• İhale No
    2049893
  • İhale Adı
    6 ADET KOMPANZASYON PANOSU TESİS EDİLMESİ İŞİ
  • Sektör
    Tesis İşletme, Gayrimenkul Satış ve Kiralama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    11 Mayıs 2020 12:00
  • İdare
    Diyarbakır İl Jandarma Komutanlığı
  • İhale İli
    Diyarbakır
  • İşin İli
    Diyarbakır
  • Yayın Tarihi
    07 Mayıs 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İHALE DETAY BİLGİSİ Perşembe 07.Mayıs.2020
KAYIT SIRA NUMARASI 
122889
İŞİN TANIMI 
6 ADET KOMPANZASYON PANOSU TESİS EDİLMESİ İŞİ.
İŞİN MİKTARI 
6 ADET
İHALENİN YAPILACAĞI YER 
İL J.K.LIĞI/DİYARBAKIR
İRTİBAT TELEFONLARI 
 
İHALE KOMİSYONU 
İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
İHALE TARİH VE SAATİ 
11 Mayıs 2020 Pazartesi 12:00:00
TESLİM YERİ 
 
TEDARİK USULÜ 
4734 SAYILI KİK, MADDE:22/d, DOĞRUDAN TEMİN USULÜ
İHALE DÖKÜMANI  
 
 
AÇIKLAMALAR
ALIMA İLİŞKİN DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1. Teklif Mektubu 11/05/2020 günü Saat :12:00’ a kadar Diyarbakır İl J.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığına teslim edilebileceği gibi akyelvolkan@gmail.com adresine mail olarak da gönderilebilecektir.
2. Hizmet Alımı/Yapım İşi/Mal Alımının teslim süresi karar tarihinden, sözleşmeli işlerde sözleşme tarihinden itibaren 30 takvim günü’dür. Kesin Teminat alınacak ve Sözleşme İmzalanacaktır.
3. Tekliflere fiyatlar KDV hariç yazılacaktır.
4. Yukarıda Doğrudan Temin numarası ve adı yer alan doğrudan temin alımına ilişkin tüm belgeler tarafımızdan okunmuş, anlaşılmış ve kabul edilmiştir. Teklif Mektubunun ekinde sunulan aranacak özellikler ve teknik özellikleri dikkate alarak Hizmet Alımı/Yapım İşi/Mal Alımının teslim süresi karar tarihinden, sözleşmeli işlerde sözleşme tarihinden itibaren dikkate alarak teklif verdiğimizi, dökümanda yer alan yükümlülükleri yerine getirmememiz durumunda uygulanacak yaptırımları kabul ettiğimizi beyan ediyoruz.
Uygulanacak Yaptırımlar ;
a) Sözleşme yapılan işlerde yüklenici sözleşme yükümlülüklerini yerine getirmediği takdirde sözleşme fesih edilerek, Yüklenici firma/şahsın Ticaret odasına bilgi verilerek gerekli kanunu işlem yapılacaktır.
b) Sözleşme düzenle3ndiği durumlarda varsa kesin ve ek kesin teminatları gelir kaydedilir. Ayrıca gerçek veya tüzel kişinin bağlı bulunduğu ilgili sanayi/ticaret/meslek odasına, 5174 sayılı Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Kanununda düzenlenmiş cezai yaptırımların uygulanması maksadıyla bir yazı ile bildirimde bulunulacaktır.
c) Alım yapılacak gerçek veya tüzel kişinin Kamu İhale Kurumunun internet sayfasındaki yasaklılar listesinde bulunup bulunmadığı idarece kontrol edilecek olup, yasaklı olduğu tespit edilen kişilerden alım yapılmayacaktır.
5. Kalem bazında teklif verilmeyecek olup, Teklif mektubunda sunulan kalemlerin tamamına teklif verilecektir. Teklifler toplam tutar üzerinden değerlendirilecektir. Kalem bazında teklif sunan tüzel veya gerçek kişinin teklifi geçersiz sayılacaktır.
6. Firmalar verilen ekleri inceleyerek incelediğine dair kaşeleyip imzalayacaktır.
7. Teklif Mektubunda sunulan iş üzerinde kalan gerçek veya tüzel kişi Damga vergisi tutarı(karar pulu bedeli) 0,00569 oranında, sözleşme yapılan işlerde ise 0,00948 oranında sözleşme pulu bedeli yüklenici tarafından ilgili vergi dairesine yatırılarak, Alındı Belgesi Makbuzunun aslı İhale Komisyonu Başkanlığına elden teslim edilecektir.
8. Mal Alımlarında, mal teslimi yapılmadan önce Diyarbakır İl J.K.lığına ait 0412 262 51 37 (iç hat 8189) telefon aranarak Mal Sorumlusuna bilgi verilmesine müteakip mal teslimi yapılacaktır.
9. Sözleşme bedeli karşılığında yapılacak her türlü ödeme hakedişlere ait faturanın Diyarbakır İl J.K.lığına teslim tarihinden itibaren Maliye Bakanlığınca ödenek kısıtlaması ve serbestisi oranlarında sıkıntı olmaması koşuluyla 45(kırkbeş) gün içinde Diyarbakır İl J.K.lığı tarafından tanzim edilen ödeme emri ve eki belgelerin kamu bilgi sistemi bünyesinde çalışan harcama yönetim sisteminden alınacak senet ve Diyarbakır Defterdarlık ve Muhasebe Müdürlüğüne teslimine müteakip Muhasebe Müdürlüğü ödeme emri ve eki belgeleri üzerinden yapılan kontrol ile bu sözleşmede düzenlenen hata, kusur ve eksiklikler saklı kalmak kaydıyla yüklenicinin yazılı olarak bildirdiği IBAN hesabına aktarılmak suretiyle yapılacaktır.
10. Konu ile ilgili sorunlar için 0541 401 88 22 ve 0412 262 51 37(iç hat 8079) numaralı İhale Komisyonu Başkanlığından bilgi alınacaktır.
 
 
NOT : BU SAYFADA YAYINLANAN BİLGİLERİN HUKUKİ VE MALİ SORUMLULUĞU BULUNMAMAKTA OLUP, İHALE DOSYASINDAKİ BİLGİLER ESAS ALINACAKTIR.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim