AHŞAP BANK, PİKNİK MASASI VE ÇÖP KUTUSU SATIN ALINACAKTIR
Nilüfe r B elediy e B a şka nl ığ ı
Park alanlarımızda kullanılmak üzere Ahşap Bank,Akşap Piknik Masası ve Akşap Çöp Kutusu alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/139414
1-İd arenin
a) Adresi : Karaman Mah. Kültür Cad. No:2 Nilpark AVM K:2-3 Nilüfer/Bursa
b) Telefon ve faks numarası : 2244441603 - 2242475488
c) Elektronik Posta Adresi : nilufer@nilufer.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Nilüfer Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğünün belirleyeceği yerler.Yüklenici, ihalenin gerçekleştirilip sözleşmenin imzalanmasını müteakip en geç 15 takvim günü içerisinde istenilen ölçü ve özelliklerde 1 adet piknik masası ve 1 adet bank numunesini hazırlayarak idarenin onayına sunacak,, hazırlanan numuneleri idare
gördükten ve onay verdikten sonra yüklenici seri üretime geçecek ve tüm ürünleri numunelerin onay gördüğü tarihten itibaren en geç 20 takvim günü içerisinde ( Ürünlerin tamamı sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren en geç 35 takvim günü içerisinde ) idareye teslim edecektir.Ürünlerin nakliyesi ve alana indirilmesi yüklenici firmaya ait olacaktır.
c) Teslim tarihi : Yüklenici ,ihalenin gerçekleştirilip sözleşmenin imzalanmasını müteakip en geç 15 takvim günü içerisinde istenilen ölçü ve
özelliklerde 1 adet bank ve piknik masası numunelerini hazırlayarak idarenin onayına sunacak, hazırlanan numuneyi idare gördükten ve onay verdikten sonra yüklenici seri üretime geçecek ve tüm ürünleri numunenin onay gördüğü tarihten itibaren en geç 20 takvim günü içerisinde ( Ürünlerin tamamı sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren en geç 35 takvim günü içerisinde ) idareye teslim edecektir.Ürünlerin nakliyesi ve alana indirilmesi yüklenici firmaya ait olacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Karaman Mah.Kültür Cad.No:2 Nilpark AVM K:2-3 Nilüfer/Bursa
(İhale Komisyon Odası)
b) Tarihi ve saati : 29.09.2011 - 09:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karaman Mah.Kültür
Cad.No:2 Nilpark AVM K:2-3 Nilüfer/Bursa (Destek Hizmetleri Müdürlüğü) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karaman Mah.Kültür Cad.No:2 Nilpark AVM K:2-3 Nilüfer/Bursa (Destek Hizmetleri Müdürlüğü) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Ahşap Bank | 300,000 | Adet |
Ahşap Piknik Masası | 300,000 | Adet |
Ahşap Çöp Kutusu | 150,000 | Adet |