• İhale No
    2011/6013
  • İhale Adı
    7 VE 8. SINIF SBS DENEME SINAVLARI VE KONU ANLATIM SETLERİ
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmet ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Ocak 2011 10:00
  • İdare
    DİYARBAKIR KULP Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
  • İhale İli
    Diyarbakır
  • İşin İli
    Diyarbakır
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
7 VE 8. SINIF SBS DENEME SINAVLARI VE KONU ANLATIM SETLERİ
DİYARBAKIR KULP Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

7 VE 8. SINIF SBS DENEME SINAVLARI VE KONU ANLATIM SETLERİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/6013
1-İdarenin
a) Adresi:YENI MAHALLE DIYARBAKIR CADDESI 21900 KULP DİYARBAKIR
b) Telefon ve faks numarası:4128312242 - 4128312216
c) Elektronik Posta Adresi:sinanbuluttekin@mynet.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri
:Kulp İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün belirleyeceği okullar
c) Teslim tarihleri:24/01/2011

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Kulp Kaymakamlığı SYDV Başkanlığı
b) Tarihi ve saati:24.01.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

200 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Kulp Kaymakamlığı SYDV Başkanlığı adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Kulp Kaymakamlığı SYDV Başkanlığı
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 20 (YİRMİ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
7. SINIF DENEME SINAVI (5 ADET) 2500,00 ADET
7. SINIF KONU TESTİ VE TÜRKÇE ÖDEV TESTİ 500,00 ADET
7. SINIF KONU TESTİ VE MATEMATİK TESTİ 500,00 ADET
7. SINIF KONU TESTİ VE FEN VE TEKNOLOJİ TESTİ 500,00 ADET
7. SINIF KONU TESTİ VE SOSYAL BİLGİLER TESTİ 500,00 ADET
7. SINIF KONU TESTİ VE İNGİLİZCE TETİ 500,00 ADET
7. SINIF SORU BANKASI 500,00 ADET
7. SINIF TEMEL DERSLER KONU ANLATIM KİTABI 500,00 AEDT
8. SINIF DENEME SINAVI (5 ADET) 2250,00 ADET
8. SINIF KONU TESTİ VE TÜRKÇE ÖDEV TESTİ 450,00 ADET
8. SINIF KONU TESTİ VE MATEMATİK TESTİ 450,00 ADET
8. SINIF KONU TESTİ VE FEN VE TEKNOLOJİ TESTİ 450,00 ADET
8. SINIF KONU TESTİ VE SOSYAL BİLGİLER TETİ 450,00 ADET
8. SINIF KONU TESTİ VE İNGİLİZCE TESTİ 450,00 ADET
8. SINIF SORU BANKASI 450,00 ADET
8. SINIF TEMEL DERSLER VE KONU ANLATIMI KİTABI 450,00 ADET