• İhale No
    2011/190045
  • İhale Adı
    AKARYAKIT ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Akaryakıt ve Petrol Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Aralık 2011 11:00
  • İdare
    Nazilli Orman İşletme Müdürlüğü
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Yayın Tarihi
    29 Kasım 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


AKARYAKIT ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
Orman Genel Müdürlüğü Nazilli Orman İşletme Müdürlüğü
Petrol Ürünleri Mal Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/190045
1-İdarenin
a) Adresi : Turan Mahallesı Fevzı Çakmak Caddesı 62 09800 Nazilli Aydın
b) Telefon ve faks numarası : 2563131056 - 2563135848
c) Elektronik Posta Adresi : nazilliorman@ttnet.net.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İdaremiz araçları İdaremize ait imzalı ve mühürlü akaryakıt talep fişleri ile günün her saatinde aynı bayinin Nazilli, Kuyucak, Karacasu, Yenipazar, Bozdoğan, Sultanhisar, Buharkent İlçeleri ve Türkiye genelinde bulunan bütün akaryakıt istasyonlarından akaryakıt alacaktır. Akaryakıtın alındığı bayiler ne kadar akaryakıt alındığına ait pompa çıkış belgelerini İdare görevlisine teslim edecektir. İdarenin gererkli gördüğü hallerde yangın esnasında yüklenici yangın mahalline akaryakıt ikmali yapacaktır. Akaryakıt ihalesi üzerinde kalan yüklenici taşıt tanıma sistemine sahip olacaktır. Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 7 takvim günü içerisinde idarenin araçlarına taşıt tanıma sistemine ait cihaz ve eklentilerini ücret talep etmeden takacaktır.
c) Teslim tarihi : Teslimat işleri Sözleşmenin imzalanmasından itibaren başlayıp
31.12.2012 tarihinde sona erecektir. İdare araçlarının akaryakıt ihtiyacı her ay için 15000 litre motorin ve 1000 litre kurşunsuz benzindir. Sözleşmenin imzalanmasıyla yüklenici her ay için bu miktarı teslim etmeyi kabul etmiş sayılır. Olağanüstü durumlara ve İdare ihtiyacına bağlı olarak bu miktar artabilir veya azalabilir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Nazilli Orman İşletme Müdürlüğü Turan Mah.Fevzi Çakmak
Cad.No:62 Nazilli-Aydın
b) Tarihi ve saati : 22.12.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1-İstekli Akaryakıt ve dağıtım pazaralma kuruluşu ise Enerji piyasası düzenleme kurumu tarafından verilmiş
teklif sahibinin akaryakıt ve dağıtım pazarlama kuruluşu olduğunu gösteren belge.
2-İstekli bir akaryakıt ve dağıtım pazarlama kuruluşunun bayiisi ise teklif sahibinin kuruluştan verilmiş akaryakıt ve dağıtım pazarlama kuruluşunun bayiisi olduğuna dair bayiilik yazısı ve bayiilik sözleşmesi.
3-İstekli Enerji Piyasası düzenleme Kurumundan bayilik yapmak üzere verilmiş olan istasyonla bayilik belgesi.
4-İsteklinin bağlı buluduğu ilgili belediye Başkanlığından alınmış olan işyeri açma ve izin belgesini teklifleri
kapsamında sunmaları gerekmektedir.
5-İdaremiz, isteklilerin bağlı bulundukları dağıtım firmasının Türkiye genelinde bulunan ve taşıt tanıma sistemi ile akaryakıt ikmali yapan bayilerinden akaryakıt alabilecektir. Bu nedenle İstekliler, bağlı bulundukları dağıtım firmasından alınmış Türkiye genelinde bulunan ve taşıt tanıma sistemi ile akaryakıt ikmali yapan bayilerin kullanılabileceğine dair yazıyı teklifleri ile sunacaklardır. Bu husus ihaleye katılmada yeterlilik kriteri olarak değerlendirilecektir.
6-Nazilli ve Kuyucak ilçe sınırları içinde "Taşıt Tanıma Sistemi" ile yakıt ikmali yapan en az bir (Nazilli ve Kuyucak ilçelerinde en az birer adet), Türkiye genelinde ise en az 150 (yüzelli) adet istasyonu bulunduğuna dair bayi listesinin noter onaylı bir suretini teklifleri ile birlikte sunacaklar ve bu husus ihaleye katılmada yeterlilik kriteri olarak değerlendirilecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Nazilli Orman İşletme Müdürlüğü 2.kat 1 no.lu oda Muhasebe Servisi Turan Mah.Fevzi Çakmak Cad.No:62 Nazilli-Aydın adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Nazilli Orman İşletme Müdürlüğü 2.kat 1 no.lu oda Muhasebe Servisi
Turan Mah.Fevzi Çakmak Cad.No:62 Nazilli-Aydın adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli
taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim