• İhale No
    2011/42007
  • İhale Adı
    6 Grup Mikrobiyoloji Sarf Malzeme Alımı İhalesi
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Selçuklu Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MİKROBİYOLOJİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Selçuklu Uygulama ve Araştırma Hastanesi

6 Grup Mikrobiyoloji Sarf Malzeme Alımı İhalesi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2011/42007
1-İdarenin
a) Adresi : Selçuk Üniversitesi Selçuklu TıpFakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 SELÇUKLU KONYA
b) Telefon ve faks numarası : 3322415000 - 3322415154
c) Elektronik Posta Adresi : selcuklutipsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu/KONYA
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, söz konusu malzemeler 10/12/2011 tarihine kadar teknik şartnamede belirtilen şekilde ve hastanenin talebi doğrultusunda parti parti teslim edilecektir. Kargo ile gönderilen malzemeler teslim alınmayacak olup, geri iade edilecektir. Sipariş edilen malzemeler en geç 10 gün içerisinde ilgili birime teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu KONYA
b) Tarihi ve saati : 18.04.2011 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


1) İstekliler, T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB) bilgi kayıt sistemi kapsamında teklif ettikleri tüm malzemelerin, TİTUBB bilgi kayıt sistemine kayıt edildiğine, Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığına ve kod numarası alındığına dair belgeleri ihale dosyaları içerisinde sunacaklardır. 2) İstekliler TİTUBB bilgi kayıt sistemine kayıtlı üretici ve/veya ithalatçı firmalar ve bu firmalar adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduklarına dair belgeleri de ihale dosyaları içerisinde sunacaklardır. 3) TİTUBB bilgi kayıt sistemi dışında kalan ürünler için ise üreticinin/ithalatçının kapsam dışı olduğu ile ilgili beyanı esas alınacak olup beyanın doğruluğu konusundaki sorumluluk isteklilere ait olacaktır.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekliler, teklif edilecek malzemenin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla numunelerini (İhale tarihi itibariyle 3 (Üç) iş günü içerisinde), varsa ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı orjinal katalogları ve benzeri tanıtım materyallerini ilgili bölüme tutanak karşılığında teslim edeceklerdir. İhale tarihi itibariyle 3 (Üç) iş günü içerisinde numunesini teslim etmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Selçuk Üniversitesi Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğü (Akyokuş/Meram) veznesine 100 TL yatırıldıktan sonra Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu/Konya adresi Satınalma/İhale Biriminden alınabilir. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler ise posta masrafı dahil 110 TL doküman bedelini Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Ziraat Bankası Konya Şubesi IBAN NO: TR 310001000168530926475002 nolu hesabına yatırdıktan sonra dekontunu (tebligat adresini, telefonunu, faksını açık ve net bir şekilde yazmak koşuluyla) Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu/Konya satınalma ihale birimine göndermek zorundadır. adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Ziraat Bankası Konya Şubesi IBAN NO: TR 310001000168530926475002 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu KONYA Satınalma İhale Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

a) Teklif edilecek ürünlerin marka, model ve UBB kodları teklif mektubunda belirtilecektir. 245 ile başlayan geçici UBB kodları değerlendirmeye alınmayacaktır.



b) İstekliler, birim fiyat teklif mektubu eki birim fiyat teklif cetvelinde teklif ettikleri birim fiyatlarını virgülden sonra en fazla 4 (dört) haneli olacak şekilde verebileceklerdir.

Örnek: Birim Fiyat :1,2345



c)T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) Bilgi Kayıt Sistemi Kapsamında teklif edilen kalemlere ait onaylanmış ürün (barkod) numaraları, teklif mektubunda ve isteklinin uhdesinde ihale kalması durumunda malzeme için kesilen her faturada belirtilecektir.



d)İstekliler tekliflerini (http://213.139.228.238/C17/KIK-

Teklif %20Hazirlama/default.aspx) adresinde bulunan İBY EKAP Sürüm 1.0.0.7' nden hazırlayarak, hazırladıkları XML uzantılı dosyayı CD ortamında kaydedip ihale dosyaları içerisinde sunacaklardır.



e)Kesin teminatlar; sözleşmenin imzalanmasına müteakip 14 ay olarak alınacaktır.






 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ANTI HIV (1.0.2) 10000,00 TEST
ANTİ HCV (3.JENERASYON) 12000,00 TEST
HBS AG 13000,00 TEST
ANTI HBS 8000,00 TEST
HBC IGM 500,00 TEST
ANTI HBC TOTAL 500,00 TEST
HBE AG 500,00 TEST
ANTI HBE 1000,00 TEST
ANTI HAV IGM 500,00 TEST
ANTI HAV IGG 500,00 TEST
HSV2 IGM 192,00 TEST
HSV2 IGG 192,00 TEST
KARDİYOLİPİN IGM 288,00 TEST
KARDİYOLİPİN IGG 288,00 TEST
ANTI CCP ANTIKOR 96,00 TEST
ANTİ HEV IGM 96,00 TEST
ANTİ HEV IGG 96,00 TEST
ANTİ HDV 96,00 TEST
GALAKTOMANNON ANTİJENİ 192,00 TEST
ASO 2500,00 TEST
CRP 22000,00 TEST
RF 3000,00 TEST
C3 1000,00 TEST
C4 1000,00 TEST
IGM 1500,00 TEST
IGG 1000,00 TEST
IGA 1000,00 TEST
IGE 2500,00 TEST
IGG1-IGG2 250,00 TEST
IGG3-IGG4 250,00 TEST
ROTAVİRÜS ADENOVİRÜS 300,00 TEST
KİST HİDATİK IHA 300,00 TEST
HELİCOBACTER STOOL ANTİJEN 2000,00 TEST
BRUCELLA ROSE BENGAL 5 ML 5,00 ŞİŞE
BRUCELLA TÜP 50 ML (MELİTENSİS VE SUİSLE ÇÖKELME VERMELİ) 50,00 ŞİŞE
ANTİ-HUMAN 10,00 ŞİŞE
ANA (IFAT) 2000,00 TEST
F ANCA (IFAT) 300,00 TEST
GLİADİN IGG 200,00 TEST
GLİADİN IGA 200,00 TEST
NÜKLEAR VE STOPLASMİK ANTİJEN PROFİLİ 320,00 TEST
ANTİ DS DNA 600,00 TEST
EBV 240,00 ADET
OTOİMMÜN HEPATİT PANELİ (AMA,ASMA,LKM,ANA) 96,00 TEST
CHLAMİDYA PNEUMONİAE IGA 100,00 TEST
CHLAMİDYA PNEUMONİAE IGM 100,00 TEST
CHLAMİDYA PNEUMONİAE IGG 100,00 TEST
CHLAMİDYA TRACHOMATİS IGA 100,00 TEST
CHLAMİDYA TRACHOMATİS IGM 100,00 TEST
CHLAMİDYA TRACHOMATİS IGG 100,00 TEST
CMV IGM 900,00 TEST
CMV IGG 360,00 TEST
CMV IGG AVİDİTE 90,00 TEST
TOXO IGM 600,00 TEST
TOXO IGG 480,00 TEST
TOXO IGG AVİDİTE 90,00 TEST
RUBELLA IGG 840,00 TEST
RUBELLA IGM 600,00 TEST
KABAKULAK IGG 120,00 TEST
KIZAMIK IGG 120,00 TEST
VARİCELLA ZOSTER VİRÜS IGG 60,00 TEST
C. DİFFİCİLİ TOXİNİ 60,00 TEST