• İhale No
    2012/81246
  • İhale Adı
    7’DEN 70’E HİZMETTEN HİZMETE BAŞLIKLI PROJE KAPSAMINDA İLİMİZDE BULUNAN
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Temmuz 2012 10:30
  • İdare
    ZONGULDAK İl Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Zonguldak
  • İşin İli
    Zonguldak
  • Yayın Tarihi
    26 Haziran 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


7’DEN 70’E HİZMETTEN HİZMETE BAŞLIKLI PROJE KAPSAMINDA İLİMİZDE BULUNAN 3
HUZUREVİNE KURULACAK OLAN FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON ODALARINA MALZEME
Zo ng ulda k İ l Ö ze l İda re si
7’den 70’e Hizmetten Hizmete başlıklı proje kapsamında İlimizde bulunan 3 Huzurevine kurulacak olan Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon odalarına malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/81246
1-İda re nin
a) Adresi : Kokaksu Mahallesi / Kardeşler Köyü Çaydamar Mevkii 67013
Zonguldak Merkez Zonguldak
b) Telefon ve faks numarası : 3722524881 - 3722531695
c) Elektronik Posta Adresi : umran.aydin@icisleri.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Çaycuma Huzurevi, Ereğli Huzurevi ve Zonguldak Merkez
Huzurevi
c) Teslim tarihi : İdarenin vereceği teslim programına göre
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İl Özel İdaresi Ek Hizmet Binası İhale Salonu
b) Tarihi ve saati : 12.07.2012 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Malzemelerin tesliminden itibaren, 2 sene gerekli yedek parça, bakım ve onarım hizmeti yüklenici firma tarafından sağlanacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İl Özle İdaresi Genel
Sekreterliği adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Tens Cihazı (Portatif Tens) 3,000 ADET
Saturasyon Cihazı ve Parmak Propları 3,000 ADET
Hotback cihazı ve Pedi 3,000 ADET
Coldback cihazı ve Pedi 3,000 ADET
Bobat Yatağı (Tek Kişilik) 3,000 ADET
Ayna (60*100)ebatlarında 12,000 ADET
Paralel Bar 3,000 ADET
Merdivenli Bar 3,000 ADET
Dambıl Seti 3,000 ADET
Kum Torbası Seti 3,000 ADET
Omuz Çarkı (Ayarlanabilir) 2,000 ADET
Parmak Merdiveni 2,000 ADET
Denge Tahtası 3,000 ADET
Walker 6,000 ADET
Koltuk Değneği 6,000 ADET
Dijifilex sarı 3,000 ADET
Dijifilex yeşil 3,000 ADET
Dijifilex kırmızı 3,000 ADET
Destek Minderi 3,000 ADET
Plates Topu 3,000 ADET
Plates Minderi 3,000 ADET
El Egzersiz Topları (Set) 3,000 ADET
Manuel Tansiyon Aleti 5,000 ADET
Dijital Tansiyon Aleti 5,000 ADET
Şeker Ölçüm Aleti 5,000 ADET
Dijital Ateş Ölçer 5,000 ADET
Sedye 1,000 ADET
İlk Yardım Seti 10,000 ADET
Elastik Bandaj 10,000 ADET