• İhale No
    2017/481206
  • İhale Adı
    AKARYAKIT SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Akaryakıt ve Petrol Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    31 Ekim 2017 10:00
  • İdare
    ISPARTA BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Isparta
  • İşin İli
    Isparta
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    03 Ekim 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

AKARYAKIT SATIN ALINACAKTIR

ISPARTA BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

AKARYAKIT ÜRÜNLERİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/481206
1-İdarenin
a) Adresi : KUTLUBEY MIMAR SINAN 1 32100 MERKEZ ISPARTA MERKEZ/ISPARTA
b) Telefon ve faks numarası : 2462116000 - 2462120869
c) Elektronik Posta Adresi : info@isparta.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : * K.BENZİN 35.000 LT, * MOTORİN 1.100.000 LT * MOTORİN (DİĞER) 15.000 LT
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Belediyemiz Bünyesinde bulunan Resmi Araçlar , Kiralanan Hizmet Araçları ve İş Makinelerının Akaryakıt İhtiyaçları ; 95 Oktan kurşunsuz benzin ve motorinin teslimat yeri idarenin bünyesinde bulunan Fen İşleri Müdürlüğü Bakım İkmal Birimi akaryakıt dağıtım istasyonudur. Ayrıca idarece belirlenen şehir içi ve şehir dışı görevlere çıkmaya haiz araçlara taşıt tanıma sistemi takılarak bu tip araçlara akaryakıt , yüklenicinin istasyonundan pompa teslimi olacaktır.
c) Teslim tarihi : Belediyemiz Bünyesinde bulunan Resmi Araçlar ,Kiralanan Hizmet Araçları ve İş Makinelerının Akaryakıt İhtiyaçları ; 95 Oktan kurşunsuz benzin ve motorinin teslimat yeri idarenin bünyesinde bulunan Fen İşleri Müdürlüğü Bakım İkmal Birimi akaryakıt dağıtım istasyonudur. Ayrıca idarece belirlenen şehir içi ve şehir dışı görevlere çıkmaya haiz araçlara taşıt tanıma sistemi takılarak bu tip araçlara akaryakıt ,yüklenicinin istasyonundan pompa teslimi olacaktır. Sözleşmenin imzalanmasını müteakiben yükleniciye ayrıca işe başlama talimatı verilmeyecek olup,iş başlama tarihi 01.01.2018 tir. Sözleşmenin süresi 12 (on iki) aydır. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılmaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir. Ancak söz konusu sözleşmenin süresi 31.12.2018 tarihine kadardır. 95 Oktan kurşunsuz benzin ve motorinin teslimat yeri idarenin bünyesinde bulunan Fen İşleri Müdürlüğü Bakım İkmal Birimi akaryakıt dağıtım istasyonudur. Ayrıca idarece belirlenen şehir içi ve şehir dışı görevlere çıkmaya haiz araçlara taşıt tanıma sistemi takılarak bu tip araçlara akaryakıt ,yüklenicinin istasyonundan pompa teslimi olacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ISPARTA BELEDİYESİ ENCÜMEN SALONU
b) Tarihi ve saati : 31.10.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

a) İstekli bir akaryakıt dağıtım ve pazarlama kuruluşu ise;  5015 sayılı Petrol Piyasası Kanunu hükümlerine uygun olarak T.C. Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu tarafından verilmiş ve iş bitim tarihine kadar geçerli olan akaryakıt dağıtım ve pazarlama kuruluşu olduğuna dair " Dağıtıcı Lisansı”nın aslı veya noter onaylı sureti
b) İstekli bir ana dağıtım şirketinin bayisi ise; 5015 sayılı Petrol Piyasası Kanunu hükümlerine uygun olarak alınmış “Bayilik Lisansı” ile birlikte ana dağıtım şirketi ile yapmış olduğu “Sözleşmesini veya bir ana dağıtım şirketinin bayisi olduğuna dair belgenin aslı veya noter onaylı sureti

c) T.C. Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu tarafından verilmiş ve sözleşme süresi boyunca geçerli olan İstasyonlu Lisans Belgesi veya İstasyonlu Lisans Belgesi aldığına dair belgelerin asıllarının veya noter tasdikli suretlerinin ihale dosyasına konulması zorunludur


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

Akaryakıt Ürünleri İçin ;
Yüklenici tarafından teklif ekinde TS EN 228 Otomotiv Yakıtları – Kurşunsuz Benzin , TS EN 590 A1 Otomotiv Yakıtları-Dizel (Motorin) veya TÜPRAŞ Spesifikasyonlarına uygunluk  belgelerinin sunulmalıdır.( İlgili kurumun internet sayfa çıktısı sunulabilir )

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Tek sözleşmeye bağlanan  Kamu Kurum ve Kuruluşları ve/veya Özel Sektörde  " akaryakıt ürünleri ( motorin,benzin vb.) "  satımı işleri benzer iş olarak  kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı ISPARTA BELEDİYESİ İHALE BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Ziraat Bankası Isparta Mer. Şubesi Isparta Bel. TR 54 0001 0001 3236 3135 7950 05 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ISPARTA BELEDİYESİ GENEL EVRAK BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KURŞUNSUZ BENZİN 95 OKTAN 35.000 litre
MOTORİN 1.100.000 litre
MOTORİN (DİĞER) 15.000 litre