• İhale No
    2019/334854
  • İhale Adı
    5 Kısım Bilgisayar, RAM Bellek ve Disk
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Ağustos 2019 11:00
  • İdare
    Kocaeli İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    18 Temmuz 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BİLGİSAYAR, RAM BELLEK VE DİSK SATIN ALINACAKTIR

KOCAELİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

5 Kısım Bilgisayar, RAM Bellek ve Disk alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/334854
1-İdarenin
a) Adresi : VALİLİK BİNASI KÖRFEZ MAH. ANKARA KARAYOLU CAD. NO:129 KAT: 1 REAL AVM YANI 41040 MERKEZ İZMİT/KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası : 2623006000 - 2623222443
c) Elektronik Posta Adresi : kocaeli@gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1-Tip 1-Masaüstü Bilgisayar ve Monitör-200(ikiyüz)'er adet 2-Tip 2-Masaüstü Bilgisayar ve Monitör-400(dörtyüz)'er adet 3-RAM Bellek (16GB)-8(sekiz) adet 4-RAM Bellek (64GB)-1(bir) adet 5-2,5 TB Disk-1(bir) adet
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Kocaeli İl Sağlık Müdürlüğü-Körfez Mah. Ankara Karayolu Cad. No:129 İzmit/KOCAELİ
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin ve Kurumsal Gizlilik sözleşmesinin imzalanması ile işe başlanacak ve 45(kırkbeş) takvim günü içerisinde tamamlanacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kocaeli İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu (Körfez Mahallesi Ankara Karayolu Caddesi No:129 (Yeni Valilik Yerleşkesi)
b) Tarihi ve saati : 20.08.2019 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İSTENEN BİLGİ VE BELGELER

1-İsteklilerce Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği listesinde (8.2 Bilgisayar ve Çevre Bilimleri) yer alan ve iş bu ihalede bulunan mallar için Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca onaylı Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi veya TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi sunulacaktır.

2.Üretici ve istekli firma tarafından hazırlanması istenen belgeler ıslak imzalı ve kaşeli olacaktır.

3.Teklif edilen ürünlerin Akredite Edilmiş Belgelendirme kuruluşu tarafından, sistemin güvenlik ve elektromanyetik uyumluluğunu gösterir Test Raporları ile birlikte CE belgeleri, (Belgelerde teklif edilen ürün için marka ve model bilgileri bulunmalıdır.)

4.Üretici firma tarafından hazırlanmış, “teklif edilecek Masaüstü Bilgisayarlar ve Monitörlerin  en az 3 yıl süreyle (parça, bakım, onarım, işçilik dahil)” üretici firma garantili olduğunu gösteren garanti belgesi,

5.Üretici firma tarafından hazırlanmış, teklif edilecek ürünün konfigürasyon ve kodunu gösteren malzeme (kit) listesi,

6.Üretici firma tarafından hazırlanmış, “Ürünün anakartı üzerinde bulunan BIOS’ un bilgisayar üreticisi tarafından geliştirilmiş olduğu, tek marka tarafından üretildiği, üreticisinin 2 farklı marka olmadığı“  bilgisinin yer aldığı beyan/taahhüt,

7.Üretici firma tarafından hazırlanmış, “Teklif edilecek ürünlerin yeni, kullanılmamış TSE/CE onaylı, kurumsal, üretimi hala devam eden, EOL ve EOS duyurusu yapılmamış ürünler olduğu” bilgisinin yer aldığı beyan/taahhut,

8.Teklif edilen bilgisayarların, "Energy Star" ve "Epeat" sertifikası olduğunu gösterir belge, (Teklif edilen bilgisayarların "Energy Star" uyumluluğu, http://www.euenergystar.org veya http://www.energystar.gov sitesinden alınacak çıktı ile "Epeat" uyumluluğu da http://www.epeat.net sitesinden alınacak çıktı ile belgelendirilmelidir.)

9.Teklif edilen monitörlerin titreşimsiz (Flicker Free), düşük mavi ışık (low blue light) özelliklerine sahip olduğunu gösterir belge,

10.Üreticinin internet sayfasında, bilgisayarın modeline ait güncel driver ve bios yazılımları olduğunu gösteren sayfa çıktısı,

 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a)Teklif edilen ürünlere ait Teknik Şartnamenin tüm maddelerinin karşılandığına dair "Şartnameye Uygunluk Beyanı" ıslak imzalı ve kaşeli bir şekilde teklif dosyasında bulunmalıdır.

b)İstekliler teklif ettikleri malzemelere ait orijinal tanıtım (teknik şartnamedeki her maddenin cevabının bulunabileceği yeterlilikte) teknik dokümanı (Katalog, CD, fotoğraf v.s.) teklif dosyası ile birlikte Türkçe ya da Türkçe tercümeli olarak verilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kocaeli İl Sağlık Müdürlüğü Personel ve Destek Hizmetleri Başkanlığı-Satın Alma Birimi (Körfez Mah. Ankara Karayolu Cad. No:129 İzmit/Kocaeli) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılacaktır.

 



14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Tip-1 Masaüstü Bilgisayar Kasası 200 adet
Monitör 200 adet
Tip 2-Masaüstü Bilgisayar Kasası 400 adet
Monitör 400 adet
RAM Bellek-16 GB 8 adet
RAM Bellek-64 GB 1 adet
2,5 TB Disk 1 adet
02 Ağustos 2019

DÜZELTME İLANI

BİLGİSAYAR, RAM BELLEK VE DİSK SATIN ALINACAKTIR
KOCAELİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

BİLGİSAYAR, RAM BELLEK VE DİSK SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2019/334854
1- İdarenin
a) Adresi:VALİLİK BİNASI KÖRFEZ MAH. ANKARA KARAYOLU CAD. NO:129 KAT: 1 REAL AVM YANI 41040 MERKEZ İZMİT/KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası:2623006000 - 2623222443
c) Elektronik posta adresi:kocaeli@gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :18.07.2019 - 3904
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : -
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

2019/334854 ihale kayıt nolu “5 Kısım Bilgisayar, RAM Bellek ve Disk Alımı” ihalesinde yapılan itirazlar neticesinde idari şartnamenin aşağıda belirtilen maddeleriyle ilgili olarak düzeltme yapılma ihtiyacı hasıl olmuş, iş bu Zeyilname hazırlanarak idari şartnamede değişiklik yapılmıştır.

Daha önceki ihale ilanında 4.3.1. İSTENEN BİLGİ VE BELGELER başlığında bulunan Madde 8: “Teklif edilen bilgisayarların, "Energy Star" ve "Epeat" sertifikası olduğunu gösterir belge, (Teklif edilen bilgisayarların "Energy Star" uyumluluğu, http://www.euenergystar.org veya http://www.energystar.gov sitesinden alınacak çıktı ile "Epeat" uyumluluğu da http://www.epeat.net sitesinden alınacak çıktı ile belgelendirilmelidir.)” maddesi,

“İSTENEN BİLGİ VE BELGELER” 8. Madde; “Teklif edilen ürünlerin (bilgisayar ve monitör için), enerji ve çevre verimliliği için "Energy Star" ve "Epeat" sertifikası olduğunu gösterir belge, (Teklif edilen bilgisayarların "Energy Star" uyumluluğu, http://www.euenergystar.org veya http://www.energystar.gov sitesinden alınacak çıktı ile "Epeat" uyumluluğu da http://www.epeat.net sitesinden alınacak çıktı ile belgelendirilmelidir.) ya da Teklif edilen ürünlerin Yerli ürün olması durumunda Yerli Malı Belgesi ile birlikte Türkiye de akredite olmuş laboratuvarlardan alınan IEEE (Elektrik ve Elektronik Mühendisleri Enstitüsü) 1680 (Çevresel performans kriterleri) çatı standardının ilgili bölümü kapsamında zorunlu hususların tamamını sağladığını gösterir belge/belgeler (test sonuçları)” şeklinde değiştirilmiştir.

Daha önceki ihale ilanında 4.3.1. İSTENEN BİLGİ VE BELGELER başlığında bulunan Madde 9:  “Teklif edilen monitörlerin titreşimsiz (Flicker Free), düşük mavi ışık (low blue light) özelliklerine sahip olduğunu gösterir belge.” maddesi,

“İSTENEN BİLGİ VE BELGELER” 9. Madde; “Teklif edilen monitörlerin titreşimsiz (Flicker Free) veya düşük mavi ışık (low blue light) özelliklerine sahip olduğunu gösteren belge.”  şeklinde değiştirilmiştir.