• İhale No
    2011/53939
  • İhale Adı
    AGREGA SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Mayıs 2011 11:00
  • İdare
    ÜSKÜDAR BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Yayın Tarihi
    12 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


AGREGA SATIN ALINACAKTIR
Uşa k B elediy esi F en İ şleri M üdürl üğ ü
2011 YILI ASFALT ÜRETİMİ VE ASFALT ÖN HAZIRLIĞINDA KULLANILMAK ÜZERE AGREGA ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/53939
1-İda re nin
a) Adresi : Sarayaltı Mahallesi Gazi Bulvarı No:137 Ek Hizmet Binası 64100
UŞAK MERKEZ UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762314723 - 2762314153
c) Elektronik Po ta Adresi : tyilmaz64@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sivaslı Yolu Üzeri Yeni Asfalt Şantiyesi
c) Teslim tarihleri : 1. Sözleşme İmza tarihinden itibaren ilk 25 takvim günü içerisinde;
Agrega boyutu Miktar a) 0-9 mm 3.000 ton b) 9-14 mm 1.000 ton c)
14-19 mm 1.000 ton d) 0-25 mm 20.000 ton 2. Sözleşme İmza tarihinden itibaren 25-50 takvim günü içerisinde; Agrega boyutu Miktar a) 0-9 mm 8.000 ton b) 9-14 mm 2.000 ton c) 14-19 mm
3.000 ton d) 19-25 mm 2.000 ton e) 0-25 mm 10.000 ton 3. Sözleşme İmza tarihinden itibaren 50-75 takvim günü içerisinde; Agrega boyutu Miktar a) 0-9 mm 9.000 ton b) 9-14 mm 1.000 ton c)
14-19 mm 4.000 ton d) 19-25 mm 1.000 ton e) 0-25 mm 10.000 ton
.4. Sözleşme İmza tarihinden itibaren 75-100 takvim günü
içerisinde; a) 0-9 mm 20.000 ton b) 9-14 mm 1.000 ton c) 14-19 mm
2.000 ton d) 19-25 mm 2.000 ton Sözleşme İmzalanmasından sonra
100 (Yüz) Takvim gün İçerisinde teslimat Yapılacaktır.(Teknik Şartnamede teslimat nasıl yapılacağı belirtilmiştir.)
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Uşak Belediyesi Encümen Odası
b) Tarihi ve saati : 10.05.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teknik Şartnamedeki Hükümler Geçerlidir. Temin edilecek Agrega ocağının Maden İşleri Genel Müdürlüğünden alınmış olan işletme ruhsatı ve İşletme izin belgesi,İşletme ruhsatı bir başka şahıs veya şirket adına olması halinde agrega temin edebileceğini gösteren noter onaylı Redevans sözleşme belgesi,Agrega ocağı Mücavir alan içerisinde ise Bulunduğu Belediye,Mücavir alan dışında ise bulunduğu Özel İdareden alınmış İş yeri açma ve çalıştırma ruhsatı belgesi
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Kapasite veya Üretim raporlarıyla tevsik edilir.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
Teknik Şartnamedeki Hükümler geçerlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Agrega Temini ve Nakli İşleri Benzer İş olarak Kabul Edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 295 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak Belediyesi Destek
Hizmetler Müdürlüğü (İhale Bürosu) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak Belediyesi Destek Hizmetler Müdürlüğü (İhale Bürosu) adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim