• İhale No
    2021/427648
  • İhale Adı
    Ağız ve Diş Sağlığı Hastanemiz uhdesinde 696 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname kapsamında Sürekli İşçi Kapsamında 4/d’li olarak çalışan personellerimize ait 2021 yılı Kılık Kıyafet ve Koruyucu ekipmanların alınması
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Ağustos 2021 10:30
  • İdare
    Mersin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    28 Temmuz 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANEMİZ UHDESİNDE 696 SAYILI KANUN HÜKMÜNDE KARARNAME KAPSAMINDA SÜREKLİ İŞÇİ KAPSAMINDA 4/D’Lİ OLARAK ÇALIŞAN PERSONELLERİMİZE AİT 2021 YILI KILIK KIYAFET VE KORUYUCU EKİPMANLARIN ALINMASI

AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANESİ-MERSİN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Ağız ve Diş Sağlığı Hastanemiz uhdesinde 696 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname kapsamında Sürekli İşçi Kapsamında 4/d’li olarak çalışan personellerimize ait 2021 yılı Kılık Kıyafet ve Koruyucu ekipmanların alınması alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/427648
1-İdarenin
a) Adresi : ÇAĞDAŞKENT MAH. MİMAR SİNAN CAD. NO:75 33070 TOROSLAR/MERSİN
b) Telefon ve faks numarası : 3243363719 - 3242241716
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@mersinadsm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 50 Kalem Kılık Kıyafet ve Koruyucu ekipmanların alınması.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mersin Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Taşınır Kayıt Birim Deposu
c) Teslim tarihi : a)İdare başvurunun alınmasına müteakip en fazla (5)beş iş günü içinde muayene ve kabul işlemlerini başlatır. b)İdare tarafından muayene ve kabul işlemlerine başlanması için daha önce kurulmuş veya kurulacak olan Komisyona talimat verilir. c)İdare tarafından yükleniciye muayene ve kabul işlemlerinin yapılacağı tarih bildirilerek, belirtilen yerde gün ve saatte kendisi veya yetkili vekilinin hazır olması yazılı olarak bildirilir d)İhale Üzerinde kalan,Yüklenici firma, Muayene ve Kabul öncesi veya sonrasında Muayene Kabul Komisyon Üyeleri ile özel görüşme veya iletişime geçemez.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Çağdaş Kent Mah. Mimar Sinan Cad.No:75 Toroslar/ Mersin
b) Tarihi ve saati : 18.08.2021 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İdare tarafından istenildiği taktirde; Firmalarca  teklif ettikleri ürünlere ait birer numune veya ürünlere ait  kataloğları sunacaklardır. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mersin Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kışlık Forma Alt Üst (Diş Klinik Personeli İçin) 25 takım
Yazlık Forma Alt Üst (Diş Klinik Personeli İçin) 50 takım
Terlikler 50 çift
Kışlık Pantolon 33 adet
Kışlık Gömlek 33 adet
Yazlık Pantolon 33 adet
Yazlık Gömlek 33 adet
Kışlık İş Önlüğü 6 adet
Yazlık İş Önlüğü 6 adet
Karşılama Yönlendirme Personeli İçin Erkek Yazlık Pantolon 8 adet
Karşılama Yönlendirme Personeli İçin Erkek Kışlık Pantolon 4 adet
Karşılama Yönlendirme Personeli İçin Bayan Yazlık Pantolon 8 adet
Karşılama Yönlendirme Personeli İçin Bayan Kışlık Pantolon 4 adet
Karşılama Yönlendirme Personeli İçin Erkek Yazlık Gömlek 8 adet
Karşılama Yönlendirme Personeli İçin Erkek Kışlık Gömlek 4 adet
Karşılama Yönlendirme Personeli İçin Bayan Yazlık Gömlek 8 adet
Karşılama Yönlendirme Personeli İçin Bayan Kışlık Gömlek 4 adet
Kışlık Forma Alt Üst (Temizlik Personeli İçin) 195 adet
Yazlık Tişört 195 adet
Bayan Polar 27 adet
Erkek Polar 38 adet
Bayan Kışlık Ayakkabı 27 çift
Bayan Yazlık Ayakkabı 27 çift
Erkek Kışlık Ayakkabı 38 çift
Erkek Yazlık Ayakkabı 38 çift
Erkek Yağmurluk (Dış Mekan) 10 adet
Pantolon Kışlık Bayan 18 adet
Pantolon Yazlık Bayan 18 adet
Pantolon Kışlık Erkek 50 adet
Pantolon Yazlık Erkek 50 adet
T-Shirt Kışlık Bayan 18 adet
T-Shirt Yazlık Bayan 18 adet
T-Shirt Kışlık Erkek 50 adet
T-Shirt Yazlık Erkek 50 adet
Kaban 34 adet
Mont 34 adet
Takım Elbise 1 adet
Şapka Kışlık 34 adet
Şapka Yazlık 34 adet
Yağmurluk 34 adet
Bere 34 adet
Ayakkabı Yazlık Bayan 9 çift
Ayakkabı Yazlık Erkek 25 çift
Bot Bayan 9 çift
Bot Erkek 25 çift
Tıbbi Atık Toplama Kıyafeti (Turuncu Renk) 6 adet
Tıbbi Atık Toplama Kıyafeti (Turuncu Renk) 6 çift
Tıbbi Atık Eldiveni 6 çift
İş Ayakkabısı (yalıtkan) 2 çift
Koruyucu Baret (yalıtkan) 3 adet
19 Ağustos 2021

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2021/427648
İptal Nedeni : İhaleye Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 18 Ağustos 2021