• İhale No
    2011/121955
  • İhale Adı
    A4 FOTOKOPİ KAĞIDI TOPLU SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Eylül 2011 10:00
  • İdare
    Samsun İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Yayın Tarihi
    12 Ağustos 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


A4 FOTOKOPİ KAĞIDI TOPLU SATIN ALINACAKTIR
Sa msu n İl Sa ğ lı k M üdürlüğ ü
Müdürlüğümüz ve Bağlı Hastanelerin 2012 Yılı A4 Fotokopi Kağıdı Toplu alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/121955
1-İda re nin
a) Adresi : Ulugazi Mah. İstiklal Cad. No:46 55030 İlkadım Samsun
b) Telefon ve faks numarası : 3624445112 - 3624329249
c) Elektronik Posta Adresi : samsun.imis@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Samsun İl Sağlık Müdürlüğü ve ilçelerde olan Alaçam Devlet Hastanesi, Asarcık İlçe Hastanesi, Ayvacık Devlet Hastanesi, Bafra Nafiz Kurt Devlet Hastanesi, Bafra Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Çarşamba Devlet Hastanesi, Havza Devlet Hastanesi, Kavak Devlet Hastanesi, Ladik Devlet Hastanesi, Terme Devlet Hastanesi, Vezirköprü Devlet Hastanesi, Vezirköprü Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi 'nin teslimatları Samsun İl Sağlık Müdürlüğü Ambarına, Merkezde olan Samsun Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Kadın Doğum ve Çocuk Has. Hastanesi, Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi, Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon Hastanesi, Göğüs Hastalıkları ve Cerrahisi
Hastanesi, Gazi Devlet Hastanelerinin teslimatları kendi ambarlarına yapılacaktır. Teslimatlar 5 (beş) parti halinde, İdareden sipariş beklenmeksizin Ocak, Mart, Haziran, Eylül ve Aralık aylarının ilk
10 (on) günü içerisinde yapılacaktır.
c) Teslim tarihleri : Teslimatlar 5 (beş) parti halinde, İdareden sipariş beklenmeksizin
2012 yılının Ocak, Mart, Haziran, Eylül ve Aralık aylarının ilk 10 (on) günü içerisinde yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Samsun İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu - Ulugazi Mah. İstiklal
Cad. No:46 İlkadım Samsun
b) Tarihi ve saati : 13.09.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklifleriyle birlikte 1 top kağıdı numune olarak teslim edecektir. Bu numunelerin üzerine isteklinin unvanları ve İhale Kayıt Numarası yazılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Samsun İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi - Ulugazi Mah. İstiklal Cad. No:46 İlkadım Samsun adresinden satın alınabilir. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Samsun 1 Nolu Döner Sermaye Saymanlığının T.C. Ziraat Bankası Samsun Merkez Şubesi TR83 0001 000222 399579155001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının
gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya
yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Samsun İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi - Ulugazi Mah. İstiklal Cad. No:46 İlkadım Samsun adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
A4 Fotokopi Kağıdı 50000,000 Top
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
Bütün Tekliflerin Alıma Ayrılan Ödeneğin/ Yaklaşık Maliyetin Çok Üzerinde Olması Nedeniyle