• İhale No
    2351998
  • İhale Adı
    AJANDA
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    03 Aralık 2021 15:00
  • İdare
    Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Karabük
  • İşin İli
    Karabük
  • Yayın Tarihi
    02 Aralık 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

KARABÜK VALİLİĞİ
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
Karabük Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Sayı : 34771223/1l î ’-V                                                                                                   02.12.2021

Konu: Teklife Davet

Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne aşağıda belirtilen malzemelerin/hizmetin alınması gerekmektedir. Aşağıda belirtilen malzemelerin/hizmetin, piyasa fiyat araştırmasına esas 03.12.2021 15:00 tarihine kadar teklif mektuplarının doğrudan temin birimine teslimi gerekmektedir. İşin aciliyetine binaen faks / mail olarak çekilebilir.

Doğrudan Temin Teklif Cetveli

S.No

Malın/İşin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Tutar

1

AJANDA

66

ADET

 

 

TOPLAM TUTAR (K.D.V Hariç)

 

 


 

İDARİ ŞARTLAR

1 -)Teklitlerde kazıntı silinti olmayacaktır.

2-      )Tekliflerin teslim yeri Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi olacaktır.

3-      ) Fiyatlar K.D.V hariç olarak bildirilecektir.

4-       ) Ulaşım, sigorta, vergi, resim ve harç giderleri istekliye ait olacaktır.

5-       ) Ödemeler Karabük il Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimi tarafından (Türk Lirası) olarak 300 gün içinde ödeme yapılacaktır.

6-       )Teklif mektubu birim fiyat üzerinden değerlendirilecektir.

8-      ) idarenin yazılı izni olmadan faturalar/hakedişler devir veya temlik yapılamaz.

9-      ) Postadaki vaki geeikmeler dikkate alınmayacaktır.

10-       ) Teklifler sonradan değiştirilmeyecek verilen teklifler yanlışlıklada verilmiş olsa verilen fiyat teklifleri geçerli olup teklifi veren firma ilgili malzemeyi vermeyi taahhüt eder.Teknik şartnameye uygun olmayan firmalar teklif veremez; şartnameye uygunluğu olmadığı halde teklif veren firmalar ilgili malzemeyi temin ederek hastanemize teslim etmek zorundadır.

11-      )TEKLİF EDİLEN MALZEMENİN VARSA MARKA MODEL VE UBB KAYIT NUMARASI BELİRTİLECEKTİR. BELİRTİLMEYEN MALZEMELER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

12-      )ÜTS' ye KAYITLI OLAN BİR MALZEMENİN AYRICA ÜRETİCİ VEYA DİSTRİBİTÖR FİRMALARCA BAYİLERİNİNDE ÜTS'DE TANIMLANMŞ OLMASI ZORUNDADIR.

13-      ) KARABÜK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ KARABÜK VERGİ DAİRESİ DÖNER SERMAYE VERGİ NO: 2940034865 / GENEL BÜTÇE VERGİ NO: 5050065963 olarak faturalandırma yapılacaktır.

14-       ) SUT ta yer alan malzemelerde 02.10.2015 tarihli genelgeye istinaden SUT eşleştirmesi olan malzemeler teklif edilecektir.

15-      ) TEKNİKŞARTNAME hükümleri geçerlidir.

16-      ) Firmalar teklif mektubunda Firma tanımlayıcı no1 sunu mutlaka belirteceklerdir.

TEL: 0370 415 80 00

FAX: 0370 415 57 34-0370 415 80 20

e-mail: karabukdogrudantemin@gmail.com

 

 
   

2022 YILINA AİT OLMALIDIR.

17(+,-3) X 24 (+,-3) EBATLARINDA OLMALIDIR. GÜNLÜK OLMALIDIR.

ÇİZGİLİ OLMALIDIR.

EKONOMİK OLMALIDIR.

CİLT BEZLİ AJANDA OLMALIDIR.

 
   

CUMARTESİ VE PAZAR TEK SAYFADA OLMALIDIR.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim