• İhale No
    2011/30221
  • İhale Adı
    982-KZD-BET-023 ALBÜM NUMARALI MERKEZ KAZAN DAİRESİ BAKIM ONARIMI İÇİN
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Muş 49. Motorlu Piyade Tugay Komutanlığı
  • İhale İli
    Bingöl
  • İşin İli
    Bingöl
  • Yayın Tarihi
    09 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


982-KZD-BET-023 ALBÜM NUMARALI MERKEZ KAZAN DAİRESİ BAKIM ONARIMI İÇİN 9
KALEM MALZEME ALIMI
M illi Sa v un ma B a ka nlığ ı Ge nel K ur ma y B a şka nlığ ı B a ğ lıla rı Ve M üst eşa rlık 4 9 M o t .p.t ug . k.
982-KZD-BET-023 ALBÜM NUMARALI MERKEZ Kazan dairesi bakım onarımı için 9 KALEM MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/30221
1-İda re nin
a) Adresi : Genç Cad. BİNGÖL MERKEZ BİNGÖL
b) Telefon ve faks numarası : 4262131986 - 4262135280
c) Elektronik Posta Adresi : ihlkom49tug@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 49'uncu Mot.P.Tug.K.Lığı /Bingöl
c) Teslim tarihi : Malzemeler sözleşmenin imzalanmasını müteakip 20 (Yirmi) takvim günü içerisinde teslim edilecektir. Malzemelerin muayene kabul işlemleri tamamlandıktan sonra 30 Takvim günü içerisinde Montaj işlemleri tamamlanacktır. (Malzemeler Tük.Mlz. 317 Mal
Saymanlığı depolarına teslim edilecektir.) Yüklenici satın alınan malları mesai saatleri içerisinde vasıtaları ile birlik depo veya ambarına teslim etmeye mecburdur. İşe başlama talimatı sözleşmenin imzalanması sırasında, sözleşme ile birlikte yazılı olarak ihale komisyon başkanlığınca yapılacak ve sözleşme dosyası ile birlikte dağıtılacaktır. 48.1.2 Yüklenicinin teslim programı: İdari şartnamenin 48.1.1 maddesinde belirtilen şekilde 49'uncu Mot.P.Tug.K.lığı/BİNGÖL Tük.Mlz. 317 Mal Saymanlığı depolarına kadar taşıma, tahmil, tahliye, depoda istifleme ve buna benzer bütün giderler yükleniciye ait olmak üzere teslim edilecektir.
48.1.3. Taahhüt konusu mallar, sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip idari şartnamenin 48.1.1 maddesinde belirtildiği şekilde
49'uncu Mot.P.Tug.K.lığı/BİNGÖL Tük.Mlz. 317 Mal Saymanlığı depolarına teslim süresine uygun olarak teslim edilecektir. 48.1.4. Taahhüt edilen malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği
takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Son teslim günü tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip
eden ilk iş gününde yapılmaz ise idari şartnamenin 51 inci maddesi
ve sözleşme tasarısının 34.2 maddesi hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır. 48.1.5. İdarenin talebi söz konusu olduğunda yüklenicinin de yazılı rızası alınmak kaydıyla malzeme teslim süresi yarı yarıya kısaltılabilir. Bu durumda malzemenin bedeli kat'i kabulü müteakip ödenir. 48.1.6. Yüklenicinin yazılı talebi söz konusu olduğunda, İdarenin de uygun görmesi halinde malzeme teslim süresi yarı yarıya kısaltılabilir. Bu durumda malzemenin bedeli kat'i kabulü müteakip ödenir. 48.1.7. Teslim edilen malzeme kat'i kabülü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde (red edilme hali dışında) geri verilmeyecektir. 48.1.8. Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir. Muayenede geçen süre; yüklenicinin malı ihale dokümanına uygun şekilde ilgili birliğe teslim ettiği tarihi takip eden günden başlayarak, muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine (dahil) kadar devam eden süredir. 48.1.9. Teslim süresi içinde getirilen malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece 1 (BİR) defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır. 48.1.10. Yüklenici, sözleşmeye uygun olarak taahhüdünü süresinde yerine getiremediği takdirde; idarece idari şartnamenin 51 inci maddesine göre çekilecek ihtarlı sürede sadece 1 (Bir) defa mal getirme hakkına sahiptir. İhtarlı sürede
teslim edilecek mallar birlik tarafından ihtarın tebliğinden önce teslim alınmaz. 48.1.11. Uygun çıkmayan malların yerine yeniden getirilen malların muayene sonucunun da olumsuz çıkması durumunda yüklenici idarenin deposundaki malın tamamını 3 (Üç) gün içerisinde geri almak zorundadır. Bu müddet içerisinde mal
alınmaz ise yükleniciye geçecek her gün için sözleşme bedelinin
%0,5 (Bindebeş) nispetinde para cezası verilir. Ancak cezalı müddet hiçbir şekilde 10 (On) günü geçemez. Geçtiği takdirde teslim yerindeki Muhakemat Müdürlüğü vasıtası ile gerekli yasal işlemler başlatılır. Yüklenici geri almadığı mallara ilişkin olarak idareden herhangi bir hak talebinde bulunamaz. Geçen süre içerisindeki malın miktarının eksilmesi veya evsafını kaybetmesinden ya da evsafını kaybetmesi sonucu muhafazasına imkan kalmadığının fiziki muayeneyi yapan Muayene ve Kabul Komisyonunca belgelenmesi kaydıyla imha edilmesinden dolayı alıcı birlik ve kurum sorumlu tutulamaz, bu husustaki tüm sorumluluk yükleniciye aittir. Bu süreç içerisinde oluşacak ardiye, depolama, tahlil ve imha işlemleri ücretleri yürürlükteki yasal mevzuatlar çerçevesinde yükleniciden tahsil edilir. 48.1.12.Malzemenin verilen sürede teslim edilmemesi nedeniyle sözleşme fesih aşamasına gelirse 4735 Sayılı KİSK'nun
22 nci maddesine göre fesih işlemi gerçekleştirilir. Sözleşme feshini gerektiren durumun gerçekleştiği anda henüz idareye teslim edilmemiş malzemeler teslim alınmaz. Yüklenici bu hususları peşinen kabul eder ve herhangi bir hak iddiasında bulunamaz.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : 49'uncu Mot.P.Tug.K.Lığı 2 Numaralı Nizamiye Binası
b) Tarihi ve saati : 15.04.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı 49'uncu Mot.P.Tug.K.Lığı
İhale Komisyon Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 49'uncu Mot.P.Tug.K.Lığı İhale Komisyon Başkanlığı adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim