• İhale No
    2011/37035
  • İhale Adı
    9 Kalem Tıbbi ve Laboratuar Sarf Malzemeleri Grubu, 4 Kalem Bakım Onarım ve Üretim Malzemeleri Grubu, 5 Kalem Yedek parçalar Grubu, 1 Kalem Temizleme Ekipmanları Grubu ve 3 kalem Diğer Demirbaşlar Grubu olmak üzere toplam 22 Kalem Mal
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Şanlıurfa Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ VE LABORATUAR SARF MALZEMELERİ GRUBU, BAKIM ONARIM VE ÜRETİM MALZEMELERİ GRUBU, YEDEK PARÇALAR GRUBU, TEMİZLEME EKİPMANLARI GRUBU
VE DİĞER DEMİRBAŞLAR GRUBU
ALIMI YAPILACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi

9 Kalem Tıbbi ve Laboratuar Sarf Malzemeleri Grubu, 4 Kalem Bakım Onarım ve Üretim Malzemeleri Grubu, 5 Kalem Yedek parçalar Grubu, 1 Kalem Temizleme Ekipmanları Grubu
ve 3 kalem Diğer Demirbaşlar Grubu
olmak üzere toplam 22 Kalem Mal


alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/37035
1-İdarenin
a) Adresi:Esentepe Mahallesi Hastane Caddesi 63200 ŞANLIURFA MERKEZ ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası:4143146893 - 4143133608
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@sueah.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği ilgili departmanları
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasına müteakip mal kalemlerinin tamamı 60(Altmış) takvim günü içerisinde tek partide teknik şartnamede istenilen aksesuar ve yardımcı malzemeler ile birlikte tam ve faal bir şekilde teslimat sağlanacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Esentepe Mah. Hastane Cad. 63200 Şanlıurfa
b) Tarihi ve saati:14.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


Teknik şartnamede belirtilen hususlar geçerlidir.


4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:


A. Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ise;



1-Teklif edilen ürünlere ait; ürün barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,



2-Teklif edilen ürünlere ait; firma tanımlayıcı barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,

3-Teklif veren istekli bayi ise ayrıca TİTUBB yetkili bayi çıktısı ,



B. Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise;



1- Teklif edilen ürünlere ait; “ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici/satıcı beyanı”

2-Kapsam dışı ürünü teklif veren imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler

3- Kapsam dışı ürünü teklif veren yetkili satıcı ise ; yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler sunulacaktır.


4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


Teknik şartnamede hangi mal kalemleri için hangi belgelerin istenildiği belirtilmiş olup, belirtilen ve istenilen belgeler sunulacaktır.


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Teklif edilen ürünü temsil edecek yeterlilikte ve teknik şartnamede belirtilen miktar kadar numune getirilecektir. Hangi mal kalemleri için numune verileceği ilgili mal kalemlerinin teknik şartnamelerinde belirtilmiştir. Numune istenilmeyen kalemler için numune verilmeyecektir. Verilmesi gereken numuneler ihale saatinden önce Hastanemiz satınalma birimine belge karşılığı teslim edilecektir. Verilen süre içerisinde numune teslim etmeyen firmaların numune vermedikleri kalem/kalemler değerlendirilmeye alınmayacaktır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

200 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim