AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLEN 3 KALEM FUEL OİL VE AKARYAKIT ALIMI MAL
ALIMI
Sağlık Bakanlığı Savur Devlet Hastanesi
Açık İhale usulü ile ihale edilen 3 kalem fuel oil ve akaryakıt alımı mal alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/190592
1-İdarenin
a) Adresi : Gazı Mah. Köprü Bası Mevkı 1 47860 Savur Mardin
b) Telefon ve faks numarası : 4825713001 - 4825712458 c) Elektronik Posta Adresi : mardindhs8@saglik.gov.tr ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Fuel Oil için Hastane ambarıdır. İhale konusu akaryakıt alımları Yükleniciye ait Savur İlçe Hastanesine azami gidiş-geliş 20 kilometre uzaklıkta bulunan akaryakıt istasyonlarından idarenin hizmet araçlarının ihtiyaçları oranında peyderpey yapılacaktır. İdarenin Hizmet araçlarına hiçbir zaman bidon, teneke ve benzeri kaplarla verilmeyecektir.
c) Teslim tarihi : 01.01.2012/31.12.2012
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Savur İlçe Hastanesi Satın Alma Birimi Gazi Mah. Mardin Yolu
Üzeri Köprübaşı Mevkii 47860 Savur/Mardin
b) Tarihi ve saati : 07.12.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Akaryakıt için teklif verecek istekliler İstasyonlu bayilik lisansı EPDK' dan alınmış aslı veya noter tasdikli
belgeyi teklifle birlikte verilecektir
Yüklenici, Savur İlçe Sınırı içinde Akaryakıt İstasyonu oluduğuna dair belgeyi ihale dosyasında sunacaktır
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Alımı yapılacak akaryakıtın teknik şartnamede belirtilen kriterlere uygun olacak ve iş şartnameye uygun şekilde yapılacaktır.İstekliler teknik şartnameye cevap yazıları ihale dosyasında sunulacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Savur İlçe Hastanesi Satın
Alma Birimi Gazi Mah. Mardin Yolu Üzeri Köprübaşı Mevkii 47860 Savur/Mardin adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Savur İlçe Hastanesi Satın Alma Birimi Gazi Mah. Mardin Yolu Üzeri Köprübaşı Mevkii 47860 Savur/Mardin adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|