• İhale No
    2011/76879
  • İhale Adı
    5 KALEM TIBBİ MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Haziran 2011 10:00
  • İdare
    İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    25 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


5 KALEM TIBBİ MALZEME ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı İz mir Te pe cik Eğ it i m Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
5 KALEM TIBBİ MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/76879
1-İda re nin
a) Adresi : Gazıler Cad. 468 35100 KONAK İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324696969 - 2324572346
c) Elektronik Posta Adresi : ssktepecikmalzeme@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Gaziler Cad.No:468 Yenişehir/İzmir
c) Teslim tarihi : İhale kararının onaylanıp sözleşme yapılmasına müteakip yüklenici firma ilgili depodan depo görevlilerinin belirleyeceği miktarda siparişi alarak 10 gün içinde ilk teslimatı yapacaktır.[ilk teslimatta ayrıca sipariş verilmeyecek olup tüm sorumluluk yüklenici firmaya aittir.] Sözleşme imza tarihinden itibaren 12 ay [onikiay] içerisinde alınacak mallar ilgili ambarın siparişinden itibaren en geç 5[beş] gün içerisinde teslim edilecektir.Tüm teslimlerden önce ilgili depodan 3 gün içerisinde randevu almak zorunludur.Yüklenici, Malzeme Faturalarını 1 Asıl 2 Suret Olarak Düzenleyecektir. Faturaların Üzerine Hangi İhaleye Ait Olduğu Ve Ulusal Bilgi Bankasınca
Onaylanmış Ürün Kodu Belirtilecektir. (İhale No.Su Yazılacak) Sözleşmenin Malzeme Listesinin Bulunduğu Sayfalarının Fotokopisine Kalan Miktar Belirtilecek. İmza Atılıp Kaşelenecek.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Gaziler Cad.No:468 Yenişehir/İzmir Hastanemiz İhale Salonu
b) Tarihi ve saati : 08.06.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
1.İsteklilerteklif edecekleri malzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'nda kayıtlı oldukları ve
Sağlık Bakanlığı tarafından ihale tarihi itibariyle onaylı olduğunu gösteren belgeleri
2. İstekliimalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeleri
3. İsteklilertedarikçi ise tedarikçi olduğunu gösterir tedarikçi numarasını
4. İsteklilerbayi ise bayi olduğunu gösterir bayi tanımlayıcı numarasını
İhale dosyasında sunacaklardır
(İstekliler teklif ettikleri malzemelerin UBB Kodlarını Ayrı Bir Liste Halinde Ve Teklif Edilen Her Kaleme
Göre Ayrıntılı Bir Şekilde Belirtip İhale Dosyasında Sunacaklardır)
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) Firmalar teklif verdikleri kalemlere ait birer adet numuneyi ihale Tarih Ve Saatine Kadar numune listeleri ile birlikte bedelsiz olarak ihale komisyonuna teslim edecektir. Numunelerini Teslim Etmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirmeye Alınmayacaktır.
b) İstekliler teklif edilen malzemelere ilişkin katalog, broşür vb tanıtım materyalini teklifleriyle birlikte sunacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gaziler Cad.No:468
Yenişehir/İzmir Hastanemiz Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gaziler Cad.No:468 Yenişehir/İzmir Hastanemiz Satınalma Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KOTER KABLOSU BİPOLAR 30,00 ADET
KOTER PLAĞI KABLOSU 40,00 ADET
MIK.LAB.MÜELLER HINTON SIVI BESI YERI 100,00 ADET
LAB. TÜPÜ SİTOSANTRİFÜJ ÇİFT KAMARALI - 3000,00 ADET
PAT.ÇİFT HALKALI SİTOSANTRİFÜJ LAMI - 3000,00 ADET