• İhale No
    2012/58049
  • İhale Adı
    7 KALEM TIBBİ VE LABORATUVAR SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Yakacak Odun ve Kömür Alımları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Mayıs 2012 14:00
  • İdare
    Şırnak Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Şırnak
  • İşin İli
    Şırnak
  • Yayın Tarihi
    09 Mayıs 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


7 KALEM TIBBİ VE LABORATUVAR SARF MALZEME ALIMI
Devlet Hastanesi -şırna k
7 Kalem Tıbbi Ve Laboratuvar Sarf Malzeme Alımı Alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/58049
1-İda re nin
a) Adresi : Eskı Köy Hızmetlerı Karsısı Cızre Caddesı 1 73000 Şırnak Merkez Şırnak
b) Telefon ve faks numarası : 4862161361 - 4862165088
c) Elektronik Posta Adresi : info@sirnakdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mallar kurumumuz ambar birimleri ve laboratuvar ünitesinden verilecek olan siparişlere binayen peyder pey ya da tamamı şeklinde istenebilecektir. Sipariş edildikten sonra en geç 10 gün içeriisnde mal teslimi yapılacaktır. Beklenmeyen bir durum olduğunda ya da mal teslimlerinin gecikme durumu olduğunda idareyle yazışmalarbyapılacak olup idarer tarfından verilecek karar neticesinde işlem yapılacaktır.
c) Teslim tarihi : Mallar ve cihaz sipariş edildikten sonra en geç on gün içerisinde sipariş miktarı kadar teslim edilecektir. Mal ve cihazların teslim sürelerinde gecikme olabliceği durumlarda ise şdare ile yazışmalar neticesinde idarenin uygun görüşü alınarak işlemlr yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Şırnak Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi
b) Tarihi ve saati : 21.05.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya
bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Teklif edilen ürünü satmaya yetkili olduğunu gösteren ya da imalatçısı olduğunu gösteren belgesini teklif zarfı içerisinde sunacaktır.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Ürünlere Ait Titub Belgeleri Sunulacaktır Teklif Zarfı İçerisinde
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Eğer Varsa Teklif Edilen Ürünlere Ait Kataloglar Sunulabilir. Bu Madde Zorunlu Değildir
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şırnak Devlet Hastanesi
Satın Alma Birimi Ve Ekaptan E İmzalı adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 65 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Şırnak ŞB IBAN:TR 72 0001 0005
6327 3575 64 5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şırnak Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
CO2 (KARBONDİOKSİT) TÜPÜ 25 KG 4,000 ADET
LİKİT AZOT TÜPÜ 20 LT 15,000 ADET
O2(OKSİJEN) TÜPÜ 40 LT 150,000 ADET
O2(OKSİJEN) TÜPÜ 10 LT 250,000 ADET
AZOT PROTOKSİT GAZI 1.500,000 KG
SEDİMENTASYON TÜPÜ KARŞILIĞI CİHAZ 20.000,000 TEST
12,5 F KALICI DİYALİZ KATETERİ (32 CM) 10,000 ADET