• İhale No
    2010/548932
  • İhale Adı
    90 KİŞİ SOSYAL DESTEK PERSONELİ VE 4 ADET ARAÇ KİRALAMA HİZMET ALIMI
  • Sektör
    Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Aralık 2010 14:00
  • İdare
    ÜSKÜDAR BELEDİYESİ Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    29 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SOSYAL DESTEK PERSONELİ VE ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR
ÜSKÜDAR BELEDİYE BAŞKANLIĞI Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü

90 KİŞİ SOSYAL DESTEK PERSONELİ VE 4 ADET ARAÇ KİRALAMA HİZMET ALIMI
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/548932
1-İdarenin
a) Adresi:MIMAR SINAN MAHHALLESI HAKIMIYETI MILLIYE CAD. 35 ÜSKÜDAR İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası:2165313141 - 2165313241
c) Elektronik Posta Adresi:fozcicekci@uskudar.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu hizmetin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:ÜSKÜDAR BELEDİYE BAŞKANLIĞI ENCÜMEN SALONU
c) İşin süresi
:
İşe başlama tarihi 03.01.2011, işin bitiş tarihi 31.12.2011

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Mimar Sinan Mah. Hakimiyeti Miliye Cad. NO:35 ÜSKÜDAR/İSTANBUL
b) Tarihi ve saati:14.12.2010 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:

Teklif edilen bedelin

%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:

İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;

a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,

b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,

a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

İsteklinin;

a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.


Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin

%15 inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin
%10'undan
az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 50
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:


Sıra İş Kaleminin Adı,                                     Özeliği                  Adedi,



Teleskopik Forklift                                   Lift Uz.Enaz 5.5-5.7 m.    1



Tenteli Kapalı Kasa Kamyonet                  2.5 cc 2011 Model          3


4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:


İstekliler İhale tarihi itibari ile geçerlilik süresini doldurmamış personel ve araç çalıştırmaya dayalı hizmet alımları ile ilgili ISO 9001: 2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesi, TSE 12993 İnsan Kaynakları Hizmeti- Kriter 265 sunacaklardır. 



Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kamu Kurum ve Kuruluşları veya Özel Sektörde gerçekleştirilmiş olan personel, iş makinesi ve araç çalıştırılması hizmet işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

250 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Üsküdar Belediye Başkanlığı Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Üsküdar Belediye Başkanlığı Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
GenelKoordinatör(Lisans Mezunu) İhale tarihinde Brüt AsagariÜcretin % 330 fazlası 1,00 11,00 Ay
GenelKoordinatör(Lisans Mezunu) İhale tarihinde Brüt AsagariÜcretin % 330 fazlası 1,00 29,00 Gün
GenelKoordinatör Yardımcısı(Lisans Mezunu) İhale tarihinde BrütAsagari Ücretin % 239 fazlası 1,00 11,00 Ay
GenelKoordinatör Yardımcısı(Lisans Mezunu) İhale tarihinde BrütAsagari Ücretin %239 fazlası 1,00 29,00 Gün
BirimSorumlusu (Lisans Mezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin%147 fazlası 3,00 11,00 Ay
BirimSorumlusu (Lisans Mezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin%147 fazlası 3,00 29,00 Gün
EngelliKoordinasyon Sorumlusu( Lise Mezunu) İhale tarihinde BrütAsagari Ücretin %165 fazlası 1,00 11,00 Ay
EngelliKoordinasyon Sorumlusu( Lise Mezunu) İhale tarihinde BrütAsagari Ücretin %165 fazlası 1,00 29,00 Gün
Sosyolog(LisansMezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin %147 fazlası 3,00 11,00 Ay
Sosyolog(LisansMezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin % 147 fazlası 3,00 29,00 Gün
Psikolog(Uzman) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin %165 fazlası 1,00 11,00 Ay
Psikolog(Uzman) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin %165 fazlası 1,00 29,00 Gün
Psikolog İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin %165 fazlası 1,00 11,00 Ay
Psikolog İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin %165 fazlası 1,00 29,00 Gün
Pedegog(Uzman Doktora) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin %165fazlası 1,00 11,00 Ay
Pedegog(Uzman Doktora) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin %165fazlası 1,00 29,00 Gün
Eğitimci(Lisans Mezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin %165fazlası 2,00 11,00 Ay
Eğitimci(Lisans Mezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin %165fazlası 2,00 29,00 Gün
GrupEğitimcisi (En az Önlisans Mezunu) İhale tarihinde BrütAsagari Ücretin % 69 fazlası 2,00 11,00 Ay
GrupEğitimcisi (En az Önlisans Mezunu) İhale tarihinde BrütAsagari Ücretin % 69 fazlası 2,00 29,00 Gün
Eğitimci(ÜniversiteBeden Eğitimi Mezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin%165 fazlası 1,00 11,00 Ay
Eğitimci(ÜniversiteBeden Eğitimi Mezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin%165 fazlası 1,00 29,00 Gün
YaşlılaraEvde Bakım, Büro Hizmeti(Lise Mezunu) İhale tarihinde BrütAsagari Ücretin % 55 fazlası 5,00 11,00 Ay
YaşlılaraEvde Bakım, Büro Hizmeti(Lise Mezunu) İhale tarihinde BrütAsagari Ücretin % 55 fazlası 5,00 29,00 Gün
BüroPersoneli (Lisans Mezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin% 87 fazlası 6,00 11,00 Ay
BüroPersoneli (Lisans Mezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin% 87 fazlası 6,00 29,00 Gün
VeriHazırlama Personeli( Lisans Mezunu) İhale tarihinde BrütAsagari Ücretin % 87 fazlası 1,00 11,00 Ay
VeriHazırlama Personeli( Lisans Mezunu) İhale tarihinde BrütAsagari Ücretin % 87 fazlası 1,00 29,00 Gün
BüroPersoneli (MYO Mezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin %69 fazlası 8,00 11,00 Ay
BüroPersoneli (MYO Mezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin % 69 fazlası 8,00 29,00 Gün
KadınÜrünleri Proje Sorumlusu (MYO Mezunu) İhale tarihinde BrütAsagari Ücretin % 69 fazlası 1,00 11,00 Ay
KadınÜrünleri Proje Sorumlusu (MYO Mezunu) İhale tarihinde BrütAsagari Ücretin % 69 fazlası 1,00 29,00 Gün
BüroPersoneli (Lise Mezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin% 55 fazlası 19,00 11,00 Ay
BüroPersoneli (Lise Mezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin% 55 fazlası 19,00 29,00 Gün
KadınÜrünleri Pazarlama Proje Sorumlusu Yardımcısı(Lise Mezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin % 55 fazlası 1,00 11,00 Ay
KadınÜrünleri Pazarlama Proje Sorumlusu Yardımcısı(Lise Mezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin % 55 fazlası 1,00 29,00 Gün
ÇayocağıGörevlisi (Lise Mezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin% 55 fazlası 1,00 11,00 Ay
ÇayocağıGörevlisi (Lise Mezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin% 55 fazlası 1,00 29,00 Gün
BüroPersoneli (İlkokul Mezunu) İhale tarihinde Brüt AsagariÜcretin % 36 fazlası 5,00 11,00 Ay
BüroPersoneli (İlkokul Mezunu) İhale tarihinde Brüt AsagariÜcretin % 36 fazlası 5,00 29,00 Gün
PaketlemePersoneli (İlkokul Mezunu) İhale tarihinde Brüt AsagariÜcretin % 36 fazlası 12,00 11,00 Ay
PaketlemePersoneli (İlkokul Mezunu) İhale tarihinde Brüt AsagariÜcretin % 36 fazlası 12,00 29,00 Gün
KadınÜrün Pazarlama Yardımcısı (İlkokul Mezunu) İhale tarihindeBrüt Asagari Ücretin % 36 fazlası 2,00 11,00 Ay
KadınÜrün Pazarlama Yardımcısı (İlkokul Mezunu) İhale tarihindeBrüt Asagari Ücretin % 36 fazlası 2,00 29,00 Gün
DepoSorumlusu (İlkokul Mezunu) İhale tarihinde Brüt AsagariÜcretin % 36 fazlası 1,00 11,00 Ay
DepoSorumlusu (İlkokul Mezunu) İhale tarihinde Brüt AsagariÜcretin % 36 fazlası 1,00 29,00 Gün
DağıtımElemanı (İlkokul Mezunu)İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin% 36 fazlası 3,00 11,00 Ay
DağıtımElemanı (İlkokul Mezunu)İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin% 36 fazlası 3,00 29,00 Gün
ÇorbaEkibi (İlkokul Mezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin %36 fazlası 2,00 11,00 Ay
ÇorbaEkibi (İlkokul Mezunu)İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin %36 fazlası 2,00 29,00 Gün
ÇayocağıGörevlisi (İlkokul Mezunu) İhale tarihinde Brüt AsagariÜcretin % 36 fazlası 1,00 11,00 Ay
ÇayocağıGörevlisi (İlkokul Mezunu) İhale tarihinde Brüt AsagariÜcretin % 36 fazlası 1,00 29,00 Gün
Şoför(İlkokul Mezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin % 36fazlası 2,00 11,00 Ay
Şoför(İlkokul Mezunu) İhale tarihinde Brüt Asagari Ücretin % 36fazlası 2,00 29,00 Gün
BüroPersoneli (İlkokul Mezunu) Asgari Ücret 3,00 11,00 Ay
BüroPersoneli (İlkokul Mezunu) Asgari Ücret 3,00 29,00 Ay
TenteliKapalı Kasa Kamyonet( 2500 cc.2011 Model) 3,00 11,00 Araç
TenteliKapalı Kasa Kamyonet( 2500 cc.2011 Model) 3,00 29,00 Araç
Teleskopik(Lift Uz.Enaz 5.5-5.7m.) 1,00 11,00 Araç
Teleskopik(Lift Uz.Enaz 5.5-5.7m.) 1,00 29,00 Araç