• İhale No
    2020/234100
  • İhale Adı
    5 KISIM (6 KALEM) SARF MALZEME KARŞILIĞI CİHAZ ALIMI İHALESİ
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Haziran 2020 10:30
  • İdare
    Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    08 Mayıs 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SARF MALZEME KARŞILIĞI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ -HASEKİ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

5 KISIM (6 KALEM) SARF MALZEME KARŞILIĞI CİHAZ ALIMI İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/234100
1-İdarenin
a) Adresi : UĞUR MUMCU MAH. BELEDİYE SOK. NO:7 SULTANGAZİ/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124532000 - 2124532095
c) Elektronik Posta Adresi : hasekisatinalma1453@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 5 KISIM (6 KALEM) SARF MALZEME KARŞILIĞI CİHAZ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İLGİLİ DEPO
c) Teslim tarihi : İlgili deponun yazılı talebi/Siparişi (Faks, Posta, E- Mail vb. ile) doğrultusunda belirtilen Miktarlar 10 (on) gün içerisinde teslim edilecektir. Tüm malzemeler 30.06.2021 tarihine kadar en fazla 8 (sekiz) seferde sipariş geçilecektir. Muayene ve kabul komisyonu huzurunda mesai saatleri içerisinde (09:00-16:00) arası malzemeler teslim alınacak ve gerekli işlemler yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uğur Mumcu Mah. Belediye Sok. No:7 Sultangazi Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi Konferans Salonu Sultangazi/ İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 03.06.2020 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamında ürün teklif eden istekliler, Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği  gereği Satış Merkezi Yetki Belgesini ihale dosyasında sunmalıdırlar.

4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a) İsteklilerin, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında teklif ettiği ürünün, ihale tarihi itibari ile; imalatçısı veya ithalatçısı ise Ürün Takip Sistemi (ÜTS) kayıtlı olduğunu gösteren Firma Tanımlayıcı numarasını; bayi ise ürünün tedarikçi firmasının bayisi olduğuna dair Bayi Tanımlayıcı numarasını ihale dosyasında  sunması zorunludurlar.

b) İsteklilerin, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında teklif ettiği ürün ihale tarihi itibari ile tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt/bildirim işlemi tamamlanmış olmalıdırlar. (Birim fiyat teklif cetvelindeki  sıra numarasını  ÜTS çıktılarının  üzerinde belirteceklerdir.)

c) İsteklilerin teklif ettiği ürünün SUT kodu olması halinde, SUT kodu ile  Ürün Takip numarası(ÜTS)  doğru olarak eşleştirilmiş olmalıdır.

d) İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamında olmayan malzemeler için üreticinin/ithalatçının teklif edilen malzemenin Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında olduğuna dair yazılı beyanını vermeleri zorunludur.

e) İstekliler, birim fiyat teklif cetvelinde veya ayrı bir listede teklif ettiği ürünün; Firma Tanımlayıcı numarasını, Bayi ise Bayi Tanımlayıcı numarasını, Ürün Takip numarasını(ÜTS) ve  SUT kodunu  birim fiyat cetvelindeki kalem numarasını belirterek sunacaktır. Yerli Malı teklif eden istekli, yerli malı belgesinin birim fiyat cetvelindeki hangi kalem için oluğunu  belirtecektir.

f) İstekliler, birim fiyat teklif cetvelinde veya ayrı bir listede teklif ettiği sarf malzeme ile beraber kullanılacak olan cihazın; Firma Tanımlayıcı numarasını, Bayi ise Bayi Tanımlayıcı numarasını, Ürün Takip numarasını(ÜTS) ve  SUT kodunu  birim fiyat cetvelindeki kalem numarasını belirterek sunacaktır. 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

NUMUNE: İhaleye katılan istekliler; teklif verdikleri ürünlerin her bir kalemi için en az 2' şer adet numunelerini (marka, model v.b. belirterek ) ve 1 adet cihazı  iki nüsha teslim tutanağı hazırlanarak son teklif verme saatine kadar ilgili idare görevlisine orijinal ambalajında tutanakla teslim edeceklerdir. Son teklif verme saatine kadar numune teslim etmeyen isteklilerin teslim etmediği kalemlere ait teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. Tutanakla imza karşılığı teslim edilmeyen veya ihalede ait olduğu kısmi alımın sıra numarası yanlış yazılan numunenin uzman üyelerce değerlendirilememesinden istekli sorumludur. Teslim edilen numuneler üzerinde isteklinin unvanı, telefon numarası,  ihale kayıt numarası, ihale sıra numarası,  ürünün onaylanmış barkod numarası kolay çıkmayacak ve silinmeyecek şekilde belirtilecektir. Teklif edilen cihaz  teknik bilgilerinin yer aldığı  broşür veya katalog sunulacaktır.Teklif edilen cihaza ve ürünlere ait Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduğuna dair barkot numaralarının yer aldığı çıktı dosyada sunulacaktır. (Numuneler teklif dosyasında sunduğu UBB ve/veya ÜTS aynı olmak zorundadır.) Numuneler; ihale komisyonunun uzman üyelerince  teknik şartname kriterlerine  ve/veya klinik uygulamaya uygunluk yönünden  değerlendirilecektir.  Numuneler denenerek de değerlendirme yapılabilecektir. Tıbbi cihaz kapsamına giren ürünlerin  Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı ve T.C. Sosyal Güvenlik Kurumu kontrolünden geçmiş olması gerekmektedir. Numunenin şartnameye uygunluk aşamasında denenmesi veya kullanılması halinde numune için ayrıca ücret ödenmeyecektir.İstekliler, ihale sonucunda uhdesinde kalmayan kalemlerin numunelerini, itiraz süresinin bitmesini müteakip 20 gün içerisinde almalıdırlar. 20 gün içende alınmayan ürünler için istekliler herhangi bir hak talebinde bulunamayacaklardır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sultangazi Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
PERFÜZÖR ENJEKTÖR VE SETİ IŞIKTAN KORUMALI 30.000 adet
İNFÜZYON POMPA İKİ YOLLU POMPA SETİ 15.000 adet
ENTERAL BESLENME POMPA SETİ, YIKAMALI (ÇİFTLİ) 2.000 adet
ENTERAL BESLENME POMPA SETI, YIKAMALI (TEKLİ) 500 adet
SÜT SAĞMA SETİ DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) 1.000 adet
KAN ŞEKERİ ÖLÇÜM ÇUBUĞU 200.000 adet
25 Haziran 2020

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2020/234100
İptal Nedeni : Diğer - Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğü E.837 sayılı yazısında ''Sağlık Market Beşeri Tıbbi Ürün ve Tıbbi Malzeme Çerçeve Anlaşması ilan ekinde yer alarak tedarik edilmek üzere belirlenen ürünlerin İl Sağlık Müdürlükleriniz tarafından da ihaleye konu edilmesi halinde sözleşme sürelerinin en fazla 2020 yılı sonu olarak belirlenmesi ayrıca Genel Müdürlüğümüzce koordine edilen talep toplama dönemlerinde DMO alım listeleri arasında yer alması durumunda herhangi bir ihaleye konu edilmemesi gerekmektedir.'' hükmü yer almaktadır.Bu hüküm gereğince 08.06.2020 yapılmış olan 2020/234100 İKN.li 5 Kısım (6 Kalem) Sarf Karşılığı Cihaz Alımı ihalesinin iptal edilmesi hususunu; Olurlarınıza arz ederim.
İptal Tarihi : 23 Haziran 2020