• İhale No
    2010/574442
  • İhale Adı
    691 KALEM MUHTELİF İLAÇ, SERUM, ANTİ SERUM, AŞI VE BESLENME ÜRÜNLERİ
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Şubat 2011 10:00
  • İdare
    Mersin İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İLAÇ, SERUM, ANTİ SERUM, AŞI VE BESLENME ÜRÜNLERİ ALIMINA İLİŞKİN ÇERÇEVE ANLAŞMA İHALESİ YAPILACAKTIR

SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Mersin İl Sağlık Müdürlüğü - İçel

691 KALEM MUHTELİF İLAÇ, SERUM, ANTİ SERUM, AŞI VE BESLENME ÜRÜNLERİ
alımı

, çerçeve anlaşma yapılmasını teminen
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.

Çerçeve anlaşma
il düzeyinde yapılacak olup bu anlaşma kapsamında münferit sözleşme yapabilecek idareler idari şartnamede yazılıdır.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2010/574442
1-İdarenin
a) Adresi : Camişerif Mahallesi Uray Caddesi No:30 Akdeniz / MERSİN
b) Telefon ve faks numarası : 3242382810 - 3242382814
c) Elektronik Posta Adresi : mersin@mersinsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : mersin@mersinsaglik.gov.tr


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve tahmini miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı
bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan
ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Münferit Sözleşme yapan birimler tarafından kurulan Muayene Kabül Komisyonlarınca Muayene kabül işlemleri yapıldıktan sonra ihale dökümanına uygun olan mal ve malzemeler Münferit sözleşme yapan Devlet Hastaneleri ve Ağız -Diş Sağlığı Merkezlerinin Tıbbi Sarf ve Ayniyat depolarına teslim edilecektir. (İdareler: Mersin Sağlık Müdürlüğü Mersin Devlet Hastanesi, Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi, Mersin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Toros Devlet Hastanesi, Tarsus Devlet Hastanesi, Anamur Devlet Hastanesi, Erdemli Devlet Hastanesi, Silifke Devlet Hastanesi)


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Mersin İl Sağlık Müdürlüğü Camişerif Mahallesi Uray Caddesi No:30 Akdeniz/MERSİN
b) Tarihi ve saati : 03.02.2011 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


İstekliler  T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarına dair belgelerini internet çıktısı olarak ,teklif ettiği ürünlerin de T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduğuna dair internet çıktı belgelerini teklif dosyasında bulunduracaklardır.Ayrıca ürün numaralarını (barkod)ve UBB kayıtlarının teklif sırasına göre oluşturdukları bir liste ile teklif dosyasında sunacaklardır. Sağlık Bakanlığı tarafından “Onaylıdır” ibaresi bulunmayan ürünlerin alımı yapılmayacaktır.

 


İstekliler yukarıdaki belgeleri UBB’ye kayıdının gerekmediğini ilgili kurumdan alınmış gerekçeli yazı ile yada üreticinin / ithalatçının yazılı beyanını vererek teklif verdiği ürün / ürünler için vereceklerdir. Söz konusu belgeler teklif dosyasında bulundurulacaktır.

 



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir.
İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Aday veya isteklinin alım onusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum ve kuruluşlarca düzenlenen ve aday ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
İstekliler yukarıdaki belgeleri UBB ye kaydının gerekmediğini ilgili kurumdan alınmış gerekçeli yazı ile yada üreticinin/imalatçının yazılı beyanını vererek teklif verdiği ürün / ürünler için vereceklerdir.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İsteklilerce teklif verilecek her kalem tıbbi malzeme için Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 01/05/2008 tarih ve 15167 Sayılı 2008/36 Sayılı Genelgesi gereği Cihaz kayıt sistemine ( TİTUBB) kayıtlı olmalıdır. Alıma çıkılan her kalem / kalemler için ayrı ayrı (TİTUBB) da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu gösterir Ulusal Bilgi Bankası İnternet sitesinden alınmış İlaç ve Tıbbi Cihaz tanımlama formunu teklif zarfı içinde sunacaklardır.(TİTUBB) na kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmayan kalem / kalemlere ait teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
b) İstekliler teklif ettikleri, ilgili malzemelerinin, Sosyal Güvenlik Kurumunun ve Sağlık Bakanlığının bilgi bankasına kayıt edilmiş ve onaylanmış ürünlerinden temin etmeleri; Kurum bilgi bankası tarafından onaylanmış bulunan ürün numarası ( Barkod) medula sistemine kayıtlı bulunması gerekmektedir.
c) İstekliler teklif ettikleri ürünlerin onaylanmış bulunan ürün numarasını ( barkod) medula sistemine kayıt edilecek şekilde teklif sırasına göre liste halinde düzenleyerek teklif zarfları ile birlikte sunacaklardır.
d) 29/09/2008 tarih ve 27012 mükerrer sayılı Resmi gazetede yayınlanan Sağlık uygulama tebliği 20.1 ve 31/12/2008 270/97 7. mükerrer Sağlık Uygulama tebliğinde değişiklik yapılmasına dair tebliğin 13. maddesi (a) fıkrası 3. fıkranın son cümlesi olarak bir malzemenin UBB kayıtlı olması bu malzemenin Kurumca ödenmesi için tek başına yeterli olmayıp, aynı zamanda distribitör ve / veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması halinde fatura bedelleri kurumca karşılanacaktır. İbaresi eklendiğinden, temin edilen tıbbi malzemelerin distiribitör ve / veya ana bayice alt bayilerinde tanımlanmış olması isteklilerce belgelenecektir.
SUT da belirtilen istisnalar hariç olmak üzere Kurum Tıbbi Cihaz Bilgi Bankasına (UBB) kayıt/ bildirim işlemi tamamlanmış, UBB ile Sağlık Bakanlığınca onaylanmış olmalıdır. Tıbbi malzemelerden UBB kayıt numarası bulunmayanların ve Sağlık Bakanlığınca onaylanmamış Tıbbi malzemelerin teklifleri değerlendirilmeyecektir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler, teklif ettikleri kalemlerin katologlarını ve katologlardaki sırasını veya yerini teklif sırasına göre işaretleyerek ve ayrıca teknik şartnameye bire bir uygun oldukları ile ilgili cevaplarını ihale saatine kadar idareye Teklif zarfıyla beraber teslim edeceklerdir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Mersin İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satınalma adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

MERSİN SAĞLIK İL MÜDÜRLÜĞÜ'NÜN T.C. ZİRAAT BANKASI MERSİN MERKEZ ŞUBESİ nezdindeki TR 53000100020735117920/5001 no´lu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Mersin İl Sağlık Müdürlüğü
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi gün) takvim günüdür.



11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.


12. İhale sonucunda 12 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.


13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 15 istekli
ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.


14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.






 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim