• İhale No
    2013/95571
  • İhale Adı
    ADSM TIBBİ SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Ağustos 2013 15:30
  • İdare
    AYDIN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Yayın Tarihi
    30 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ADSM TIBBİ SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

AYDIN KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2013-2014 YILLARI İL GENELİ TOPLU ALIM YÖNTEMİ İLE ADSM TIBBİ SARF MALZEMELERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/95571
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Mah. Atatürk Bulv. No: 96 09100 AYDIN MERKEZ/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 2562143362 - 2562124493
c) Elektronik Posta Adresi : maliaydinkhb@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Birliğimize bağlı Aydın, Söke, Nazilli Ağız ve Diş Sağlığı Merkezleri ile Didim, Kuşadası, Germencik , Çine ve Nazilli Devlet Hastaneleri ( Nazilli Devlet Hastanesi adına yapılan taleplere ait faturalar Nazilli Devlet Hastanesi adına kesilecek olup malzemelerin teslimatı Bozdoğan ve Karacasu Devlet Hastanesi sarf malzemesi depolarına yapılacaktır.) sarf malzemesi depolarına Kurumların talep miktarı ve zamanına göre yerinde teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Malzemeler Sözleşmenin imzalanmasını müteakip hastane idarelerinin talepleri doğrultusunda peyder pey teslim edilecektir.Malzemeler sipariş verildikten sonra 20 gün içerisinde ilgili hastanelerin tıbbi sarf depolarına teslim edilecektir.Tebligat kanunu hükümlerine göre teslim süreleri hesaplanacaktır Malzemelerin son teslim süresi 30.06.2014 tarihine kadardır. Yüklenici sözleşme süresi içerisinde teslim zaman ve şartlarına 3 defa uymadığı ve bu aksaklık mücbir sebeplerden kaynaklanmadığı takdirde kati teminatı hazineye irat kaydedilir.Muayene komisyonunca gerekli görüldüğünde kamu kurumlarına analiz için numune gönderilebilir.Bu durumda analiz giderleri yükleniciye aittir.Malzemeler iki yıl miadlı olacaktır. Malzemelerin teslim yeri ve tarihi, ilgili İdare tarafından yazılı, telefon veya faks yolu ile bildirilecektir. Teslimat muayene komisyonu üyelerine yapılacaktır. Yüklenici teslim tarihini en az 1 (bir) gün öncesinden yazılı ve/veya sözlü olarak ilgili İdareye bildirilecektir. Mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde teslimat yapılmayacaktır ve kabul edilmeyecektir.Teslimat 08.30 ile 15.30 arası yapılacaktır.Aksi hallerde doğacak sorumluluk Yükleniciye aittir. Malzemelerin depodaki yerine kadar taşıtılması Yükleneciye aittir ve teslimat Yüklenicinin yetkili elemanlarınca yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Aydın İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi
b) Tarihi ve saati : 29.08.2013 - 15:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

1. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nün 2008/36 sayılı genelgesinde de belirtildiği üzere alımı yapılacak sarf malzemelerin  T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olması ve TİTUBB’ da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. Teklif veren firma teklifinde bu hususu belgeleyecektir.


 2. İstekliler tekliflerini hüap üzerinde bulunan kik ihale yazılım programında hazırlayarak C.D. ortamında dosyalarında bulunduracaklardır. Eksikliği halinde teklif değerlendirme dışı bırakılacaktır.

 

3. Teklif edilen ürünlerin sağlık bakanlığı ulusal bilgi bankası barkod numaraları ile tedarikçiler ve bayilerin bayi onaylarının bulunması zorunludur. Bayi tanımlayıcı numaralarının ve ürünlerin UBB çıktılarının ihale dosyasında bulunması zorunludur.

 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhaleye teklif verecek istekliler teklif vereceği kalemlere ait numuneleri orjinal ambalajında en geç ihale tarihi ve saatine kadar numunelerin üzerinde sıra no, ürün adı ve firma adı bulunacak şekilde numune listesi ile birlikte satın alma biriminde görevli personele tutanakla teslim edeceklerdir.Numune Teslim Tutanağının bir kopyası ihale teklif zarfı ile birlikte sunulacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Aydın İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 120 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Aydın Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Halkbankası Aydın Şubesi: TR28 000 12009 5330 0004 0000 31 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Aydın İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AKRİLSOĞUK (LİKİT) 35 PAKET
AMALGAMKAİDE LAKI 15 PAKET
AMALGAMPOLİSAJ LASTİĞİ 720 ADET
AMALGAMTABANCASI 52 ADET
ANGLEDRUVAİÇİN TUNGSTEN RONT FREZ 1.200 ADET
BESLEMEAKRİLİĞİ ( YUMUŞAK) 2 PAKET
CAMİYONOMER SİMAN ( YAPIŞTIRMA İÇİN) 66 PAKET
CERRAHİALET DEZENFEKTAN SOLÜSYONU ( KONSANTRE 5 LİTRE) 34 BİDON
CİLAMOTORU İÇİN PASTA 5 PAKET
CİLAMOTORU İÇİN SAMUR FIRÇA 10 ADET
ÇİNKOOKSİT TOZU+ ÖJENOL LİKİTİ 125 PAKET
DETERTRAJCİHAZI UCU 320 ADET
DEZENFEKSİYONKABI 55 ADET
DİŞÜNİTİ REFLEKTÖR TUTACAĞI 10 RULO
EDTAJEL 54 PAKET
ELDİVEN( NİTRİL) 10 ADET
ELEVATÖR( HYLİN) 50 ADET
ELEVATÖR( KOPP) 60 ADET
ENDODONTİKDÖNER KANAL EĞE SETİ 450 PAKET
GAZİYODOFORM 39 PAKET
KEMİKEĞESİ 25 ADET
KEMİKFREZİ 115 ADET
KOMPOMERDOLGU 45 PAKET
KOMPOMERDOLGU (RENKLİ) 34 PAKET
KOMPOZİTARAYÜZ ZIMPARASI 70 PAKET
KOMPOZİTASİDİ 108 ADET
KOMPOZİTBONDU 146 PAKET
KOMPOZİTHİBRİT (IŞIKLA SERTLEŞEN A1 ) 426 ADET
KOMPOZİTHİBRİT (IŞIKLA SERTLEŞEN A2 ) 456 ADET
KOMPOZİTHİBRİT (IŞIKLA SERTLEŞEN A3 ) 457 ADET
KOMPOZİTHİBRİT (IŞIKLA SERTLEŞEN B1 ) 292 ADET
KOMPOZİTHİBRİT (IŞIKLA SERTLEŞEN B2 ) 300 ADET
KOMPOZITİÇIN STOPERLI ŞEFFAF 1 KUTU
KOMPOZİTŞEKİLLENDİRME APARATI 23 ADET
KROŞETELİ 2 RULO
MATRİKSSİSTEMİ 35 SET
MİLLERSONDU 10 KUTU
MUMERİTME AYRAÇ ÇÖZELTİSİ 12 BİDON
OTOKLAVİÇİN BAKTERİ FİLTRESİ 15 ADET
ÖLÇÜKAŞIĞI TEMİZLEME MADDESİ 45 PAKET
KOMPOZİTDOLGU (AKIŞKAN IŞINLI) 15 PAKET
PERİAPİKALFİLM İÇİN FOSFOR PLAK ( 0 NUMARA) 5 ADET
PERİODONTALPAT 10 PAKET
PERİOSTELEVATÖRÜ 30 ADET
PİASEMENİÇİN HARD CANAVAR FREZ (İNCE) 95 ADET
PİASEMENİÇİN HARD CANAVAR FREZ (KALIN) 130 ADET
POLİKARBOKSİLATSİMAN 300 PAKET
PORSELENTAMİR KİTİ 20 ADET
PULPAÖLDÜRÜCÜ PAT 33 PAKET
SERTALÇI 100 KG
SIVIENZİMATİK TEMİZLEYİCİ 5 PAKET
TROMEL(FINDIK) 10 ADET
DETERTRAJFIRÇASI 1.100 ADET
DİŞÜNİTİ TABLA ÖRTÜSÜ 20 RULO
KALSİYUMHİDROKSİT PATI (KİMYASAL SERTLEŞEN) 44 PAKET
PAPERPOİNT(15-40) 4 KUTU
PAPERPOİNT (45-80) 5 KUTU
GUTAPERKA (15-40) 110 KUTU
GUTAPERKA (45-80) 10 KUTU
SAKŞIN(TÜKÜRÜK EMİCİ DISPOSABLE) 90 PAKET(100'LÜ)
RULOPAMUK TAMPON 30 PAKET
KANALDOLGU PATI 10 ADET
ENJEKTÖR(DENTAL 2 CC) 14.100 ADET
HASTAÖNLÜĞÜ 64 RULO
AMALGAMZIMPARASI 4 KUTU
KANALEĞESİ (HEDSTROM 15 ) 12 PAKET
KANALEĞESİ (HEDSTROM 20 ) 12 PAKET
KANALEĞESİ (HEDSTROM 25 ) 12 PAKET
KANALEĞESİ (HEDSTROM 30 ) 12 PAKET
KANALEĞESİ (HEDSTROM 35 ) 12 PAKET
KANALEĞESİ (HEDSTROM 40 ) 12 PAKET
KANALEĞESİ (HEDSTROM 45-80 ) 12 PAKET
PORSELENLASTİĞİ 20 ADET
TİRNERF 50 PAKET
HEMOSTATİKJELATİN TAMPON 10 PAKET
KALSİYUMHİDROKSİT PATI 80 PAKET
CERRAHİALET DEZENFEKTAN SOLÜSYONU(HİDR.PEROKSİT) 80 LİTRE
BUHARBİOLOJİK İNDİKATÖRÜ 150 ADET
CAMİYONOMER SİMAN ( DOLGU İÇİN ) 50 PAKET
YENGEÇMATRİS 40 ADET
PLAKMUM 50 PAKET
HİJYENBAX 20 ADET
RULOPAMUK DAĞITICI 40 ADET