AKARYAKIT, KALORİFER YAKITI SATIN ALINACAKTIRANTALYA DEFTERDARLIĞI PERSONEL MÜDÜRLÜĞÜ MALİYE BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK8000 litre Kurşunsuz Benzin 95 Oktan, 10000 litre Motorin (diğer), 20000 litre Motorin, 50000 kg Fuel-Oil 4 (Kalorifer Yakıtı)
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/103050 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | SOGUKSU MAH. KAZIM KARABEKIR CAD. 07030 MURATPAŞA/ANTALYA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2422378488 - 2422378487 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | personel_mud@antalyadefterdarligi.gov.tr - antalyapersonel@gmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
|
2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
| : | 1-Kurşunsuz Benzin (95 Oktan) :8.000Lt.
2-Motorin (Diğer) :10.000Lt.
3-Motorin :20.000Lt.
4-Kalorifer Yakıtı (Fuel Oil 4) :50.000Kg.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri
| : | Defterdarlığımız ve Vergi Denetim Kurulu Antalya Küçük ve Orta Ölçekli Mükellefler Grup Başkanlığı resmi hizmetlerinde kullanılmakta olan taşıtların akaryakıt ihtiyaçları İlimiz Defterdarlığı Hizmet Binasının bulunduğu, Antalya İl Merkezi hudutları içerisinde ihale tarihi itibariyle faaliyet gösteren elektronik akaryakıt takip sistemi bulunan yükleniciye ait akaryakıt istasyonlarından teknik şartnamede belirtilen şekilde gerçekleştirilecektir. Defterdarlığımız hizmet binasının ihtiyacı olan fuel oil 4 (kalorifer yakıtı) alımı ise ihtiyaç duyulacak dönem ve tarihlerde hizmet binasının kalorifer depolarına yapılacaktır. |
c) Teslim tarihleri | : | Sözleşmenin imzalanmasını müteakip İlimiz Defterdarlığı ile Vergi Denetim Kurulu Antalya Küçük ve Orta Ölçekli Mükellefler Grup Başkanlığı resmi hizmetlerinde kullanılan taşıtları (Kiralanan veya mahkeme kararı sonucu tahsis edilen taşıtlar dahil olmak üzere), İlimiz Defterdarlığı Hizmet Binasının bulunduğu, Antalya İl Merkezi hudutları içerisinde ihale tarihi itibariyle faaliyet gösteren yükleniciye ait elektronik akaryakıt takip sistemi bulunan akaryakıt istasyonlarından 95 oktan kurşunsuz benzin, motorin diğer ve motorin ihtiyaçlarını karşılayacaktır. İl Merkezi sınırları dışındaki Defterdarlığımıza ait resmi taşıtların akaryakıt ihtiyaçları ise ilgili bayilerden akaryakıt takip sistemi ile alınabilecektir. Defterdarlığımız ve Vergi Dairesi Başkanlığı hizmet binasının ihtiyacı olan alınacak kalorifer yakıtının Tüpraşın ürettiği 4 nolu Fuel Oil yakıtın kükürt oranı değerleri ile yürürlükteki mevzuat ve EPDK değerleri (Kükürt Oranı %0.1'i geçen ancak %1'i geçmeyenler) dikkate alınarak, kükürt tahlili (gerekmesi halinde kalorifer yakıtının diğer değerlerinin tahlilleri de dâhil) yaptırılacaktır. Kalorifer yakıtının (fuel oil 4) Antalya İlinde kükürt tahlilinin yaptırılamaması halinde İlimize en yakın İlde veya çevre İllerde bulunan laboratuvarlarda kalorifer yakıtı (fuel-oil 4) analizi yaptırılacaktır. Kükürt tahlilinin çevre İllerde de yaptırılamaması durumunda muayene ve kabul komisyonunca mühürlü gelen yakıt tankları açılacak ve yakıt teslim alınarak yakıt depolarına boşaltılacaktır. Ayrıca, teslim alınan kalorifer yakıtının Tüpraş ve EPDK değerlerini (Kükürt Oranı %0.1'i geçen ancak %1'i geçmeyenler) taşıması ile ilgili tüm sorumluluk Yüklenici firmaya ait olacaktır.
EPDK değerlerine ve yürürlükteki mevzuat çerçevesinde uygun olduğu anlaşılan kalorifer yakıtı ile dolu olan tanker kantara girecek kilogram ağırlığı alındıktan sonra ihtiyaç durumuna göre Defterdarlık ve Vergi Dairesi Başkanlığı hizmet binasının kalorifer yakıt tanklarına Muayene ve Kabul Komisyonu nezaretinde boşaltılma işlemi yapılacaktır. Kalorifer yakıtının nakliyesi, kantar, tahlil ücreti vb. tüm masraflar yüklenici firmaya ait olacaktır. İdare ihtiyaç halinde ihale sonrası sözleşme süresince alınacak akaryakıt türlerinde ihtiyaç durumuna göre toplam ihale bedelini geçmemek kaydıyla (fiyat artışı hariç) değişiklik yapmaya yetkilidir. Değişiklik yapılması halinde yetkililerce bu durum yükleniciye bildirilecektir. En son alım tarihi 31.12.2015 olacaktır. Bu tarihten sonra alım yapılmayacaktır.
|
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Soğuksu Mah Kazım Karabekir Cad. Antalya Defterdarlığı Personel Müdürlüğü 285 nolu Personel Müdürünün çalışma ofisi. |
b) Tarihi ve saati | : | 14.10.2014 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1- İstekli bir Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşu ise; Enerji Piyasası Düzenleme Kurulu tarafından verilmiş ve iş bitim tarihine kadar geçerliliği olan Teklif sahibinin Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşu olduğunu gösteren belge,
2-İstekli bir Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşu Bayisi ise; Teklif sahibinin Bayisi olduğu Kuruluştan verilmiş ve iş bitim tarihine kadar geçerliliği olan Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşunun Bayisi olduğuna dair Bayilik Yazısı ve Bayilik Sözleşmesi,
3- İstekliye Enerji Piyasası Düzenleme Kurumundan Bayilik yapmak üzere verilmiş ve iş bitim tarihine kadar geçerliliği olan İstasyonlu Bayilik Belgesi,
4- İsteklinin, Antalya İl Merkezi hudutları içerisinde ihale tarihi itibariyle faaliyet gösteren akaryakıt istasyonunun bulunduğuna ilişkin iş yeri açma ve izin belgesi.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
|
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
|
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
% 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
|
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1. Kamuda ihale ile yapılan akaryakıt ürünleri ve kalorifer yakıtı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
75 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Soğuksu Mah. Kazım Karabekir Cad. Antalya Defterdarlığı Personel Müdürlüğü 281 nolu çalışma ofisi. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri
zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Soğuksu Mah. Kazım Karabekir Cad. Antalya Defterdarlığı Personel Müdürlüğü 281 nolu çalışma ofisi.
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 100 (Yüz) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.