• İhale No
    2011/43429
  • İhale Adı
    75 KALEM BASILI EVRAK
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmet ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Niğde Doğumevi Hastanesi
  • İhale İli
    Niğde
  • İşin İli
    Niğde
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
75 KALEM BASILI EVRAK
SAĞLIK BAKANLIĞI Niğde Doğumevi Hastanesi

75 KALEM BASILI EVRAK
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/43429
1-İdarenin
a) Adresi:ASAGI KAYABASI MAHALLESI ÖZBELDE - KUMLUCA MEVKII 1 51100 NİĞDE MERKEZ NİĞDE
b) Telefon ve faks numarası:3882210963 - 3882211063
c) Elektronik Posta Adresi:nigdedogumhastanesi@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:DR.DOĞAN BARAN KADIN VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ AMBARI/ NİĞDE
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren işe başlanacaktır.
İşin süresi 10 (on) takvim günüdür. Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren 10(on)takvim günü içinde teslim edecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:HASTANEMİZ TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati:04.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

30 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

SATINALMA adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
40 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C.Ziraat Bankası Niğde Şubesi IBAN NO TR44 000 1000 214 37974549 5002 veya Halk Bankası Niğde Şubesi IBAN NO TR90 0001 2009 6890 0006 000021 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
DR.DOĞAN BARAN KADIN VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ İHALE KOMİSYONU BAŞKANLIĞI NİĞDE
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

1-KİK Genel Tebliğ Madde 16.5.2 İstekliler Birim fiyat teklif cetvelindeki birim fiyatlar ve birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar virgülden sonda 4(Dört) hane olacak şekilde verebileceklerdir


2-Doğmuş doğacak olan alacakları üçüncü kişi ve kuruluşlara devir ve temlik edilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Hasta Randevu Formu (A) FRM 177 300,00 ADET
Hasta Randevu Formu (B) FRM 110 500,00 ADET
Tetkik sonuç formu FRM177 5000,00 ADET
Aşı kartı (B) FRM 034 8000,00 ADET
Aşı kartı (A) FRM 034 3000,00 ADET
İşe başlama kağıdı FRM 002 2000,00 ADET
Hasta anamnez formu FRM 051 10000,00 ADET
Cerrahi girişim takip formu FRM 233 500,00 ADET
Personel izin formu FRM 026 500,00 ADET
YATAN HASTA MALZEME İSTEM FORMU (A) FRM 124-B 5500,00 ADET
YATAN HASTA MALZEME İSTEM FORMU (B) FRM 124-A 15000,00 ADET
Yeni Doğan işitme taraması bilgi formu FRM 179 5000,00 ADET
Dosya muhteviyatı formu FRM 120 18000,00 ADET
Ameliyathane sarf malzeme formu FRM 017 5000,00 ADET
Ameliyathane anestezi raporu FRM 016 5000,00 ADET
Neonatal bebek ölüm formu FRM 052 150,00 ADET
Cerrahi invaziv işlem doğrulama formu FRM 053 600,00 ADET
GEBE-BEBEK-ÇOCUK-PSİKOSOSYAL İZLEME FORMU FRM 054 500,00 ADET
Gebe -bebek takip formu FRM 055 1500,00 ADET
GEBE LOHUSA İZLEM FORMU FRM 195 8000,00 ADET
Hemşire uygulamaları izlem değerlendirme formu FRM 056 20000,00 ADET
Sağlık kurulu muayene kağıdı FRM 005 8000,00 ADET
Epikriz raporu FRM 067 10000,00 ADET
Tıbbi müdahalelerde hastanın bilgilendirilmesi ve rızasının alınması FRM 114 20000,00 ADET
LABORATUVAR İSTEK FORMLARI (A) FRM 208 7500,00 ADET
LABORATUVAR İSTEK FORMLARI (B) FRM 076 5000,00 ADET
Yatan hasta ücret tahakkuk formu (A) FRM 080 20000,00 ADET
Yatan hasta ücret tahakkuk formu (B) FRM 199 1200,00 ADET
Temizlik kontrol formu FRM 205 400,00 ADET
Mamografi istem formu FRM 28 1500,00 ADET
Yoğun bakım izlem formu FRM 230 2000,00 ADET
Hasta tabelası FRM 51 25000,00 ADET
Cerrahi güvenlik kontrol listesi FRM 170 5000,00 ADET
Gebe - izlem formu FRM 030 2000,00 ADET
Reçete FRM 118 20000,00 ADET
Bölge dışı aşı bildirim formu (A) FRM 193 500,00 ADET
Bölge dışı aşı bildirim formu (B) FRM 123 8000,00 ADET
Yemek yiyecek personel listesi FRM 152 250,00 ADET
Sağlık Tesisleri Arası Nakil Talep Formu FRM 057 100,00 ADET
Servis diyet listesi FRM 105 2200,00 ADET
Ambulansla hasta nakil formu FRM 042 100,00 ADET
Refakat istek formu FRM 064 3000,00 ADET
Yatan hasta ve yakınlarını eğitim formu FRM İK -12 15000,00 ADET
Patoloji istek formu FRM 015 8700,00 ADET
Arıza bildirim formu FRM -BO-01 2000,00 ADET
Ultrason istek formu FRM 013 400,00 ADET
Hemşire çalışma listesi FRM-UR-01 3500,00 ADET
Doğum eylemi gözlem formu FRM 018 3500,00 ADET
Hemşire gözlem kağıdı (A) FRM 001 23000,00 ADET
Hemşire gözlem çizelgesi (B) FRM 105 15000,00 ADET
Yeni Doğan muayene formu FRM 207 6000,00 ADET
Kan ve kan bileşeni istek formu FRM 058 500,00 ADET
Hasta bilgilendirme formu (A) FRM 161 200,00 ADET
Anneye verilmesi gereken temel mesajlar FRM 125 2100,00 ADET
Anestezi öncesi hasta değerlendirme formu FRM 102 3000,00 ADET
Ameliyat izin formu FRM 078 2500,00 ADET
Hasta aydınlatılmış onay formu (çift nüsha, ciltli) FRM 209 5000,00 ADET
Bilgilendirilmiş onam formu (A) FRM 242 800,00 ADET
Ameliyat izin formu (B) FRM 077 1000,00 ADET
Kürtaj formu FRM 142 6000,00 ADET
Doğum onay formu(A) FRM 144 2000,00 ADET
Doğum onay formu (B) FRM 143 3200,00 ADET
Riskli girişim-işlemler hasta onam formu (A) FRM 127 100,00 ADET
Riskli girişim-işlemler hasta onam formu (B) FRM 083 50,00 ADET
Riskli girişim-işlemler hasta onam formu © FRM 084 1500,00 ADET
Riskli girişim-işlemler hasta onam formu (D) FRM 128 350,00 ADET
Riskli girişim-işlemler hasta onam formu € FRM 085 100,00 ADET
Bilgilendirilmiş onam formu (B) FRM 243 1000,00 ADET
Hasta yatış formu FRM 147 3500,00 ADET
Tıbbi müşahade ve muayene kağıdı 7000,00 ADET
Günlük gözlem -fizikk inceleme bulguları 7000,00 ADET
Hasta bilgilendirme formu FRM 117 7800,00 ADET
Hasta rehber broşürü FRM 037 20000,00 ADET
Cros matching kağıdı 1000,00 ADET
Hasta Dosyası 10500,00 ADET