• İhale No
    2011/38939
  • İhale Adı
    5 Kalem Tıbbi ve Sıhhi Sarf Malzeme
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Adana Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ VE SIHHİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI ADANA KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ

5 Kalem Tıbbi ve Sıhhi Sarf Malzeme
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/38939
1-İdarenin
a) Adresi:Döseme Mah. Erdal Acet Cad. 10 01130 SEYHAN ADANA
b) Telefon ve faks numarası:3224316001 - 3224351532
c) Elektronik Posta Adresi:adanadcb1@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Döşeme Mah. Erdal Acet Caddesinde bulunan Hastanemiz Eczanesine teslim edilecektir
c) Teslim tarihleri:Sözleşmenin imzalanmasına müteakip idarenin belirleyeceği dönemlerde peyder pey alınacak ve siparişlere müteakip 10 gün içerisinde malzemeler teslim edilecektir.(Malzeme teslimatı sırasında firma yetkilisi veya firma tarafından görevlendirilen sorumlu kişi tarafından teslimat yapılacaktır.) İşin bitim tarihi 30.04.2012-dir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Döşeme Mahallesi Erdal Acet Cad. No:10 01130 Seyhan/ADANA
b) Tarihi ve saati:12.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


a) Yürürlükteki mevzuat gereği; İstekliler teklif ettikleri ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında “Sağlık Bakanlığından onaylıdır” ibaresi bulunan onaylanmış ürün numarasını (barkod numarasını) tekliflerinde yazılı olarak belirteceklerdir. Bunun dışındaki onaylılıklar değerlendirilmeye alınmayacaktır.



*TITUBB dan muaf olan malzemelere teklif verecek olan istekliler teklif verdikleri kalemleri ait üretici/imalatçı ise bu belgeleri, yetkili satıcı ise yetkili satıcı olduklarına dair belgeleri ihale dosyası içerisinde sunmak zorundadır.



b) Yürürlükteki mevzuat gereği; İstekliler teklif dosyalarında T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına üretici ve / veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduğunu belgelendireceklerdir. (Sundukları belge, üretici ve/veya ithalatçı firmalar için iki rakamı ile başlayan onaylı firma numarasını, bayi iseler sekiz rakamı ile başlayan onaylı ana bayi tanımlayıcı numarasını gösteren internet çıktısı olacaktır.)



NOT: Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamı dışındaki ürünler teklif edilecekse, bu ürünlerin söz konusu yönetmeliklerin kapsamı dışında olduğuna dair üreticinin/ithalatçının yazılı beyanı yeterli olacaktır. Bu beyan olan ürünler için (a ) ve ( b )maddelerindeki belgeler aranmayacaktır

 



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


***İnfüzyon pompalarının bakım,onarım ve yedek parça gereksinimleri pompalar kullanıldığı süre boyunca ilgili firma tarafından karşılanmalı ve haftalık bakımları düzenli olarak gerçekleştirilmelidir. Setlerle verilen cihaz arızalandığında firmanın teknik servis bölümünce onarılmalı ve onarım yapılana kadar yerine cihaz temin edilmelidir.


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


**İhaleye giren firmalar hangi malzemeye fiyat verecek ise o malzemelerin numunesini daha önce hastanemizde kullanılmış olsa bile kendi hazırlayacakları numune teslim tutanağı karşılığında ihale gün ve saatinden evvel (Döşeme Mah. Erdal Acet Cad.) Hastanemiz Eczanesine teslim edeceklerdir. Numaraları farklı olsa dahi her kalem için ayrı numune getireceklerdir. İmzalı numune teslim tutanağının bir sureti ihale dosyasına konulacaktır. Numunelerin üzerinde firma ismi, ihale sıra no ve malzemenin ismi okunaklı biçimde yazılacaktır.İhale komisyonu numune uygunluğuna göre en uygun malzemeyi alacaktır. Teklif edilen kalemlere ait Numunesi olmayan firma hangi kalemde numunesi yok ise o kalem için değerlendirme dışı kalacaktır.



*İhaleye iştirak eden firmalar kendi antetli kağıtlarına Teklif etmiş oldukları kalemlere ait şartnamenin her maddesine birebir cevap vermek zorundadır. Teknik şartnameye cevap yazmayan firmaların teklifleri değerlendirme dışı tutulacaktır

 


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Resmi ve Özel Kuruluşlarca Tıbbi Sarf Malzeme Alımına ait işler kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Adana Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Döner Sermaye Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
55 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C.Ziraat Bankası Eskiistasyon Şubesi Şube Kodu:930 Hesap No:38305489-5001(Iban No:TR880001000930383054895001) nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Adana Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Döner Sermaye Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

a)Birim fiyat teklif cetvelinde teklif edilen birim fiyat hanesi virgülden sonra dört haneli kuruş olarak verilebilir.

b)Malzemelerin Teslim tarihi ile son kullanma tarihi arasında en az (İki) 2 yıl miat olmalıdır.

c)Miatlı malzemelerden hastanemizdeki sarf durumu göz önünde bulunduracağı için söz konusu tıbbi malzemenin miadının dolmasına üç ay kala ilgili firmaya haber verildiğinde o tarihten itibaren en geç 15 gün içinde yeni miatlı malzemelerle değiştirilecektir.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
İNFİZYON POMPA SETİ 15500,00 ADET
PULSEOKSİMETRE PROBU 10000,00 ADET
ŞEKER STRİBİ 20000,00 ADET
SERUM SETİ IŞIKTAN KORUMALI 6000,00 ADET
PULSEOKSİMETRE PROBU DÜŞÜK PERVİZYONLU 1300,00 ADETF