CERRAHİ İPLİK SATIN ALINACAKTIRSAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK SİNOP ATATÜRK DEVLET HASTANESİ 89 KALEM CERRAHİ İPLİK ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2010/519974 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | OSMANIYE KÖYÜ - 57000 SİNOP MERKEZ SİNOP |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3682715196 - 3682714963 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | sinopataturkdh.saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | SİNOP ATATÜRK DEVLET HASTANESİ ECZANE DEPOSU |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin İmzalanmasına müteakiben 15 takvim günü içerisinde ve tek seferde mal teslimi yapılacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Sinop Atatürk Devlet Hastanesi ihale salonu Osmaniye Köyü 57000 Sinop |
b) Tarihi ve saati | : | 11.11.2010 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teklif edilecek ürünlerin Üretici veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayilerin kendileri ve teklif ettikleri ürün / ürünler, Sağlık Bakanlığı, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası na (TITUBB) kayıtlı olacaktır.Teklif edilen ürünlerin, TITUBB a kayıtlı ve onaylı olduğunu gösteren barkod numaraları ihale listesindeki sıraya göre istekliler tarafından tekliflerinde yazılı olarak belirtilecektir.Verilmesi,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İstekliler teklif ettikleri her ürün için beşer adet numuneyi ihale öncesi merkezi satınalma birimine teslim etmekle yükümlüdürler.Numune teslim etmemiş olan isteklinin teklifi değerlendrimeye alınmayacaktır.Bu husustaki tüm sorumluluk yükleniciye aittir.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
İdari Şartnamenin 35. maddesindeki nispi ağırlık oranları dahilinde fiyat dışı unsurlar dikkate alınarak değerlendirme yapılacaktır.
TOPLAM:100 PUAN EFEKTİF FİYAT=fiyat/(1+Alınan puan)/Toplam puan) Üzerinden değerlendirilecektir.
1 - Fiyat Dışı Unsur a)Kutu, poşet ve iç poşet üzerinde ürünü tanımlayıcı tüm bilgilerin bulunması ürün lot, barkot, miyat bilgilerinin kutu poşet üzerinde bulunması.
b)İğne ve ipliğin çap farkı (mikrometre ile ölçüm)
Nispi Ağırlık / Parasal Değerler a) 10 puan b)20 puan
2 – Fiyat Dışı Unsur a)İğnenin portegü içindeki stabilitesi ve yivlerin olması (kösele testi)/
b)Penetrasyon rahatlığı ve sürekliliği (kösele ve koban bandaj testi)
Nispi Ağırlık / Parasal Değerler a)10 Puan b) 10 Puan
3 – Fiyat Dışı Unsur a)Paketin yırtılmayan, sıvı ve nemden etkilenmeyen ambalajda olması
b)İnsan üzerinde yapılan klinik çalışmalar (science citation ındexe kayıtlı).
Nispi Ağırlık / Parasal Değerler a) 10 Puan b) 10 Puan
4 – Fiyat Dışı Unsur a) homojenlik (sütünün baş,orta ve sonundaki kalınlığı mikrometre ile ölçümü (sadece monofilman sütürler değerlendirilecek)
b)paket hafızası ve yumuşaklığı (paketten çıkarılan sütur cetvelle ölçülecektir.) (sadece monofilaman sütürler değerlendirilecektir.)
Nispi Ağırlık / Parasal Değerler a) 10 Puan b) 20 Puan
5 – Fiyat Dışı Unsur a)Tiftikleme testi (sadece multiflamnalar için değerlendirilecektir.)
b)İpliğin kapilaritesi (sıvı ve bakteri geçirgenliği ) hassas tartı testi.(sadece multiflaman sütürler için değerlendirilecektir.)
Nispi Ağırlık / Parasal Değerler a) 15 Puan b) 15 Puan
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Sinop Atatürk Devlet Hastanesi Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini
TC.Ziraat Bankası Sinop Şubesi nezdindeki IBAN No: TR89000100022628903987-5002 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Sinop Atatürk Devlet Hastanesi Merkezi Satın Alma birimi Osmaniye Köyü 57000 Sinop
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.