AKARYAKIT VE KALORİFER YAKITI SATIN ALINACAKTIR İlkadım Belediyesi650.000 Lt. Motorin (eurodizel), 600.000 Lt. Kırsal Motorin, 30.000 Lt. Kurşunsuz Benzin, 200.000 Lt. Fuel Oil 4 (kalyak)
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2010/561953 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | Pazar Mah. 100. Yıl Bulvarı No:73 SAMSUN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3624445501 - 3624320912 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ihale@ilkadim.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | İlkadım Belediyesi - Fen İşleri Müdürlüğü - Bakım Onarım Şefliği |
c) Teslim tarihleri | : | Malların teslimi, 12.01.2011 ile 31.12.2011 tarihleri arasında peyder pey yapılacaktır.İdare ihtiyacı olan malı faks ile yükleniciye bildirecektir. Yüklenici aynı gün içerisinde malı istenen cins ve miktarda mesai saatleri içerisinde teslim etmek zorundadır. Teslimat şu şekilde gerçekleşecektir;
1) İdare tarafından görevlendirilen personel, yüklenicinin tesisinde malın tankere yüklenmesi esnasında bulunacaktır. 2) Tanker idarenin belirleyeceği kantara(veya varsa tesis içerisindeki yükleniciye ait kantara) girecektir. Dolu tartım kantar fişi idare personeline verilecektir. Kantar ücreti/ücretleri yükleniciye aittir. 3) Tanker, boşaltım için teslim yerine gidecek ve 1 saat tanker çalışmaz vaziyette bekleyecektir. 4) Bu işlemlerden sonra tankerden hemen 3 şişe numune alınacaktır. Bu şişeler aynı hacimde ve biri renksiz cam, diğer ikisi kahverengi camdan olacaktır. Numuneler ağzı sıkı ve hava almayacak şekilde kapatılacak, üzerlerine malın teslim alındığı tarih, cinsi yazılacaktır. 3. numune şişesi şahit olacaktır. 5) Numune alım işinden sonra boşaltım işlemi yapılacak, işlem bittikten sonra tanker idarenin belirlediği kantara(veya varsa tesis içerisindeki yükleniciye ait kantara) girecektir. Kantar ücreti/ücretleri Yükleniciye aittir. Boş tartım kantar fişi idare personeline verilecektir. 6) Kantar fişleri üzerinde tankerin plakası,malın cinsi, kesafeti, şoförün adı soyadı, teslim ettiğini beyan eden imzası bulunmak zorundadır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | İlkadım Belediyesi - Meclis Salonu - Pazar Mah. 100. Yıl Bulvarı No:73 SAMSUN |
b) Tarihi ve saati | : | 11.01.2011 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
a) İstekli bir ` Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşu ` ise ; Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu tarafından verilmiş ve iş bitim tarihine kadar geçerliliği olan Teklif sahibinin Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşu olduğunu gösteren belgeyi,
b) İstekli bir ` Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşunun Bayisi ` ise ; Teklif sahibinin Bayisi olduğu kuruluşdan verilmiş ve iş bitim tarihine kadar geçerliliği olan ` Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşu nun Bayisi olduğuna dair Bayilik Yazısı ve Bayilik Sözleşmesini,
c) İstekliye Enerji Piyasası Düzenleme Kurumundan Bayilik yapmak üzere verilmiş ve iş bitim tarihine kadar geçerliliği olan İstasyonlu Bayilik Belgesini,
d) İsteklinin bağlı bulunduğu ilgili Belediye Başkanlığından (Belediye sınırları dışındakiler için İl Özel İdaresi veya ilgili Kurumdan) alınmış olan İş Yeri Açma ve İzin Belgesini,
e) Ulaştırma Bakanlığı Kara Ulaştırması Genel Müdürlüğü tarafından verilen akaryakıt ve yakıt taşıması yapacak taşıta K/C Yetki Belgeleri,
iş süresince geçerliliği olacak bu belgelerin asılları veya noter onaylı ´´aslına uygundur´´ ibaresi bulunan suretleri ibraz edilecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler |
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
|
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1. Akaryakıt ve/veya petrol ürünleri, yakıt alımları kabul edilecektir.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde yerli malı olarak kabul edilen mal kalemini/kalemlerini teklif eden yerli istekliler lehine
% 15
oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
250 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
İlkadım Belediyesi - Destek Hizmetleri Müdürlüğü - İhale Servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
270 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini
Vakıfbank Samsun Şubesi
IBAN: TR170001500158007294657850 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
İlkadım Belediyesi Meclis Salonu
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (kırkbeş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.