• İhale No
    1208996
  • İhale Adı
    554391 PLAKALI BMC TOPÇEKER`IN 20.000 KM. BAKIM/ONARIMI, HIZMET ALIMI
  • Sektör
    Araç, Yedek Parça ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    16 Kasım 2016 16:00
  • İdare
    Uzunada Deniz Komutanlığı
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    14 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İhale Dosya Nu. 2016-50
İşin Konusu / Malzeme Cinsi 554391 PLAKALI BMC TOPÇEKER`IN 20.000 KM. BAKIM/ONARIMI,
HIZMET ALIMI.
İlan Kategorisi HIZMET ALIMI
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı 1 kalem malzeme
İhtiyaç Sahibi Birlik  
Ödemeyi Yapacak Saymanlık  
Satın Alma Komisyonu Tel. Tel:232 7552901 Fax:232 7551206 
UZUNADA DZ.K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI
Muayene Komisyonu  
İşin Yapılacağı Şehir IZMIR IZMIR
İhale Tarihi *
İhale Saati *
İlan Edilme Tarihi *
İhale Türü Hizmet Alımı
İhale Yöntemi 4734 - Dogrudan Temin (Madde 22)
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler  
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli  TL
İhale Bitti mi ? Hayır Bitmedi
İhale Kararı  
SATES İh Kayıt Nu. 110568

 

T.C. 
DENIZ KUVVETLERI KOMUTANLIGI 
UZUNADA DENIZ K.LIGI 
URLA/IZMIR 

1. Uzunada Deniz Komutanligi'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.

 2.  Satin alimiyla ilgili yapilacak sözlesme ve diger belgeler için noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.

 3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede Uzunada Deniz K.ligi'nın düzenlediği ödeme evrakları ile Urla Mal Müdürlügü saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden %0,948 damga vergisi kesilecektir.

 4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.

 5.  Yüklenici, teslim ettiği malın /hizmetin yetkili servisçe verilecek standart süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.

 6. Malzemeler, Uzunada Deniz K.ligi'ınca siparişin verilmesini müteakip 5 (Bes) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde serviste, birlik tarafindan görevlendirilen uzman personeline teslim edilecektir.

 7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.

 8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 16/11/2016 saat 16:00 ’a kadar, faks yada kapalı zarf içinde Uzunada Deniz K.ligi?na teslim etmenizi rica ederim.

 9. Malzemelerde aranacak özellikler : 
      a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir. 
      b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir. 
      c) Teknik Evsaf Ektedir. Firma, teknik evsafi kase ve imzasi ile onaylayip teklif mektubuna ekleyecektir.   

 

 

    İMZA

 

 

   
   
   

    NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir. 
    NOT 2 : Teknik Evsaf Ektedir. Firma, teknik evsafi kase ve imzasi ile onaylayip teklif mektubuna ekleyecektir. 
    NOT 3 : E-posta adresimiz uzunada.loj@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 232  7552902 , faks numaramiz 232  7552735 
    NOT 4 : 2.000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir. 
   

 

TEKLİF MEKTUBUDUR 

UZUNADA DENIZ K.LIGI’NA

 

 

İlgili harcama talimatı no: 50

1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.

2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz  toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
  S.No   Stok No  Malzemenin/Hizmetin
Cinsi ve Özellikleri
 Dağıtım Birimi Miktarı Teklif Edilen
Birim Fiyat (TL)
(K.D.V. hariç)
KDV
(%)
ÖTV
(%)
Tutar (TL)
(K.D.V. hariç)
 -   554391 PLAKA NUMARALI BMC TOPÇEKERIN BAKIM ONARIM HIZMETI  AD         

TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç)     

 

 

TEKLİF
TARİHİ
 TEKLİFİN
GEÇERLİLİK
SÜRESİ
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ
         

 




 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim