• İhale No
    2018/537974
  • İhale Adı
    AFAD LOJİSTİK DEPOLARININ İŞLETİLMESİ HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Aralık 2018 10:30
  • İdare
    BAŞBAKANLIK AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    06 Kasım 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
AFAD LOJİSTİK DEPOLARININ İŞLETİLMESİ HİZMETİ ALINACAKTIR

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI MÜDAHALE DAİRESİ BAŞKANLIĞI

AFAD LOJİSTİK DEPOLARININ 01/01/2019- 31/12/2020 TARİHLERİ ARASINDA İŞLETİLMESİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/537974

1-İdarenin

a) Adresi : Üniversiteler Mahallesi Dumlupınar Bulvarı No:159 06800 ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122582323 - 3122582390
c) Elektronik Posta Adresi : satinalama@afad.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 25 Adet AFAD Lojistik Depolarının 01.01.2019-31.12.2020 Tarihleri Arasında 24 Ay Süre İle İşletilmesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : 25 Adet AFAD Lojistik Depo
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2019, işin bitiş tarihi 31.12.2020


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : T.C İÇİŞLERİ BAKANLIĞI AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI / Üniversiteler Mah. Dumlupınar Bulvarı No:159 Çankaya / Ankara
b) Tarihi ve saati : 04.12.2018 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

İstekliler Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığından alınmış olan L2 veya R2 Yetki Belgelerini teklif dosyalarında sunacaklardır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Lojistik veya Taşımacılık işi yapmış olmak benzeri iş sayılacaktır. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 500 TRY (Türk Lirası) karşılığı İhale Doküman bedelinin Merkez Saymanlık Müdürlüğü (Başbakanlık Eski Hizmet Binası Vekaletler Cd. No:10 (Bakanlıklar/ANKARA) veznesini yatırılarak T.C AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI Satınalma Çalışma Grubu 4. Kat / Üniversiteler Mah. Dumlupınar Bulvarı No:159 Çankaya / Ankara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.C İÇİŞLERİ BAKANLIĞI AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI / Üniversiteler Mah. Dumlupınar Bulvarı No:159 Çankaya / Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 210 (iki yüz on) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Afet Operasyon Müdürü Çalıştırılması(Brüt asgari ücretin %80 fazlası) 1 24 Ay
Operasyon Uzmanı Çalıştırılması(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 1 24 Ay
Depo Sorumlusu Çalıştırılması(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 25 24 Ay
Operatör Çalıştırılması(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 50 24 Ay
İşçi Çalıştırılması(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 25 24 Ay
Sahada Forklift Bulundurulması 100 adet x gün
Sahada Mobil Vinç Çalıştırılması 100 adet x gün
Tatbikat 4 adet
Tatbikat kapsamı fazladan araç çalıştırılması 1 adet x gün
Araç Bulundurma/bekletme 60 adet x gün
0-100 km arası sevkıyat acil (Araç Başı) 6.000 kilometre
101-500 km arası sevkıyat acil (Araç Başı) 25.000 kilometre
501-1000 km arası sevkıyat acil (Araç Başı) 50.000 kilometre
1001 ve üzeri sevkıyat acil (Araç Başı) 50.000 kilometre
0-100 km arası sevkıyat 1 gün (Araç Başı) 5.000 kilometre
101-500 km arası sevkıyat 1 gün (Araç Başı) 12.000 kilometre
501-1000 km arası sevkıyat 1 gün (Araç Başı) 25.000 kilometre
1001 ve üzeri sevkıyat 1 gün (Araç Başı) 25.000 kilometre
Nem Alıcı Malzeme 20 ton
İlaçlama (Ayda 1) 600 adet x ay
Paratoner Bakımı (Yılda 1) (Ay) 50 adet
Yangın Sistemleri Bakımı (Yılda 1) (Ay) 50 adet
Tavan Vinç Bakımı (6 ayda 1) 96 adet
Jeneratör Bakımı (6 ayda 1) 100 adet
Trafo ve Panoların Bakımı (Yılda 1) 50 adet
Senksiyonel ve Kayar Kapı Bakımı (Yılda 1) 50 adet
Tüm depoların kamera bakımları(yılda 1) 50 adet
Çalışanlara yazlık ve kışlık iş elbiseleri verilmesi 200 adet
Elektrik fatura giderleri(Balıkesir hariç) 24 ay
Su fatura giderleri(Aksaray Ankara Balıkesir Elazığ Erzincan Manisa Tekirdağ hariç) 24 ay
Çemberleme işleri 50.000 metre
İhtiyaç duyulan depolara palet alımı 600 adet
Jeneratör Yakıt Tüketimi 12.000 litre
Forklift Çalıştırma(tüm giderleri dahil) 600 adet x ay
Temizlik ve kırtasiye malzemeleri alımı (6 Ayda 1) 100 adet