• İhale No
    2011/11777
  • İhale Adı
    60 Adet Elektronik Ücret Alma Makinesi
  • Sektör
    Laboratuvar ve Ölçüm Cihazları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Mart 2011 14:00
  • İdare
    POSTA TELGRAF TEŞKİLATI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(PTT) Malzeme Dairesi Başkanlığı
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ELEKTRONİK ÜCRET ALMA MAKİNESİ SATIN ALINACAKTIR
POSTA TELGRAF TEŞKİLATI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(PTT) Malzeme Dairesi Başkanlığı

60 Adet Elektronik Ücret Alma Makinesi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/11777
1-İdarenin
a) Adresi: Sehit Tegmen Kalmaz Caddesi 2 06101 ALTINDAĞ ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3125605615 - 3123095608
c) Elektronik Posta Adresi:syuksel@ptt.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.ptt.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:PTT Genel Müdürlüğü Ana Depo Müdürlüğü/Gölbaşı-ANKARA
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 60 adet elektronik ücret alma makinesi, 100 takvim günü içerisinde tek partide Ankara Başmüdürlüğü Ana Depo Merkez Müdürlüğü (OĞULBEY) adresine teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:PTT Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Cad. No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus/ANKARA
b) Tarihi ve saati:25.03.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


-Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi.





-Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu.





-Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenn İmalat Yeterlilik Belgesi.





-Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi.





-Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

 


4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


7.5.4.1. İstekliler, satış sonrası teknik destek sağlamak amacıyla istekli adına düzenlenmiş olan 3 farklı bölgede kendisine ait yetkili teknik servis bulunduğuna dair belgenin aslını ya da noter tasdikli suretini teklifleriyle birlikte vereceklerdir.


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


7.5.6.1. İstekliler, teklif ettikleri elektronik ücret alma makine ve modelini tanıtan teknik özelliklerini belirten orjinal dökümanları Türkçe tercümesi ile birlikte vereceklerdir.



7.5.6.2. İstekliler, teklifleriyle birlikte orjinal (Türkçe veya İngilizce) çalıştırma ve bakım-onarım el kitabı, devre şeması ve resimli parça kataloğu teklifle birlikte bir takım olarak verecektirler.



7.5.6.3. Teklif edilen elektronik ücret alma makinesi PTT hizmetlerinde ilk defa kullanılacak ise istekli tarafından 1 adet numune makine 10 iş günü süreyle denenmek üzere teklifle birlikte veya ihale tarihinden itibaren 10 iş günü içerisinde PTT'ye teslim edilecektir. Aynı marka ve model makine PTT'de kullanılıyor ise firma bu ürüne ait faturanın bir örneğini teklifleri ile birlikte vermesi durumunda ayrıca numune ürün verilmesine gerek yoktur. 



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
Değerlendirme; makine için teklif edilen birim fiyat ve 5.000.000 adet (yıllık yaklaşık 1.000.000 adet olacağı, 5 yıl için de 5.000.000 adet olacağı düşünülerek) tatbik için gerekli kartuş fiyatı toplanarak elde edilen Değerlendirme Rakamı (DR) üzerinden yapılacaktır. DR her istekli için ayrı ayrı hesaplanacaktır.

DR= Makine Birim Fiyatı+(Kartuş Birim FiyatıX5.000.000/Kartuş Tatbik Adedi)

6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

PTT Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Cad. No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus/ANKARA adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
PTT Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Cad. No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus/ANKARA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Elektronik Ücret Alma Makinesi (5.000 gönderi/saat) 60,00 adet