• İhale No
    2010/527445
  • İhale Adı
    6.000 Test Kit Alımı ile Birlikte Kit Karşılığı Geçici Olarak Hemoglobin Varyant (HPLC)Cihazı Temini
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Kasım 2010 10:00
  • İdare
    Uşak İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KİT ALIMI İLE BİRLİKTE KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ OLARAK HEMOGLOBİN VARYANT (HPLC)CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Uşak İl Sağlık Müdürlüğü - Uşak

6.000 Test Kit Alımı ile Birlikte Kit Karşılığı Geçici Olarak Hemoglobin Varyant (HPLC)Cihazı Temini
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/527445
1-İdarenin
a) Adresi:CUMHURIYET MAHALLESI YÜCE SOKAK 4 64100 UŞAK MERKEZ UŞAK
b) Telefon ve faks numarası:2762270034 - 2762273984
c) Elektronik Posta Adresi:usak.imis@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Uşak Sağlık Müdürlüğü Aile ve Toplum Sağlığı Merkez Labaratuvarı
c) Teslim tarihleri:Sözleşme imzalandıktan sonra 7 takvim günü içerisinde Cihazlar idarenin teknik şartnamede belirtmiş olduğu yere kurulacaktır.Kitler ise idarenin isteği doğrultusunda 01.01.2011 ile 31.12.2011 tarihi arasında peyderpey alınacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Uşak Sağlık Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Şubesi (Cumhuriyet Mh.Yüce Sk.No:4 UŞAK
b) Tarihi ve saati:09.11.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


Teklif edilen cihaz kitler T.C. ilaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TITUBB) kayıt belgesine haiz olmalı ve TITUBB'da "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır."ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir.Sağlık Bakanlığı onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır.Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi de teklife eklenecektir (TITUBB bayi bilgi formu).T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıtlı olmalıdır. 



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


 Teklif veren firma cihazın bakım ve onarımı için gerekli alt yapıya sahip olduklarını belgeleyeceklerdir.Cihazın Türkiye ana distribütör firmasının Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi olmalıdır.Teklif veren firmanın TSE'den alınma Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi olmalıdır. 


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar ".............. marka ............ model cihaz ve kitleri teklifimizin şartnameye uygunluk belgesi" başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Firmaların teklif ettikleri cihaz 10 yaşını geçmeyecektir. Üretimden kalkmış cihazlar ihaleye giremez. 



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Uşak Sağlık Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Şubesi (Cumhuriyet Mh.Yüce Sk.No:4 UŞAK) adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
55 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Uşak Ziraat Bankası TR 1900 0100 0256 3636 6192 5001 Iban nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Uşak Sağlık Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Şubesi (Cumhuriyet Mh.Yüce Sk.No:4 UŞAK
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HBVARYANTLARI 6000,00 TEST