• İhale No
    2011/177388
  • İhale Adı
    6 AYLIK 37 KALEM SEBZE VE MEYVE ALIMI
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Kasım 2011 10:00
  • İdare
    Niğde Doğumevi Hastanesi
  • İhale İli
    Niğde
  • İşin İli
    Niğde
  • Yayın Tarihi
    10 Kasım 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


6 AYLIK 37 KALEM SEBZE VE MEYVE ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı N iğ de Do ğ u mev i H a st a nesi
6 Aylık 37 Kalem Sebze Ve Meyve Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/177388
1-İda re nin
a) Adresi : Aşağı Kayabaşı Mh. Hastaneler Cd. Doğum Hst Dış Kapı No 2
Niğde 51100 Niğde Merkez Niğde
b) Telefon ve faks numarası : 3882210963 - 3882211063
c) Elektronik Posta Adresi : nigdedogumhastanesi@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Dr.Doğan Baran Kadın Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi / Niğde
01.01.2012 Tarihinde Başlar 30.06.2012 Tarihinde Sona Erer.
c) Teslim tarihleri : Yüklenici firma idarenin tespit ettiği ihtiyaca göre günlük malı fiş
karşılığı teslim edecek ay sonunda teslim ettiği mala göre faturasını
kesip satınalma birimine teslim edecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Hastanemiz Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 18.11.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Satınalma adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 30 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Ziraat Bankası Niğde Şubesi IBAN NO TR44
000 1000 21437974549 5002 veya Halk Bankası Niğde Şubesi IBAN NO TR90 0001 2009 6890 0006 000021 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar DR.Doğan Baran Kadın Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi İhale Komisyonu Başkanlığı Niğde adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SİVRİBİBER 1500,000 KG
DOMATES 6000,000 KG
HAVUÇ 600,000 KG
ISPANAK 1000,000 KG
TAZE KABAK 1200,000 KG
KIRMIZI (KARA) LAHANA 400,000 KG
KURU SOĞAN 1300,000 KG
LİMON 900,000 KG
MANTAR 250,000 KG
MARUL 750,000 ADET
PATATES 6000,000 KG
PATLICAN 2500,000 KG
PIRASA 1000,000 KG
SALATALIK 1000,000 KG
KURU SARIMSAK 50,000 KG
TAZE YEŞİL FASULYE 500,000 KG
KARNABAHAR 500,000 KG
TAZE DOLMALIK BİBER 350,000 KG
BAL KABAĞI 750,000 KG
TAZE ROKA 300,000 DEMET
TAZE TERE 300,000 DEMET
TURP 300,000 KG
YEŞİL SOĞAN 50,000 KG
DERE OTU 50,000 DEMET
MAYDONOZ 1500,000 DEMET
ELMA 3000,000 KG
KARPUZ 1500,000 KG
TAZE KAYISI 750,000 KG
KİRAZ 500,000 KG
KİVİ 250,000 KG
MANDALİNA 1000,000 KG
KIRMIZI ERİK 250,000 KG
YEŞİL ERİK 250,000 KG
AYVA 200,000 KG
MUZ 2000,000 KG
PORTAKAL 2000,000 KG
ÇİLEK 550,000 KG