• İhale No
    2010/553426
  • İhale Adı
    ABR TARAMA CİHAZI
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Aralık 2010 10:00
  • İdare
    Adana Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ABR TARAMA CİHAZI
T.C.SAĞLIK BAKANLIĞI Adana Doğum ve Çocuk Bakımevi Hastanesi

ABR TARAMA CİHAZI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/553426
1-İdarenin
a) Adresi:Döseme Mah. Erdal Acet Cad. 10 01130 SEYHAN ADANA
b) Telefon ve faks numarası:322 4316001 - 322 4351532
c) Elektronik Posta Adresi:adanadcb1@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Döşeme Mah. Erdal Acet Cad. bulunan Hastanemiz Aynıyat Ambarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 45 gün içerisinde teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Döşeme Mahallesi Erdal Acet Cad. No:10 01130 Seyhan/ADANA
b) Tarihi ve saati:08.12.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin,ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler : İstekliler Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olacaklardır.İstekliler kayıtlı olduklarını gösteren bilgisayar çıktılarını ihale teklif dosyasında sunacaklardır.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


* Teklif edilen cihazlar ve demirbaş malzemelere ait en az iki (2) yıl üretici veya ithalatçı firma garanti belgesi verilecektir.

* Teklif edilen cihazlar ve tıbbi demirbaş malzemeler için Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış satış sonrası hizmetleri yeterlilik belgesi verilecektir.

* Garanti süresi içerisinde meydana gelebilecek herhangi bir arızanın ücretsiz giderileceğine dair belge verilecektir.

*Ölçüm yapan cihazlara ait Sağlık Bakanlığı Kalite Kontrol Yönetmeliğinin sağlıklı performans ve kalite yönergesinin kurum değerlendirme kriterleri içerisinde yer alan tıbbi cihazların kalibre edilmesine ilişkin madde hükümleri çerçevesinde hastane idaresinin talep ettiği zamanlarda(garanti süresince ücretsiz olarak) teslim edilen cihazların kalibre edileceğine dair belge verilecektir

 


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


* Teklif edilen cihazlar veya demirbaş malzemelere ait teknik şartnameye uygunluk belgesi verilecektir.(Katalog broşür veya CD´lerden teyit edilecektir.)



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

ADANA DOĞUM VE ÇOCUK BAKIMEVİ HASTANESİ DÖNER SERMAYE BİRİMİ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
55 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Sağlık Kurumları 2 Nolu Döner Sermaye Saymanlığı Ziraat Bankası Eskiistasyon Şubesi Şube Kodu:930 Hesap No:38305489-5001(Iban No:TR880001000930383054895001) nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
: ADANA DOĞUM VE ÇOCUK BAKIMEVİ HASTANESİ (Erdal Acet Cad.)
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

**Cihaz idare tarafından istenildiği taktirde idarenin belirlemiş olduğu sürelerde firma tarafından demostrasyonu yapılmalıdır.

Belge değerlendirmeleri sonucunda eksik belgesi bulunmayan ve ihale sıra alındı numarasından başlanmak üzere demo yapılacaktır. Demo, Hastanemiz Eğitim salonunda, komisyon huzurunda, ihale sıra alındı numarasından başlanarak ihale tarihinden sonraki ilk 2 iş gününden itibaren saat:09:00’da başlanmak üzere firmalara tebliğ edilen gün ve zamanda yapılacaktır.Demo için gelen istekliler Teknik Şartnamede istenilen tüm özellikleri gösterebilmek amacı ile tam teçhizatlı olarak hazır bulunmak zorundadır. Demo yapılması neticesinde teklifte sunulan herhangi bir madde veya alt maddelerin Teknik Şartnameye uygun olmadığının tespiti halinde istekli ihale dışı kalacaktır.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim