ANADOLU ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ
Ağ Ürünleri Bakım, Onarım ve Teknik Destek Hizmeti hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2020/27890 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Yunusemre Kampüsü 26470 TEPEBAŞI/ESKİŞEHİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2223304303 - 2223307163 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | dosim@anadolu.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Ağ Ürünleri Bakım, Onarım ve Teknik Destek Hizmeti Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Anadolu Üniversitesi Bilgisayar Araştırma ve Uygulama Merkezi Yunusemre Kampusü Tepebaşı Eskişehir |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihinden itibaren 12(on iki) aydır |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Anadolu Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Rektörlük Binası 3.Kat 408 Nolu İhale Odası Yunusemre Kampusü 26470 Tepebaşı Eskişehir |
b) Tarihi ve saati | : | 18.02.2020 - 14:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
- İstekliler, Cisco Kayıtlı İş Ortağı olacaktır ve şartname kapsamındaki işleri yapmaya yetkili olduklarına dair belgeyi teklifle birlikte sunacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: |
- İstekliler, TSE Hizmet Yeterlilik ve ISO 27001 Bilgi Güvenliği ve Yönetim Sistemi belgelerini teklifle birlikte sunacaktır. Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu veya Özel Sektörde yapılan Ağ Ürünleri Bakım, Onarım ve Teknik Destek Hizmeti veya benzer hizmetler benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Anadolu Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Rektörlük Binası 3.Kat 408 Nolu İhale Odası Yunusemre Kampusü 26470 Tepebaşı Eskişehir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
- Şartname kapsamında talep edilen işleri organize edecek ve herhangi bir sorun yaşandığında İdare tarafından irtibat kurulacak proje yöneticisinin irtibat bilgileri teklifle birlikte sunulacaktır. - Bakım/onarım hizmetlerini yerine getirecek mühendis ve teknisyenlerinin kimlik bilgilerini, özgeçmişlerini, diploma örnekleri ve ilgili cihazlara bakım yapma yetkilerine sahip olduklarını belgeleyen sertifikaları teklifle birlikte sunulacaktır. - EK-1'de listesi verilen her bir donanım ve donanım üzerinde takılı tüm modüller için sözleşme süresi sonuna kadar geçerli olacak şekilde 5x8xErtesi İş Günü arızalı ürünün değişimini, tüm yazılım güncellemelerini ve üretici çağrı merkezine 7x24 sınırsız erişimi içeren bakım ve destek kontratı ilgili ürün üreticisinden temin edilecek ve teklifle birlikte sunulacaktır. - EK-2'de listesi verilen her bir donanım ve donanım üzerinde takılı tüm modüller için sözleşme süresi sonuna kadar geçerli olacak şekilde aynı marka ve model en az 5 adet yedek cihazı envanterinde bulunduracaktır. 5 adet yedek cihazın seri numaralarını sözleşme imzalanması esnasında Kuruma sunacaktır. Yüklenici seri numaralarını bildirdiği kendi yedek cihazları için 5x8xEtesi İş Günü arızalı ürünün değişimini , tüm yazılım güncellemelerini ve üretici çağrı merkezine 7x24 sınırsız erişimi içeren bakım ve destek kontratı ilgili ürün üreticisinden temin edilecek ve teklifle birlikte sunulacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Ağ Ürünleri Bakım, Onarım ve Teknik Destek Hizmeti Alımı | 1 | adet |
İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2020/27890
İptal Nedeni : Diğer - İdari ve Teknik Şartnamede düzeltilmesi gereken maddelerin bulunması
İptal Tarihi : 14 Şubat 2020
İhale Kayıt Numarası | : | 2020/27890 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | Yunusemre Kampüsü 26470 TEPEBAŞI/ESKİŞEHİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2223304303 - 2223307163 |
c) Elektronik posta adresi | : | dosim@anadolu.edu.tr |
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 27.01.2020 - 4035 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : | : | Sonhaber Gazetesi - 28.01.2020 |
3- İhale İptal Tarihi | : | 14.02.2020 |
4- İptal nedeni veya nedenleri |
İdari ve Teknik Şartnamede düzeltilmesi gereken maddeler bulunmuştur.