50 KALEM MATBU EVRAK VE KIRTASİYE MALZEMESİ
Bolu Fizik Tedavi Hastanesi
50 Kalem Matbu Evrak ve Kırtasiye Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/39763
1-İda re nin
a) Adresi : Fatıh Mah. Izzet Baysal Cad. Ihlamur Sok. 7 14020 Karacasu/Bolu
b) Telefon ve faks numarası : 3742628445 - 3742628471
c) Elektronik Posta Adresi : bolufth1@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Bolu Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi Malzeme Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 31.12.2012 tarihine kadar peyder pey alım yapılacak olup, malzemeler idarenin siparişine mütakip 10(On) iş günü içersinde mesai saatlerinde firma yetkilisince hastanemiz malzeme ambarına teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Fatih Mah. İzzet Baysal Cad. Ihlamur Sk. No:7
b) Tarihi ve saati : 10.04.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bolu Fizik Tedavi ve
Rehabilitasyon Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 30 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 40 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Bolu Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesinin Vakıflar Bankası Bolu Şubesindeki TR590001500158007293667597 nolu hesaplarına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale
tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta
yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bolu Fizik Tedavi ve Rehbailitasyon Hastanesi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Sosyal Sigortalar Kurumu Otokopili | 25,000 | CİLT |
Ayaktan Hasta Anket Soruları | 500,000 | ADET |
Yatan Hasta Anket Soruları | 400,000 | ADET |
Hemipleji Değerlendirme | 1.500,000 | ADET |
Parapleji Değerlendirme | 1.500,000 | ADET |
Enjeksiyon İşlemleri için Aydınlatılmış Onam Formu | 5.000,000 | ADET |
Ayrıntılı Teşhis tedavi işlemleri Onam Formu Arkası Raporlu | 4.000,000 | ADET |
Ayrıntılı Teşhis tedavi işlemleri Onam Formu Arkası ESWT'li | 750,000 | ADET |
HAQ Formu | 5.000,000 | ADET |
Fizik Tedavi Değerlendirme Formu | 5.000,000 | ADET |
Hemşire Günlük Gözlem Kartı | 5.000,000 | ADET |
Taburcu Hasta Bilgilendirme Formu | 5.000,000 | ADET |
Barkod Etiket 60x25 | 350.000,000 | ADET |
İlaç Kartı | 4.000,000 | ADET |
Arıza Bildirim Formu Otokopili | 25,000 | CİLT |
Hasta Hakları Bilgi Rehberi | 3.000,000 | ADET |
Hastane Tanıtım Broşürü | 5.000,000 | ADET |
Mavi Kod Vaka Bildirim Formu Otokopili 3 Nüshalı | 2,000 | CİLT |
Sigaranın Vücuda Zararları | 1.500,000 | ADET |
Hasta Başı Gözlem Formu | 5.000,000 | ADET |
Rasyon kağıdı idare ve katlara | 12,000 | CİLT |
Konsültasyon Formu Otokopili | 35,000 | CİLT |
Konsültasyon Formu Kardiyoloji Otokopili | 8,000 | CİLT |
Sağlık Kurulu Muayene Kağıdı | 80,000 | CİLT |
Laboratuvar İstek Formu | 20,000 | CİLT |
Hastalarımızın Getirmesi Gereken İhtiyaç Listesi A5 | 5.000,000 | ADET |
Fizik Tedavi Kartı | 8.000,000 | ADET |
Ayaktan Tedavi Hasta Tanımtım Kartı | 2.000,000 | ADET |
Reçete Kağıdı | 150,000 | CİLT |
Dilek ve Öneri Başvuru Formu | 3.000,000 | ADET |
Yatan Hasta Dosya İçi (Dosya Hastane Tarafından Verilecek) | 6.000,000 | ADET |
Hastane İletişim Kartı | 7.000,000 | ADET |
Kat Numune Teslim Tutanağı Otokopili | 13,000 | CİLT |
Mr Tomografi Kağıdı A/4 2 Nüshalı Otokopili | 40,000 | CİLT |
Hasta Refakat Kabul Kağıdı | 500,000 | ADET |
Dosya Etiketi 10 Renk (Her Renkten 250 Adet) | 2.500,000 | ADET |
İlaç Bilgi Notu | 10,000 | CİLT |
Çamaşırhane Malzeme Teslim Formu | 1.200,000 | ADET |
Bakım Planı Ankilozan Spondilit | 100,000 | ADET |
Bakım Planı Plejik Hasta | 250,000 | ADET |
Bakım Planı Disk Hernisi | 500,000 | ADET |
Bakım Planı Artrozlu Hasta | 2.000,000 | ADET |
Bakım Planı Spondilozlu Hasta | 2.000,000 | ADET |
Bakım Planı Omuz Hastalıkları | 750,000 | ADET |
Bakım Planı Artritli Hasta | 1.000,000 | ADET |
Osteoporozlu Hasta | 50,000 | ADET |
Zebra Bakod Yazıcısına Uyumlu (beyaz bileklik klipsli) | 3.500,000 | ADET |
Fax Kağıdı (210x30) | 30,000 | RULO |
Kaşe(Otomatik) | 50,000 | ADET |
Geniş Klasör Büyük Boy(Mavi) | 100,000 | ADET |