• İhale No
    2011/20323
  • İhale Adı
    50 KALEM KURU GIDA ALIMI
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Şubat 2011 10:00
  • İdare
    Niğde Doğumevi Hastanesi
  • İhale İli
    Niğde
  • İşin İli
    Niğde
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KURU GIDA SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Niğde Doğumevi Hastanesi

50 KALEM KURU GIDA ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/20323
1-İdarenin
a) Adresi:ASAGI KAYABASI MAHALLESI ÖZBELDE - KUMLUCA MEVKII 1 51100 NİĞDE MERKEZ NİĞDE
b) Telefon ve faks numarası:3882210963 - 3882211063
c) Elektronik Posta Adresi:nigdedogumhastanesi@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:DR.DOĞAN BARAN KADIN VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ / NİĞDE
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır.
İşin süresi 100 (yüz) takvim günüdür. Yüklenici uhdesinde kalan malın %50 sini sözleşmenin onaylandığı tarihtten itibaren 10(on) gün içinde Kalan Malın %50 sinide 90(Doksan) gün içinde teslim edecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:HASTANEMİZ TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati:28.02.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Teklif edilen kuru gıdaların numuneleri ihale listesinin kaçıncı kaleme ait olduğunu,gıdanın isim ve sıra No sunu açıkça belirterek ihale saatine kadar bir tutanakla ihale komisyonuna teslim edilecektir.Numunesi olmayan kalemler değerlendirmeye alınmayacaktır



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

40 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

: SATINALMA adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
50 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C.Ziraat Bankası Niğde Şubesi IBAN NO TR44 00001000 214 37974549 5002 veya Halk Bankası Niğde Şubesi IBAN NO TR90 0001 2009 68900006 000021 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
DR.DOĞAN BARAN KADIN VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ İHALE KOMİSYONU BAŞKANLIĞI NİĞDE
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

1-KİK Genel Tebliğ Madde 16.5.2 İstekliler Birim fiyat teklif cetvelindeki birim fiyatlar ve birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar virgülden sonda 4(Dört) hane olacak şekilde verebileceklerdir


2-Doğmuş doğacak olan alacakları üçüncü kişi ve kuruluşlara devir ve temlik edilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AYÇİÇEK YAĞI 3500,00 KG
ZEYTİNYAĞI 150,00 KG
MARGARİN 100,00 KG
PİRİNÇ(PİLAVLIK BALDO) 2500,00 KG
BULGUR 1500,00 KG
İNCE BULGUR 50,00 KG
İRMİK 100,00 KG
KIRMIZI MERCİMEK 750,00 KG
YEŞİL MERCİMEK 100,00 KG
KURU FASULYE 100,00 KG
NOHUT 150,00 KG
BARBUNYA 500,00 KG
AŞLIK YARMA 100,00 KG
MAKARNA 1250,00 KG
ERİŞTE 200,00 KG
ŞEHRİYE 500,00 KG
GALETA UNU 50,00 KG
MISIR UNU 25,00 KG
UN 350,00 KG
TUZ 250,00 KG
NİŞASTA 60,00 KG
ÇAY 25,00 KG
DOMATES SALÇASI 1100,00 KG
BİBER SALÇASI 200,00 KG
KONSERVE BEZELYE 750,00 KG
ŞEKERPARE 30,00 KG
KEMALPAŞA TATLISI 25,00 KG
BEYAZ PEYNİR 750,00 KG
KAŞAR PEYNİR 250,00 KG
GRAVYER PEYNİR 4000,00 ADET
KUTU SÜT(200 ML LİK) 3500,00 ADET
PİKNİK BAL 10000,00 ADET
PİKNİK REÇEL 3000,00 ADET
PİKNİK TAHİN PEKMEZ 10000,00 ADET
PİKNİK TEREYAĞ 7000,00 ADET
PİKNİK KAKAOLU FINDIK EZMESİ 15000,00 ADET
TAHİN HELVASI 150,00 KG
ZEYTİN SİYAH 500,00 KG
KURU ÜZÜM 50,00 KG
KURU KAYISI 25,00 KG
KURU İNCİR 20,00 KG
CEVİZ İÇİ 50,00 KG
ÇÖREK OTU 5,00 KG
SUSAM 10,00 KG
KARABİBER 20,00 KG
KIRMIZI TOZ BİBER 20,00 KG
KİMYON 3,00 KG
KURU NANE 20,00 KG
SUMAK 5,00 KG
HİNDİSTAN CEVİZİ 3,00 KG