• İhale No
    2013/29071
  • İhale Adı
    AÇIK SİSTEM ELİSA TEST KİTLERİ VE KAN SAYIM SOLÜSYONLARI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Nisan 2013 10:00
  • İdare
    KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    26 Mart 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
AÇIK SİSTEM ELİSA TEST KİTLERİ VE KAN SAYIM SOLÜSYONLARI SATIN ALINACAKTIR
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

AÇIK SİSTEM ELİSA TEST KİTLERİ VE KAN SAYIM SOLÜSYONLARI ALIMI İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/29071
1-İdarenin
a) Adresi:ESKI ISTANBUL YOLU 10. KM PROF.DR.BAKI KOMSUOGLU BULVARI UMUTTEPE İZMİT/KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası:2623038291 - 2623038034
c) Elektronik Posta Adresi:uguraydin19@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :AYNİYAT DEPO
c) Teslim tarihi:SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINA MÜTEAKİP RESMİ SİPARİŞE İSTİNADEN PEYDER PEY

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ BAŞHEKİMLİK TOPLANTI SALONU ESKİ İSTANBUL YOLU 10.KM UMUTTEPE KAMPÜSÜ İZMİT KOCAELİ
b) Tarihi ve saati:26.04.2013 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1.İLGİLİ TÜM ÜRÜNLER SAĞLIK BAKANLIĞI TEDAVİ HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜN 2010/11 SAYILI GENELGE HÜKÜMLERİNE UYGUN OLMALIDIR. SAĞLIK BAKANLIĞI TEDAVİ HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜN 2010/11 SAYILI GENELGESİ GEREĞİ İSTEKLİLERİN, TC İLAÇ VE TIBBİ CİHAZ ULUSAL BİLGİ BANKASINA (TİTUBB) KAYIT VEYA BİLDİRİMİ ARANACAKTIR. İSTEKLİLERİN, TEKLİF EDİLEN ÜRÜNÜN VE/VEYA CİHAZIN İMALATÇI VEYA İTHALATÇISI (TEDARİKÇİ FİRMA) OLMADIĞI DURUMLARDA, ÜRÜNÜN VE/VEYA CİHAZIN TEDARİKÇİ FİRMASININ BAYİİ OLDUĞUNA DAİR TİTUBB KAYIT VEYA BİLDİRİMİ ARANACAKTIR. AYRICA UBB ÜRÜN KODLARI TEKLİFLERDE YAZILI OLMALIDIR. ONAYLI OLMAYAN ÜRÜNLER VE/VEYA CİHAZLAR DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

2.FİRMA TEKLİF VERDİĞİ KALEME AİT BARKODLA İLGİLİ FİRMA BAYİİ KODUNU VEYA ANABAYİ KODUNU VEYA TEDARİKÇİ OLDUĞUNU GÖSTERİR BELGELERİ TEKLİF DOSYASINDA SUNMALIDIR.

3.SAĞLIK BAKANLIĞI TEDAVİ HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜN 2010/11 SAYILI GENELGESİ GEREĞİ TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİKLERİ KAPSAMINDAKİ İHALE KONUSU KİTLERİN VE/VEYA CİHAZLARIN SATIN ALIMLARINDA, ALIMI YAPILACAK ÜRÜNLERİN TİTUBB DA TEDARİKÇİ FİRMA ALTINDA SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN KAYIT VEYA BİLDİRİM İŞLEMİ TAMAMLANMIŞ OLMASI ŞARTI ARANACAKTIR. İSTEKLİLER TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİKLERİNİN ÖNGÖRDÜĞÜ AT BELGELERİNİ (CE/EC SERTİFİKALARI, UYGUNLUK BEYANI) İBRAZ ETMELERİ İSTENMEYECEKTİR.

4.ÖZELLİKLE GENEL LABORATUVAR AMAÇLI CİHAZLAR OLMAK ÜZERE TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİKLERİ KAPSAMINDA OLMAYAN ÜRÜNLER VE/VEYA CİHAZLAR İÇİN TİTUBB KAYIT VEYA BİLDİRİMİ ARANMAYACAK VE BU ÜRÜNLER İÇİN ÜRETİCİNİN VEYA İTHALATÇININ YÖNETMELİKLERİ KAPSAMINDA OLMADIĞINA DAİR BEYANI ESAS ALINACAKTIR. BU DURUMDA İSTEKLİNİN YETKİ BELGESİ VE CE VB BELGELER ARANACAKTIR.

5.SAĞLIK BAKANLIĞI TEDAVİ HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜN 2010/11 SAYILI GENELGESİ GEREĞİ, TEKLİFLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ AŞAMASINDA TEKLİF EDİLEN İLGİLİ TIBBİ CİHAZIN www.iegm.gov.tr ADRESİNDEN UYARI SİSTEMİ ÇERÇEVESİNDE TAKİPLERİ YAPILACAKTIR.

6.SOSYAL GÜVENLİK KURUMUNA FATURA EDİLEBİLİR OLAN TÜM TIBBİ ÜRÜNLERİN ORJİNAL ÜRÜN NUMARASININ 245 İLE BAŞLAMASI HALİNDE İLGİLİ KALEM DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR
 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

TEKLİF EDİLEN ÜRÜNLERE AİT KATALOG VE TÜRKÇE KULLANIM KILAVUZLARI TEKLİF ZARFINA KONULACAKTIR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ BAŞHEKİMLİK SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TR190001000554132216195001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ ESKİ İSTANBUL YOLU 10.KM UMUTTEPE KAMPÜSÜ İZMİT KOCAELİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
25 OH VİTAMİN D 16.800 TEST
1,25 (OH)2 VİTAMİN D 1.440 TEST
NTX VEYA CTX 1.440 TEST
OSTEOKALSIN 960 TEST
ALKALEN FOSFATAZ (KEMİĞE ÖZEL) 480 TEST
İNSÜLİN LİKE GROWTH FAKTÖR 1 (Igf-1) 960 TEST
IGFBP-3 960 TEST
DIREKT RENIN 480 TEST
ALDESTERON 480 TEST
17 OH PROGESTERON 960 TEST
ANTI INSULİIN ANTİKOR 480 TEST
TOXOPLAZMA IGG AVİDİTE 225 TEST
CMV IGG AVİDİTE 225 TEST
ANTI HDV IGM 960 TEST
ANTI HDV IGG 960 TEST
SERBEST TESTESTERON 960 TEST
ANDROSTENEDION 480 TEST
KALSITONIN 480 TEST
ERITROPOETIN 480 TEST
LEPTIN 480 TEST
İDRARDA SERBEST KORTİZOL 480 TEST
AMH 480 TEST
INHIBIN A 1.920 TEST
PARVOVIRUS B19 IGG 480 TEST
PARVOVIRUS B19 IGM 480 TEST
EKİNOKOKKOZİS IGG (ELISA) 480 TEST
IGG ALT GRUPLARI (G1,G2,G3,G4) 5.000 TEST
RENIN AKTIVITE 960 TEST
ADRENALIN 1.000 TEST
NORADRENALIN 1.000 TEST
VANIL MANDELIK ASİT VEYA SEROTONIN 1.000 TEST
METANEFRIN 1.000 TEST
NORMETANEFRIN 1.000 TEST
KAN SAYIM SOLÜSYONU 300.000 TEST