• İhale No
    2014/96466
  • İhale Adı
    8 KISIM MEYVE SEBZE ALIMI ( 1 KIS:ÜZÜM,2KIS: KAVUN,3 KIS: KARPUZ,4 KIS: KABAK,5 KIS: HAVUÇ,6 KIS: KIVIRCIK,7 KIS: ARMUT,8 KIS: ELMA)
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Ağustos 2014 11:00
  • İdare
    AMASYA 15. PİYADE EĞİTİM TUGAY KOMUTANLIĞI
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Yayın Tarihi
    12 Ağustos 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

8 KISIM MEYVE SEBZE ALIMI ( 1 KIS:ÜZÜM,2KIS: KAVUN,3 KIS: KARPUZ,4 KIS: KABAK,5 KIS: HAVUÇ,6 KIS: KIVIRCIK,7 KIS: ARMUT,8 KIS: ELMA)

5 P.EĞT.TUG.K.LIĞI MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK

8 KISIM MEYVE SEBZE ALIMI ( 1 KIS:ÜZÜM,2KIS: KAVUN,3 KIS: KARPUZ,4 KIS: KABAK,5 KIS: HAVUÇ,6 KIS: KIVIRCIK,7 KIS: ARMUT,8 KIS: ELMA) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/96466
1-İdarenin
a) Adresi : RAHMI GÜNAY CADDESI 58000 SİVAS MERKEZ/SİVAS
b) Telefon ve faks numarası : 3462238765 - 3462253915
c) Elektronik Posta Adresi : 5pegttugihalekom@kkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : ( 1.KIS:ÜZÜM 15.000 KĞ.,2.KIS: KAVUN 7.500 KĞ.,3 KIS: KARPUZ 10.000 KĞ.,4 KIS: KABAK 7.500 KĞ.,5 KIS: HAVUÇ 3.000 KĞ.,6 KIS: KIVIRCIK 4.000 KĞ.,7 KIS: ARMUT 10.000 KĞ. ,8 KIS: ELMA 4.000 KĞ.)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 22’nci İkm.Mrk.K.lığı Tşn.(Tük.)-540 Mal Say.lığının yapacağı tebligata göre günlük ihtiyaçlar nispetinde Tşn.(Tük.)-540 Mal Saymanlığı yiyecek depolarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip işe başlanacaktır. 22’nci İkm.Mrk.K.lığı Tşn.(Tük.)-540 Mal Say.lığının yapacağı tebligata göre günlük ihtiyaçlar nispetinde Tşn. Tük.540 Mal Saymanlığı yiyecek depolarına teslim edilecektir. İhtiyaç listesinde belirtilen tarihlerde iş yapılacaktır. Herhangi bir sebeple sözleşmenin öngörülenden daha geç yürürlüğe girmesi halinde, sözleşmenin imzalandığı tarihten sonraki ilk iş gününde mal/mallar teslim edilecek/işe başlanacaktır. Teslim programıyla ilgili diğer hususlar idari şartnamenin 47.maddesinde belirtilmiştir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : 5'inci P.Eğt.Tug.K.lığı İhale Komisyonu ( Orduevi Müdürlüğü Yanı) SİVAS
b) Tarihi ve saati : 20.08.2014 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı 5'inci P.Eğt.Tug.K.lığı İhale Komisyonu ( Orduevi Müdürlüğü Yanı) SİVAS adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 5'inci P.Eğt.Tug.K.lığı İhale Komisyonu ( Orduevi Müdürlüğü Yanı) SİVAS adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SOFRALIK TAZE ÜZÜM 15.000 KĞ.
KAVUN 7.500 KĞ.
KARPUZ 10.000 KĞ.
TAZE SAKIZ KABAĞI 7.500 KĞ.
HAVUÇ 3.000 KĞ.
KIVIRCIK 4.000 KĞ.
ARMUT 10.000 KĞ.
ELMA 4.000 KĞ.