T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Antalya İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Antalya Atatürk Devlet Hastanesi
SAYI : 717X3619 /SATINALMA 17/05/2017
KONU: YAKLAŞIK BEDEL TESPİTİ
Hastanemiz ihtiyacı aşağıda cins, miktarı belirtilen 5 KALEM BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI için alım yapılacak olması nedeniyle Kamu İhale Kanununa göre Yaklaşık bedel tespiti yapılabilmesi için aşağıda belirtilen listenin 22/05/2017 tarihi saat 12:00’e kadar KDV HARİÇ birim fiyatlarının 0242 345 77 82 veya 345 77 79 no’ lu Faksımıza bildirmenizi;
Bilgilerinize rica ederiz.
|
S.N. |
MALZEMENİN ADI |
MİKTARI |
birimi |
BİRİM fiyat |
TOPLAM FİYATI |
1 |
7 ADET DİYALİZ CİHAZI AYLIK PERİYODİK BAKIM ONARIM |
3 |
AY |
|
|
2 |
4 ADET SU ARITMA CİHAZI AYLIK PERİYODİK BAKIM ONARIM |
3 |
AY |
|
|
3 |
11 ADET ANESTEZİ CİHAZI AYLIK PERİYODİK BAKIM ONARIM |
3 |
AY |
|
|
4 |
16 ADET VENTİLATÖR CİHAZI AYLIK PERİYODİK BAKIM ONARIM |
3 |
AY |
|
|
5 |
2 ADETOTOKLOV CİHAZI AYLIK PERİYODİK BAKIM ONARIM |
3 |
AY |
|
|
EK: Teknik şartname (26 Sayfa) |
KAŞE-İMZA
Anafartalar Cad. Üçgen Mevkii Muratpaşa 07040 ANTALYA
Telefon: 0 (242) 345 45 50 (1304) Faks: 0 (242) 345 77 82
e-posta: antalvadhs 12.salma@saglik.gov.tr Elektronik Ağ: www.aadh.gov.tr
KONU :DİYALİZ CİHAZLARI PERİYODİK BAKIM ONARIM İŞİ
İŞİN ADI : 7 Adet Diyaliz Cihazlarına Aylık Periyodik Bakım Onarım
Uygulanması İşi
Marka |
Model |
Künye No |
Bellco |
FORMULA2000 |
1007879782 |
Bellco |
FORMULA2000 |
1007879563 |
Bellco |
FORMULA2000 |
1007879768 |
Bellco |
FORMULA2000 |
1007879567 |
Bellco |
FORMULA2000 |
1007879565 |
Frasenius |
4008B |
1007879039 |
B.Braun |
Diolog |
1007879771 |
İŞİN TANIMI :Antalya Atatürk Devlet Hastanesi hizmetinde kullanılmakta olan 1 Adet Braun Diolog Diyaliz Cihazlarına aşağıda belirtilen evsafı ve teknik şartlar dahilinde; “TSE HİZMET YETERLİLİK BELGESİ” ne sahip yetkili ve yetkin firmalar tarafından sözleşme süresi boyunca her ay 1 (bir) defa periyodik bakım onarım işlemi uygulanacaktır.
İÇERİKLER :Teknik şartname koruyucu bakım ve düzeltici bakım işlemlerini içerir.
Genel hükümler ise işin yapım öncesi ve yapım esnasında karşılaşılacaklarla ilgili hükümlerdir.
a-TEKNİK ŞARTNAME
1- Yüklenici firma belirtilen adresteki diyaliz cihazlarının periyodik bakımlarını şartnamede belirtilen şekilde kendi teknisyenlerine (cihazlarla veya cihazların ait olduğu ürün gurubu ile ilgili gerekli eğitimi almış) her ay l(bir) defa yaptıracaktır. Bahse konu eğitim belgeleri ihale öncesi idareye ibra edilecektir. Bakım işi, ayın ilk haftası yapılacak olup ilgili teknisyen yaptığı bakıma ilişkin bir form düzenleyecek ve bu forma kanaatini de yazacaktır. Bu form 2 nüsha olarak düzenlenip balcım teknisyeni ve hastane yetkili teknisyeni tarafından imzalanacak ve bir nüshası firmada, bir nüshası da hastane klinik mühendislik biriminde kalacaktır.
2- Firma tarafından düzenlenen bakım ve arıza formlarına cihazlara ait künye numaraları kesinlikle yazılmalıdır.
3- Yüklenici firma bakımını yaptırmış olduğu diyaliz cihazlarının fenni mesuliyetini kanun, yönetmelik ve teknik şartnameler çerçevesinde üstlenir.
4- İhaleye katılacak olan firmalar tekliflerini cihaz bazlı birim fiyat şeklinde vermelidirler. Hastane idaresi cihazların sayısında değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Yüklenici firmalar, bakım yaptıkları cihaz başına ücret alacaklardır ve herhangi bir nedenden dolayı bakım yapmadığı cihaz için kesinlikle ücret talep edemeyeceklerdir.
5- Yüklenici firma, bakım sözleşmesinin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren (5 gün içinde) diyaliz cihazlarının genel kontrolünü servisine yaptırarak oluşturacağı teknik raporu hastane Klinik Mühendislik Birimine verecektir. Bu hizmetten dolayı yüklenici firma herhangi bir bedel talep etmeyecektir.
6- Yasa gereği her yıl işletme ruhsatı alma zorunluluğu vardır. Yüklenici firma işletme ruhsatını ibra etmek zorundadır.
7- Bakım ekibi, diyaliz cihazlarının bakımının yapılması esnasında ileriye yönelik alınması gereken tedbirleri bakım onarım formuna yazarak imza altına alacak ve bu formu Klinik Mühendislik Birimine verecektir.
8- Yüklenici firma bakımım yaptırmış olduğu diyaliz cihazlarını mali mesuliyet kapsamına alacaktır.
9- Diyaliz cihazlarının bakımının yapılması ve arızalarının giderilmesi için gerekli olan her türlü sarf malzeme yüklenici firma tarafından temin edilecektir.
10- Hastaııe idaresi; diyaliz cihazlarının arızalanması halinde, arızayı firmanın bildirdiği telefon ve fax numarasına günün 24 saatinde bildirebilir. Bildirim tarih ve saatleri hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır.Firma bu hususta ulaşılabilecek telefon ve fax numaralarını hastaneye yazılı olarak bildirecektir.
11- Yüklenici firma, mesai saatleri içerisinde Klinik Mühendislik Birimince görevlendirilmiş teknik elemanın, mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde nöbetçi teknik elemanın veya kullanıcın talebi üzerine Arıza bildiriminden sonra 12 saat içinde arızaya müdahale edilecek ve parça gerektirmeyen durumlarda cihaz en çok 24 saat içinde bütün fonksiyonları ile çalıştırılacaktır, eğer arıza bu süreç içerisinde giderilemezse yüklenici firma idareye ikame cihaz verecektir. Cihaza sözleşme süresi boyunca %95 uptime garantisi verilecektir. %95 uptime’m altına düşüldüğü her l(bir) iş günü için idari şartnamede belirtilen yaptırımlar uygulanacaktır. İdareye ikame cihaz verilen durumlar ile parça gerektiren ve idareye bağlı olarak parça beklenen durumlar uptime süresi hesaplanmasında downtime olarak kabul edilmeyecektir. Yüklenici firma teknisyeni hafta sonu ve tatil günlerinde idarenin belirlediği personel nezaretinde arızaya müdahale edecektir. Değişmesi gereken parça tespit edilmiş ise; kurum ivedi olarak parçayı temin etmekle mükelleftir. Yüklenici firma önce değişimin gerekliliği ile ilgili teknik servis raporunu; parça değişimi yapıldıktan sonra da değişim yapıldığına dair oluşturulan teknik servis raporunu ilgili teknisyene ve Klinik Mühendislik Birim Sorumlusuna imzalatacaktır.
12- Hastane tarafından arıza bildirimi haricinde, firma uygulayacağı periyodik bakım onarımı yine Hastane Klinik Mühendislik Birimi bilgisi dahilinde ve görevlendirilmiş teknik eleman nezaretinde yapacak ve bu husus bakım onarım formunun imzalanmasıyla belgelenecektir.
13- Hastane tarafından; diyaliz cihazlarının bakımı yüklenici firma uhdesinde olduğu ve sözleşmedeki sorumluluklarını yerine getirdiği sürece her ne şekilde olursa olsun yüklenici firmanın bilgi ve muvaffakati alınmadan, bakım yaptırmak veya oluşan arızalan gidermek için firma elemanlarından başka (ehliyetli olsa dahi) kimse görevlendirilemeyecektir.
14- Arıza için gelen personel mutlak surette firma elemanı olduğunu belirten firma kimliğini sorumlu teknik personelimize gösterecektir. Firma; bakım elemanları personel listesini, bakımcı personellerinin nüfus cüzdanı fotokopilerini, yetkilendirme yazılarını ve firma kimliği fotokopilerini hastane Klinik Mühendislik Birimine verecektir. Personel durumundaki değişimler gününde hastanemize iletilecektir.
15- Yüklenici firma, diyaliz cihazlarının arıza ve bakımında; hastanenin haberi olmadan ve onayını almadan herhangi bir parça veya malzemeyi değiştiremez. Parça değişiminin gerçekleşebilmesi için değiştirilmesini gerekli gördüğü parça veya malzemeleri bildiren, bu parçaların değişme sebeplerini de ifade eden bir rapor düzenleyip Klinik Mühendislik Birimine sunmak ve parça değişimi için onay almak zorundadır.
16- Periyodik bakımda veya arıza giderilmesinde değişen parçalar için firma (parça değişim işçiliği vb.) her ne sebeple olursa olsun işçilik hizmet bedeli talep edemez.
17- Hastane isterse yüklenici firma tarafından kullanılacak yedek parçaları; ihale kanunu yönetmeliği hükümleri dahilinde diğer firmalardan teklif usulü ile temin etmekte serbesttir. Yüklenici firma bu hususta itirazda bulunamaz. Arızalı parçaların demontajı ve temin edilen parçaların montajı yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.
/ ip'®^I4Ririrni
SıBR»1 îoinikto^nüislıK Birimi
Jo.MM 3342!
18- Değişimi gerçekleşmiş arızalı parçalar mutlak surette Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edilecek, takılacak parça ambalajı hastane sorumlu teknisyeni tarafından alınacaktır. Ambalajı açık ve kullanılmış parça değişimi tespit edildiğinde, firmaya ceza uygulanması için hastane Klinik Mühendislik Biriminin tuttuğu rapor esas alınacak ve parça usule uygun şekilde yeniden değiştirilecektir.Firma bu hususu peşinen kabul etmiş olur.
19- Hastane tarafından talep edildiği taktirde belirli dönemlerde diyaliz cihazlarının gözlenmesi ve arızalara anında müdahale için yüklenici firma tarafından hastanede teknik eleman bırakılacaktır.
20- Gerek periyodik balcım gerekse herhangi bir arızaya müdahale sonrasında cihazın mevcut işlevlerinde zayıflama , işlevlerin ortadan kalması veya fonksiyon kayıpları gibi bir durumla karşı karşıya kalınırsa bu durum yüklenici firmanın sorumluluğunda olup herhangi bir bedel talep edilmeden ivedi olarak düzeltilecektir.Periyodik bakım onarım veya arıza ıslahı, düzeltme işlemi gerçekleştikten sonra sonlanmış olacaktır.
21- Yüklenici firma sözleşme süresinin bitim tarihinden 5 gün önce bakım işlemini l(bir) defalığına tekrarlayacak ve diyaliz cihazlarıyla ilgili kapsamlı bir teknik rapor oluşturup Klinik Mühendislik Birimine sunacaktır.
22- Firma gerek periyodik bakım hizmetlerinde olsun, gerekse arıza giderilmesi aşamasında olsun işleri eksiksiz yaparak bahse konu diyaliz cihazlarının azami ölçüde hizmet vermesini sağlayacaktır.
23- Diyaliz cihazlarına uygulanacak olan koruyucu bakım ve düzeltici bakım esnasında aşağıdaki maddeler uygulanacaktır.
Cihazların;
a. Akış değerleri
b. Isı değerleri
c. İletkenlik değerleri
d. Kan sızıntı ve bulanıklık değerleri
kalibrasyonlu referans cihazı ile kontrol edilecek, Tıbbi Cihaz Direktifine göre;
a. Görsel kontroller
b. Genel kontroller
c. Ultra fıltrasyon sistemi kontrolü
d. Ekstakorporal bileşenlerin kontrolü
e. HDF koııtrlü
f. UF pompası kontrolü
g. Elektriksel kontroller
gibi Teknik Güvenlik Kontrolleri yapılacaktır.Ayrıca; cihazların hidrolik akşamında bulunan;
a. Zamanla yıpranan servis kiti muhteviyatındaki parçaların
b. Hidrolik modüler sistemin
c. Elektronik kart sistemlerinin kontrolleri ve temizlik işlemleri yapılacaktır.
b-GENEL HÜKÜMLER
1- Yüklenici olacak firma işe başlamadan önce Klinik Mühendislik Birimi ile koordine olacaktır.
2- İşin yapımı esnasında karşılaşılacak olan teknik ve idari aksaklıklar taraflarca tutanak altına alınacaktır.
3- Yüklenici firma, değişimi gerçekleşen tüm parçaların 2 yıllık üretici firma garantisini verecektir.
4- İşin yapımı esnasındaki tüm demontaj ve nakliye işleri yüklenici firma tarafından gerçekleştirilecektir.
----------------------------------------------- Antalya-fttatiirk^evl^.Hastanesi------------------------
AntaJyjhAtaHirkÖavietHastanca! Evrena® VdîTAN
öTe^te-?f D,LAN (br H ; Sic^cM^
Klinik Birimi
Sicil IMo:MM 33423
5- Yüklenici firma tüm emniyet tedbirlerini almakla mükellef olup meydana gelebilecek tüm aksaklıklardan sorumludur. Bakım onarım veya tamir esnasında meydana gelebilecek kazalardan yüklenici firma sorumlu olacaktır.Böyle bir durumla karşılaşılmaması için yüklenici firma öncelikle can ve mal güvenliği için tüm tedbirleri alacaktır.
6- îşin yapımı esnasında hastanede meydana gelebilecek tüm yıpranma ve kırılmalar yüklenici firma tarafından giderilecektir.Oluşacak herhangi bir hasarın tesbitinde işletme kaybı da dikkate alınacaktır.
7- Yüklenici firma, cihazların kullanımı, bakımına ilişkin kendi eğitilmiş personeli tarafından idarenin belirleyeceği sayıda ve nitelikte teknik personellere en az 2 (iki) saat ücretsiz eğitim verecektir. Ayrıca cihazılarm bulunduğu yerdeki personellere kullanım ve bakım üzerine en az 1 (bir) saat ücretsiz eğitim verecektir. Bu koşul teklif dosyasında firmaca taahhüt edilecektir. Eğitim sonrası Hastane tarafından hazırlanan Biyomedikal Dayanıklı Taşınır Kullanıcı Eğitimi Formu doldurularak Hastane Eğitim birimi ve Klinik Mühendislik Birimine teslim edilmelidir.
: HEMODİYALİZ SAF SU SİSTEMİ ve SU ARITMA SİSTEMİ BAKIM-ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
ŞİN ADI : AQUALÎNE (D.N:500118) 5 cihaz kapasiteli portable su arıtma
sistemine, iki cihaz kapasiteli KUMSAL-DİA (D.N:800453) marka portable su arıtma sistemine, 25 cihaz kapasiteli KUMSAL-DİA(D.N:800454,Diyaliz Servisi Ek Bina) aylık periyodik bakım uygulanması işi
Marka |
Model |
Künye No |
Kumsal-Dia(2 cihaz) |
|
1008028949 |
Kumsal-Dia(25 cihaz) |
|
1008028867 |
Aqualine(5 cihaz) |
|
1010080080 |
İŞİN TANIMI :Atatürk Devlet Hastanesi hizmetinde kullanılmakta olan AQUALİNE(nöroloji yoğun bakım), KUMSAL-DİA(Genel Yoğun bakım) marka, KUMSAL- DİA(diyaliz servisi ek bina) portable su arıtma sistemlerine belirtilen evsafı ve teknik şartlar dahilinde;“TSE HİZMET YETERLİLİK BELGESİ” ne sahip yetkili ve yetkin firmalar tarafından sözleşme süresi boyunca her ay 1 (bir) defa periyodik bakım onarım uygulanacaktır.
İÇERİKLER :Teknik şartname koruyucu bakım ve düzeltici bakım işlemlerini içerir.
Genel hükümler ise işin yapım öncesi ve yapım esnasında karşılaşılacaklarla ilgili hükümlerdir.
a-TEKNİK ŞARTNAME
1- Bakım onarım aylık periyotlar halinde firma teknik elemanı ve hemodiyaliz teknik elemanı tarafından yapılacaktır.
2- Bu şartname AQUALİNE (D.N:118) 5 cihaz kapasiteli portable su arıtma sistemini ve iki cihaz kapasiteli KUMSAL-DİA (S.N:01081408) marka portable su arıtma sistemini,25 cihaz kapasiteli KUMSAL-DİA(D.N:800454) kapsamaktadır.
3- İhaleye katılacak olan firmalar tekliflerini cihaz bazlı birim fiyat şeklinde vermelidirler. Hastane idaresi cihazların sayısında değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Yüklenici firmalar, bakım yaptıkları cihaz başına ücret alacaklardır ve herhangi bir nedenden dolayı bakım yapmadığı cihaz için kesinlikle ücret talep edemeyeceklerdir.
4- Firma tarafından düzenlenen bakım ve arıza formlarına cihazlara ait künye numaraları kesinlikle yazılmalıdır.
5- Su arıtma sistemlerinin hiçbir yerinde metal aksesuar kullanılmamalıdır.
6- Kum filtresi, aktif karbon filtre ve yumuşatıcı cihazın tüm kontrol valflerin ayarlan kontrol edilecektir.
7- Aktif karbon filtresinin performansı her kontrolde test edilerek klor kaçması halinde gerekli önlemler alınacaktır.
8- Su sertlik monitörünün probu kontrol edilecek ve alarm verdirilerek reversosmos cihazının durdurup durdurmadığı kontrol edilecektir.
9- Reversosmos cihazın kalibrasyon ayarları kontrol edilecek, kalibrasyon bozuksa özel şifre ile girilip fabrikasyon ayarları yapılacaktır.
10- Koruyucu bakım onarım tarifi : kontrol, yağlama, bakım, ayar, parça değiştirme, tadilat, tamir, arıza giderilmesi, temizleme vb işleri kapsar.
11- U-V cihazının lambası ve efektifliği kontrol edilecektir.
°feAcV“i‘iPİLJAN A O'iZı U ' W#7!™İ\tot^n
BWon^dWLİİüfaeûdısı , f/£&){&£/•< ÖrfrensgV ;..744
Sicil No:MM 33423 A \üh®ndte'"'*
iptal edebilir. Bu durumda yüklenici herhangi bir hak ve tazminat talebinde bulunamayacaktır.
24- Su sistemlerindeki arıza yüklenici tarafından giderilemezse kurumun yazılı ihtarında verilen süre sonunda arızayı başka bir serviste yaptırma ve faturasını yükleniciye ödettirme hakkına sahiptir.
b-GENEL HÜKÜMLER
1- Yüklenici olacak firma işe başlamadan önce Klinik Mühendislik Birimi ile koordine olacaktır.
2- îşin yapımında çıkabilecek teknik ve idari aksaklıklar taraflarca tutanak altına alınacaktır.
3- Yüklenici firma, değişimi gereken tüm parçaların üretici firma garantisini verecektir.
4- İşin yapımı esnasındaki tüm montaj, demontaj ve nakliye işleri yüklenici firma tarafından gerçekleştirilecektir.
5- Yüklenici firma tüm emniyet tedbirlerim almakla mükellef olup meydana gelebilecek tüm aksaklıklardan ve bakım onarım veya tamir esnasında meydana gelebilecek kazalardan sorumlu olacaktır. Böyle bir durumla karşılaşılmaması için yüklenici firma öncelikle can ve mal güvenliği için tüm tedbirleri alacaktır.
6- İşin yapımı esnasında hastanede meydana gelebilecek tüm yıpranma ve kırılmalar yüklenici firma tarafından giderilecek, herhangi bir hasarın tesbitinde işletme kaybı da dikkate alınacaktır.
|
|||||||
![]() |
|||||||
|
|
||||||
|
|||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
|
|||||||
8. Bu rapor formlarında sözleşme gereği yapılması gereken işlerin tamamlandığı, işe başlama ve bitirme saatleri ile birlikte belirtilir.
9. Servis hizmeti sonunda sistemde ortaya çıkan fonksiyon kaybı, onarım öncesinde var olan işlevlerin iptali veya oluşan yeni bir arızadan yüklenici firma sorumlu tutulur. Sistemde fonksiyon kayıplarının tespit edilmesi halinde onarım işlemleri bitmemiş sayılır. Bu durumlarda her türlü gider yüklenici firma tarafından karşılanır.
10. Kullanılacak yedek parçalar, sistemin orijinal şekil ve görüntüsünü bozmayacak ya da yapısını değiştirmeyecek biçimde olmalıdır.
11. Sistemin servis hizmeti sırasında sağlam bir sisteminin veya işlevinin bozulması halinde yüklenici neden olduğu yeni arızayı ücretsiz tamir etmekle yükümlüdür.
12. Yüklenici firma gerekli tüm orijinal yedek parçaları ve cihazların orijinal yazılımlarını zamanında temin edebilmelidir. Yüklenici bir proforma fatura düzenleyecek; hastanemiz satın alma birimine sunacaktır. Ancak hastane, gerekli teknik özellikler yüklenici firma tarafından belirlenmek ve orijinal olmak kaydı ile bu istisnai yedek parçalan başka tedarikçilerden temin etme hakkını saklı tutar. Bu durumda yüklenici firma hastanenin temin ettiği parçaları kullanmakla ve montajını gerçekleştirmekle yükümlüdür; ek ücret talep edemez.
13. Firma tarafından tedarik edilen parçalar 24 ay süresince firmanın garantisi altında olmalıdır.
14. Arızaya müdahale süreci idare tarafından yükleniciye telefon, fax veya demirbaş yönetim sistemi tarafından otomatik e-posta gönderimiyle başlar, tarih ve saat bilgisi bu sistem tarafından kaydedilir ve cezai durumlarının takibi bu sistem tarafından sağlanır. Firma arıza bildirimlerini kabul etmek üzere telefon, fax veya geçerli bir e-posta adresi bildirecektir. Arızanın bildirimini takiben yüklenici en geç 6 (altı) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, parça gerektirmeyen durumlarda arızayı 12 (oniki) saat içerisinde, yedek parça ihtiyacı olması halinde hastane tarafından parçanın temininden sonra en geç 2 (iki) iş günü içerisinde arızayı giderecektir.
15. Firma ilgili cihazın koruyucu bakımını yaparken kullandığı test cihazlarının kalibrasyonunu takip etmek zorundadır ve kalibrasyon belgelerini idareye göstermek zorundadır.
16. Yüklenici firma idarenin belirleyeceği 2 (iki) teknik personeli cihazlarının genel çalışma prensibi, teknik Özellikleri, olası arızalarda izlenecek temel prosedürler, güvenlik önlemleri konusunda en az 1 (bir) gün uygulamalı olarak eğitecek ve katılımcılara eğitime katılım belgesi düzenleyecektir. Bu koşul teklif dosyasında yüklenici tarafından taahhüt edilecektir.
17. Yüklenici, bakım onarım süresi içerisinde çıkan sistem versiyon güncelleştirmelerini en geç 5 (beş) iş günü içinde bildirmeli ve en geç 10 (on) iş günü içinde cihaz üzerinde çalışır durumda teslim etmelidir.
18. Servis hizmeti sonunda, sistemin çalışma performansı test edilerek sistem çalışır vaziyette teslim edilmelidir.
19. Yüklenici, beraberinde idarenin belirleyeceği bir teknik eleman olmadan cihazlara kesinlikle müdahale etmeyecektir.
20. Cihazın bakım onarım hizmetleri hastane içerisinde (yerinde) sunulacaktır. Hastanede bakım onarım hizmeti yapılamayacak cihaz parçalarına firma laboratuvarında işlem yapılacaktır. Bu durumda cihazlar hastane idaresinden tutanak ile teslim alınacaktır. Cihazların tüm taşıma giderleri ve sorumlulukları yükleniciye aittir.
21. Koruyucu bakım esnasında meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan ve bunların önlenmesi için alınacak tedbirlerden yüklenici sorumlu olacaktır. Oluşan hasar ve arızalar yüklenici tarafından ücretsiz olarak giderilecektir.
22. Yüklenici cihazın arızalı parçasının onarımmı yapacak, eğer parçanın onarımı mümkün değil ise gerekçeli açıklamayı yaptığı raporu hastane Klinik Mühendislik Birimine sunacak; Klinik Mühendislik Biriminden onay aldıktan sonra yenisinin alınmasını talep edecektir.
23. Bakım - Onarım işini üstlenecek olan firma sözleşme için malzemesiz ve yalnız işçiliği ve dezenfektan dahil dezenfeksiyoı/RizAetteû kapsayacak şekilde idareye teklif verecektir.
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
39. Periyodik bakım ve onarım, parça değişimi, arızanm giderilmesi, vs. sırasında veya sonrasında, sistemde veya sistemi meydana getiren ana ya da yardımcı parçalardaki ve akşamlardaki her türlü iş ve işlemler (söküm, takım, kesim, kaynak, taşlama, delme, diş açma, malzemenin mahallinden başka bir yere götürülmesi, geri getirilmesi, hurda malzemenin İdarenin belirleyeceği ve/veya göstereceği yere nakliyesi, vs.) yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak yapılır.
40. Cihazın verimli ve güvenilir bir şekilde çalışmasının sağlanabilmesi için cihazda bulunan ön arıtma filtrelerinin uygun periyotlar ile değişiminin sağlanması yüklenici firmanın sorumluluğunda olup yüklenici firma tarafından değiştirilecektir. Filtreler bakım kapsamında değişecek olup, firmalar tekliflerini bu duruma göre vermek zorundadır.
41. Reverse Osmoz Su Arıtma Sisteminin bakımları aylık periyodlar halinde olmak kaydıyla yapılacaktır. Periyodik bakımların kesin tarihleri karşılıklı görüşmeler neticesinde belirlenecektir.
42. Yüklenici, sözleşme kapsamındaki sisteme 1 (bir) ay aralıklarla periyodik bakım ve gerekli kalibrasyonları yapmakla, bakım kitlerini yenilemekle yükümlüdür.
Reverse Osmosis su arıtma sisteminin aylık rutin bakımında yapılacak işlemler aşağıda yer almaktadır.
1. |
Kum filtresi basıncı kontrolü |
2. |
Yumuşatma filtresi basıncı kontrolü |
3. |
Aktif karbon filtresi basıncı kontrolü |
4. |
Mikron filtrelerin kirlilik durumu kontrolü |
5. |
Tuz tankının doluluk oranı kontrolü |
6. |
Ön arıtma otomatik valflerin zaman ayarı kontrolleri |
7. |
Ön filtre giriş basıncı kontrolü |
8. |
Ön filtre çıkış basıncı kontrolü |
9. |
Membran giriş basıncı kontrolü |
10. |
Membraıı çıkış basıncı kontrolü |
11. |
Ürün su debisi kontrolü |
12. |
Atık su debisi kontrolü |
13. |
Sirkülasyon suyu debisi kontrolü |
14. |
Giriş suyu sıcaklığı kontrolü |
15. |
Giriş suyu iletkenliği kontrolü |
16. |
Ürün su iletkenliği kontrolü |
17. |
Atık su iletkenliği kontrolü |
18. |
Giriş suyu sertliği kontrolü |
19. |
RO öncesi sertlik kontrolü |
20. |
Ürün su sertliği kontrolü |
21. |
Debi hesabı |
22. |
Verim hesabı |
23. |
Rej eksiyon hesabı |
24. |
UV Sterilizatörü kontrolü |
25. |
Bypass vanaları kontrolü |
|
1- Yüklenici firma işe başlamadan önce Klinik Mühendislik Birimi ile koordine olacaktır.
2- İşin yapımı esnasında karşılaşılacak olan teknik ve idari aksaklıklar taraflarca tutanak altına alınacaktır.
3- Yüklenici firma, değişimi gerçekleşen tüm parçaların üretici firma garantisini verecek olup bu durumu belgeleyecektir..
4- İşin yapımı esnasındaki tüm demontaj, montaj ve nakliye işleri yüklenici firma tarafından ücretsiz gerçekleştirilecektir.
5- Yüklenici firma tüm emniyet tedbirlerini almakla mükellef olup meydana gelebilecek tüm aksaklıklardan sorumludur. Balam onarım veya tamir esnasında meydana gelebilecek kazalardan yüklenici firma sorumlu olacaktır. Böyle bir durumla karşılaşılmaması için yüklenici firma öncelikle can ve mal güvenliği için tüm tedbirleri alacaktır.
6- İşin yapımı esnasında hastanede meydana gelebilecek tüm yıpranma ve kırılmalar yüklenici firma tarafından giderilecektir. Oluşacak herhangi bir hasarın tesbitinde işletme kaybı da dikkate alınacaktır.
: ANESTEZİ CİHAZLARI PERİYODİK BAKIM ONARIM İŞİ
ŞİN ADI : 2 Adet Mindray Wato Ex-65 Anestezi Cihazı, 1 Adet Mindray Wato
Ex-65 Pro, 2 Adet ATESE/ANS 200 X-5 Anestezi Cihazı, 2 Adet AMS/SENIOR 425 ve 4 Adet AMS 200 Anestezi Cihazlarına Aylık Periyodik Balam Onarım Uygulanması İşi
Marka |
Model |
Künye No |
AMS |
AMS 200 |
1007979372 |
AMS |
AMS 200 |
1007979373 |
AMS |
AMS 200 |
1007979284 |
AMS |
AMS 200 |
1007979496 |
AMS |
SENIOR 425 |
1007979285 |
AMS |
SENIOR 425 |
1007979368 |
Mindray |
Wato Ex 65 Pro |
1007979495 |
Mindray |
Wato Ex 65 |
1007979282 |
Mindray |
Wato Ex 65 |
1007979283 |
ATEŞE |
ANS 200 X-5 |
1010409904 |
ATEŞE |
ANS 200 X-5 |
1010409905 |
İŞİN TANIMI : Antalya Atatürk Devlet Hastanesi hizmetinde kullanılmakta 2 Adet Mindray Wato Ex-65 Anestezi Cihazı, 1 adet Mindray Wato Ex-65 Pro ve 2 Adet ATESE/ANS 200 X-5 anestezi cihazı,2 Adet AMS/SENIOR 425 ve 4 adet AMS 200 Anestezi cihazlarına aşağıda belirtilen evsafı ve teknik şartlar dahilinde; “TSE 12426 YETKİLİ SERVİS HİZMET YETERLİLİK BELGESİ” ne sahip yetkili ve yetkin firmalar tarafından sözleşme süresi boyunca her ay l(bir) defa periyodik bakım onarım uygulanacaktır. İlgili belgede firmanın anestezi cihazlarına hizmet verebildiği belirtilmelidir.
İÇERİKLER -.Teknik şartname koruyucu bakım ve düzeltici bakım işlemlerini içerir.
Diğer Hususlar ise işin yapım öncesi ve yapım esnasında karşılaşılacaklarla ilgili hükümlerdir.
a-TEKNİK ŞARTNAME
1- Yüklenici firma belirtilen adresteki anestezi cihazlarının periyodik bakımlarını şartnamede
belirtilen şekilde kendi teknik personellerine (cihazlarla veya cihazların ait olduğu ürün grubu ile ilgili gerekli eğitimi almış) her ay 1 (bir) defa yaptıracaktır. Bakım işi, ayın ilk haftası yapılacak olup ilgili teknisyen yaptığı işlere ilişkin bir form düzenleyecek ve bu forma kanaatini de yazacaktır. Bu form 2 nüsha olarak düzenlenip bakım teknisyeni ve hastane yetkili teknisyeni tarafından imzalanacak ve bir nüshası firmada, bir nüshası da hastane Klinik
Mühendislik Biriminde kalacaktır.
2- Firma tarafından düzenlenen bakım ve arıza formlarına cihazlara ait künye numaraları kesinlikle yazılmalıdır.
3- Yüklenici firma bakımını yapmış olduğu anestezi cihazlarının fenni mesuliyetini kanun, yönetmelik ve teknik şartnameler çerçevesinde üstlenir.
4- İhaleye katılacak olan firmalar tekliflerini cihaz bazlı birim fiyat şeklinde vermelidirler. Hastane idaresi cihazların sayısında değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Yüklenici firmalar, bakım yaptıkları cihaz başına ücret alacaklardır ve herhangi bir nedenden dolayı bakım yapmadığı cihaz için kesinlikle ücret talep edemeyeceklerdir.
5- İhaleye katılacak olan firmalar tekliflerini cihaz bazlı birim fiyat şeklinde vermelidirler. Hastane idaresi cihazların sayısında değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Yüklenici firmalar, bakım yaptıkları cihaz başına ücret alacaklardır ve herhangi bir nedenden dolayı bakım yapmadığı cihaz için kesinlikle ücret talep edemeyeceklerdir.
6- Yüklenici firma, bakım sözleşmesinin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren (5 gün içinde) anestezi cihazlarının genel kontrolünü yaparak oluşturacağı teknik raporu hastane Klinik Mühendislik Birimine verecektir. Bu hizmetten dolayı yüklenici firma herhangi bir bedel talep etmeyecektir. Yüklenici firma sözleşme kapsamındaki cihazların arıza ve bakımlarında kullanacağı referans ölçüm cihazlarının listesini hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir. Yüklenici tarafından yapılan bakım-onarımlar sırasında yedek tüpler ( oksijen, azot vb.) kontrol edilmesi ve gaz akışı ile ilgili arızaların giderilmesi gerekmektedir.
7- Yasa gereği her yıl işletme rlıhsatı alma zorunluluğu vardır. Yüklenici firma işletme ruhsatını ilgili bakanlık ve kurumlardan temin edip ibra etmek zorundadır.
8- Bakım ekibi, anestezi cihazlarına ait işlerin yapılması esnasında ileriye yönelik alınması gereken tedbirleri bakım onarım formuna yazarak imza altına alacak ve Klinik Mühendislik Birimine bildirecektir.
9- Yüklenici firma bakım sözleşmesi yapılmış olan anestezi cihazlarını mali mesuliyet kapsamına alacaktır.
10- Anestezi cihazlarının bakımının yapılması ve arızalanılın giderilmesi için gerekli olan her türlü sarf malzeme ve alet edavat yüklenici firma tarafından herhangi bir ücret talep etmeden temin edilecektir.Bu şekilde bakımlar yapılmış arızalar giderilmiş olacaktır.Ayrıca yüklenici firma bakımını yaptığı ve arızasmı ıslah ettiği cihazların ilgili teknik esaslar çerçevesinde kalibrasyonlarını da yapmakla veya yaptırmakla mükellef olup; yapılan bu kalibrasyonlar akredite kuruluşlar tarafından kabul görmeli ve ilgili onay belgeleri cihaza yapıştırılmalıdır. Bununla birlikte; bakım yaparken veya arıza giderirken kullanılan test cihazlarının kalibrasyoııunu takip etmek ve kalibrasyon belgelerini idareye teslim etmek zorundadır. Yapılan bu bakım ve kalibrasyonlar akredite kuruluşlar tarafından kabul görmelidir. Periyodik Bakım ve Düzeltici bakım (Arıza giderilmesi) işlemini yapacak servis mühendisi veya teknikeri servis hizmeti verirken, ilgili cihazın fabrika tarafından yayınlanmış olan servis manueli (kitabı) ve kabul görmüş bakım prosedürlerini de güncel hali ile dikkate almalıdır.
11- Hastane idaresi; anestezi cihazlarının arızalanması halinde, arızayı firmanın bildirdiği telefon ve/veya fax numarasına günün 24 saatinde bildirebilir. Bildirim tarih ve saatleri
|
|||||
|
|||||
|
|||||
hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır. Firma bu hususta ulaşılabilecek telefon ve fax numaralarını hastaneye yazılı olarak bildirecektir.
12- Yüklenici firma, mesai saatleri içerisinde Hastane Klinik Mühendislik Birimince görevlendirilmiş teknik elemanın, mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde nöbetçi teknik elemanın talebi üzerine arıza bildirim saatinden en geç 12 saat (on iki saat) sonra arıza mahalline ulaşacaktır. İlgili teknisyen, hafta sonu ve tatil günlerinde nöbetçi teknik eleman nezaretinde arızaya müdahale edecektir. Eğer parça veya malzeme değişimi gerekmiyorsa bildirim saatinden en geç 24 saat (yirmi dört saat) sonra arıza ıslah edilmiş olmalıdır. Değişmesi gereken parça veya malzeme tespit edilmiş ise; kurum ivedi olarak bu parça veya malzemeyi temin etmekle mükelleftir. Parça veya malzeme teminini müteakip 12 saat (on iki saat) içerisinde firma bu değişimi yapmakla mükelleftir. Yüklenici firma önce değişimin gerekliliği ile ilgili teknik servis raporunu; parça veya malzeme değişimi yapıldıktan sonra da değişim yapıldığına dair oluşturulan teknik servis raporunu ilgili teknisyene, cihazın hastanede kullanıldığı servisin sorumlusuna imzalatacaktım Cihaza sözleşme süresi boyunca %95 uptime garantisi verilecektir. %95 uptime’ın altına düşüldüğü her l(bir) iş günü için idari şartnamede belirtilen yaptırımlar uygulanacaktır. İdareye ikame cihaz verilen durumlar ile parça gerektiren ve idareye bağlı olarak parça beklenen durumlar uptime süresi hesaplanmasında downtime olarak kabul edilmeyecektir.
13- Firma 9. maddede belirtilen yükümlülükleri yerine getirmemesi durumunda hastanece tutulacak rapor tutanağının içeriğini kabullenmiş olacaktır.
14- Hastane tarafından arıza bildirimi haricinde, firma uygulayacağı periyodik işleri yine Hastane Teknik İşletme Amirliğinin bilgisi dahilinde ve görevlendirilmiş teknik eleman nezaretinde yapacak ve bu husus düzenlenecek formun imzalanmasıyla belgelenecektir.
15- Hastane tarafından; anestezi cihazları ile ilgili sözleşme süresince ve sözleşmedeki sorumluluklarını yerine getirdiği sürece her ne şekilde olursa olsun yüklenici firmanın bilgi ve muvaffakati alınmadan, periyodik işleri yaptırmak veya oluşan arızalan gidermek için firma elemanlarından başka (ehliyetli olsa dahi) kimse görevlendirilemeyecektir.
16- Arıza için gelen personel mutlak surette firma elemanı olduğunu belirten firma kimliğini sorumlu teknik personelimize gösterecektir. Ayrıca talep edilmesi halinde ilgili personel 1. maddedeki yetki sertifikasını ibra edecektir. Firma; bakım elemanları personel listesini, bakımcı personellerinin nüfus cüzdanı fotokopilerini, yetkilendirme yazılarını ve firma kimliği fotokopilerini hastane Klinik Mühendislik Birimine verecektir. Personel durumundaki değişimler gününde hastanemize iletilecektir.
17- Yüklenici firma, anestezi cihazlarının arıza ve periyodik işlerinde; hastanenin haberi olmadan ve onayını almadan herhangi bir parça veya malzemeyi değiştiremez. Parça değişiminin gerçekleşebilmesi için değiştirilmesini gerekli gördüğü parça veya malzemeleri bildiren, bu parçaların değişme sebeplerini de ifade eden bir rapor düzenleyip Klinik Mühendislik Birimine sunmak ve parça değişimi için onay almak zorundadır. Değişecek olan parça veya malzemeler orijinal yedek parça olmalı ve değişim somasında bu parça üzerinde gerekli test prosedürleri uygulanacaktır. Cihazların veya cihaz parçalarının hiçbiri izinsiz dışarıya çıkarılmayacaktır. Bakım-Onarım ya da arıza giderimi için cihaz firmaya gidecekse Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi onayı alındıktan sonra gönderilecektir. Bu esnada cihaz teslim tutanağı düzenlenecek bu işlemden sonra cihazda meydana gelebilecek her türlü tahribat, taşıma, sigorta, kaza durumlarından yüklenici sorumlu olacaktır.
18- İlgili firma bakım süresince geçerli olacak yedek parça fiyat teklifini kodları ile birlikte her cihaz için ayrı ayrı verecektir. Sözleşme süresince ihtiyaç olduğunda bu parça fiyat listesi üzerinden yedek parça temini ilgili firma tarafından istenildiğinde yapılabilecektir. Ancak Hastane isterse yüklenici firma tarafından kullanılacak parça veya malzemeleri; ihale kanununu yönetmeliği hükümleri dahilinde diğer firmalardan teklif usulü ile temin etmekte serbesttir. Yüklenici firma bu hususta itirazda bulunamaz.
/ u a 1 ■;v jw- Üfeî r'İ'ÖV HöSıâilU'
^.AykPavifttJH^n^ı-------- İtalya5 -'■BîroS- SAM.
|
|
19- Periyodik işlerde veya arıza giderilmesinde değişen parçalar için firma (parça değişim işçiliği vb.) her ne sebeple olursa olsun işçilik hizmet bedeli talep edemez. Arızalı parçaların demontajı ve temin edilen parçaların montajı yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.
20- Değişimi gerçekleşmiş arızalı parçalar mutlak surette Klinik Mühendislik Birimine teslim edilecek, takılacak parça ambalajı hastane sorumlu teknisyeni tarafından alınacaktır. Ambalajı açık ve kullanılmış parça değişimi tespit edildiğinde, firmaya ceza uygulanması için hastane Klinik Mühendislik Biriminin tuttuğu rapor esas alınacak ve parça usule uygun şekilde yeniden değiştirilecektir. Firma bu hususu peşinen kabul etmiş olur.
21- Hastane tarafından talep edildiği taktirde belirli dönemlerde anestezi cihazlarının gözlenmesi ve arızalara anında müdahale için yüklenici firma tarafından hastanede teknik eleman bırakılacaktır.
22- Gerek periyodik işler gerekse herhangi bir arızaya müdahale sonrasında cihazın mevcut işlevlerinde zayıflama, işlevlerin ortadan kalması veya fonksiyon kayıpları gibi bir durumla karşı karşıya kalınırsa bu durum yüklenici firmanın sorumluluğunda olup herhangi bir bedel talep edilmeden ivedi olarak düzeltilecektir. Periyodik bakım onarım veya arıza ıslahı, düzeltme işlemi gerçekleştikten soma sonlanmış olacaktır.
23- Yüklenici firma sözleşme süresinin bitim tarihinden 5 gün önce periyodik muayene, kontrol ve gözlemleri l(bir) defalığına tekrarlayacak ve anestezi cihazlarıyla ilgili kapsamlı bir teknik rapor oluşturup, bu raporla birlikte cihazların tümünü çalışır vaziyette Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir.
24- Firma gerek periyodik işlerde olsun, gerekse arıza giderilmesi aşamasında olsun işleri eksiksiz yaparak bahse konu anestezi cihazlarının azami ölçüde hizmet vermesini sağlayacaktır. Ayrıca firma; uluslararası kurumlar tarafından takip edilen, cihazlar üzerinde yapılması gereken zorunlu değişiklikleri takip ederek cihazların böyle bir ihtiyacı olması durumunda hastane idaresini yazılı olarak haberdar etmeli ve idare tarafından gerekli malzemeler sağlandığında bu değişiklikleri ücretsiz yapmalıdır.
25- İşin teknolojisi gereği cihazların fonksiyonlarını artırıcı yazılımlar veya donanım ürünleri üretildiği taktirde, yüklenici firma tarafından bu gelişmeler fiyatları ile birlikte hastane idaresine bildirilecek; idarenin uygun gördüğü yazılım ve donanım ürünleri idare tarafından temin edildiği taktirde, değişimler yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak cihazlara uygulanabilecektir.
26- Anestezi cihazlarına uygulanacak olan koruyucu bakım ve düzeltici bakım esnasında aşağıdaki maddeler uygulanacaktır. Bu uygulamalar cihazların kullanım standartları esas alınarak uygun şekil ve periyotlarda uygulanacaktır.
Kanister Kontrolü Hipoksi koruma sistemi kontrolü Mekanik Ventilasyonda Solunum Devresi kaçak testi Maneel Ventilasyonda Solunum Devresi Kaçak testi Anestezi monitörü ve Ventilatör batarya testi Atık Gaz sistemi kontrolü Yardımcı 02 çıkışı kontrolü Vaporizatöı* o-ring kontrolü Kanister valf disk kapakları ve o-ringleri kontrolü Vaparizatör testi
02 Sensör kalibrasyonu ve kontrolü (02 Sensörü mevcut ise)
Flow sensör kalibrasyonu ve kontrolü (Flow sensör mevcut ise)
![]() |
![]() |
||
APL Valfi kontrolü
• Filtre temizlikleri
• Kablo ve Hortum kontrolleri
• Conta kontrolleri
• Hastabaşı Takip Monitörlerinin
yapılarak cihazların maksimum seviyede verimli çalışmaları sağlanacaktır.
27- Yüklenici firma bu görevleri ile bahse konu cihazların işletme sorumluluğunu üstlenmiş olacaktır.
1- Yüklenici olacak firma işe başlamadan önce Klinik Mühendislik Birimi ile koordine olacaktır.
2- İşin yapımı esnasında karşılaşılacak olan teknik ve idari aksaklıklar taraflarca tutanak altına alınacaktır.
3- Yüklenici firma, değişimi gerçekleşen tüm parçaların 2 yıl süreli üretici firma garantisini verecektir.
4- İşin yapımı esnasındaki tüm demontaj ve nakliye işleri yüklenici firma tarafından gerçekleştirilecektir.
5- Yüklenici firma tüm emniyet tedbirlerini almakla mükellef olup meydana gelebilecek tüm aksaklıklardan sorumludur. Bakım onarım veya tamir esnasında meydana gelebilecek kazalardan yüklenici firma sorumlu olacaktır,Böyle bir durumla karşılaşılmaması için yüklenici firma öncelikle can ve mal güvenliği için tüm tedbirleri alacaktır.
6- Işin yapımı esnasında hastanede meydana gelebilecek tüm yıpranma ve kırılmalar yüklenici firma tarafından giderilecektir. Oluşacak herhangi bir hasarın tesbitinde işletme kaybı da dikkate alınacaktır.
7- Yüklenici firma, Periyodik Bakım-Onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.
8- Sözleşmesi yapılan cihazlar için idare sözleşme döneminin herhangi bir tarihinde herhangi bir cihazın hizmet dışı kalmasına karar vermesi ve bu kararını firmaya yazılı olarak bildirmesi durumunda söz konusu cihazın hizmet dışı kaldığı tarihten sonraki aylar için ayrıca bakım ücreti Ödenmez.
9- Yüklenici arıza ve bakım için görevlendireceği personel listesini önceden hastaneye bildirecek ve bakım ve onarım için nitelikli (Tekniker/Teknisyen, Biyomedikal/Elektrik/Elektronik mühendisi) personel görevlendirecektir.
10- Firma sözleşme yapıldığı tarihten itibaren sözleşme altındaki cihazlar ile ilgili yıl ve/veya sözleşme süresi içinde çıkan arızalan kayıt altında tutacak ve genel bir liste olarak yılsonunda Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine verecektir.
: VENTİLATÖR CİHAZLARI PERİYODİK BAKIM ONARIM İŞİ
İŞİN ADI : 8 adet Carefusion marka Vela model, 1 Adet Drager marka
: Antalya Atatürk Devlet Hastanesi hizmetinde kullanılmakta olan,
Marka |
Model |
Künye No |
Carefusion |
Vela |
1008658629,1008658630, 1008658631,1008658632, 1008658633,1008658634, 1008658636,1008658637 |
Drager |
Babylog 8000 Plus |
1007981343 |
Sle |
Sle 2000 Infant |
1008013176 |
Sle |
Sle 2000 |
1007981339,1007981340, 1007981341 |
Hamilton |
C2 |
1008010308, 1008010187 |
Hamilton |
Galileo |
1008574285 |
tabloda marka model ve künye numaraları belirtilmiş olan ventilatör cihazlarına aşağıda belirtilen evsafı ve teknik şartlar dahilinde; ventilatör cihazlarına hizmet verebileceğinin belirtildiği "TSE 12426 HİZMET YETERLİLİK BELGESİ” ne sahip yetkili ve yetkin firmalar tarafından sözleşme süresi boyunca her ay l(bir) defa periyodik bakım onarım uygulanacaktır.
İÇERİKLER :Teknik şartname koruyucu bakım ve düzeltici bakım işlemlerini içerir.
Genel hükümler ise işin yapım öncesi ve yapım esnasında karşılaşılacaklarla ilgili hükümlerdir.
a-TEKNİK ŞARTNAME
1- Yüklenici firma belirtilen adresteki ventilatör cihazlarının periyodik bakımlarını şartnamede belirtilen şekilde kendi teknisyenlerine (cihazlarla veya cihazların ait olduğu ürün grubu ile
![]() |
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
ilgili gerekli eğitimi almış) her ay 1 (bir) defa yaptıracaktır.Bakım işi, ayın ilk haftası yapılacak olup ilgili teknisyen yaptığı işlere ilişkin bir form düzenleyecek ve bu forma kanaatini de yazacaktır.Bu form. 2 nüsha olarak düzenlenip bakım teknisyeni ve hastane yetkili teknisyeni tarafından imzalanacak ve bir nüshası firmada, bir nüshası da hastanede kalacaktır.
2- Yüklenici firma bakımını yapmış olduğu ventilatör cihazlarının fenni mesuliyetini kanun, yönetmelik ve teknik şartnameler çerçevesinde üstlenir.
3- îhaleye katılacak olan firmalar tekliflerini cihaz bazlı birim fiyat şeklinde vermelidirler. Hastane idaresi cihazların sayısında değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Yüklenici firmalar, bakım yaptıkları cihaz başına ücret alacaklardır ve herhangi bir nedenden dolayı bakım yapmadığı cihaz için kesinlikle ücret talep edemeyeceklerdir.
4- Yüklenici firma, bakım sözleşmesinin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren (5 gün içinde) ventilatör cihazlarının genel kontrolünü yaparak oluşturacağı teknik raporu hastane Klinik Mühendislik Birimine verecektir. Bu hizmetten dolayı yüklenici firma herhangi bir bedel talep etmeyecektir.
5- Yasa gereği her yıl işletme ruhsatı alma zorunluluğu vardır. Yüklenici firma işletme ruhsatını ilgili bakanlık ve kurumlardan temin edip ibra etmek zorundadır.
6- Bakım ekibi, ventilatör cihazlarına ait işlerin yapılması esnasında ileriye yönelik alınması gereken tedbirleri bakım onarım formuna yazarak imza altına alacak ve Klinik Mühendislik Birimine bildirecektir.
7- Yüklenici firma bakım sözleşmesi yapılmış olan ventilatör cihazlarını mali mesuliyet kapsamına alacaktır.
8- Ventilatör cihazlarının bakımının yapılması ve anzalarının giderilmesi için gerekli olan her türlü sarf malzeme ve alet edavat yüklenici firma tarafından herhangi bir ücret talep etmeden temin edilecektir. Bu şekilde bakımlar yapılmış arızalar giderilmiş olacaktır. Ayrıca yüklenici firma bakımım yaptığı ve arızasını ıslah ettiği cihazların ilgili teknik esaslar çerçevesinde kalibrasyonlarım da yapmakla veya yaptırmakla mükellef olup; yapılan bu kalibrasyonlar akredite kuruluşlar tarafından kabul görmeli ve ilgili onay belgeleri cihaza yapıştırılmalıdır. Bununla birlikte; bakım yaparken veya arıza giderirken kullanılan test cihazlarının kalibrasyoııunu takip etmek ve kalibrasyon belgelerini(izlenebilirlik) idareye teslim etmek zorundadır. Yapılan bu bakım ve kalibrasyonlar akredite kuruluşlar tarafından kabul görmelidir.
9- Hastane idaresi; ventilatör cihazlarının arızalanması halinde, arızayı firmanın bildirdiği telefon ve/veya fax numarasına günün 24 saatinde bildirebilir. Bildirim tarih ve saatleri hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır. Firma bu hususta ulaşılabilecek telefon ve fax numaralarını hastaneye yazılı olarak bildirecektir.
10- Yüklenici firma, mesai saatleri içerisinde Hastane Klinik Mühendislik Birimince görevlendirilmiş teknik elemanın, mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde nöbetçi teknik elemanın talebi üzerine arıza bildirim saatinden en geç 12 saat (on iki saat) sonra arıza mahalline ulaşacaktır. İlgili teknisyen, hafta sonu ve tatil günlerinde nöbetçi teknik eleman nezaretinde arızaya müdahale edecektir. Eğer parça veya malzeme değişimi gerekmiyorsa bildirim saatinden en geç 24 saat (yirmi dört saat) sonra arıza ıslah edilmiş olmalıdır. Değişmesi gereken parça veya malzeme tespit edilmiş ise; kurum ivedi olarak bu parça veya malzemeyi temin etmekle mükelleftir. Parça veya malzeme teminini müteakip 12 saat (on iki saat) içerisinde firma bu değişimi yapmakla mükelleftir. Yüklenici firma önce değişimin gerekliliği ile ilgili teknik servis raporunu; parça veya malzeme değişimi yapıldıktan sonra da değişim yapıldığına dair oluşturulan teknik servis raporunu ilgili teknisyene, cihazın hastanede kullanıldığı servisin sorumlusuna imzalatacaktım Cihaza sözleşme süresi boyunca %95 uptime garantisi verilecektir. %95 uptime’m altına düşüldüğü her l(bir) iş günü için idari şartnamede belirtilen yaptırımlar uygulanacaktır. İdareye ikame cihaz verilen durumlar ile parça gerektiren ve idareye bağlı olarak parça beklenen durumlar uptime süresi hesaplanmasında downtime olarak kabul edilmeyecektir
a^rküevlet Hastanesi____________ Antalya Atatürk Di det Hastanesi___
Evrense/ TOİTAN
Sicil
Klinik Mübfönılislık'Birimi
11- Firma 9. maddede belirtilen yükümlülükleri yerine getirmemesi durumunda hastanece tutulacak rapor tutanağının içeriğini kabullenmiş olacaktır.
12- Hastane tarafından arıza bildirimi haricinde, firma uygulayacağı periyodik işleri yine Hastane Klinik Mühendislik Birimi bilgisi dahilinde ve görevlendirilmiş teknik eleman nezaretinde yapacak ve bu husus düzenlenecek formun imzalanmasıyla belgelenecektir.
13- Hastane tarafından; ventilatör cihazları ile ilgili sözleşme süresince ve sözleşmedeki sorumluluklarını yerine getirdiği sürece her ne şekilde olursa olsun yüklenici firmanın bilgi ve muvaffakati alınmadan, periyodik işleri yaptırmak veya oluşan arızalan gidermek için firma elemanlarından başka (ehliyetli olsa dahi) kimse görevlendirilemeyecektir.
14- Arıza için gelen personel mutlak surette firma elemanı olduğunu belirten firma kimliğini sorumlu teknik personelimize gösterecektir. Ayrıca talep edilmesi halinde ilgili personel 1. maddedeki yetki sertifikasını ibra edecektir. Firma; bakım elemanları personel listesini, bakımcı personellerinin nüfus cüzdanı fotokopilerini, yetkilendirme yazılarını ve firma kimliği fotokopilerini hastane Klinik Mühendislik Birimine verecektir. Personel durumundaki değişimler gününde hastanemize iletilecektir.
15- Yiiklenici firma, ventilatör cihazlarının arıza ve periyodik işlerinde; hastanenin haberi olmadan ve onayını almadan herhangi bir parça veya malzemeyi değiştiremez. Parça değişiminin gerçekleşebilmesi için değiştirilmesini gerekli gördüğü parça veya malzemeleri bildiren, bu parçaların değişme sebeplerini de ifade eden bir rapor düzenleyip Hastane Klinik Mühendislik Birimine sunmak ve parça değişimi için onay almak zorundadır. Değişecek olan parça veya malzemeler orijinal yedek parça olmalı ve değişim sonrasında bu parça üzerinde gerekli test prosedürleri uygulanacaktır.
16- Hastane isterse yüklenici firma tarafından kullanılacak parça veya malzemeleri; ihale kanununu yönetmeliği hükümleri dahilinde diğer firmalardan teklif usulü ile temin etmekte serbesttir. Yüklenici firma bu hususta itirazda bulunamaz.
17- Periyodik işlerde veya arıza giderilmesinde değişen parçalar için firma (parça değişim işçiliği vb.) her ne sebeple olursa olsun işçilik hizmet bedeli talep edemez. Arızalı parçaların demontajı ve temin edilen parçaların montajı yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.
18- Değişimi gerçekleşmiş arızalı parçalar mutlak surette Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edilecek, takılacak parça ambalajı hastane sorumlu teknisyeni tarafından alınacaktır. Ambalajı açık ve kullanılmış parça değişimi tespit edildiğinde, firmaya ceza uygulanması için hastane Klinik Mühendislik Biriminin tuttuğu rapor esas alınacak ve parça usule uygun şekilde yeniden değiştirilecektir. Firma bu hususu peşinen kabul etmiş olur.
19- Hastane tarafından talep edildiği taktirde belirli dönemlerde ventilatör cihazlarının gözlenmesi ve arızalara anında müdahale için yüklenici firma tarafından hastanede teknik eleman bırakılacaktır.
20- Gerek periyodik işler gerekse herhangi bir arızaya müdahale sonrasında cihazın mevcut işlevlerinde zayıflama, işlevlerin ortadan kalması veya fonksiyon kayıpları gibi bir durumla karşı karşıya kalınırsa bu durum yüklenici firmanın sorumluluğunda olup herhangi bir bedel talep edilmeden ivedi olarak düzeltilecektir. Periyodik bakım onarım veya arıza ıslahı, düzeltme işlemi gerçekleştikten sonra sonlanmış olacaktır.
21- Yüklenici firma sözleşme süresinin bitim tarihinden 5 gün önce periyodik muayene, kontrol ve gözlemleri l(bir) defalığına tekrarlayacak ve ventilatör cihazlarıyla ilgili yıl içinde çıkan arızalan kayıt altında tutacak ve genel bir liste hazırlayacak ve yıl sonunda Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine kapsamlı bir teknik rapor teslim edecektir.Bu raporla birlikte cihazların tümünü çalışır vaziyette Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir.
22- Firma gerek periyodik işlerde olsun, gerekse arıza giderilmesi aşamasında olsun işleri eksiksiz yaparak bahse konu ventilatör cihazlarının azami ölçüde hizmet vermesini sağlayacaktır. Ayrıca firma; uluslararası kurumlar tarafından takip edilen, cihazlar üzerinde yapılması gereken
Antelva Atatürk Dtvlat Haetattesİ ÖTrıW\Candaş DİLAN
fe i y o nı ed^telMü h e n d i s i
Antalya Atatür/foevlet Hastanesi Klinik ^uîıTndisiik Birimi
Antalya Atatürk Devlet Hastanesi
Biroi ŞAN Sağhk Teknikeri
afmdikel)
|
||||||
|
||||||
|
10- Firma sözleşme yapıldığı tarihten itibaren sözleşme altındaki cihazlar ile ilgili yıl ve/veya sözleşme süresi içinde çıkan arızalan kayıt altında tutacak ve genel bir liste olarak yılsonunda Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine verecektir
Antalya Atatürk Devlet Hastanesi Öme\ Candşş D İLAN Bworneclt\al I\|ühendisi Klim
SiciTİNJo^M 33423"
Antalya Atatüık Devlet Hastanesi
\ totan
M M 7 44 ik Birimi
iîUalya Atatürk Devlet Hastane-oi
BIrol ŞAH
Sağlık Teknikeri
v "vrıf-ıdiM)
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI ANTALYA ATATÜRK DEVLET HASTANESİ TRANS MARKA STERİLİZASYON CİHAZLARI AYLIK PERİYODİK BAKIM, ONARIM HİZMETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. İŞİN.......................................................................................................................... TANIMI 1
2. ŞARTNAME..................................... KAPSAMI VE VERİLECEK TEKNİK HİZMET DETAYLARI 1
2.1. TEKLİF........................................................ DOSYASINDA İSTENECEK BELGELER 1
2.2. TEKNİK............................................................................ SERVİS HİZMETLERİ 1
l.İŞİN TANIMI 1.1.Söz konusu hizmet T.C. Sağlık Bakanlığı Antalya Atatürk Devlet Hastanesinde kullanılmakta olan toplam 2 adet Trans Marka otoklav cihazının parça hariç aylık bakım-onarım işidir.
|
2.ŞARTNAME KAPSAMI VE VERİLECEK TEKNİK HİZMET DETAYLARI |
2.1. Teklif Dosyasında İstenecek Belgeler
2.1.1. TSE 12426 Yetkili Servis hizmet yeterlilik belgesi olmalıdır. Belge bakım-onarım yapılacak cihazları kapsamalıdır. TSE yetki belgesinde Otoklav cihazlarına hizmet verebildiği belirtilmelidir.
2.2.Teknik Servis Hizmetleri
2.2.1. Verilecek hizmet periyodik bakım ve düzeltici bakım (arıza giderilmesi) olarak ikiye ayrılır.
2.2.2. Periyodik bakımlar, Hastane Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi ve ilgili firma teknik sorumlusu tarafından hazırlanacak takvim çerçevesinde belirlenen tarih ve saatlerde yapılır.
2.2.3. Yüklenicİ periyodik bakım İçin belirlenen aralıklarda bakım ve onarıma gelmeden en az 2 gün önceden geleceğine dair Hastane Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi'ne bilgi verecektir.
2.2.4. Yüklenici firma sözleşme kapsamındaki buhar sterîlizatörü cihazlarına her ay periyodik bakım işlemini yapacaktır.
2.2.5. Yüklenici firma sözleşme kapsamındaki Buhar Sterilizasyon Cihazları için sözleşme süresi içinde 1 defaya mahsus olmak üzere ENJSO 11140-3 ve ENJSO 11140-4 standartlarına uygun elektronik bowie-dick testini yapmak, basınç ve sıcaklık değerlerini ölçmek, ilgili raporu hazırlamak ve bu değerleri standartlara uygun hale getirmekle yükümlüdür. Yüklenici ölçüm ve kalîbrasyon sırasında kullanacağı ısı-basınç validasyon setinin izlenebilirlik belgelerini rapora eklemelidir.
2.2.6. Yüklenici firma periyodik ve düzeltici bakım (arıza giderilmesi) hizmetini Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi personeli gözetiminde yapmalıdır. Yapılan çalışmalar hastane İşleyişini etkilemeden gerçekleştirilecektir. Mühendislik Hizmetleri Birimi personeli gözetiminde yapılmayan işlemler için ücret ödenmez ve bakım yapılmamış sayılır.
2.2.7. Periyodik bakım ve düzeltici bakım (arıza giderilmesi) İşlemi bitiminde yapılan işler ile ilgili 1 nüsha ilgili firma, 1 nüsha cihazın bulunduğu birim sorumlusu, 1 nüsha Hastane Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi ve 1 nüsha fatura ile birlikte hastane satın alma birimine verilecek şekilde 4 nüshalı
servis raporunu tutacaktır. Tutuian raporlarda ilgili firma personelinin, cihazın bulunduğu birimin yetkilisinin ve Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi personelinin imzaları olacaktır.
2.2.8. Periyodik bakım işlemlerinde uygulanacak kontroller Ek-l'de liste halinde verilmiştir. Yüklenici sözleşme kapsamındaki cihazların arıza ve bakımında kullanacağı referans ölçüm cihazlarının listesini ve kalibrasyon sertifikalarının güncel tarihli fotokopisini teslim edecektir.
2.2.9. İlgili firma yaptığı periyodik bakım ve düzeltici bakım(arıza giderilmesi) hizmeti ile ilgili işlemlerin detaylı açıklamasının oluğu bir kontrol listesi (Check List) hazırlamalı ve madde 2.2.7.'de bahsi geçen raporlar ile birlikte, 1 nüsha ilgili firma kalacak şekilde, 1 nüsha Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi'ne vermelidir.
2.2.10 Periyodik Bakım ve Düzeltici bakım (Arıza giderilmesi) işlemini yapacak servis mühendisi veya teknikeri servis hizmeti verirken, ilgili cihazın fabrika tarafından ydyınlanmış olan servis manueli (kitabı) ve kabul görmüş bakım prosedürlerini de güncel hali ile dikkate almalıdır.
2.2.11. Yüklenici her türlü can ve mal güvenliği tedbirlerini almak zorundadır.
2.2.12. Yüklenici bakım-onarım faaliyetlerinde cihazın elektriksel güvenlik testlerini yapmalıdır.
2.2.13. Herhangi bir zamanda cihazın fonksiyonlarının nitelik ve nicelik olarak, üreticinin belirlediği normların altına düşmesi durumları arıza olarak kabul edilir. Yüklenici bu arızlara müdahale etmekle yükümlüdür.
2.2.14. Arızanın acil giderilmesi durumunda gerekliyse yüklenici mesai saatleri dışında çalışmayı kabul eder. Ayrıca, yüklenici kendi isteği ile mesai saatleri dışında çalışmak zorunda kalırsa veya çalışma uzar ve mesai saatleri dışına taşarsa, bu mesai saatleri dışındaki çalışmalar için, hiçbir şekilde ek ücret ödenmez.
2.2.15. Teknik Servis hizmeti sonunda cihazın çalışma performansı test edilerek cihaz çalışır vaziyette teslim edilir.
2.2.16. Önceden planlanan periyodik bakım haricinde, cihazda arıza meydana gelmesi durumunda Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi personeli ilgili firmaya telefon, faks veya e-posta ile bilgilendirme yapar. Bilgilendirme tarih ve saati olarak bildirenin kayıtları esas alınır.
2.2.17. Arıza bildiriminin ardından, yüklenici en geç 8 (sekiz) saat içinde cihaza müdahale ederek arızanın nedenini tespit etmek zorundadır.
2.2.18. Yedek parça ihtiyacı bulunmaması halinde arızalı cihazın müdahaleden İtibaren en geç 16 saat içinde arıza giderilmiş olmalıdır.
2.2.19. Yedek parça ihtiyacı bulunması durumunda verilen servis formu dikkate alınarak ihtiyaç olan yedek parça Hastane İdaresi tarafından temin edilecektir. Yedek parça Hastane İdaresi tarafından temin edildikten sonra ilgili firma en geç 12 saat içinde parçayı ücretsiz olarak takacak ve cihazı çalışır durumda teslim edecektir.
2.2.20. Eğer hastane yedek parçayı yüklenici firmadan temin edecek olursa, hastanenin siparişine müteakip en geç 2(iki) gün, parça firmaca yurt dışından temin edilecekse en geç 21 gün içerisinde cihaz faal hale getirilmek zorundadır. Yüklenici istenildiğinde ürünün yurtdışından temin edildiğine dair sürelerin belirtildiği evrakları idareye sunmak zorundadır. Tespit edilen arızanın çözümü için firma tarafından temin edilen yedek parçalar kullanılmamış ve orijinal parça olmalıdır.
2.2.21. Kullanılacak yedek parçalar ve yedek parçaların montajı cihazın orijinal şekli ve görüntüsünü bozmayacak ya da yapısını değiştirmeyecek biçimde olmalıdır.
2.2.22. Yüklenici firma, Hastane İdaresinin temin ettiği yedek parçayı monte etmek ile mükelleftir. Değiştirilen hasarlı yedek parçaların mülkiyeti hastaneye ait olacaktır ve değiştirilen parçalar Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine tutanakla teslim edilecektir.
2.2.23. Yedek parça kullanılması zorunlu olduğu hallerde, servis raporu doğrultusunda Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi onayı olmadıkça onarım ve yedek parça değişimi yapılmayacaktır.
2.2.24. Cihazların veya cihaz parçalarının hiçbiri izinsiz dışarıya çıkarılmayacaktır. Bakım-Onarım ya da arıza giderimi İçin cihaz firmaya gidecekse Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi onayı alındıktan sonra gönderilecektir. Bu esnada cihaz teslim tutanağı düzenlenecek bu işlemden sonra cihazda meydana gelebilecek her türlü tahribat, taşıma, sigorta, kaza durumlarından yüklenici sorumlu olacaktır.
2.2.25. Cihazın servis işlemi sonunda ortaya çıkan fonksiyon kaybı, onarım öncesinde var olan işlevlerin iptali veya oluşan yeni bir arızadan yüklenici firma sorumlu tutulur. Bu durumlarda her türlü gider yüklenici firma tarafından karşılanır.
2.2.26. Firma sözleşme yapıldığı tarihten itibaren sözleşme altındaki cihazlar ile ilgili yıl içinde çıkan arızalan kayıt altında tutacak ve genel bir liste olarak yılsonunda, Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine verecektir.
2.2.27. Cihazlara ait her türlü şifre (kullanıcı şifresi, servis menüsü şifresi vb., tüm şifreler) Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine verilecektir. Klinik Mühendislik Hizmetleri Biriminin onayı ve bilgisi dışında şifre değişikliği yapılmayacaktır. Ayrıca cihazlara ait tüm hata kodları ve açıklamalarını içeren teknik servis dokümanları Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine verilecektir.
2.2.28. Yüklenici firma, arızalı parçayı tespit ettikten sonra, parçaların değişmesine kadar vermeden önce arızalı parçayı kurtarmaya yönelik müdahale yapmakla yükümlüdür.
3. DİĞER HUSUSLAR
3.1. İlgili firma bakım süresince geçerli olacak yedek parça fiyat teklifini kodları ile birlikte verecektir. Sözleşme süresince ihtiyaç olduğunda bu parça fiyat listesi üzerinden yedek parça temini ilgili firma tarafından istenildiğinde yapılabilecektir.
3.2. Yüklenici arıza ve bakım için görevlendireceği personel listesini önceden hastaneye bildirecek ve bakım ve onarım için nitelikli (Tekniker/Teknisyen, Biyomedikal mühendisi, Elektrik/Elektronik mühendisi) personel görevlendirecektir.
3.3. Yüklenici tarafından verilen listedeki personelin firmanın tam zamanlı çalışanı olduğunu gösterir SGK Hizmet Dökümü ihale dosyasında veya sözleşme aşamasında idareye teslim edilecektir. Bakım periyotları ile birlikte güncel hizmet döküm belgeleri istenildiğinde idareye teslim edilecektir. Yüklenici firma ilgili cihazlar için benzer bakım hizmetini daha önce en az iki defa kamuya ait bir hastanede sağladığını belgelemelidir.
3.4. Cihaz arızasının hastane tarafından yüklenici firmaya bildirilebilmesi için, yüklenici firma açık posta adresini, telefon. GSM ve faks numaraları ile e-posta adresini teklife ekleyecek, bu bilgilerde bir değişiklik olduğunda, değişikliği Hastaneye 4 saat içerisinde bildirmeyi yazılı olarak taahhüt edecektir.
3.5. Bakımı yapan ilgili firma Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi personellerine bakım eğitimi verecek ve belgelendirecektir.
3.6. Yüklenici firma, Periyodik Bakım-Onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.
3.7.Sözleşmesi yapılan cihazlar için idare sözleşme döneminin herhangi bir tarihinde herhangi bir cihazın hizmet dışı kalmasına karar vermesi ve bu kararını firmaya yazılı olarak bildirmesi durumunda söz konusu cihazın hizmet dışı kaldığı tarihten sonraki aylar İçin ayrıca bakım ücreti ödenmez.
3.8. İlgili firma, 1.2 maddesindeki tabloda belirtilen cihazların her biri için bakım-onarım birim fiyat ücreti belirtilecek ve ihale dosyasında idareye tesiim edilecektir.
3.9. Otoklav cihazına ait olan Sterilizasyon Ünitesinde kullanılan su artıma cihazlarının bakım onarımı da yılda en az 3 defa olmak üzere yüklenici tarafından yapılacaktır.
3.10 Cihazlara yıllık % 95 uptime garantisi verilecektir. Cihaz döngü yapamaması durumunda, geçen bu süre downtime olarak sayılacaktır. % 5'lik downtime sınırı aşılması durumunda arızalı geçen süre bakım onarım süresine eklenecektir. Uzatılan bu süre 90 (doksan) gün ile sınırlıdır.
|
EK-1
OTOKLAV CİHAZLARI PERİYODİK ONARIM SIRASINDA YAPILACAK KONTROLLER
• Cihazın yan ve ön koruma sacları açılıp fiziki kontrolleri yapılmalıdır.
• Pano ve otomasyon bölümü giriş-çıkış prosedür takibi yapılmalıdır.
• Kumanda paneli, printer ve manometrelerin kontrolü yapılmalıdır.
• Kapak ve göbek contalarının kontrolleri yapılmalıdır.
• Göbek flanşı,kilit takımı,kurt dişi ve yayının kontrolleri yapılmalıdır.
• Prizmatik direksiyon çalışılırlığının kontrolü yapılmalıdır.
• Kapak kilit kollarının sağlamlığı kontrol edilmelidir.
• Kayar kapak contalarının kontrolü ve temizliği yapılmalıdır.
• Kapı switclerinin görsel ve fiziki bakımları yapılmalıdır.
• Hava motoru veya merkezi hava bağlantılarının kontrolü yapılmalıdır.
• Ekowat motorunun periyodik bakımları yapılmalıdır.
• Sistemdeki genel hava ve yol verici elemanların kaçak kontrolleri yapılmalıdır.
• Jeneratör emniyet ventilinin basınç kontrolü yapılmalıdır.
• Jeneratör basınç aralığı, referans ayarları kontrol edilmelidir.
• Jeneratör suyu en az bir kez boşaltılıp su doldurma işleminin takibi yapılmalıdır.
• Jeneratör içerisinde kireçlenme var ise temizliği yapılıp, gereken bilgi yetkililere aktarılmalıdır.
• Sıvı seviye elektrotları ve şamandıraların kontrolleri yapılmalıdır.
• Rezistans ve kablo takımlarının kontrolleri yapılmalıdır.
• Rezistans bağlantı buvatı ve klemenslerinin kontrolü yapılmalıdır.
• Ana güç girişi ve rezistans çıkış klemenslerinin kontrolleri yapılmalıdır
• Su motoru ve selenoidinin kontrolü yapılmalıdır;
• Su motoru pislik tutucu filtrenin temizliği yapılmalıdır.
• Su motoru çekvalfi ve çekvalf klepe contasının kontrolü yapılmalıdır.
• Hücre çıkış rekorları ve pt 100 bağlantı manşonu kontrol edilmelidir.
• Hücre çıkış hattı,vakum ve bypass bağlantı rekorları kontrol edilmelidir.
• Hücre çıkış hattı,çekvalf ve çekvalf klepe contasının kontrolü yapılmalıdır
• Hücre çıkış hattı, pislik tutucu filtreleri açılıp kontrolleri yapılmalıdır.
• Vakum sel,baypass sel,eşanjör sel.,bobin ve valflarının kontrolleri yapılmalıdır.
• Vakum motoru ve servis suyu selenoidinin kontrolleri yapılmalıdır.
Vakum motoru hava akış vanası çekvalf ve çekvalf klepe contasının kontrolü yapılmalıdır.
• Vakum ve kondens gider hattı elemanlarının kontrolleri yapılmalıdır.
• Ceket doldurma ve kondens hattının kontrolü yapılmalıdır
• Ceket basınç aralığı,referans ayarları kontrol edilmelidir.
• Ceket emniyet ventilinin basınç kontrolü yapılmalıdır
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|