İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
62 kalem basılı evrak mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2020/593154 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI |
b) Adresi | : | Abdulhalik Renda Mahallesi Ankara Caddesi Hükümet Konağı 1kısım 2kat 18100 ÇANKIRI MERKEZ/ÇANKIRI |
c) Telefon ve faks numarası | : | 3762131061 - 3762131489 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | 62 kalem basılı evrak |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 62 kalem basılı evrak alımı. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Çankırı İl Sağlık Müdürlüğü, Çankırı Devlet Hastanesi, Kızılırmak İlçe Hastanesi, Şabanözü Dr. Sami Baran İlçe Hastanesi depoları, 112 Başhekimliği depoları. |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | Sözleşmenin taraflarca imzalanmasına müteakip işe başlanıp, sözleşme süresince idarelerin talebi üzerine verilecek siparişlerin tamamı 10 (on ) gün içerisinde ve mesai saatleri içinde sağlık tesislerinin ambar /deposuna indirilerek görevlilerine teslim edilecektir. Sözleşme süresince idarenin isteği doğrultusunda peyder pey yada toptan alım yapılacaktır. |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin taraflarca imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 18.12.2020 - 10:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Abdulhalik Renda mahallesi Ankara caddesi No:38 Valilik Binası 2.Kat Sağlık Müdürlüğü ihale odası |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler (anonim şirketler tarafından her durumda bu bilgileri gösterir pay defteri) ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: |
1-Teknik Şartnamede her bir ürün için numune isteniyorsa bu ürünler için numuneler ihale tarihinden sonra(En avantajlı birinci ve en avantajlı ikinci isteklilerden) idarenin talebi üzerine verilecektir. 2- Numune verecek istekli firmalar; herbir numunenin üzerine firma adını, malzemenin ihale sıra numarasını ve malzeme adını yazan etiket yapıştıracaklardır. 3-Katalog istenilen ürünler için katologların üzerine firma adını, malzemenin ihale sıra numarasını ve malzeme adını yazan etiket yapıştıracaklardır. Önemli olan ve teknik şartanemede atıfta bulunulan hususların katalog üzerinde ayrıca işaretlenmesi/belirtilmesi gerekmektedir. 3- Teslim edilen numuneler için istekli firma antetli kağıda yetkili kişi tarafından imzalanmış numune teslim tutanağı hazırlayacaktır. Bu tutanak 2 (iki) nüsha hazırlanacaktır. 1 (bir) nüshası teslim alan idare yetkilisinde kalacaktır. 1 (bir) nüshası da istekli firmada kalacaktır. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (YüzSeksen) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
ARŞİV ÜNİTESİ HASTA DOSYASI | 20.000 | adet |
HASTA DOSYASI ( YATAN HASTALAR İÇİN) | 20.000 | adet |
ADLİ VAKA HASTA DOSYASI ( YATAN HASTALAR İÇİN) | 1.500 | adet |
DOĞUM KARTI –( BEBEK AYAK İZİ KARTI ) | 1.550 | adet |
BEBEK VE ÇOCUK İZLEM KARTI | 1.800 | adet |
ACİL SERVİS HASTA TRİAJ GÖZLEM FORMU | 210.000 | adet |
TEPSİ ALTI KAĞIDI | 250.000 | adet |
ANESTEZİ HASTA TAKİP FORMU | 200 | cilt |
TAŞIT GÖREV EMRİ | 112 | cilt |
GENEL ADLİ MUAYENE RAPORU | 100 | cilt |
HASTA SEVK FORMU | 100 | cilt |
HASTA TABELASI | 50 | cilt |
RAPOR | 25 | cilt |
REÇETE (YATAN HASTALAR İÇİN) | 25 | cilt |
SERVİS KONSULTASYON FORMU | 300 | cilt |
İLLER ARASI VE KURUMLAR ARASI NAKİL HASTALARI BİLGİ FORMU | 100 | cilt |
TRANSFÜZYON İZLEM FORMU (Ek-15) | 250 | cilt |
SAĞLIK TESİSLERİ ARASI VAKA NAKİL TALEP FORMU | 100 | cilt |
AMELİYAT ESNASINDA KULLANILAN HER TÜRLÜ VİDA PLAK PROTEZ MALZEMELRİ KULLANIMININ TAKİP FORMU | 100 | cilt |
ARAÇ SEFER GÖREV DEFTERİ | 12 | adet |
ADLİ VAKA KAYIT DEFTERİ | 16 | adet |
ECZANE UYUŞTURUCU DEFTERİ | 4 | adet |
MİKROBİYOLOJİ KÜLTÜR DEFTERİ | 5 | adet |
TRANSFÜZYON MERKEZİ KAN GRUBU DEFTERİ | 2 | adet |
PLAZMA DEFTERİ | 4 | adet |
KAN TRANSFÜZYON MERKEZİ KAN BAĞIŞI KAYIT DEFTERİ | 2 | adet |
ETANOL ANALİZİ KAN NUMUNESİ ALMA VE TESLİM TUTANAĞI | 60 | adet |
TİMPANOMETRE HASTA KAYIT DEFTERİ | 1 | adet |
YENİ DOĞAN İŞİTME TARAMASI KAYIT DEFTERİ | 1 | adet |
ODYOMETRİ HASTA KAYIT DEFTERİ | 1 | adet |
ANESTEZİ BÖLÜMÜ NARKOTİK İLAÇ KULLANIM KAYIT DEFTERİ | 4 | adet |
KADIN DOĞUM POLİKLİNİK DEFTERİ | 10 | adet |
KAN MERKEZİ LABORATUVAR KAYIT DEFTERİ | 2 | adet |
GÜVENLİK PERSONELİ NÖBET DEVİR TESLİM DEFTERİ | 5 | adet |
NÖBET DEFTERİ | 47 | adet |
DİYABET HASTALARI İÇİN BESLENME PROGRAMI KİTAPÇIĞI | 1.000 | adet |
BESLENME VE DİYET PROĞRAMI KİTAPÇIĞI | 1.000 | adet |
HASTA HAKLARI BİRİMİ YERİNDE ÇÖZÜMLEME FORMU | 101 | adet |
RÖNTGEN İSTEK FORMU | 10.000 | adet |
NÖBET DEFTERİ (DİĞER BİRİMLER İÇİN) | 15 | adet |
NARKOTİK-PSİKOTROP İLAÇ UYGULAMA DEFTERİ | 2 | adet |
RÖNTGEN HASTA KAYIT DEFTERİ | 14 | adet |
KAN GRUBU KARTLARI (A-B-AB-0 ) | 10.000 | adet |
KUDUZ AŞI TAKİP KARTI | 100 | adet |
POLİKLİNİK DEFTERİ | 18 | adet |
GEBE İZLEM FİŞİ | 200 | adet |
Pansuman Enjeksiyon Kayıt Defteri | 18 | adet |
Su Numune Kayıt ve Takip Defteri | 3 | adet |
Rapor Kayıt Defteri (Çevre Sağlığı) | 5 | adet |
Aile Planlaması Poliklinik Defteri | 5 | adet |
Fenilketonuri Kayıt Defteri | 5 | adet |
Aşı Kayıt Defteri | 5 | adet |
Bebek Demir / D Vitamini Kayıt Defteri | 3 | adet |
Gebe Lohusa Demir Defteri | 3 | adet |
KETEM Hasta Kayıt Defteri | 5 | adet |
Kolorektal Kanser Taraması Kayıt Defteri | 5 | adet |
Laboratuvar Analiz Fişi (Verem Savaş Dispanseri) | 10 | adet |
Tutanak (Çevre Sağlığı) | 10 | adet |
112 Vaka Formu | 900 | cilt |
Büroşür (Çift Kırımlı) | 40.000 | adet |
Büroşür (Tek Kırımlı) | 20.000 | adet |
Afiş | 10.000 | adet |