• İhale No
    2019/257347
  • İhale Adı
    73 KALEM GENEL SARF VE KIRTASİYE MALZEMELERİ ALIMI
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Haziran 2019 10:30
  • İdare
    KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Diş Hekimliği Fakültesi
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    30 Mayıs 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GENEL SARF VE KIRTASİYE MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

73 KALEM GENEL SARF VE KIRTASİYE MALZEMELERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/257347
1-İdarenin
a) Adresi : PAŞADAĞI MH. AKÇAKESME SK. 5 41190 YUVACIK BAŞİSKELE/KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası : (262) 344 22 22 (Dahili: 5124) - (262) 344 22 30
c) Elektronik Posta Adresi : akaraguz@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 73 Kalem Genel Sarf ve Kırtasiye Malzemeleri Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Kocaeli Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Ayniyat Birimi
c) Teslim tarihi : SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINA MÜTEAKİP KOÜ DiİŞ HEKİMLİĞİ SATINALMA BİRİMİ TARAFINDAN GÖNDERİLEN RESMİ SİPARİŞE İSTİNADEN 10 GÜN İÇERİSİNDE TESLİM EDİLİR. MALZEMELERİN TESLİMATI HAFTA İÇİ MESAİ SAATLERİ İÇİNDE AYNİYAT BİRİMİNE YAPILACAKTIR.FATURAYA İHALE NUMARASI 2019/257347 ,MALZEMENİN İHALE KALEM SIRA NUMARASI YAZILACAKTIR.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kocaeli Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dekanlık İhale Salonu, Paşadağ Mah. Akçakesme Sk. No:5 41190 - Başiskele / KOCAELİ
b) Tarihi ve saati : 27.06.2019 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


 

1-  Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2018/26  sayılı Genelgesi gereği Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünler için; aday veya isteklilerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) veya  Ürün Takip Sistemi (ÜTS)'ye kaydı aranacaktır.Aday veya isteklininin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB veya ÜTS kaydı aranacaktır.

2-Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2018/26  sayılı Genelgesi gereği Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki cihazların satın alımlarında,hizmet alımlarında veya kit ve sarf karşılığı hizmet alımlarında,alımı yapılacak cihazların TİTUBB veya ÜTS'de tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt işlemi tamamlanmış olma şartı aranacaktır.Aday veya isteklilerden Tıbbi Cihaz Yönetmeliklerinin öngördüğü Belgeleri(CE/EC sertifikaları,uygunluk Beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir.Özellikle genel laboratuvar amaçlı cihazlar olmak üzere Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için TİTUBB veya ÜTS kaydı aranmayacaktır.

3-Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler için ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) nın KAPSAMDIŞI beyanı ve belgesi esas alınacaktır.

4-Tıbbi Cihaz Yönetmeliği,Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamındaki tıbbi cihazların satın alma işlemlerinde;Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, aday ve isteklinin "Tıbbi Cihaz Satış,Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği' kapsamında 'TIBBİ CİHAZ SATIŞ MERKEZİ YETKİ BELGESİ' aranacaktır.

5-Tüm Kalemlerin bir UBB sinin ÜTS 'de S.B. Durum / durumu veya TİTCK Onay Durumu / durum ''KAYITLI'' sayfalarının çıktılarının dosyada sunulması zorunludur. 
6- Teslim edilecek ürünlerin tamamında güncel UBB barkod numaralarının bulunması zorunludur (paket içindeki ürünlerde dahil). 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen ürünlerin 2(iki) şer adet orjinal ambalajında numuneleri /katologları bir tutanak ile birlikte ihale günü mesai bitimine kadar ,ihaleye katılan isteklilerce Diş Hekimliği Döner Sermaye Satınalma Birimine teslim edilecektir.Numunlerin katologların üzerinde firma adı,ihale kayıt no'su,ihale adı,malzemenin sıra numarası ve adı belirtilecektir.Numune ve katolog teslim etmeyen firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kocaeli Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Satınalma Birimi, Paşadağ Mah. Akçakesme Sk. No:5 41190 - Başiskele / KOCAELİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Kocaeli Üniversitesi Şubesi TR67 0001 0027 2613 2216 1953 41 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kocaeli Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Satınalma Birimi, Paşadağ Mah. Akçakesme Sk. No:5 41190 - Başiskele / KOCAELİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AERATÖR YAĞI (cihaz için) 12 adet
AERATÖR YAĞI (elde yağlama) 12 adet
ALET DEZENFEKTANI 1.500 litre
AYNA BAŞI (Düz) 3.000 adet
AYNA SAPI 1.000 adet
BİYOLOJİK İNDİKATÖR 150 adet
BOWIE DICK SETİ 1.000 adet
ELDİVEN PUDRALI (M) 400.000 adet
ELDİVEN PUDRALI (S) 400.000 adet
ELDİVEN PUDRASIZ (L) 100.000 adet
ELDİVEN PUDRASIZ (M) 200.000 adet
ELDİVEN PUDRASIZ (S) 200.000 adet
ELDİVEN PUDRASIZ (XS) 70.000 adet
ELDİVEN PUDRASIZ NİTRİL (S) 50.000 adet
ENJEKTÖR (20 CC) 3.000 adet
ENJEKTÖR VİDALI (DENTAL) 60.000 adet
GAZLI BEZ 50 top
HASTA ÖNLÜĞÜ DENTAL 900 rulo
HİDROFOBİK BAKTERİ FİLTRESİ 80 adet
JELATİN POŞET 30 kilogram
KİMYASAL İNDİKATÖR 30.000 adet
MASKE (LASTİKLİ) 50.000 adet
MODELAJ SPATÜLÜ 20 adet
OTOKLAV POŞETİ 15 CM 100 rulo
OTOKLAV POŞETİ 30 CM 50 rulo
OTOKLAV POŞETİ 5 CM 50 rulo
OTOKLAV POŞETİ 7.5 CM 300 rulo
ÖLÇÜ KAŞIĞI TEMİZLEME TOZU 10 kilogram
PAMUK TAMPON 300 paket
PLASTİK BARDAK 120.000 adet
PRESEL 500 adet
SIVI SABUNLUK 25 adet
SİLİKON SPREY 30 adet
SİMAN FULVARI 100 adet
SİMAN SPATÜLÜ 500 adet
SOND 1.000 adet
TABLA ÖRTÜSÜ DENTAL 1.500 rulo
TEL FIRÇA 300 adet
TORCH 20 adet
TUVALET KAĞIDI(MİNİ JUMBO) 1.800 adet
TÜKRÜK EMİCİ 500 paket
YÜZEY DEZENFEKTANI 1.800 adet
Z KATLI DİSPENSER KAĞIT HAVLU 6.000 adet
ASETAT KALEMİ 100 adet
ATAÇ (NO:3) 50 kutu
ATAÇ (NO:5) 25 kutu
ATAÇ DEV DALGALI (NO:7) 25 kutu
CD (BOŞ) 60 kutu
CD ZARFI 10.000 adet
DAKSİL ŞERİT 300 adet
DELGEÇ 20 adet
DİSPENSER PEÇETE 300 paket
DVD-R 40 kutu
FOSFORLU KALEM 150 adet
FOTOKOPİ KAĞIT A4 500 paket
HARİTA ÇİVİSİ 10 kutu
HIZLI YAPIŞTIRCISI 120 adet
KLASÖR (DAR) 100 adet
KLASÖR (GENİŞ) 300 adet
KOLİ BANDI 150 adet
KURŞUN KALEM SİLGİSİ 25 adet
MAKAS 25 adet
PİL KALEM (AAA) 100 adet
PİL KALEM (AA) 50 adet
SELOBAND (YAPIŞKAN BANT) 150 adet
ŞEFFAF DOSYA 150 paket
TELLİ KAPAKLI DOSYA 100 paket
TÜKENMEZ KALEM 1.750 adet
YARIM KAPAKLI KARTON DOSYA 50\'Lİ 70 paket
ZIMBA MAKİNESİ (PENS TİPİ) 30 adet
ZIMBA TELİ (NO:10) 50 kutu
ZIMBA TELİ (NO:24/6) 100 kutu
ZIMBA TELİ SÖKÜCÜ 30 adet