• İhale No
    2010/507378
  • İhale Adı
    7 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Ekim 2010 10:00
  • İdare
    Erzurum Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Erzurum
  • İşin İli
    Erzurum
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK ERZURUM Bölge Eğitim VE ARAŞTIRMA Hastanesi

7 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/507378
1-İdarenin
a) Adresi:OSMANGAZI MAH. ÇAT YOLU ÜZERI YAKUTİYE ERZURUM
b) Telefon ve faks numarası:4422325555 - 4422325038
c) Elektronik Posta Adresi:erzurumbeah@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:ERZURUM BÖLGE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ MEDİKAL MALZEME AMBARI
c) Teslim tarihi:Sözleşme imzalandıktan sonra 60 gün içerisinde hastanemiz medikal malzeme amabarı talepleri doğrultusunda teslimat yapılacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:ERZURUM BÖLGE EĞİTİM ve ARAŞTIRMA HASTANESİ (İhale Salonu) Osman Gazi Mah.Çat Yolu Üzeri Yakutiye/ ERZURUM
b) Tarihi ve saati:14.10.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:


T.C Sağlık bakanlığı Tedavi hizmetleri genel müdürlüğünün 01.03.2010/8310 tarihli genelgesi gereği teklif edilen ürünlerin TİTUBB kaydı olmalıdır.


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekliler teklif ettikleri ürünlere ilişkin numuneleri ihale saatine kadar idaremize sunacaklardır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

ERZURUM BÖLGE EĞİTİM ve ARAŞTIRMA HASTANESİ SATINALMA SERVİSİ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
60 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

TC ZİRAAT BANKASI ERZURUM MERKEZ ŞUBE:TR550001000112483292515001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
ERZURUM BÖLGE EĞİTİM ve ARAŞTIRMA HASTANESİ (Satınalma servisi) Osman Gazi Mah.Çat Yolu Üzeri Yakutiye/ ERZURUM
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:










<>




















































Sıra No



Mal/Hizmetin Adı - Özelliği

Birim



Miktarı




1



AN]İO KIT SET (KORONER ANJİO İÇİN MANİFOLT)



ADET



2000



2



İNDEFLATÖR



ADET



300



3



TORGUER



ADET



500



4



Y-KONNEKTÖR SET



ADET



300



5



KORONERSTENT



ADET



340



6



SHEATH İNTRADUCER SET 7F- 6 F



ADET



1000



7



EXTRA BACKUP SOL GUIDİNG KATETER



ADET



50









Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AN]İOKIT SET (KORONER ANJİO İÇİN MANİFOLT) 2000,00 ADET
İNDEFLATÖR 300,00 ADET
TORGUER 500,00 ADET
Y-KONNEKTÖRSET 300,00 ADET
KORONERSTENT 340,00 ADET
SHEATHİNTRADUCER SET 7F- 6 F 1000,00 ADET
EXTRABACKUP SOL GUIDİNG KATETER 50,00 ADET