İhale Dosya Nu. | : | 2019-68 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | 6 KALEM BAHARLIK SEBZE MEYVE ALIMI |
İlan Kategorisi | : | GIDA MALZEMELERI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 6 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:(252) 413 0393 Fax:(252) 412 1877AKSAZ DZ.US IHALE KOMISYONU BSK.LIGI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | MUGLAMUGLA |
İhale Tarihi * | : | 20.03.2019 |
İhale Saati * | : | 14:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 13.03.2019 |
İhale Türü | : | Mal Alımı2017/10606 BKK DOGRUDAN TEMIN 3-B 13 1 g. |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 136855 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. AKSAZ IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 2017/10606 BKK DOGRUDAN TEMIN 3-B 13 1 g. kapsaminda DOÄRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Bu mal alimi için sözlesme yapilacak, KDV hariç toplam tutarin %6?si oraninda kesin teminat Muhasebe Müdürlükleri/Saymanliklara yatirilacaktir. Teklif edilen bedel üzerinden (KDV HARIÇ) %1.896 (Sözlesme D.V.%0,948+D.V.%0,948) oraninda damga vergisi yüklenici tarafindan ödenecektir. Yüklenici; idare tarafindan yapilan tebligata istinaden 3 is günü içinde Muhasebe Müdürlükleri/Saymanliklarina teklif edilen bedelin 0,948 oraninda sözlesme damga vergisi ve % 6 kesin teminat yatirarak sözlesme imzalayacaktir. Bu mal alimi için Yüklenici firma tarafindan malin teslimini takiben kabulü halinde teminatin tamami ödeme ile birlikte iade edilecek; fakat ürün teslim edilmez veya ihtiyaç özelliklere uygun bulunmaz ise teminatin tamami hazineye irad kaydedilecektir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede AKSAZ IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile AKSAZ DZ.FILOLARI saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden Teklif edilen bedel üzerinden (KDV HARIÇ) %1.896 (Sözlesme D.V.%0,948+D.V.%0,948) oraninda damga vergisi yüklenici tarafindan kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi ve alternatif teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın teklif mektubunda belirtilen süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, AKSAZ DENIZ ÜS KOMUTANLIGI IHALE KOMISYONU BASKANLIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 01 Nisan - 30 Eylül 2019 tarihleri arasinda takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00âa kadar taahhüt edildiği şekilde AKSAZ IKMAL DESTEK KOMUTANLIGINA teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 20/03/2019 saat 14:00 âa kadar, faks yada kapalı zarf içinde veya e-posta (Öncelikli olarak e-posta tercih edilmelidir.) ile AKSAZ DENIZ ÜS KOMUTANLIGI IHALE KOMISYONU BASKANLIGI`na teslim etmenizi rica ederim.
9. 1. Malzemeler, Aksaz Ikmal Destek Komutanligi Ambari-Aksaz/Marmaris-MUGLA? ya, sözlesmenin imzalandigi tarihi takip eden günden itibaren 01 Nisan ? 30 Eylül 2019 tarihleri arasinda ilgili malzeme bölümünde belirtilen aylarda idare tarafindan yapilacak siparislere istinaden haftada en az 2 kez olmak üzere yüklenici tarafindan teslim edilecektir. Yüklenici, isin yerine getirilmesi sirasinda yasa, yönetmelik ve tüzükler ile belirlenen ve ILO standartlarina uygun is ve isçi sagligi ile ilgili tüm güvenlik önlemlerini alacak ayrica 18 yasin altinda sigortasiz isçi çalistirmayacaktir.
2. Dogrudan Temin Alimlarinda dosya karara baglanmadan önce ekonomik açidan en avantajli teklifi veren firmalarin Kamu Ihale Genel Tebligi geregi EKAP üzerinden yasaklilik sorgulamasi yapilmasi gerektiginden firmalar tarafindan verilecek teklif mektubunda firmaya ait bilgiler eksiksiz olarak doldurulacaktir.
3. Denetim ve Muayene:
3.1. Yükleniciler tarafindan teslim edilen malzemelerin, Muayene Komisyonu tarafindan teklif mektubunda belirtilen bilgilere (Teknik Tanimlama Bilgisi (MRC) / Parça Numarasi / Teknik Föy / Isterler Dokümani / Teknik Sartname / Numune / TSE / Marka-Model vb.) göre fiziksel muayenesi yapilacaktir. Yüklenici tarafindan numune payi teslim edilecektir.
3.2. Muayene edilecek mal/hizmetin; tamaminin incelenmesini kolaylastiracak bir düzende bulundurulmasi, numunenin ve numune alimi ile ilgili her türlü aparat ve mal/hizmetin hazir edilmesi, muayene baslamadan önce mal/hizmetin belirli bölümlere ayrilmasi, yüklenici tarafindan saglanacaktir.
4. Teslim Süresi:
4.1. Malzemeler, sözlesmenin imzalandigi tarihi takip eden günden itibaren 01 Nisan ? 30 Eylül 2019 tarihleri arasinda ilgili malzeme bölümünde belirtilen aylarda idare tarafindan yapilacak siparislere istinaden haftada en az 2 kez olmak üzere yüklenici tarafindan teslim edilecektir.
4.2. Malin özelligi dikkate alinarak mala ait özelliklerden farkli olarak önerilen ancak istenilen ürünün özelliklerini kapsayan ve mevcudundan daha iyi özelliklere sahip oldugu muayene görevlileri tarafindan onaylanan malzemeler uygun olarak kabul edilecektir. Ancak muayene ve kabul komisyonu tarafindan bu maddenin uygulanmasinda tereddüt olusmasi halinde idareden görüs istenecektir.
4.3. Teslim edilecek mallarin orijinal ambalajinda teslimi, orijinal ambalajli olarak piyasaya arz edilmeyen mallarin ise tasima ve depolama sartlarindan etkilenmeyecek sekilde idarece belirtildigi sekilde ambalajlanmasi yüklenicinin sorumlulugundadir. Bu kapsamda yapilacak tüm masraflar yükleniciye aittir.
5. Vergi vb. giderler: Üzerine ihale edilen yüklenici firma, idare tarafindan yapilan tebligata istinaden 3 is günü içinde Muhasebe Müdürlükleri/Saymanliklarina teklif edilen bedelden (KDV HARIÇ) 0,948 % oraninda sözlesme damga vergisi ve % 6 kesin teminat yatirarak sözlesme imzalayacaktir. Ödeme asamasinda KDV hariç bedelin 0,948% oraninda damga vergisi ayrica hak edisten kesilecektir.
6. Ödeme:
6.1. Ödeme, mal/hizmetin teslimi ve muayenesinin uygun bulunmasini durumunda, Komutanligimizca düzenlenecek ödeme evraklari ile firmanin banka hesabina (IBAN NUMARASI) havale yolu ile alim bedeli (fatura bedeli) üzerinden yapilacaktir. Fatura üzerine IBAN numaralarinin yazilmasi zorunludur. Eksik bilgi nedeniyle ödeme islemlerinde olusacak gecikme yüklenici sorumlulugundadir.
6.2. Yüklenici firma/firmalar idaremize teslim ettikleri malzeme/hizmetin tutari 2.000 TL.?yi asmasi durumunda, ödeme asamasinda fatura ile birlikte, bagli bulundugu Vergi Dairesinden alacagi, Vergi Borcu durumunu belirten bir yaziyi idaremize teslim edeceklerdir. Hizmet alimlarinda SGK Borcu Yoktur yazisi ayrica idareye teslim edilecektir. Ödemelerde bu belgelerin eksikligi nedeniyle yasanacak gecikmeler yüklenici sorumlulugundadir.
7. Garanti: Garanti belgesi düzenlenme zorunlulugu olmayan ürünler için yüklenici tarafindan teslim edilen ürün garanti/son kullanma tarihinden önce evsafini kaybetmesi halinde yenisi ile degistirecektir. Yüklenici garanti ve degistirme hususlarina yönelik ayrica bir GARANTI TAAHHÜTNAMESI VERMEYECEKTIR.
8. Yüklenici teklif mektubunu imzalamakla yukarida belirtilen tüm hususlari kabul etmis sayilacaktir.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : AKSAZ DENIZ ÜS KOMUTANLIGI IHALE KOMISYON BASKANLIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : Teklif Mektuplarinizi öncelikli olarak E-Posta ile, gönderilemez ise Belgegeçer veya Elden/Posta Yolu Ile Gönderebilirsiniz. (Gönderilen teklifler telefon ile aranilarak teyit edilmelidir.)
NOT 4 : E-posta ile gönderilecek evraklar MS Office, pdf, JPEG, jpg ve zip formatinda gönderilmesi gerekmektedir
Ihale Komisyonu Bsk.ligi Iletisim Bilgileri :
E-posta adresimiz: aksaz.ihale@dzkk.tsk.tr
Telefon numaramiz 0 252 413 03 93
Belgegeçer numaramiz : 0 252 412 18 77
Malzeme ile ilgili bilgi almak istenildiginde irtibat kurulacak ilgili birlik iletisim numarasi :
Ikmal Destek K.ligi Tel No: 0252 441 1000 (2711-2712-2713)
İlgili harcama talimatı no: 68
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 1*270048446 | SEMIZOTU Sinif: TS 2124 göre sinif 1(bir) olacaktir. Çesit: TS 2124? de belirtilen Küçük yaprakli veya Büyük Yaprakli olacaktir. Amb.: En fazla 20 Kg. saglam, kuru, kokusuz, mukavva, tahta veya plastik esasli Semizotu?nun hava almasina imkan saglayacak ambalajlarda teslim edilecektir. (01.04-30.06.2019 tarihleri arasinda teslim edilecektir.) |
KG | 3000 | ||||
2 | 1*270048469 | KABAK TAZE SAKIZ Sinif: TS 1898 göre sinif 1(bir) olacaktir. Çesit: TS 1898?de belirtilen Sakiz veya Girit Kabagi olacaktir.Boy : TS 1898 e göre Orta Boy Amb.: En fazla 25 Kg.lik saglam, kuru, kokusuz, mukavva, tahta veya plastik esasli, kabak yazlik?in hava almasina imkan saglayacak ambalajlarda teslim edilecektir. (01.04-30.09.2019 tarihleri arasinda teslim edilecektir.) |
KG | 10000 | ||||
3 | 1*DA0099870 | DERE OTU Amb.: En fazla 30 Demet saglam, kuru, kokusuz, mukavva, tahta veya plastik esasli, Dereotu?nun hava almasina imkan saglayacak ambalajlarda teslim edilecektir. (01.04-30.09.2019 tarihleri arasinda teslim edilecektir.) |
DM | 2000 | ||||
4 | 1*DA0099845 | ERIK MALTA Sinif : TS 11232?ye göre sinif 1(bir) Ambalaj :En fazla 10 Kg.lik temiz, saglam, kuru, kokusuz, mukavva, tahta veya plastik esasli, Erik Malta?nin hava almasina imkan saglayacak ambalajlarda teslim edilecektir. (01.05-30.06.2019 tarihleri arasinda teslim edilecektir.) |
KG | 3000 | ||||
5 | 1*270048432 | CILEK, TAZE Sinif : TS. 185?e göre sinif 1(bir)Boy : TS. 185?e göre Iri Boy Ambalaj:En fazla 5 kg.lik temiz, saglam, kuru, tahta, veya plastik kasa ambalajlar da teslim edilecektir. (01.05-30.06.2019 tarihleri arasinda teslim edilecektir.) |
KG | 5000 | ||||
6 | 1*270048448 | SOGAN TAZE Sinif: TS 2121 göre sinif 1 (bir) olacaktir. Amb.: En fazla 10 Kg.lik saglam, kuru, kokusuz, mukavva, tahta veya plastik esasli, Sogan tazenin hava almasina imkan saglayacak ambalajlarda teslim edilecektir. (01.04-31.08.2019 tarihleri arasinda teslim edilecektir.) |
KG | 1500 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|