• İhale No
    2010/516793
  • İhale Adı
    7 KALEM KIŞLIK SEBZE MEYVE
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Ekim 2010 10:00
  • İdare
    Erzurum 9. Kolordu Mekanize Piyade Tugayı Komutanlığı
  • İhale İli
    Erzurum
  • İşin İli
    Erzurum
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

7 KALEM KIŞLIK SEBZE MEYVE

MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK 25 MKNZ.P.TUG.YRDC.LIĞI

7 KALEM KIŞLIK SEBZE MEYVE
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2010/516793
1-İdarenin
a) Adresi : 25'INCI MKNZ.P.TUG.K.YRDC.LIGI ASLANPASA MH. 0 25300 OLTU ERZURUM
b) Telefon ve faks numarası : 4428166383 -4428161923
c) Elektronik Posta Adresi : oltugarnizon.ihalekombaskan@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : Bu madde boş bırakılmıştır


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 25'inci Mknz.P.Tug.K.Yrd.lığı Oltu/ERZURUM
c) Teslim tarihleri : İşe 01 KASIM 2010 tarihinden önce başlanmayacaktır.)

MALIN CİNSİ İLK MAL TESLİMATI İSTENEBİLECEK TARİHİ* İLGİLİ MAL KALEMİ İÇİN İŞİN SÜRESİ**(GÜN)
KIVIRCIK SALATA 01 KASIM 2010 181
ELMA 01 KASIM 2010 181
PORTAKAL 01 ARALIK 2010 121
MANDALİN 01 KASIM 2010 120
KESTANE KABAĞI 01 KASIM 2010 120
AYVA01 KASIM 2010 120
KURU SOĞAN 01 KASIM 2010 181
* Belirtilen tarihlerden önce ilgili mal kalemi için işe başlanmayacaktır. Teslim yeri mal saymanlığınca bu şartnamenin tebligatla ilgili hükümleri doğrultusunda bu tarihlerden gerekli süre öncesinden tebligat yapılabilecektir.

** Her bir iş kalemi için belirtilen işin süresi ilgili iş kalemine ilişkin yukarıda belirtilen tarihten itibaren başlayacak ve saymanlık tarafından öngörülenilk teslimat tarihinden itibaren mal teslimatı yapılacaktır. Ancak sözleşme verilen tarihlerden sonra yürürlüğe girdiği takdirde, ilgili mal kalemi için işe (mal teslimatına) sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihte başlanacak, işin süresi de bu tarihten itibaren hesaplanacaktır.

48.1.2. Yüklenicinin teslim programı : Taahhüt konusu mal günlük (Birliğin iki,üç günlük, bir haftalık veya daha uzun sürelik ihtiyaçları için, birlik tarafından belirlenecek aylık tebligat programına göre) ihtiyaçlar nispetinde kilere veya mutfağa kadar teslim edilecektir. Teslim edilen mal kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde RED edilme hali dışında yükleniciye geri verilmeyecektir.

48.1.3. Her gün ne miktarda mal alınacağı teslim yeri mal saymanlığınca verilecek aylık tebligatlarla belirtilecektir. Bu tebligat listesi yüklenicinin şahsına veya kanuni vekiline veyahut ihalede belirttiği kanuni ikametgahına en az üç (3) gün evvelden ulaştırılacaktır.( Elden veya Resmi İadeli Taahhütlü)

48.1.4. Aylık alınacak mal tebligatı tahmini rakamlar üzerinden hesaplandığından yüklenici aylık tebligata ilaveten her gün ne miktarda mal getireceğini bir gün önceden bizzat kendisi veya kanuni vekili tarafından mal vereceği mal saymanlığından öğrenmek zorundadır. Fazla getirilen malı alıp almamakta Ciheti Askeriye serbest ve yetkilidir. Bu maksatla teslim yerinde bir tebligat defteri tutulacaktır. Yüklenici veya kanuni vekili bu defteri imza edecektir.

48.1.5. Mal saymanlığı lüzum ve ihtiyacına göre tekrar tebligat yapmak şartı ile aylık teslimat gün ve miktarlarında değişiklik yapabilirler. Yüklenici kendisine günlük olarak tebliğ edilen miktarlardaki malı en geç saat 1300 (onüç) ' e kadar ( Saat 0830 ile 1300 arası olmak üzere) birlik kilerine teslim edilerek muayeneye arz etmiş olacaktır. Gecikme ile yapılacak teslimatlarda cezalı teslim süresi2 (iki) saat yani 1500 (Onbeş)'e kadardır.

48.1.6. Yüklenici saat 1300den evvel mal getirmiş ve gelen mal RED edilmiş ise RED' e mukabil saat 1300 ' e kadar cezasız veya saat 1500 'e kadar cezalı süre olarak teslimatta bulunabilir. Saat 1500den sonra getirilen malların kabul edilip edilmeyeceği konusunda teslim alan makam serbest ve yetkilidir. Alıcı makam saat 1500 ‘den sonra mal almak istemez ise o gün hiç mal getirilmemiş işlemi yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : 25'inci Mknz.P.Tug.K.Yrd.lığı İhale Salonu
b) Tarihi ve saati : 21.10.2010 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

30 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

25’inci Mekanize Piyade Tugay Komutan Yardımcılığı-Oltu/ERZURUM adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler,ihale tarih ve saatine kadar
25'inci Mknz.P.Tug.K.Yrd.lığı İhale Salonu
adresine elden teslim edilebileceği gibi,aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan)takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.





 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KIVIRCIKSALATA 6000,00 ADET
ELMA 10500,00 KG
PORTAKAL 7000,00 KG
MANDALİNA 5500,00 KG
KESTANEKABAĞI 2500,00 KG
AYVA 1750,00 KG
KURUSOĞAN 8000,00 KG