AKARYAKIT SATIN ALINACAKTIR
K a ra t ay B elediy esi De st ek H iz met leri M üdürlüğ ü
Motorin Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/92485
1-İda re nin
a) Adresi : Akçeşme Mah. Garaj Cad. No:5 42020 Karatay/Konya
b) Telefon ve faks numarası : 332 3501313 - 332 3504825
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@karatay.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Karatay Belediyesi Tatlıcak Tesisleri motorin deposuna teslim edilecektir. (Tatlıcak Mahallesi Konya Ereğli Caddesi No:11
Karatay/Konya)
c) Teslim tarihi : a)Motorin, teslimatında litre (Lt.); alınacaktır. b)Alınacak Motorin, Belediyemize ihtiyaç olduğu zamanlarda görevli elemanımızca bildirilecektir. Bu bildirim yazılı veya sözlü olabilir. İhtiyaç olan Motorin, istemi yapıldıktan sonra, sözleşmede geçen mücbir sebepler dışında 2 (iki) iş günü içerisinde; Mesai saatleri (8:00
17:00) arasında teslim edilecektir. c) Teslimat yüklenicinin yetkili temsilcisi tarafından yapılır. Talep edilen Motorin, haftalık azami
80.000-lt. aylık ise azami 320.000-lt. olarak idarece hazırlanan talep yazıları ile kısmi teslimatlar şeklinde teslim edilecektir. Teslimatlarda nakliyeci muhatap kabul edilmez. Tahmil, nakliye ve
tahliye yükleniciye aittir. ç) Yüklenici, Belediyenin teslimat
depolarındaki tankların yerleşim durumlarını dikkate alarak, uygun techizat ile donatılmış, santrafüjlü tankerlerle ve gerekli güvenlik tedbirlerini alarak Motorinin teslimini yapacaktır. Tedbirsizlikten oluşabilecek tüm zarar ve ziyanlardan Yüklenici sorumludur. d) Motorin, taşıyan tankerlere sayaç takılacak veya döküm mahallinde firma, seyyar bir sayaç bulunduracaktır. Tutanakla rafineri çıkış faturasındaki litre karşılaştırılarak hangi miktar Belediyenin lehine ise o miktar üzerinden litre olarak tesellüm yapılacaktır. e) Tankerlerin Akaryakıt dolum ve boşaltılmasında kullanılan tüm vana, tanker gözü kapağı gibi yerleri yakıtın alındığı Akaryakıt Dağıtım ve Pazarlama Kuruluşunun adını taşıyan Mühür ile mühürlenmiş olacaktır. f) Yüklenici, Belediyemize vermekle yükümlü olduğu Motorini Konya merkezde bulunan bir bayi vasıtasıyla taşıttırabilir. Bu takdirde yüklenici görevlendirdiği
bayisini Belediyeye bildirmek zorundadır. Belediye görevlendirilen bayiyi teknik kapasite yönünden yeterli görmediği takdirde değiştirmesini isteyebilir. g) Teslimata 01.10.2012 tarihinde başlanacak ve 31.12.2012 tarihinde tamamlanacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Karatay Belediye Başkanlığı/Plan ve Proje Müdürlüğü/(5.Kat)/İhale
Salonu
b) Tarihi ve saati : 09.08.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
ı.1) Enerji Piyasası Düzenleme Kurumundan alınmış Bayilik Lisansı.
ı.2) EPDK dan lisans almak için başvuruda bulunmuş ve lisans almaya hak kazandığı halde lisansı eline geçmemiş olanların; lisans almaya hak kazandığını belirtir EPDK' dan alınmış belge.
ı.3) Ulaştırma Bakanlığından alınmış (K1) ve/veya (K2) taşıma yetki belgesi.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
İsteklinin akaryakıt bayisi olduğuna dair belge
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Petrol Ürünleri temini/alımı işini yaptığını tevsik eder belgeler benzer iş olarak kabul edilir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karatay Belediye
Başkanlığı/Plan ve Proje Müdürlüğü/(5.Kat) adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 265 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıfbank Konya Şubesi İBAN No: TR74 0001
5001 5800 7287 4527 31 veya Ziraat Bankası Konya Şubesi İBAN No: TR06 0001 0001 6836 9948 2550 01 hesap numaralarından birine yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karatay Belediye Başkanlığı/Plan ve Proje Müdürlüğü/(5.Kat) adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Motorin | 300.000,000 | Litre |