• İhale No
    2015/75861
  • İhale Adı
    AKARYAKIT, ELEKTRONİK MALZEME,BÜRO MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Akaryakıt ve Petrol Ürünleri
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
    Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Temmuz 2015 10:00
  • İdare
    ERZURUM KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Erzurum
  • İşin İli
    Erzurum
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    19 Haziran 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

AKARYAKIT, ELEKTRONİK MALZEME,BÜRO MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

ERZURUM KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Erzurum Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliğine Bağlı Hastanelere Akaryakıt, Elektronik Malzeme,Büro Malzemesi, Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/75861
1-İdarenin
a) Adresi : Hüseyin Avni Ulaş Mah 87.sok 25070 Yıldızkent PALANDÖKEN/ERZURUM
b) Telefon ve faks numarası : 4423434380 - 4423434389
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@erzurumbeah.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Erzurum Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliğine Bağlı Hastanelere Akaryakıt, Elektronik Malzeme,Büro Malzemesi Alımı 44 Kalem
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Erzurum Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği, Erzurum Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Palandöken Devlet Hastanesi, Tortum Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihleri : 1 ve 2 Kalem için:Teslimatlar idarenin talebi doğrultusunda peyderpey yapılacaktır.İdarece talep edilen akaryakıt yükleniciye ait bayii dağıtım istasyonlarının pompalarından idarenin belirteceği araçlara belirtilen ihtiyaç nispetinde teslim edilecektir. Diğer kalemler için de İdarelerin talepleri doğrultusunda 45 gün içinde malzemelerin teslim edilmesi gerekmektedir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Erzurum Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği İhale Salonu Hüseyin Avni Ulaş Mahallesi 1 Cadde No:6 Palandöken ERZURUM
b) Tarihi ve saati : 14.07.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1-Motorin ve Kurşunsuz Benzin için
a) İstekli Akaryakıt Dağıtım ve Pazarlama Kuruluşu ise; Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanlığı Petrol İşleri Genel Müdürlüğünden almış oldukları dağıtım şirketi lisansının aslı veya noter tasdikli suretinin verilmesi zorunludur.
b) İstekli Akaryakıt Dağıtım ve Pazarlama Kuruluşu`nun Bayisi ise; Akaryakıt Dağıtım ve Pazarlama Kuruluşu` nun bayisi olduklarına dair sözleşmenin aslı veya noter tasdikli suretinin verilmesi zorunludur.
 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Erzurum Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Servisi Hüseyin Avni Ulaş Mahallesi 1 Cadde No:6 Palandöken ERZURUM T.C.ZİRAAT BANKASI MERKEZ ŞUBE IBAN: TR 06 0001 0001 1262 8409 3750 01 adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 55 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.ZİRAAT BANKASI MERKEZ ŞUBE IBAN: TR 06 0001 0001 1262 8409 3750 01 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Erzurum Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Servisi Hüseyin Avni Ulaş Mahallesi 1 Cadde No:6 Palandöken ERZURUM adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Tortum Devlet Hastanesi Motorin 6.000 litre
Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Kurşunsuz Benzin 2.000 litre
Hp 53 A (2015) Yazıcıya Uyumlu Toner . 1.300 adet
Hp 49 A (1320) Yazıcıya Uyumlu Toner . 300 adet
HP CF280 A Yazıcıya Uyumlu Toner (PR 400) . 400 adet
Xerox 3635 mfp Fotokopi Makinesine Uyumlu Toner . 50 adet
Xerox Phaser 8870 DN Colar Cupe Renkli Yazıcıya Uyumlu Toner . 20 adet
Xerox 4595 Fotokopi Makinesine Uyumlu Toner . 30 adet
Bilgisayar Takımı . 30 adet
Yazıcı . 20 adet
Barkod Yazıcı . 5 adet
Tuşlu Telefon . 150 adet
Televizyon Büyük . 15 adet
Televizyon Küçük . 5 adet
Telefon Santrali . 1 adet
Çalışma Masası Kesonlu (L Masa) Büro Malzemesi 30 adet
Çalışma Koltuğu Büro Malzemesi 40 adet
Soyunma Dolabı Çiftli Büro Malzemesi 15 adet
Soyunma Dolabı Tekli Büro Malzemesi 15 adet
Köfte Form Makinesi . 1 adet
Hareketli Çalışma Tezgâhı (200 X 70 X 85 Cm) . 2 adet
Hareketli Çalışma Tezgâhı (150 X 70 X 85 Cm) . 2 adet
Krom Çöp Arabası . 1 adet
Delikli Kevgir . 6 adet
Fındık-Fıstık Öğütücü . 1 adet
Et Doğrama Bıçağı (Kırmızı) . 30 adet
Et Doğrama Bıçağı (Kahverengi) . 20 adet
Et Doğrama Bıçağı (Sarı) . 30 adet
Sebze Doğrama Bıçağı (Yeşil) . 30 adet
Çelik Tencere . 10 adet
Dijital Hassas Mutfak Tartısı . 1 adet
Tel Kevgir . 10 adet
4 Gözlü Elektrikli Ocak (Set Üstü) . 1 adet
Çubuk El Blender Seti . 1 adet
Masat . 3 adet
Plastik Kilitli Saklama Kabı (7,5 Lt) . 160 adet
Konveyörlü, Ön Yıkamalı Bulaşık Makinesi (2200- 2700 Tb/Sa) . 2 adet
Süzme Havuzlu Tezgâh . 2 adet
Yuvarlak Baklava Tepsisi . 100 adet
Ayaklı Sebze Doğrama Makinesi . 1 adet
Küçük Boy Çırpıcı . 10 adet
Bulaşık Makinesi (1000 Tb/Sa) . 1 adet
Dik Tip Derin Dondurucu . 1 adet
Büro Tipi Buz Dolabı . 10 adet