• İhale No
    2011/163422
  • İhale Adı
    AFET VE ACİL DURUM YÖNETİM SİSTEMİ PROJESİ HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Kasım 2011 14:00
  • İdare
    İSTAÇ İstanbul Çevre Yönetimi Sanayi ve Ticaret A.Ş.
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    19 Ekim 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


AFET VE ACİL DURUM YÖNETİM SİSTEMİ PROJESİ HİZMETİ ALINACAKTIR
İst a ç İst a nbu l Ç ev re Yö net imi Sa n.v e Tic. a . ş.
Afet Ve Acil Durum Yönetim Sistemi Projesi Hizmet Alım İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/163422
1-İda re nin
a) Adresi : Paşa Mah.Piyalepaşa Bulvarı No:74 Şişli/İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2122306041 - 2122317614
c) Elektronik Posta Adresi : scevik@istac.com.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
Tayakadın Hafriyat Döküm Sahası(Tayakadın), Odayeri Düzenli Depolama Sahası (Kemerburgaz), Odayeri Düzenli Depolama Sahası Makine Bakım Atölyesi (Kemerburgaz), Tıbbi Atık Yakma Tesisi(Kemerburgaz), Hasdal Enerji Üretim Tesisi(Hasdal- Kemerburgaz), Kömürcüoda Düzenli Depolama Sahası(Şile), Kömürcüoda Düzenli Depolama Sahası Makine Bakım Atölyesi(Şile), Endüstriyel Atık Toplama ve Bertaraf Tesisi(Şile), Edirnekapı A Bölgesi Süpürge Garajı(Edirnekapı), Makine Bakım
b) Yapılacağı yer : Atölyesi(Edirnekapı), Gazi Mahallesi E Bölgesi Süpürge
Garajı(Gaziosmanpaşa), Yenibosna D Bölgesi Süpürge
Garajı(Yenibosna), Beşiktaş B Bölgesi Süpürge Garajı (Beşiktaş), Ümraniye C Bölgesi Süpürge Garajı(Ümraniye), Makine Bakım Atölyesi(Ümraniye), Maltepe F Bölgesi Süpürge Garajı (Maltepe), Tıbbi AtıklarınToplanması(Eyüp), Kıyı Temizliği Şantiyeleri: Alibeyköy, Küçükçekmece, Selimiye, Kartal, Gemilerden Atık Alınması
(Unkapanı), Tuzla Geri Dönüşüm Tesisi(Tuzla), Haydarpaşa Atık Kabul Tesisi(Haydarpaşa), Genel Müdürlük(Şişli), Kompost ve Geri Kazanım Tesisi(Kemerburgaz).
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 12(Oniki) aydır
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Paşa Mah.Piyalepaşa Bulvarı No:74 Şişli/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 03.11.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Afet Ve Acil Durum Yönetimi Veya, Risk Yönetimi Analizi Veya,
Risk Yönetimi Eğitimi Veya,
Acil Müdahale Planı Hazırlama Veya, Acil Müdahale Eğitimi Veya,
Yangın, Deprem, Sel Vb. Kurtarma Tatbikatı Eğitimi,
Hizmeti Yapmış Olmak.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İstaç İstanbul Çevre
Yönetimi San. Ve Tic.A.Ş.-Paşa Mah.Piyalepaşa Bulvarı No:74 Şişli/İstanbul adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstaç İstanbul Çevre Yönetimi San. Ve Tic.A.Ş. adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
1. İstekliler teknik şartnamenin 7.1. maddesine göre eğitimin içeriğine ilişkin detayları
içeren programlarını teklif zarfında sunacaklardır.
2. Proje kapsamında çalışacak eğitimciler teknik şartname kapsamında belirtilen iş kalemlerine sahip en az 10 projeye katılmış olmak zorundadır. İstekliler, eğitimcilerin bu şartları sağladığına ilişkin belgeleri teklifleri ile birlikte sunacaklardır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Acil durum yönetim sistemi değerlendirilmesi(Genel Müdürlük Bünyesinde) 1 adam/gün
Makro acil durum yönetim planı'nın hazırlanması(Genel Müdürlük Bünyesinde) 9 adam/gün
prosedürel yapının oluşturulması(Genel Müdürlük Bünyesinde) 6 adam/gün
Acil durum yöneticisi eğitimi(Genel Müdürlük Bünyesinde) 1 adam/gün
Yurtiçi ve yurtdışı hizmetlerimize yönelik, acil durum yönetim sistemi için prosedürel yapının oluşturulması ve uygulama metodolojisinin aktarılması(Genel Müdürlük Bünyesinde) 2 adam/gün
Acil durum yönetim sistemi değerlendirilmesi(kapsamda belirtilen lokasyonlarda (Genel Müdürlük Dahil) 18 adam/gün
Sahaya özel acil durum planının hazırlanması (kapsamda belirtilen lokasyonlarda (Genel Müdürlük Dahil)) 12 adam/gün
prosedürel yapının oluşturulması (kapsamda belirtilen lokasyonlarda (Genel Müdürlük Dahil)) 12 adam/gün
Olay yeri yöneticisi eğitimi (kapsamda belirtilen lokasyonlarda (Genel Müdürlük Dahil)) 6 adam/gün
afetlere hazırlık eğitimi (kapsamda belirtilen lokasyonlarda (Genel Müdürlük Dahil)) 7 adam/gün
Enkaza müdahale eğitimi (kapsamda belirtilen lokasyonlarda (Genel Müdürlük Dahil)) 7 adam/gün
Yangın müdahale eğitimi (kapsamda belirtilen lokasyonlarda (Genel Müdürlük Dahil)) 7 adam/gün
Acil durum ekipmanları kullanım eğitimi (kapsamda belirtilen lokasyonlarda (Genel Müdürlük Dahil)) 7 adam/gün
İlkyardım eğitimi (kapsamda belirtilen lokasyonlarda (Genel Müdürlük Dahil)) 6 adam/gün
İlkyardım eğitimi (hatırlatma) (kapsamda belirtilen lokasyonlarda (Genel Müdürlük Dahil)) 8 adam/gün
Acil durum tatbikatının yapılması ve raporlanası hizmeti (kapsamda belirtilen lokasyonlarda (Genel Müdürlük Dahil)) 24 adam/gün
25 Ekim 2011



AFET VE ACİL DURUM YÖNETİM SİSTEMİ PROJESİ HİZMETİ ALINACAKTIR İstaç İstanbul Çevre Yönetimi San.ve Tic.a.ş.

Afet Ve Acil Durum Yönetim Sistemi Projesi Hizmeti Alınacaktır ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/163422
1- İda re nin
a) Adresi : Pasa Mahallesı Pıyalepasa Bulvarı 74 34379
b) Telefon ve faks numarası : 2122306041 - 2122317614 c) Elektronik posta adresi : scevik@istac.com.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 19.10.2011 - 1957
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : YENİSÖZ - 20.10.2011
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
- İhale ilanının 4.4.1. maddesi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.
―Afet Ve Acil Durum Yönetim Sistemi Kurmuş Olmak Veya,
Acil Durum Risk Analizi Yapmış Olmak Veya,
Acil Durum Müdahele Planı Hazırlama Ve Tatbikat Organizasyonu Hizmeti Yapmış Olmak.‖
- İhale ilanının 13.maddesine aşağıdaki fıkra eklenmiştir.
―3. İsteklilerin, bünyesinde en az son 6 aydır A sınıfı iş güvenliği uzmanlığı yapmış kişi yada kişileri veya en az
5 yıl tecrübeli iş güvenliği uzmanı yada uzmanları çalıştırmaları gerekmektedir.
İstekliler, en az son 6 aydır A sınıfı iş güvenliği uzmanı çalıştırdıklarını belgelemek için ilgili personelinin A grubu iş güvenliği uzmanlık belgesini, SGK işe giriş bildirgesini ve en son aya ait SGK prim ödeme belgesini sunacaklardır.
İstekliler, en az 5 yıl tecrübeli iş güvenliği uzmanı çalıştırdıklarını ise ilgili personele ait en az 5 yıl önce alınmış
iş güvenliği uzmanlık belgesini sunacaklardır.‖