• İhale No
    2018/186482
  • İhale Adı
    AĞ VE BİLİŞİM MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Mayıs 2018 10:00
  • İdare
    MARDİN ARTUKLU ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Mardin
  • İşin İli
    Mardin
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    19 Nisan 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
AĞ VE BİLİŞİM MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI MARDİN ARTUKLU ÜNİVERSİTESİ

MERKEZİ YEMEKHANE BİNASI AĞ ALT YAPISI ve BİLİŞİM MALZEME ALIM İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/186482
1-İdarenin
a) Adresi : DIYARBAKIR YOLU YENISEHIR YERLESKESI 47100 YENİŞEHİR MARDİN MERKEZ/MARDİN
b) Telefon ve faks numarası : 4822131949 - 4822131949
c) Elektronik Posta Adresi : idari@artuklu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Merkezi Yemekhane Binası Ağ Alt Yapısı Kurulumu için 2 Kısımdan oluşan, 1. Kısım 5 Kalem, 2. Kısım 4 Kalem Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mardin Artuklu Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
c) Teslim tarihi : 1. Kısımda bulunan tüm malzemeler için yüklenici teknik şartnamenin 10. maddesi gereğince iş planı hazırlayacak ve kuruluma başlamadan en az 7 ( yedi) gün önce yazılı olarak idareye teslim edecektir. Bütün montajlar yapılıp test işlemlerinden geçildikten sonra idarenin kontrolünde tamamlanarak sözleşmenin imzalanmasından itibaren 60 ( Altmış ) gün içerisinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Mardin Artuklu Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
b) Tarihi ve saati : 10.05.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Teklif edilecek bütün ürünlerde üretici firma garantisi aranacaktır. Yüklenici, sözleşmenin imzalanmasından sonra malzemenin teslimi veya montajından önce söz konusu üretici garantisi ile ilgili belgeleri idareye teslim edecektir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklif zarfının içinde teklif ettikleri cihazlara ait katalogları ekleyecek ve satmayı taahhüt ettikleri cihazları katalog üzerinde işaretleyeceklerdir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı MARDİN ARTUKLU ÜNİVERSİTESİ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI DİYARBAKIR YOLU YENİŞEHİR YERLEŞKESİ MARDİN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mardin Artuklu Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
OMURGA ANAHTAR 1 adet
48 PORT GİGABİT KENAR ANAHTAR 3 adet
24 PORT GİGABİT PoE+ KENAR ANAHTAR 9 adet
24 PORT GİGABİT KENAR ANAHTAR 2 adet
KABLOSUZ AĞ ERİŞİM NOKTASI CİHAZI 16 adet
24 PORT GİGABİT PoE+ KENAR ANAHTAR 4 adet
48 PORT Poe+ KENAR ANAHTAR 1 adet
KABLOSUZ AĞ ERİŞİM NOKTASI CİHAZI 5 adet
MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR 5 adet