• İhale No
    2011/12723
  • İhale Adı
    AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Şubat 2011 10:00
  • İdare
    Konya Beyşehir Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI SARF MALZEME ALIMI
SAĞLIK BAKANLIĞI Beyşehir Devlet Hastanesi

AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI SARF MALZEME ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/12723
1-İdarenin
a) Adresi:Yeni Mahalle Hastane Caddesi 1 42700 BEYŞEHİR KONYA
b) Telefon ve faks numarası:3325124949 - 3325121650
c) Elektronik Posta Adresi:konyadhs2@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.beysehirdh.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Beyşehir Devlet Hastanesi Eczane Birimi
c) Teslim tarihi:İhale konusu malzemeler ihtiyaca göre sözleşme imzalanmasından sonra 20/12/2011 tarihine kadar kısım kısım alınacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Beyşehir Devlet Hastanesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati:09.02.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


      -Tıbbi cihaz yönetmeliği kapsamında teklif edilen ürünlerin üretici veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların bayilerinin ve teklif ettikleri ürün/ürünlerin Sağlık Bakanlığı T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası na (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak Tıbbi Cihaz yönetmeliği kapsamındaki malzemelein TİTUB da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gereklidir.



     -UBB kayıt sisteminde kapsam dışı ürün var ise tekliflerinde belirteceklerdir.



     -Kapsam dışı ürünler için CE belgesi verilecektir.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İhale  dökümanı kapsamında bulunan teknik şartnameye birebir uygunluk yazılı olarak verilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Beyşehir Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
60 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Sedişehir Ziraat Bankası İBAN:TR380001000175379590535001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Beyşehir Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
FLOR JEL DENTİCARE 480 ML 2,00 ADET
GEÇİÇİ DOLGU MADDESİ. 2,00 ADET
IŞINLI DOLGU SETİ (YEDEK BOLL DINGLI) 18,00 KUTU
KAİDE LAKI 10,00 LİTRE
KALSİYUM HİDROKSİT PATI 11,00 KUTU
PAMUK RULO 32,00 POŞET
POLİKARBOKSİLAT FOSFAT SİMON 9,00 KUTU
POLİKARBOLAKSİLAT SIMAN 55,00 KUTU
SPONGASTAN DENTAL 2,00 KUTU
AERATÖR YAĞI 4,00 ADET
SICAK AKRİL TAKIMI (TOZ,LİKİT,LAK) 10,00 KUTU
SOĞUK AKRİL TOZ 5,00 KUTU
ALÇI BIÇAĞI (PLASTİK SAPLI) 5,00 ADET
ALGİNAT (ÖLÇÜ MADDESİ) 190,00 PAKET
AMALGAM KAPSÜL (2 LİK) 22,00 KUTU
ARTİKÜLASYON KAĞIDI 10,00 KUTU
DİŞ AYNA BAŞI 12,00 KUTU
AYNA SAPI 80,00 ADET
BOL KAŞIĞI 5,00 ADET
CAM GODE 20,00 ADET
ÇİNKO OKSİT OJENOL 4,00 KUTU
DİŞ 28 LİK 1500,00 KUTU
FREZ MİKROMOTOR PİYASEMENİ İÇİN ÇELİK 620,00 ADET
FREZ ELMAS FİSÜR 4200,00 ADET
HARD FREZ (İNCE) 40,00 ADET
MANDREN 20,00 ADET
LAK FIRÇASI 10,00 ADET
PEMBE MUM(PLAKA) 190,00 KUTU
SEPARE ÇELİK 20,00 ADET
SİMAN CAM İYONOMER (TİP 2 KAİDE AMAÇLI) 2,00 KUTU
POLİSAJ MOTORU İÇİN SİYAH KIL FIRÇA 10,00 ADET
POMZA 10,00 KG.
GUTTA PERCHA 25 NO 130,00 KUTU
3.0 SÜTUR İPEK 3,00 KUTU
KANAL EĞESİ H 45/80 33,00 KUTU
TAŞ FREZ(TAŞ ZIMPARA) 80,00 ADET
BİSTÜRÜ SAPI 1,00 ADET
DENTAL ENJEKTÖRLER 21000,00 ADET
ASPİRATÖR UCU TÜKRÜK EMİCİ-SUCTİON 90,00 POŞET
HASTA ÖNLÜĞÜ (DİŞ HASTASI) 30,00 ADET
DENTAL YÜZ MASKESİ 2,00 ADET