• İhale No
    2010/534349
  • İhale Adı
    5 Kısım Emtia Alımı
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Aralık 2010 14:00
  • İdare
    KİLİS SOSYAL YARDIMLAŞMA ve DAYANIŞMA VAKFI
  • İhale İli
    Kilis
  • İşin İli
    Kilis
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
EMTİA SATIN ALINACAKTIR
KİLİS SOSYAL YARDIMLAŞMA ve DAYANIŞMA VAKFI

5 Kısım Emtia Alımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/534349
1-İdarenin
a) Adresi:YASAR AKTÜRK MAH. AKPINAR CAD. VALILIK BAHÇESI 79000 KİLİS MERKEZ KİLİS
b) Telefon ve faks numarası:3488133041 - 3488133041
c) Elektronik Posta Adresi:kilis.merkez@sydv.org.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Aşevi - Saraç Mehmet Çavuş Mah. Musalla Cami Sk. No:10 KİLİS
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 10 takvim günü içinde İdare tarafından Yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese tebligat yapılacak, işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslimi başlayacaktır. Aşevi'nin ihtiyaçları doğrulsunda aylık veya 3'er aylık dönemler halinde alımlar yapılacak olup, sözleşme süresi 12 (Oniki) aydır..

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Valilik Binası Kat :2 Toplantı Salonu KİLİS
b) Tarihi ve saati:03.12.2010 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,



aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi


4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:


1. Kısım Francala Ekmek Alımı, 2. Kısım Taze Yoğurt Alımı, 3. Kısım Koyun Eti Alımı, 4. Kısım Kuru Gıda Alımı, 5. Kısım 45  kg.lık  LPG  alımı için standarda ilişkin mal tesliminde istenilen belgeler aşağıdadır.



                1. Kısım Francala Ekmek Alımı: Yüklenici ihale üzerinde kalırsa ürüne ait ve mal teslimi sırasında Tarım ve Köy İşleri Bakanlığı’ ndan alınmış Gıda Sicil Sertifikası’ nın aslı veya noter tasdikli fotokopisi veya Tarım ve Köy İşleri Bakanlığı’ ndan alınmış satış yeri / toplu tüketim yerine ilişkin kayıt belgesi verilecektir.



               2.Kısım Taze Yoğurt Alımı: Taze yoğurt ambalajının üzerinde üretici ve/veya ambalajlayan firmanın ticari ünvanı, brüt ve net ağırlıkları, üretim ve son kullanma tarihleri ile Türk Gıda Kodeksi’ne uygun olarak üretilmiş olduğunu gösteren Tarım ve Köy İşleri Bakanlığı’ ndan alınmış Gıda Üretim Sertifikası’ nın tarih ve sayıları mutlaka olacaktır.



               3. Kısım Koyun Eti Alımı: Et kuyruk yağsız, kemiksiz olacak, Taze soyulmuş kemiksiz yumuşak koyun eti olacak, Etlerde değişik koku renk ve deforme olmayacak, Et normal standartlara uygun tabii kokuda ve tatta olacak. Et tamamen kemiğinden sıyrılmış olacaktır. Etler Belediye Başkanlığı veterinerince kontrol edilerek mühürlenmiş olacaktır ve Etler aşevine tartılarak teslim edilecektir. Aşevinin ihtiyacına göre haftalık dilimler halinde alınacaktır.



               4. Kısım Kuru Gıda Alımı için ve 5. Kısım LPG Alımı için mal teslimi sırasında teknik şartnamedeki kurallara uygunluk istenecektir.


4.3.3.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


Gerçek Kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odası yada ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası Kayıt belgesi; Tüzel kişi olması halinde ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Bu idari şartnamede yazılı olan 1.Kısım, 2.Kısım, 3.Kısım, 4.Kısım işlere ait gıda satış işleri ile 5.Kısım LPG satış işi benzer iş olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

150 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Vakfımıza ait Kilis Halk bankası TR38 0001 2009 6800 0007 0000 05 İban nolu hesabına, ihale doküman bedelinin yatırılıp dekontunun Vakfımıza ibraz edilmesi suretiyle Kilis Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı - Akpınar Caddesi Valilik Bahçesi KİLİS adresinden doküman CD’si satın alınabilir. adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Akpınar Caddesi Valilik Bahçesi'ndeki bulunan Vakfımıza; Posta ile veya ihale tarihinden önce ise Valilik Bahçesi’ndeki Vakfımıza teklifler teslim edilebilir.
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

1.KISIM:Francala Ekmek Alımı(62.000 kğ);

2.KISIM:Taze Yoğurt Alımı(15.000 kğ);

3.KISIM:Koyun Eti(2.000 kğ);

4.KISIM: Pirinç(5.500 kğ), Nohut(2.000 kğ), Kuru Fasülye(2.000 kğ), Pilavlık Bulgur(3.500 kğ), Kırmızı Mercimek(1.200 kğ), Tel Şehriye (1.500 kğ), Tuz (500 kğ), Zeytinyağı (2.500 kğ), Un (150 kğ), Kimyon (15 kğ), Yumurta (400 adet), Döğme (1.000 kğ), Kuru Nane(30 kğ);

5.KISIM: 45kğ'lık LPG Alımı(175 Adet) alım yapılacaktır.

Hayırsever vatandaşlar tarafından Aşevi'ne bağış vs. yardımlar yapıldığı takdirde, bayram tatili ve idarenin belirleyeceği tatil günlerinde malzeme alınmayacaktır. Laboratuar tahlili gerekli olduğu takdirde tüm giderler yükleniciye aittir.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Francala Ekmek Alımı 62000,00
Taze Yoğurt 15000,00
Kemiksiz, Kuyruk Yağsız Koyun Eti 2000,00
Pirinç 5500,00
Nohut 2000,00
Kuru Fasülye 2000,00
Pilavlık Bulgur 3500,00
Kırmızı Mercimek 1200,00
Tel Şehriye 1500,00
Tuz 500,00
Zeytinyağı 2500,00
Un 150,00
Kimyon 15,00
Yumurta 400,00 Adet
Döğme 1000,00
Kuru Nane 30,00
45 Kğ'lık LPG 175,00 Adet