TC.
KÜTAHYA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ T.C. Sağlık Bakanlığı Sağlık Bilimleri Üniversitesi Evliya Çelebi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Sayı: 87416368.934.99-52 16.07.2019
Konu: Malzeme Alımı
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun 22/F maddesi gereğince Doğrudan Temin Usulü ile aşağıda yazılı İdari Şartlarda satın alınacaktır.
İdari Şartlar;
1. Teklif mektupları yazılı, ad-soyadı ve/veya ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
2. Teklif mektupları aşağıdaki iletişim kanallarından elektronik ortamda gönderilebilecektir.
3. Teklifler TL (Türk Lirası) olarak verilmeli, teklif edilen bedel rakam veya yazı ile açıkça yazılmış olmalıdır, Teklif edilen birim fiyata KDV’nin hariç ya da dâhil olduğu belirtilmelidir, kazıntı, silinti, düzeltme bulunmamalıdır.
4. Teklif verilen malzemelerin markalan, ambalaj şekilleri ve idarenin kesin siparişine müteakip teslim süreleri teklif mektubunda bildirilecektir.
5. Teklifler Yekûn üzerinden değerlendirilecektir.
6. Söz konusu alım ile ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri istekliye aittir.
7. Yabancı ülkelerden temin edilen belgeler onaylı Türkçe tercümeleri ile birlikte verilecektir.
8. Teknik şartnameye uymayanların teklifi değerlendirilmeye alınmayacaktır. Ayrıca malzemenin miktarı ve parasal tutarına göre de numune istenilebilir.
9. İstenildiğinde malzemelere ait katalog teklif verme saatine kadar satın alma birimine teslim edilecektir.
10. İdaremiz alımı yapıp yapmamakta, dilediği miktarlarda yapmakta ve uygun bedeli tespitte serbesttir.
11. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan malzemeler için üreticinin ve/veya ithalatçının bu malzemenin Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmadığına dair beyanı bulunacaktır.
12. Teklifi kabul edilen firmaya yazılı sipariş verilecek, alımın uhdenizde kaldığının bildirilmesine müteakip en geç 10 gün içerisinde malzemeler talipli firma veya temsilcisi tarafından bizzat Hastanemiz Muayene Komisyonuna istenen belgeler ile birlikte teslim edilecektir.
13. Malzemelerin faturası mal teslimi ile birlikte hastanemiz Muayene Komisyonuna teslim edilecektir.
14. Mal bedeli, teslimatın bitirilip muayene komisyonunca kabul edildiği tarihten itibaren Kütahya İl Sağlık Müdürlüğü Döner Sermaye İşletmesi Muhasebe Birimi tarafından bütçe imkânları doğrultusunda en geç 150 (yüz elli) gün içerisinde ödenecektir. Peşin ödeme yapılması ve gecikme cezası ödenmesi, söz konusu değildir.
15. Muayene kabulü yapılmayan malzemeler için fatura düzenlenmeyecektir. Muayene kabulü yapıldıktan sonra fatura düzenlenecek olup, bu faturalar idaremizin evrak kayıt servisine gönderilecektir. Evrak kayıt servisine kaydı yapılmayan faturalar işleme konulmayacak olup, faturanın kaybolması durumunda sorumluluk tamamen yükleniciye ait olacaktır.
16. Teklif veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.
17. Tekliflerinizi en geç JS./O3-/2019 Saat: 14.00 ’a kadar göndermenizi rica ederim.
Doç. Dr. Orhan ÖZATİK Başhekim
SIRA NO |
ETKEN ADI |
FORMU |
ADET |
BİRİM |
BİRİM FİYAT |
TOPLAM FİYAT |
1 |
DESİTABİN 50 MG |
FLAKON |
30 |
ADET |
|
|
2 |
KARFİLZOMİB 60 MG |
FLAKON |
12 |
ADET |
|
|
3 |
BORTEZOMİB 3,5 MG |
FLAKON |
40 |
ADET |
|
|
4 |
KALSİYUM FOLİNAT 300MG/30ML |
FLAKON |
100 |
ADET |
|
|
5 |
İFOSFAMİT 1000 MG |
FLAKON |
40 |
ADET |
|
|
Evliya Çelebi Mahallesi, Okmeydanı Caddesi, No4/l İdari Servisler Faks No: 0 (274) 232 09 82 e-Posta: İnt.Adresi: metingalip.akin@saglik.gov.tr |
Bilgi için:Sinan ALTINBAY Unvan: İdari Büro Görevlisi Telefon No: 0 274 231 66 60 - 2059 |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|