihazların          veya cihaz parçalarının hiçbiri izinsiz dışarıya çıkarılmayacaktır. Bakım-Onarım ya da arıza giderimi İçin cihaz firmaya gidecekse Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi onayı alındıktan sonra gönderilecektir. Bu esnada cihaz teslim tutanağı düzenlenecek bu işlemden sonra cihazda meydana gelebilecek her türlü tahribat, taşıma, sigorta, kaza durumlarından yüklenici sorumlu olacaktır.

2.2.25.                          Cihazın   servis işlemi sonunda ortaya çıkan fonksiyon kaybı, onarım öncesinde var olan işlevlerin iptali veya oluşan yeni bir arızadan yüklenici firma sorumlu tutulur. Bu durumlarda her türlü gider yüklenici firma tarafından karşılanır.

2.2.26.                    Firma          sözleşme yapıldığı tarihten itibaren sözleşme altındaki cihazlar ile ilgili yıl içinde çıkan arızalan kayıt altında tutacak ve genel bir liste olarak yılsonunda, Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine verecektir.

2.2.27.                               Cihazlara           ait her türlü şifre (kullanıcı şifresi, servis menüsü şifresi vb., tüm şifreler) Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine verilecektir. Klinik Mühendislik Hizmetleri Biriminin onayı ve bilgisi dışında şifre değişikliği yapılmayacaktır. Ayrıca cihazlara ait tüm hata kodları ve açıklamalarını içeren teknik servis dokümanları Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine verilecektir.

2.2.28.   Yüklenici firma, arızalı parçayı tespit ettikten sonra, parçaların değişmesine kadar vermeden önce arızalı parçayı kurtarmaya yönelik müdahale yapmakla yükümlüdür.

3.                     DİĞER HUSUSLAR

3.1.   İlgili firma bakım süresince geçerli olacak yedek parça fiyat teklifini kodları ile birlikte verecektir. Sözleşme süresince ihtiyaç olduğunda bu parça fiyat listesi üzerinden yedek parça temini ilgili firma tarafından istenildiğinde yapılabilecektir.

3.2.                             Yüklenici    arıza ve bakım için görevlendireceği personel listesini önceden hastaneye bildirecek ve bakım ve onarım için nitelikli (Tekniker/Teknisyen, Biyomedikal mühendisi, Elektrik/Elektronik mühendisi) personel görevlendirecektir.

3.3.                             Yüklenici    tarafından verilen listedeki personelin firmanın tam zamanlı çalışanı olduğunu gösterir SGK Hizmet Dökümü ihale dosyasında veya sözleşme aşamasında idareye teslim edilecektir. Bakım periyotları ile birlikte güncel hizmet döküm belgeleri istenildiğinde idareye teslim edilecektir. Yüklenici firma ilgili cihazlar için benzer bakım hizmetini daha önce en az iki defa kamuya ait bir hastanede sağladığını belgelemelidir.

3.4.                    Cihaz arızasının hastane tarafından yüklenici firmaya bildirilebilmesi için, yüklenici firma açık posta adresini, telefon. GSM ve faks numaraları ile e-posta adresini teklife ekleyecek, bu bilgilerde bir değişiklik olduğunda, değişikliği Hastaneye 4 saat içerisinde bildirmeyi yazılı olarak taahhüt edecektir.

3.5.                       Bakımı            yapan ilgili firma Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi personellerine bakım eğitimi verecek ve belgelendirecektir.

3.6.                            Yüklenici     firma, Periyodik Bakım-Onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.

3.7.Sözleşmesi yapılan cihazlar için idare sözleşme döneminin herhangi bir tarihinde herhangi bir cihazın hizmet dışı kalmasına karar vermesi ve bu kararını firmaya yazılı olarak bildirmesi durumunda söz konusu cihazın hizmet dışı kaldığı tarihten sonraki aylar İçin ayrıca bakım ücreti ödenmez.

3.8.               İlgili      firma, 1.2 maddesindeki tabloda belirtilen cihazların her biri için bakım-onarım birim fiyat ücreti belirtilecek ve ihale dosyasında idareye tesiim edilecektir.

3.9.   Otoklav cihazına ait olan Sterilizasyon Ünitesinde kullanılan su artıma cihazlarının bakım onarımı da yılda en az 3 defa olmak üzere yüklenici tarafından yapılacaktır.

3.10   Cihazlara yıllık % 95 uptime garantisi verilecektir. Cihaz döngü yapamaması durumunda, geçen bu süre downtime olarak sayılacaktır. % 5'lik downtime sınırı aşılması durumunda arızalı geçen süre bakım onarım süresine eklenecektir. Uzatılan bu süre 90 (doksan) gün ile sınırlıdır.


 

EK-1

OTOKLAV CİHAZLARI PERİYODİK ONARIM SIRASINDA YAPILACAK KONTROLLER

•        Cihazın yan ve ön koruma sacları açılıp fiziki kontrolleri yapılmalıdır.

•        Pano ve otomasyon bölümü giriş-çıkış prosedür takibi yapılmalıdır.

•        Kumanda paneli, printer ve manometrelerin kontrolü yapılmalıdır.

•        Kapak ve göbek contalarının kontrolleri yapılmalıdır.

•        Göbek flanşı,kilit takımı,kurt dişi ve yayının kontrolleri yapılmalıdır.

•        Prizmatik direksiyon çalışılırlığının kontrolü yapılmalıdır.

•        Kapak kilit kollarının sağlamlığı kontrol edilmelidir.

•        Kayar kapak contalarının kontrolü ve temizliği yapılmalıdır.

•        Kapı switclerinin görsel ve fiziki bakımları yapılmalıdır.

•        Hava motoru veya merkezi hava bağlantılarının kontrolü yapılmalıdır.

•        Ekowat motorunun periyodik bakımları yapılmalıdır.

•        Sistemdeki genel hava ve yol verici elemanların kaçak kontrolleri yapılmalıdır.

•       Jeneratör emniyet ventilinin basınç kontrolü yapılmalıdır.

•       Jeneratör basınç aralığı, referans ayarları kontrol edilmelidir.

•       Jeneratör suyu en az bir kez boşaltılıp su doldurma işleminin takibi yapılmalıdır.

•       Jeneratör içerisinde kireçlenme var ise temizliği yapılıp, gereken bilgi yetkililere aktarılmalıdır.

•        Sıvı seviye elektrotları ve şamandıraların kontrolleri yapılmalıdır.

•        Rezistans ve kablo takımlarının kontrolleri yapılmalıdır.

•        Rezistans bağlantı buvatı ve klemenslerinin kontrolü yapılmalıdır.

•        Ana güç girişi ve rezistans çıkış klemenslerinin kontrolleri yapılmalıdır

•        Su motoru ve selenoidinin kontrolü yapılmalıdır;

•        Su motoru pislik tutucu filtrenin temizliği yapılmalıdır.

•        Su motoru çekvalfi ve çekvalf klepe contasının kontrolü yapılmalıdır.

•        Hücre çıkış rekorları ve pt 100 bağlantı manşonu kontrol edilmelidir.

•        Hücre çıkış hattı,vakum ve bypass bağlantı rekorları kontrol edilmelidir.

•        Hücre çıkış hattı,çekvalf ve çekvalf klepe contasının kontrolü yapılmalıdır

•        Hücre çıkış hattı, pislik tutucu filtreleri açılıp kontrolleri yapılmalıdır.

•        Vakum sel,baypass sel,eşanjör sel.,bobin ve valflarının kontrolleri yapılmalıdır.

•        Vakum motoru ve servis suyu selenoidinin kontrolleri yapılmalıdır.

Vakum motoru hava akış vanası çekvalf ve çekvalf klepe contasının kontrolü yapılmalıdır.

•       Vakum ve kondens gider hattı elemanlarının kontrolleri yapılmalıdır.

•        Ceket doldurma ve kondens hattının kontrolü yapılmalıdır

•        Ceket basınç aralığı,referans ayarları kontrol edilmelidir.

•        Ceket emniyet ventilinin basınç kontrolü yapılmalıdır


 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim